Lekker danquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, deze telt heel zwaar mee omdat er ook kunst-algemeen bij zat wat maar eenmalig is enzo. En ik had een 5,5 voor po.
ELLEN PAGE, WORSHIP HER.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:33 schreef JRRY het volgende:
wie is dat weif in de OP?
wat is haar naam.
Proudquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:33 schreef supersof het volgende:
ik wist het gewoon he.
ik bleef maar kijken tot wanneer iemand lapo ging maken. En ik dacht, daar komt fokit met zn ok.
Ellen Page?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:33 schreef JRRY het volgende:
wie is dat weif in de OP?
wat is haar naam.
Als het nou nog een normale reactie wasquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:33 schreef supersof het volgende:
ik wist het gewoon he.
ik bleef maar kijken tot wanneer iemand lapo ging maken. En ik dacht, daar komt fokit met zn ok.
Ellen Pagequote:Op donderdag 31 januari 2013 15:33 schreef supersof het volgende:
ik wist het gewoon he.
hoofden op hol brengen.quote:
ja lekker die uitgezakte tieten en een flubberkont zo groot als de boerderij tussen amsterdam en muiden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
Als de les saai was dan was de lerares dat niet
Onze muzieklerares
Ohwait ja Juno heb ik gezien.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoofden op hol brengen.
Nee acterenKen je haar niet van Juno/Inception etc. etc.?
Ja dat dacht ik alquote:
Ja maar wij verschillen enormmmm van smaak dat weet ik inmiddels welquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:36 schreef JRRY het volgende:
Ik kan wel knappere vrouwen verzinnen, zelfs blank.
Kijk ÉÉN keer in in die ogen dan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:36 schreef JRRY het volgende:
Ik kan wel knappere vrouwen verzinnen, zelfs blank.
Die van ons was 27 ofzoquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja lekker die uitgezakte tieten en een flubberkont zo groot als de boerderij tussen amsterdam en muiden.
Maar die Ellen Page heeft gewoon een zeikgezicht. +1 voor mij.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar wij verschillen enormmmm van smaak dat weet ik inmiddels wel
zaadvragende ogenquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar die Ellen Page heeft gewoon een zeikgezicht. +1 voor mij.
Django zondag gekeken ;Dquote:
Hoe vond je hem?quote:
Ik maandag, de cameo van quentin tarantino was ook echt genius.quote:
zij is juist heel natuurlijkquote:
werksequote:Op donderdag 31 januari 2013 15:39 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk![]()
Super
Steek je ogen even uit, je gebruikt ze toch niet goed.quote:
werkzequote:Op donderdag 31 januari 2013 15:39 schreef Stuart het volgende:
Super
werkzequote:Op donderdag 31 januari 2013 15:39 schreef Stuart het volgende:
Super
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zij is juist heel natuurlijkTotaal niet ordinair..
Nee sof.. hou op ajbquote:
lekker natuurlijk hequote:
Gekquote:
eetsequote:
Maar die ogen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zij is juist heel natuurlijkTotaal niet ordinair..
Die ogen zijn juist wat mij trekkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar die ogen.I don't like them.
Cheryl Cole is beter.
Cherylquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar die ogen.I don't like them.
Cheryl Cole is beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BLOEDMOOI
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:43 schreef JRRY het volgende:
Die eerste is niet cheryl maarjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BLOEDMOOIOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Dat is Nicole. Ook goedquote:
ohja lolquote:
Aaah zielige VAquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik luister nu muziek waardoor ik een mengeling van depri, verliefd en gelukkig ben.
quote:
Deze zijn beter.quote:
quote:
Ik ben alles behalve zieligquote:
Nee,quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Bij Rihanna en Anne Hathwaway is het mooi.
oke dan nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve zielig
Muziek kan mij heel erg diep beinvloeden.
Miley Cyrusquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Bij Rihanna en Anne Hathwaway is het mooi.
Sorry, ik wil niet meer zielig gevonden worden, die tijd heb ik gehadquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee vrouwen met kort haar = insta cockblock
er staat dit op die sitequote:Op donderdag 31 januari 2013 15:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat je die daadwerkelijk krijgt
jij doet echt een aantal dingen niet goed
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
er staat dit op die site
met openlijk geweld met verenigde krachten tegen personen of goederen
met geweld tegen een internationaal beschermd persoon of diens beschermde goederen
met enig misdrijf waardoor de algemene veiligheid van personen of goederen in gevaar wordt gebracht
met verkrachting
met feitelijke aanranding der eerbaarheid
met enig misdrijf tegen het leven gericht
met gijzeling
met zware mishandeling
met brandstichting, wordt gestraft met een gevangenisstraf van twee jaren of ....etc
als je daar mee dreigt word je vervolgt
en ik zei allen me oom komt
meer niet
Wanneer jij dreigt met mijn oom komt, kan dat betekenen dat je die jongen(s) wilt mishandelen. is strafbaar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
er staat dit op die site
met openlijk geweld met verenigde krachten tegen personen of goederen
met geweld tegen een internationaal beschermd persoon of diens beschermde goederen
met enig misdrijf waardoor de algemene veiligheid van personen of goederen in gevaar wordt gebracht
met verkrachting
met feitelijke aanranding der eerbaarheid
met enig misdrijf tegen het leven gericht
met gijzeling
met zware mishandeling
met brandstichting, wordt gestraft met een gevangenisstraf van twee jaren of ....etc
als je daar mee dreigt word je vervolgt
en ik zei allen me oom komt
meer niet
stuur maarquote:
ze praten over een bedreiging op het station en dat is amper waar maar het leuke: er zijn camara'squote:Op donderdag 31 januari 2013 15:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Wanneer jij dreigt met mijn oom komt, kan dat betekenen dat je die jongen(s) wilt mishandelen. is strafbaar.
Hun beweren iets over een stationquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:53 schreef Fok-it het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre zoiets serieus word genomen door politie. OF je hebt waarschijnlijk echt wel meer gezegd.
Maar dat heb ik echt niet gedaan..quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:54 schreef Fok-it het volgende:
Die brief sturen hun niet als jij dat alleen maar hebt gezegd. Je moet echt iemand serieus bedreigd hebben dat kan niet anders.
Beetje rare brief hequote:
Die brief klopt gewoon hoor?quote:
Ik vind het niet echt officieel eruit zoen.quote:
Dat komt omdat hij de helft geknipt heeft.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt officieel eruit zoen.
er boven en onder staan mijn gegevens dus die vouw ik dubbelquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt officieel eruit zoen.
Ja maar er staat echt zo:quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij de helft geknipt heeft.
Ja die gegevens moet hij zelf invullenquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar er staat echt zo:
Uw gegevens
Achternaam
Gaat niet gebeuren want mijn sofienummer en alles gaat jou niks aanquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:56 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik zou de gehele brief ook wel willen zien ja.
Neeh, das naar achter gevouwenquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die gegevens moet hij zelf invullen
Ohzo, nu zie ik hetquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die gegevens moet hij zelf invullen
Tostie kaas-salamiquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:58 schreef supersof het volgende:
like a G6
Wat zal ik eten, ik heb geen zin om om 16.15 al avond eten te eten.
Maar ze zouden toch niks kunnen zonder bewijs? want er is een verhaal van 2 gozertjes zonder ook maar enige getuige en ik heb getuige waar ik die dag wasquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Weird
Maar mensen klagen al wel heel snel aan tegenwoordig. Lijkt 'Murica wel.
pattatquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:58 schreef supersof het volgende:
like a G6
Wat zal ik eten, ik heb geen zin om om 16.15 al avond eten te eten.
Je vertrouwt ons nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren want mijn sofienummer en alles gaat jou niks aan
succesquote:
is omdat hij fins isquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:58 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik geloof niet dat hij dat heeft gezegd.
Veel echt serieuse doodsbedreigingen van minderjarige op social media worden al niet eens behandelt door de politie. en dit wel? Dat is vreemd.
Ik eet geen vleeeesquote:
friet zeggenquote:
patatquote:
Ze praten over een station enquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:58 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik geloof niet dat hij dat heeft gezegd.
Veel echt serieuse doodsbedreigingen van minderjarige op social media worden al niet eens behandelt door de politie. en dit wel? Dat is vreemd.
huh?! Ik dacht dat jij wel vlees at?!quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
boks - alleen als ik ergens bij iemand op bezoek te eten ben accepteer ik het gewoon.
not reallyquote:
Dat moeten ze dan sowieso al onder eed verklaren. Als ze slim zijn doen ze dat sowieso niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ze praten over een station en het zijn goed in liegen dus ze kunnen gezegd hebben dat iuk hun famillie ging uitmoorden en hun voor de trein gooien, heb ik niet gezegd maar goed
Ik ga je ook niet proberen te overtuigenquote:
ja wel eens kip maar das geen vlees. zeggen ze.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:00 schreef supersof het volgende:
[..]
huh?! Ik dacht dat jij wel vlees at?!
Nee kan ook nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga je ook niet proberen te overtuigen
Ze komen er ook laat mee hoor. 2 maanden te laat, in die 2maanden had ik hun al kunnen slaan dusquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat moeten ze dan sowieso al onder eed verklaren. Als ze slim zijn doen ze dat sowieso niet.
Kip is toch gewoon vlees?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja wel eens kip maar das geen vlees. zeggen ze.
en soms wel eens mee.
en vis.
Ohja, maar kip is wel vlees vind ik.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
en soms wel eens mee.
en vis.
Het zijn allemaal dierenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
en soms wel eens mee.
en vis.
Anders krijg je geen gezonde dingetjes binnenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja, maar kip is wel vlees vind ik.
Vis eet ik we. Moet.
Dat bedoel ik niet. Zo`n verklaring leg je onder eed af. Een verklaring afleggen die niet klopt of dat je gewoon liegt. is nog 10 keer zo erg als de taakstraf die jij waarschijnlijk krijgt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ze komen er ook laat mee hoor. 2 maanden te laat, in die 2maanden had ik hun al kunnen slaan dus
Ach juh.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het zijn allemaal dierenDoe het, of doe het niet. Je lijkt mijn ex wel
Ja en ik ben al zo 'ongezond' volgens mijn ouders.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Anders krijg je geen gezonde dingetjes binnen
hoe doe je dat, teach me, masterquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en ik ben al zo 'ongezond' volgens mijn ouders.
oke ik ben alweer een kilo afgevallen![]()
na sub moet je sup doenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoe doe je dat, teach me, master
Als je niet dik bent moet je niet afvallen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en ik ben al zo 'ongezond' volgens mijn ouders.
oke ik ben alweer een kilo afgevallen![]()
oow oke maar op het station staat een camara dus ze kunnen het wel zien maar ik hoop dat ik er goed van af komquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Zo`n verklaring leg je onder eed af. Een verklaring afleggen die niet klopt of dat je gewoon liegt. is nog 10 keer zo erg als de taakstraf die jij waarschijnlijk krijgt.
Kan er niks aan doenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als je niet dik bent moet je niet afvallen.
Ik had het meer over het afvallenquote:
oh hehequote:Op donderdag 31 januari 2013 16:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had het meer over het afvallen
Nee dankjequote:Op donderdag 31 januari 2013 16:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
Sofje je mag mijn vlees wel lenen
Dan word ik ontslagenquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
Sofje je mag mijn vlees wel lenen
Oke geef mij geld danquote:
Hoeveel eet jij per dag dan?quote:
Mijn jaloezie stroomt over nu.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:06 schreef supersof het volgende:
[..]
oh hehe
uhm ja weet ik veelSport niet en zit soms hele dagen niks te doen. Dus weet ook niet hoe het kan.
Nou voordat ik werkte snoepte ik echt heel veel dat was niet normaal.quote:
Kan er niks aan doenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn jaloezie stroomt over nu.
ga dan nietquote:
Als je niet sport en niks doet snap ik inderdaad niet dat je dan nog afvalt inderdaadquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou voordat ik werkte snoepte ik echt heel veel dat was niet normaal.
Maar nu eigenlijk helemaal niet meer zoveel.
En op een dag eet ik vier boterhammen, avond eten en stuk fruit. En dan soms nog wat tussendoor. Maar soms neem ik van mn werk dan wel zak snoep mee die ik die avond alweer leeg heb.
quote:
niet gaan is niet heel verstandig neequote:Op donderdag 31 januari 2013 16:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ja maar mijn moedr zegt dat ik dan word arrested
ik ga wel gewoon maar ben er niet blij mee en word graag met respect behandeldquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
niet gaan is niet heel verstandig nee
altijd goede adviezen geef ik tochquote:
ik zou die grote bek die je hier weleens hebt wel een stuk dimmen tegen een rechter want anders heb je echt een probleemquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ga wel gewoon maar ben er niet blij mee en word graag met respect behandeld
Als jij anderen niet met respect behandeld waarom zou jij dan wel met respect behandeld worden?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:13 schreef supersof het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!!!
ok.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:13 schreef supersof het volgende:
[..]Jij kan echt niet stoppen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
ik ga daar netjes praten en goed nederlands proberequote:Op donderdag 31 januari 2013 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik zou die grote bek die je hier weleens hebt wel een stuk dimmen tegen een rechter want anders heb je echt een probleem
Nee idd, maar kan op zich ook wel wat meer gaan eten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je niet sport en niks doet snap ik inderdaad niet dat je dan nog afvalt inderdaad
Ik doe hem toch in een spoiler. Je hoeft er niet op te klikkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij kan echt niet stoppen he
Als je maar aan 2000 kcal. per dag komtquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee idd, maar kan op zich ook wel wat meer gaan eten.
Rokenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
Roken zo terug want moet omlopen om kindertjes te ontwijken
Denk niet dat ik dat haalquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je maar aan 2000 kcal. per dag komt
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
Roken zo terug want moet omlopen om kindertjes te ontwijken
Ja ik ben nieuwsgierigquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik doe hem toch in een spoiler. Je hoeft er niet op te klikken
Heb net mijn pakje weggegooid, I despise myselfquote:
Denk het wel hoor. Als je goeie avondmaaltijd hebt zit je al op de helft denk ik.quote:
Ja eigen schuld dusquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik ben nieuwsgierig
[..]
Heb net mijn pakje weggegooid, I despise myself
Stop danquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hooguit 2/dag en lang niet elke dag, maar toch
Mm, ja ik zal eens kijken op zo'n site.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk het wel hoor. Als je goeie avondmaaltijd hebt zit je al op de helft denk ik.
goed bezigquote:
14 jaar & 'zakenman'quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga me kleden als een zakenman dan geloven ze het gelijk niet
Doe een padvinderspakje aan. Die bedreigen niemand.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe een padvinderspakje aan. Die bedreigen niemand.
ga huilen in de rechtszaak dan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Nu wel volhouden dan!quote:
ik moet enkel naar het bureau voor een overhoringquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ga huilen in de rechtszaak dan.
quote:
Moet niet zo moeilijk zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hooguit 2/dag en lang niet elke dag, maar toch
Zo origineel hé dat heb ik ook aan, met kerst.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nette overhemd stropdas enz
Wel goed de stof leren he?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik moet enkel naar het bureau voor een overhoring
ja ga daar huilen danquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik moet enkel naar het bureau voor een overhoring
ooh okeequote:Op donderdag 31 januari 2013 16:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Moet niet zo moeilijk zijn.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:21 schreef Fok-it het volgende:
een overhoring hahahahahahagodver ik lig plat
scherpquote:
een verhoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee hoor ik moet er echt heen voor een gehoord
Heuh dat is echt nergens voor nodig. Het gaat over jou.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
die brief is wel echt maar ik ga gewoon even een fatsoenelijk gesprek aan en ook even uitleggen dat die 2 die me aangaven alcohol verslaafd zijn(serieus)
die brief is wel echt maar ik ga gewoon even een fatsoenelijk gesprek aan en ook even uitleggen dat die 2 die me aangaven alcohol verslaafd zijn(serieus)quote:
Die 14-jarigen van tegenwoordig.quote:
Ja maar hun zijn niet helemaal goed bij hun hoofdquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Heuh dat is echt nergens voor nodig. Het gaat over jou.
zijquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar hun zijn niet helemaal goed bij hun hoofd
Uh nee. Alchohol is wel heel wat schadelijkerquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:25 schreef JRRY het volgende:
En beter alcoholverslaafd dan wietverslaafd.
Dus ik kan maar beter wiet gaan roken ofzo? Weet zeker dat mijn pa of ma dan echt heel anders zou reageren.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh nee. Alchohol is wel heel wat schadelijker
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh nee. Alchohol is wel heel wat schadelijker
Ik heb liever mensen die aan wiet verslaafd zijn dan aan alcohol, wiet maakt je rustig alcohol kan vervelende effecten meebrengenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:25 schreef JRRY het volgende:
En beter alcoholverslaafd dan wietverslaafd.
Daar reageert 90 procent van Nederland anders op. Heel veel mensen weten ook niet dat alcohol gewoon onder de zware harddrugs valt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dus ik kan maar beter wiet gaan roken ofzo? Weet zeker dat mijn pa of ma dan echt heel anders zou reageren.
Betutteling, betuttelingquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar reageert 90 procent van Nederland anders op. Heel veel mensen weten ook niet dat alcohol gewoon onder de zware harddrugs valt.
Waarom verkopen ze het dan in de supermarkt? Aan kinderen nog wel? (Ja ik vind 16,17 nog wel kindquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar reageert 90 procent van Nederland anders op. Heel veel mensen weten ook niet dat alcohol gewoon onder de zware harddrugs valt.
Goed dronken zijn kan best leuk zijn hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:27 schreef JRRY het volgende:
Ja maar ik word nooit dronken dronken maar gewoon gezellig.
Teveel is nooit goed. Teveel wiet is gewoon net zo slecht als teveel alcohol.
Niks betutteling. Het is betutteling dat Nederland zo preuts is over blowen maar alcohol zo makkelijk te verkrijgen en te gebruiken is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Betutteling, betutteling
Maatschappelijk geaccepteerd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom verkopen ze het dan in de supermarkt? Aan kinderen nog wel? (Ja ik vind 16,17 nog wel kind![]()
)
Dat bedoelde ik eigenlijk....quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks betutteling. Het is betutteling dat Nederland zo preuts is over blowen maar alcohol zo makkelijk te verkrijgen en te gebruiken is.
Ja maar niet goed voor je en ik voel me best wel kut eigenlijk als ik echt dronken ben (niet heel vaak gewest hoor)quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goed dronken zijn kan best leuk zijn hoor
weer wrong. Alcohol is 1 van de meest verslavende drugs die er isquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jajajajajaja
Toch is het wel een feit dat 'hardruhs' als xtc enz verslaveder zijn dan alcohol
Als je je niet goed gaat voelen idd niet doen. Ik heb een vrolijke (lieve) dronk, dus ik ben dan nog altijd gezellig.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar niet goed voor je en ik voel me best wel kut eigenlijk als ik echt dronken ben (niet heel vaak gewest hoor)
Omdat een pilletje XTC puur is, alcohol wordt vermengd met smaak en kleurstoffenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jajajajajaja
Toch is het wel een feit dat 'hardruhs' als xtc enz verslaveder zijn dan alcohol
Ik kan zonder terwijl ik het toch elke weekend wel drink, maar niet elke dag dus het is voor mij iig niet verslavend.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
weer wrong. Alcohol is 1 van de meest verslavende drugs die er is
Wiet wordt in principe ook puur verkocht, maar dat wordt daarna pas vermengd met tabak, cake, pannekoekenbeslag etc.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Omdat een pilletje XTC puur is, alcohol wordt vermengd met smaak en kleurstoffen
Mijn ogen zijn niet zoooo goed.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk tabelletje voor JRRY. daark an je het wel goed op zien.
Waardoor de verslavingskans minderdquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wiet wordt in principe ook puur verkocht, maar dat wordt daarna pas vermengd met tabak, cake, pannekoekenbeslag etc.
Nee maar het is toch beter dan alcohol?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Raad het je niet aan, maar joh als jou dat een goed idee lijkt
1 keer in de zoveel tijd XTC gebruiken kan op de lange termijn nog geen kwaad. Aldus nog niks van bewezen. Daarbij is het niet lichamelijk verslavend.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Raad het je niet aan, maar joh als jou dat een goed idee lijkt
Elk weekend een pilletje is nog altijd slechter dan een paar biertjes. Iets met concentratiequote:Op donderdag 31 januari 2013 16:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee maar het is toch beter dan alcohol?
De dosering is natuurlijk ook anders he. Met 1 pilletje ga je de hele avond door, maar met alcohol drink je misschien 10 biertjes, zeg maar wat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee maar het is toch beter dan alcohol?
Dan toch maar bier en wijn dan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Elk weekend een pilletje is nog altijd slechter dan een paar biertjes. Iets met concentratie
Daarom gewoon wit poederquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 keer in de zoveel tijd XTC gebruiken kan op de lange termijn nog geen kwaad. Aldus nog niks van bewezen. Daarbij is het niet lichamelijk verslavend.
ga hosselen op de block danquote:
effe een pil nemenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
echt koppijn van al dit geseik
pffquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ga zorgen dat ik weer ritalin krijg voorgeschreven en dat dan verkopen op school. goudmijntje
Ja en door mensen zoals jou word ADHD-ADD totaal niet serieus meer genomenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ga zorgen dat ik weer ritalin krijg voorgeschreven en dat dan verkopen op school. goudmijntje
Zit in het gooi atmquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ga hosselen op de block dan
Ik maak een grapjequote:Op donderdag 31 januari 2013 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en door mensen zoals jou word ADHD-ADD totaal niet serieus meer genomen
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik moet effe clean blijven anders als ze plas test doen ben ik de lul
En ik heb er serieus last van op dit moment. Daarom dat ik daar niet tegen kanquote:
IK heb wel eens zo'n pil gesnoven en het voelde alsof iemand heletijd tegen me borstkas zat te trappen(ik heb geen adherd)quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik heb er serieus last van op dit moment. Daarom dat ik daar niet tegen kanIk weet hoeveel die dingen rondgaan
jaaaquote:
hartkloppingen noemen ze datquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
IK heb wel eens zo'n pil gesnoven en het voelde alsof iemand heletijd tegen me borstkas zat te trappen(ik heb geen adherd)
Ik wordt alleen maar fucked up van die rotzooi dus ik heb het niet maar ik snap het wel jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik heb er serieus last van op dit moment. Daarom dat ik daar niet tegen kanIk weet hoeveel die dingen rondgaan
Moet jij niet richting je werk zo?quote:
ja nuquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet jij niet richting je werk zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |