De Drentsche Fietsvierdaagse ook?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iedereen die de tour niet rijdt. De tour rijden is namelijk onmogelijk zonder doping.
Wat dacht je van de Nijmeegse wandelvierdaagse. Kan ook nooit zonder doping.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:17 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
De Drentsche Fietsvierdaagse ook?
Waarom zou Rasmussen in hemelsnaam met die 5 producten komen en die 6e eruit laten, wat heeft hij nog te verliezen als hij die ook noemtquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:20 schreef THEFXR het volgende:
Valt het jullie nu echt niet op dat renners altijd bekennen, met de bekende dopingproducten, nooit met maskeringsmiddelen of nieuwe producten?
Als dat gaat gebeuren, begin ik pas te geloven dat er een begin wordt gemaakt naar een schonere sport.
Nah, als het een nieuw product is wat nog niet ontdekt is en wat nu nog veel gebruikt wordt.. snap ik het best.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarom zou Rasmussen in hemelsnaam met die 5 producten komen en die 6e eruit laten, wat heeft hij nog te verliezen als hij die ook noemt
denk eerder een kleinere naam, iemand waarvan je het niet nverwachtquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wie zal de volgende grote naam zijn die een bekentenis doet? Boogerd? Basso? Ik hoop dat Riis alles gaat vertellen maar dat zal wel niet...
Maar wat levert het hem nog op als hij die niet noemt? Welk voordeel heeft hij daarbij?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nah, als het een nieuw product is wat nog niet ontdekt is en wat nu nog veel gebruikt wordt.. snap ik het best.
Verkopen aan andere renners?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar wat levert het hem nog op als hij die niet noemt? Welk voordeel heeft hij daarbij?
Blijlevens of Rominger? Dit is maar een wilde gok van mijn kant.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wie zal de volgende grote naam zijn die een bekentenis doet? Boogerd? Basso? Ik hoop dat Riis alles gaat vertellen maar dat zal wel niet...
Marcel Kittel is niet serieus te nemen, is vorig jaar nog gepakt met bloedtransfusies maar is weggekomen zonder straf.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgens mij is er in het peloton nu ook echt wel sprake van een tweescheiding. Aan de ene kant renners zoals Kittel die vernieuwingen toejuichen en moeten kotsen van de huidige situatie en aan de andere kant de wat oudere garde die nog zijn groot gebracht met de alles kan alles mag mentaliteit. Zaak is die 2e groep zo snel mogelijk uit het peloton te verwijderen.
Kan ook best dat het wel genoemd is maar dat de dopingautoriteiten er voor kiezen het nog niet naar buiten te brengen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar wat levert het hem nog op als hij die niet noemt? Welk voordeel heeft hij daarbij?
Kan. Als het al überhaupt bestaat. We houden deze discussie nu omdat THEFXR zeker weet dat het er is. Het hoeft er niet te zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan ook best dat het wel genoemd is maar dat de dopingautoriteiten er voor kiezen het nog niet naar buiten te brengen.
Maar om die mensen eruit te flikkeren, moet je ook bewijzen hebben. Ze zijn nou eenmaal in dienst nu. En daarvoor heb je mensen nodig die ze aan de galg praten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:25 schreef Ericr het volgende:
Flikker eerst figuren als Ibarguren, Testa, Alonso, van Mol etc uit de sport voordat je kan denken aan geloofwaardige wielersport.
Hoe betrouwbaar zijn artsen die zo goed als allemaal betrokken zijn geweest bij de grootste dopingteams van weleer en hoeveel kans is er dat die artsen opeens alleen maar denken aan de gezondheid van de renner i.p.v. het op welke wijze ook bevorderen van de prestaties?
Neem ook maar gelijk figuren als Lefevere, Riis, Lelangue etc mee. Ook al zal iemand als Lefevere als echte omerta-handhaver waarschijnlijk direct een proces opstarten als iemand hem ook maar enigszins in verband brengt met dopingpraktijken.
De renners zijn misschien minder ziek dan voorheen, de begeleiding is nog steeds zo ziek als in de slechtste jaren van de wielersport.
In geval van Lefevere zal men vrees ik met nogal zwaar geschut aan moeten komen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:25 schreef Ericr het volgende:
Flikker eerst figuren als Ibarguren, Testa, Alonso, van Mol etc uit de sport voordat je kan denken aan geloofwaardige wielersport.
Hoe betrouwbaar zijn artsen die zo goed als allemaal betrokken zijn geweest bij de grootste dopingteams van weleer en hoeveel kans is er dat die artsen opeens alleen maar denken aan de gezondheid van de renner i.p.v. het op welke wijze ook bevorderen van de prestaties?
Neem ook maar gelijk figuren als Lefevere, Riis, Lelangue etc mee. Ook al zal iemand als Lefevere als echte omerta-handhaver waarschijnlijk direct een proces opstarten als iemand hem ook maar enigszins in verband brengt met dopingpraktijken.
De renners zijn misschien minder ziek dan voorheen, de begeleiding is nog steeds zo ziek als in de slechtste jaren van de wielersport.
dat hij het dan nog overleeft? , de doktoren en medicijn industrie verdienen er genoeg aanquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
USADA style?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:26 schreef Steven184 het volgende:
[..]
In geval van Lefevere zal men vrees ik met nogal zwaar geschut aan moeten komen.
Ik dacht meer aan het leger ofzo.quote:
twitter:hendriksmj twitterde op donderdag 31-01-2013 om 15:27:49Rasmussen heeft zijn bekentenis gedaan aan de Nederlandse, Deense, Amerikaanse én Internationale dopingautoriteit. #glaasjewateraub reageer retweet
Je eigen intro belooft meer dan het artikel levertquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:23 schreef balaverde het volgende:
[..]
Marcel Kittel is niet serieus te nemen, is vorig jaar nog gepakt met bloedtransfusies maar is weggekomen zonder straf.
http://www.velonation.com(...)nned-until-2011.aspx
Goed om de beerput weer wat leger te maken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan het leger ofzo.twitter:hendriksmj twitterde op donderdag 31-01-2013 om 15:27:49Rasmussen heeft zijn bekentenis gedaan aan de Nederlandse, Deense, Amerikaanse én Internationale dopingautoriteit. #glaasjewateraub reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |