Ik heb liever dat ze ook bezig zijn met een Next Gen versie. Zodat die op deze consoles komt, maar ook gewoon op de Next Gen consoles, Dan koop ik hem meteen voor de Next Gen console.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:08 schreef Unavi het volgende:
Heb liever dat ze de game uitstellen en perfectioneren, eventueel nog verdere content / ideeën toevoegen. ;')
Dit soort random hilarische shit maakt voor mij GTA IV de beste GTA.quote:
Dat noemen we 'autisme'quote:Op maandag 18 maart 2013 20:03 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Melden dat er geen nieuws is om een topic te bumpen, dafuq is dat elke keer steeds.
Dat noemen we 'hoop'quote:
Dat noemen we valse hoop doorgeven aan een stel FOK!zolderautisten die denken dat er iets nieuws gepost word, als dit topic weer bovenaan staan.quote:
SimCity5 is 3 deuren verder.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:39 schreef Nestalgie het volgende:
heb hem uit, was wel te doen wel zonde dat je geen auto's meer kon stelen
Flikker op joh, kneusquote:Op maandag 18 maart 2013 21:39 schreef Nestalgie het volgende:
heb hem uit, was wel te doen wel zonde dat je geen auto's meer kon stelen
Zal wel weer een hoax zijnquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens, ik hoor via-via dat vandaag een nieuwe trailer komt. Vers van de pers. Zal zo wel op andere sites staan.
gvdquote:
sure...quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens, ik hoor via-via dat vandaag een nieuwe trailer komt. Vers van de pers. Zal zo wel op andere sites staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |