quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:25 schreef Remqo het volgende:
Dit wordt de nieuwe Duke Nukem Forever!
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:16 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Kijk de aandelen van Take Twohttp://www.google.com/finance?q=TTWO&ei=OaYKUbjjOoOPwAPzZw
Dan zal je net hebben dat alles zo bijgesleuteld en opgepoetst is dat het alleen maar werkt op een PS4 of de X Box 720. Ik denk dat een hoop PC gamers gaan huilen van het lachenquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:42 schreef -Kadesh- het volgende:
Al die R* fanboys lopen te soppen omdat ie uitgesteld is, jah want nu word de game nog beter!!1111!
Shit is gespeeld.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:15 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Gevonden op GTAforums:
_!
quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof rockstar mij zoiets meldt voor het de wereld te meldenNee, er waren gewoon tekenen. Geen previewevents, geen hands-on, niets. Als iets vrij rap moet uitkomen dan had ik of een ander crewlid GTA allang gespeeld. Max Payne 3, LA Noire, allemaal waren ze een paar maanden van te voren
Dus dat bedoel ik ermee
quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:59 schreef -Kadesh- het volgende:
En in september komt ie ook niet uit want R* lult alleen maar een hoop poep. Totaal onbetrouwbaar zijn ze. Ik ga hem ook niet meer origineel kopen maar downloaden. Fuck 'm.
Watquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:15 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Gevonden op GTAforums:
_!
fakequote:Op donderdag 31 januari 2013 21:15 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Gevonden op GTAforums:
_!
Uhm, waar heb je het over?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Denk je nou echt dat iemand deze bullshit slikt?
gvd wat mooiquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:15 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Gevonden op GTAforums:
_!
van welk album.is jouw ui?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:10 schreef kilozout het volgende:
Ben blij dat ze niet gaan rushen en die shit goed gaan doen.
Dit gaat de game van deze consolegeneratie worden.
Op dat dieptepunt had je flink in moeten kopenquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:16 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Kijk de aandelen van Take Twohttp://www.google.com/finance?q=TTWO&ei=OaYKUbjjOoOPwAPzZw
Goblin van Tyler The Creatorquote:
Is dat een.goed album?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Goblin van Tyler The Creator
Vind Tyler The Creator echt monotone rommel, dus ik luister er niet naar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |