quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://gamer.nl/nieuws/417175/nieuwe-grand-theft-auto-trailer
Nope, Yuri had aandacht nodig die hij thuis niet krijgt. Broelie,broelie....quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:54 schreef Doublepain het volgende:
Maar komt er nou wel of niet een trailer?
Ik stel voor om hem 100 zweepslagen te geven.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:55 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nope, Yuri had aandacht nodig die hij thuis niet krijgt. Broelie,broelie....
daar zijn ze eigenlijk nooitquote:
Na 29 topics nog zo hard kunnen lachen om die domme beta-grapjes.quote:Op woensdag 20 maart 2013 02:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
[..]
Deze reacties maken mij aan het lachen[ afbeelding ]
Bedankt daarvoor, Nestalgie
Dan heb je gewoon geen humor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zo grappig vond ik het nou ook weer niet.
Het sneeuwtquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:56 schreef Faazz het volgende:
Mensen zijn duidelijk op hun teentjes getrapt hier
quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:56 schreef Faazz het volgende:
Mensen zijn duidelijk op hun teentjes getrapt hier
geen probleemquote:Op woensdag 20 maart 2013 02:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
[..]
Deze reacties maken mij aan het lachen[ afbeelding ]
Bedankt daarvoor, Nestalgie
Wel een goede actie. Zelfs brutal legend en Grid hebben beide een waarde van 15 euro, terwijl ik deze voor minder dan 10 via marktplaats heb gekocht. Nog effe een spel zoeken van rond de 10 euro, en ik ben binnenquote:Op maandag 25 maart 2013 12:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Gaan hier nog mensen hem halen bij de GameMania ivm hun actie? 3 games inleveren me een used value van meer dan 40 euro en je kan het spel pre-orderen voor 20 euro.
Heb nog nooit een spel ingeruild maar het is geen verkeerde actie volgens mij. Heb hier DJ Hero 2 (in de verpakkingen) liggen die nog een used value heeft van 19,98... Dan schiet het wel op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |