Lekker danquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, deze telt heel zwaar mee omdat er ook kunst-algemeen bij zat wat maar eenmalig is enzo. En ik had een 5,5 voor po.
ELLEN PAGE, WORSHIP HER.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:33 schreef JRRY het volgende:
wie is dat weif in de OP?
wat is haar naam.
Proudquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:33 schreef supersof het volgende:
ik wist het gewoon he.
ik bleef maar kijken tot wanneer iemand lapo ging maken. En ik dacht, daar komt fokit met zn ok.
Ellen Page?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:33 schreef JRRY het volgende:
wie is dat weif in de OP?
wat is haar naam.
Als het nou nog een normale reactie wasquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:33 schreef supersof het volgende:
ik wist het gewoon he.
ik bleef maar kijken tot wanneer iemand lapo ging maken. En ik dacht, daar komt fokit met zn ok.
Ellen Pagequote:Op donderdag 31 januari 2013 15:33 schreef supersof het volgende:
ik wist het gewoon he.
hoofden op hol brengen.quote:
ja lekker die uitgezakte tieten en een flubberkont zo groot als de boerderij tussen amsterdam en muiden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
Als de les saai was dan was de lerares dat niet
Onze muzieklerares
Ohwait ja Juno heb ik gezien.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoofden op hol brengen.
Nee acterenKen je haar niet van Juno/Inception etc. etc.?
Ja dat dacht ik alquote:
Ja maar wij verschillen enormmmm van smaak dat weet ik inmiddels welquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:36 schreef JRRY het volgende:
Ik kan wel knappere vrouwen verzinnen, zelfs blank.
Kijk ÉÉN keer in in die ogen dan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:36 schreef JRRY het volgende:
Ik kan wel knappere vrouwen verzinnen, zelfs blank.
Die van ons was 27 ofzoquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja lekker die uitgezakte tieten en een flubberkont zo groot als de boerderij tussen amsterdam en muiden.
Maar die Ellen Page heeft gewoon een zeikgezicht. +1 voor mij.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar wij verschillen enormmmm van smaak dat weet ik inmiddels wel
zaadvragende ogenquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar die Ellen Page heeft gewoon een zeikgezicht. +1 voor mij.
Django zondag gekeken ;Dquote:
Hoe vond je hem?quote:
Ik maandag, de cameo van quentin tarantino was ook echt genius.quote:
zij is juist heel natuurlijkquote:
werksequote:Op donderdag 31 januari 2013 15:39 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk![]()
Super
Steek je ogen even uit, je gebruikt ze toch niet goed.quote:
werkzequote:Op donderdag 31 januari 2013 15:39 schreef Stuart het volgende:
Super
werkzequote:Op donderdag 31 januari 2013 15:39 schreef Stuart het volgende:
Super
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zij is juist heel natuurlijkTotaal niet ordinair..
Nee sof.. hou op ajbquote:
lekker natuurlijk hequote:
Gekquote:
eetsequote:
Maar die ogen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zij is juist heel natuurlijkTotaal niet ordinair..
Die ogen zijn juist wat mij trekkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar die ogen.I don't like them.
Cheryl Cole is beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |