Sja die graphics zijn zo...zo.... 2005quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:20 schreef tochweerhenk het volgende:
Heeft iemand de laatste maanden nog GTA SA gedaan? En is dat nog wat? Ik ben bang dat het echt minder is geworden dan GTA V nu, of zijn de graphics niet eens zo slecht, of wen je er aan?
idd kk rockstar DAT ZAL ZE LEREN!!! WÏJ WA"CHTEN AL TE LANG!!!!quote:Op zondag 24 februari 2013 14:08 schreef maxburger het volgende:
Ik ga hem niet meer kopen. Ik koop wel een PS4 met Watch Dogs en Driveclub.
Ik had 'm op de PS3 gekocht, maar een paar missies gedaanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:20 schreef tochweerhenk het volgende:
Heeft iemand de laatste maanden nog GTA SA gedaan? En is dat nog wat? Ik ben bang dat het echt minder is geworden dan GTA V nu, of zijn de graphics niet eens zo slecht, of wen je er aan?
Als je je erop ergert.. maak je het voor jezelf nog erger dan dat het is.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
idd kk rockstar DAT ZAL ZE LEREN!!! WÏJ WA"CHTEN AL TE LANG!!!!
Hmm.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik had 'm op de PS3 gekocht, maar een paar missies gedaan
Ik heb hem afgelopen zomer nog eens aangeslingerd op m'n pc, meteen weer verslaafd en had hem binnen een paar dagen uitgespeeld.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:20 schreef tochweerhenk het volgende:
Goed om te horen, dat wil ik dus ook weer.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:50 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik heb hem afgelopen zomer nog eens aangeslingerd op m'n pc, meteen weer verslaafd en had hem binnen een paar dagen uitgespeeld.
Zelfs bij de release waren de graphics van SA al gedateerdquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:41 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Sja die graphics zijn zo...zo.... 2005![]()
Maar als je daar niet op let speelt het
zoals idere GTA (behalve 1 en 2)
Niet als 2 maanden later de PS4 in de schappen ligt. Dan kunnen ze van mij de P krijgen en koop ik de game wel uit de budgetbak, na mij 6 maanden vergaapt te hebben aan de PS4. Als in de tussentijd Fallout 4 gereleased is... vergeet ik GTAV helemaalquote:
Zo dom zal rockstar ook wel weer niet zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:54 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Niet als 2 maanden later de PS4 in de schappen ligt. Dan kunnen ze van mij de P krijgen en koop ik de game wel uit de budgetbak, na mij 6 maanden vergaapt te hebben aan de PS4. Als in de tussentijd Fallout 4 gereleased is... vergeet ik GTAV helemaal
Eens. Daarom wil ik het weer eens herbeleven. 6 jaar geleden voor het laatst gedaan geloof ik, wat gaat de tijd toch snel.quote:
Release date PS4 zou zo rond einde 2013 zijn toch? Nieuwe release date van GTA is einde september.. zit maar een paar maanden tussen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo dom zal rockstar ook wel weer niet zijn
Die draait al volop door de fanboys, waarom zouden ze alle moeite gaan doen als de hype zichzelf in stand houdtquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:38 schreef -Kadesh- het volgende:
Release is dus september, wanneer zou de marketing machine (screens, previews, trailer 3) vol gas gaan draaien?
Ik hoop gewoon dat ie nog over 2 maanden komt hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:08 schreef Unavi het volgende:
Heb liever dat ze de game uitstellen en perfectioneren, eventueel nog verdere content / ideeën toevoegen. ;')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |