ja achteraf bezien was dat best bizar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:08 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Klopt, de rest zweeg en dat is wel veranderd. Al vind ik bijvoorbeeld op twitter veel renners 'verdacht' stil mbt dopingzaken. Zelfs Armstrong lokte minder uit dan ik had verwacht.
Zolang we geen nieuwe José Antonio Pecharroman krijgen geloof ik trouwens in een schonere sport.
Ik denk ook niet dat iemand hier dat denkt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jullie kunnen lullen wat jullie willen, maar het gaat wel mijn kant op, met al die bekentenissen, denk maar niet dat rasmussen de laatste van dit jaar is.
Die Ronde van Cataloniëquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:08 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Klopt, de rest zweeg en dat is wel veranderd. Al vind ik bijvoorbeeld op twitter veel renners 'verdacht' stil mbt dopingzaken. Zelfs Armstrong lokte minder uit dan ik had verwacht.
Zolang we geen nieuwe José Antonio Pecharroman krijgen geloof ik trouwens in een schonere sport.
Wat een uitspraak zegt, wowquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jullie kunnen lullen wat jullie willen, maar het gaat wel mijn kant op, met al die bekentenissen, denk maar niet dat rasmussen de laatste van dit jaar is.
je verdedigt constant renners, zonder onderbouwing, dat valt gewoon op.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als je nou even een afspraakje regelt met de anti-dopingautoriteit dan zal ik ook een boekje open doen. En de eerste die ik erbij lap ben jij. Constant zulke onzin verkondigen zoals jij doet kan namelijk niet zonder doping. Vertel even waar je cocktail uit bestaat, dan zal ik dat ook even aan de autoriteiten vertellen
Alleen Heras kon nog beetje in de buurt blijven, nummer 3 eindigde gewoon op bijna 4 minuten ofzo.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Jij beschuldigt alles en iedereen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je verdedigt constant renners, zonder onderbouwing, dat valt gewoon op.
Die won in 2003 vrij opeens de Euskal Bizikleta - Bicicleta Vasca en de Ronde van Catalonie. Met afstand, ging tijdritten winnen enzo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:12 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Wat is het verhaal van Pecharroman? Dat heb ik even gemist.
Mag dat irritante toontje een keer uit je posts? Vrij hinderlijk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En ik vraag of je dat zelf niet kunt bedenken. Want zo moeilijk is het allemaal niet hoor.
ik hoop dat je dromen uitkomen, maar ik denk van niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgens mij is er in het peloton nu ook echt wel sprake van een tweescheiding. Aan de ene kant renners zoals Kittel die vernieuwingen toejuichen en moeten kotsen van de huidige situatie en aan de andere kant de wat oudere garde die nog zijn groot gebracht met de alles kan alles mag mentaliteit. Zaak is die 2e groep zo snel mogelijk uit het peloton te verwijderen.
Werk jij bij de Telegraaf ofzo?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
En jij valt iedereen aan zonder onderbouwing, dat valt nog meer opquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je verdedigt constant renners, zonder onderbouwing, dat valt gewoon op.
http://hetiskoers.nl/2011(...)rroman-jose-antonio/quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:12 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Wat is het verhaal van Pecharroman? Dat heb ik even gemist.
Okquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik hoop dat je dromen uitkomen, maar ik denk van niet.
nee hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij beschuldigt alles en iedereen.
Dat is buiten de doos denken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij beschuldigt alles en iedereen.
En reed een jaar later bij Quick Step en bakte er he-le-maal niets meer van.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:13 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die won in 2003 vrij opeens de Euskal Bizikleta - Bicicleta Vasca en de Ronde van Catalonie. Met afstand, ging tijdritten winnen enzo.
Ze moesten daar bij Paternina wel echt wondermiddelen hebben gehad, want later bij Lefevere kwam ie niet meer vooruitquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:13 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die won in 2003 vrij opeens de Euskal Bizikleta - Bicicleta Vasca en de Ronde van Catalonie. Met afstand, ging tijdritten winnen enzo.
verdedigtquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
En jij valt iedereen aan zonder onderbouwing, dat valt nog meer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |