Die bekentenissen leiden dan er weer toe dat mensen een andere sport kiezen, oftewel kijken of beoefenen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:00 schreef artm het volgende:
Rabo-doping-bingo?
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Pro_Cycling-renners
Mijn gevoel zegt dat je in Nederland bekentenissen kan gaan verwachten van oa Maarten den Bakker als mogelijke gebruiker, TVM/Rabo historie tijdens "vuile jaren" en Max van Heeswijk bij US Postal.
ik weet eigenlijk niet of Ram wel zo tegen doping is of dat hij meer naar de UCI leunt?quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:03 schreef rubbereend het volgende:
ow Rasmussen heeft zn verhaal ook al in Nederland gedaan, dat wist ik nietRam zal wel met jeukende vingers met een grote lijst zitten nu
Ram doet altijd vrij stoerquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet of Ram wel zo tegen doping is of dat hij meer naar de UCI leunt?
klopt ja, maar ik me nog herinneren dat hij betrapt is bij een reportage over het dopingagentschap, dat de sporters van te voren waren ingelicht dat er een televisieploeg zou komen en dat ze thuis moesten blijven, maar die controles zijn normaal onaangekondigd.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
iemand ziek in zijn hooft noemen is lekker respectvol??
waar blijven de excuses?
ja dat weet ik nog wel, was vrij bizarquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
klopt ja, maar ik me nog herinneren dat hij betrapt is bij een reportage over het dopingagentschap, dat de sporters van te voren waren ingelicht dat er een televisieploeg zou komen en dat ze thuis moesten blijven, maar die controles zijn normaal onaangekondigd.
vanaf 29.30
http://tvblik.nl/zembla/het-dopingtheater
Het was oprecht. Je hebt waanideeën als je denkt dat ik zit te spindocteren. Wat is mijn belang daarbij? Ik ben volledig onafhankelijk. Mijn mening ook.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
iemand ziek in zijn hooft noemen is lekker respectvol??
waar blijven de excuses?
Moin had ongeveer dezelfde visie als ik, en afschieten begon al?quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
Het was oprecht. Je hebt waanideeën als je denkt dat ik zit te spindocteren. Wat is mijn belang daarbij? Ik ben volledig onafhankelijk. Mijn mening ook.
Haha, nooit gezien. Idiootquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat weet ik nog wel, was vrij bizar
Schieten? Ik reageer gewoon op Moin. Mag dat niet? Wat was er mis met kritiek op het feit dat ik Armstrong niet per definitie kan zien als de beste/slimste.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Moin had ongeveer dezelfde visie als ik, en afschieten begon al?
elke journalist zegt dat hij of zij onafhankelijk zijn, althans ze zijn in de waan daarvan
ooh, omdat je een redactie lid bent, daarom dacht ik dat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:38 schreef alpeko het volgende:
[..]
Schieten? Ik reageer gewoon op Moin. Mag dat niet? Wat was er mis met kritiek op het feit dat ik Armstrong niet per definitie kan zien als de beste/slimste.
En journalist? Wtf. Ik ben helemaal geen journalist. Waar haal je dat idee in godsnaam vandaan? Ik ben geheimagent.
Bizar zeg, ook gewoon blijven liegen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
klopt ja, maar ik me nog herinneren dat hij betrapt is bij een reportage over het dopingagentschap, dat de sporters van te voren waren ingelicht dat er een televisieploeg zou komen en dat ze thuis moesten blijven, maar die controles zijn normaal onaangekondigd.
vanaf 29.30
http://tvblik.nl/zembla/het-dopingtheater
Dat is een dekmantel. Ik ben (voormalig) columnist. Dan ben je geen journalist. Maar dat is niet mijn baan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ooh, omdat je een redactie lid bent, daarom dacht ik dat.
gelukkig maar, want D. Nelissen heeft 13 jaar gelogen en maakte zich druk om twitter commentarenquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:43 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat is een dekmantel. Ik ben (voormalig) columnist. Dan ben je geen journalist. Maar dat is niet mijn baan.
Maar je hebt gelijk. Onafhankelijk ben ik niet. Ik ben een spreekpop van Danny. Roodbol dan en niet Nelissen
ligt eraan of de rest van de familie dat ook al was?quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:58 schreef alpeko het volgende:
Danny R. was al vroeg kaal. Dan weet jij wel hoe laat het is toch?
Die dubbele aankondiging ook echt:quote:
EN BIJ CSC!quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:50 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die dubbele aankondiging ook echt:
- Rasmussen gebruikte 12 jaar lang doping
- Tijdens zijn HELE periode bij Rabo gebruikte hij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |