Natuurlijk. Maar het gaat erom dat het schoner wordt, niet helemaal schoon, want daar gelooft niemand in. Er zullen altijd renners zijn die gebruiken en al helemaal renners die in het verleden al heel lang gebruikt hebben.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Rasmussen. Misschien wat voorbarig, maar 2010 is toch al weer een stuk dichterbij dan 2007. Contador, Schleck, Riis, waarom zouden ze we ze nu wel allemaal moeten geloven?
Ja, maar de zin stond er wat krom. Meestal steek je je hand namelijk in het vuur voor iets wat iemand niet gedaan heeft, namelijk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van Indurain is algemeen bekend toch
Thorwald Venebergquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:56 schreef DeLuna het volgende:
Wie hebben er "absoluut geen" doping gebruikt dan? Voor zover je dat kan geloven tegenwoordig..
En ik bedoel niet Boogert.
Ik denk eht ook, maar dat dacht ik na de Festinazooi ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Rotte appels zul je altijd houden.Ik geloof er in dat het op dit moment schoner en schoner wordt.
Van alles, eigenlijk. Niet specifiek één iets.quote:
iig heb ik het gevoel dat je nu met een beetje geluk "schoon" een mooie koers of etappe kan winnen. Vroeger had je epo nodig om uberhaupt te kunnen aanhaken. Alleen dat is al een mooie ontwikkeling.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:03 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Het zal er wel een beetje tussenin zitten. Het is zeker beter dan 15, 10 en waarschijnlijk ook wel 5 jaar geleden. Maar van een groot gedeelte van de toppers (op basis van de cqranking) zoals Rodriguez, Wiggins, Boonen, Valverde, Nibali, Contador etc. zou het me totaal niet verbazen als ze nog gewoon aan de dope zitten. Natuurlijk ook grotendeels renners die zijn 'opgegroeid' in een peloton waar doping gewoon onderdeel was van een professioneel bestaan.
Toen waren er journalisten die er gewoon niet over wilden berichten..helaas zien we dat soms nog steeds.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk eht ook, maar dat dacht ik na de Festinazooi ook
Sky zet wel ff zonder rugbaarheid Lienders op straat.....quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Van de Sky ploeg is nog niets bewezen. Zo kunnen we wel overal weer een vraagteken achter gaan plaatsen. Contador en Schleck heb je gelijk in, maar dat zijn nog wel renners van het 'oude' wielrennen.
Eens. Dat denk ik dus ook.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
iig heb ik het gevoel dat je nu met een beetje geluk "schoon" een mooie koers of etappe kan winnen. Vroeger had je epo nodig om uberhaupt te kunnen aanhaken. Alleen dat is al een mooie ontwikkeling.
weet jij meer dan je hier neerzet? ben jij een verdediger van de Omerta?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mag ik even vragen wat Rasmussen met het huidige wielrennen te maken heeft?
Ik lees ook dat sommige zeggen dat het bloedpaspoort niet werkt omdat hij nog gewoon gebruikt heeft in 2009 en 2010. Maar daarbij moet gezegd worden dat Rasmussen voor continental teams reed en het bloedpaspoort alleen bij WT en ProConti-ploegen was.
Dat geloof ik ook wel, er is een verbetering, maar ik denk dat de meeste reguliere toppers gewoon nog gebruiken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
iig heb ik het gevoel dat je nu met een beetje geluk "schoon" een mooie koers of etappe kan winnen. Vroeger had je epo nodig om uberhaupt te kunnen aanhaken. Alleen dat is al een mooie ontwikkeling.
Natuurlijk, maar ik hou me in deze tijd wel even bij de mensen die op hebben gebiecht of betrapt zijn. Anders kun je iedereen wel gaan betichten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sky zet wel ff zonder rugbaarheid Lienders op straat.....
de wereld is niet meer wat hij geweest isquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, maar de zin stond er wat krom. Meestal steek je je hand namelijk in het vuur voor iets wat iemand niet gedaan heeft, namelijk.
Ja, dat denk ik ook. Maar er is een stap gedaan. Als er ooit een moment was om door te pakken dan is het nu.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:05 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel, er is een verbetering, maar ik denk dat de meeste reguliere toppers gewoon nog gebruiken.
OmArtaquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weet jij meer dan je hier neerzet? ben jij een verdediger van de Omerta?
Dat is wel waarom ik met sommige renners medelijden heb. Omdat ze eigenlijk niet anders konden. Maar het blijft fout natuurlijk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
sterker nog, Virenque werd bejubeld, het peloton steunde TVM toch nog toen daar een inval was en er zooi gevonden werd?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Toen waren er journalisten die er gewoon niet over wilden berichten..helaas zien we dat soms nog steeds.
jullie kunnen lullen wat jullie willen, maar het gaat wel mijn kant op, met al die bekentenissen, denk maar niet dat rasmussen de laatste van dit jaar is.quote:
Klopt, de rest zweeg en dat is wel veranderd. Al vind ik bijvoorbeeld op twitter veel renners 'verdacht' stil mbt dopingzaken. Zelfs Armstrong lokte minder uit dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sterker nog, Virenque werd bejubeld, het peloton steunde TVM toch nog toen daar een inval was en er zooi gevonden werd?
Poeh, dat je dat zomaar durft te poneren...quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk maar niet dat rasmussen de laatste van dit jaar is.
Als je nou even een afspraakje regelt met de anti-dopingautoriteit dan zal ik ook een boekje open doen. En de eerste die ik erbij lap ben jij. Constant zulke onzin verkondigen zoals jij doet kan namelijk niet zonder doping. Vertel even waar je cocktail uit bestaat, dan zal ik dat ook even aan de autoriteiten vertellenquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weet jij meer dan je hier neerzet? ben jij een verdediger van de Omerta?
Vast niet, het is ook nog maar 31 januari.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jullie kunnen lullen wat jullie willen, maar het gaat wel mijn kant op, met al die bekentenissen, denk maar niet dat rasmussen de laatste van dit jaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |