Ja kan ik wel doen iddquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Anders een dagje weg, naar Berlijn ofzo?:P
[..]
Huilen.
Snijden.
Jwz.
quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Die foto
+
=
Instant glimlach
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Die foto
+
=
Instant glimlach
Ik heb het gevoel dat mijn dag moet beginnen.quote:
Ik heb het gevoel dat de dag eindelijk voorbij isquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat mijn dag moet beginnen.
Weekendje danquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja kan ik wel doen iddMaar niet een dagje
quote:
één lange ochtend dit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat mijn dag moet beginnen.
Mijn dag begint pas in de avondquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat de dag eindelijk voorbij is
ja iddquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
één lange ochtend dit.
Gewoon threesome toch XD XDquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
één lange ochtend dit.
quote:
Oke oke dus je bent er vanavond nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn dag begint pas in de avondZwaar nacht leven enz enz.
Neequote:Op donderdag 31 januari 2013 14:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke oke dus je bent er vanavond niet
Oh oke. Zo kort openquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:47 schreef supersof het volgende:
[..]
NeeMoet werken. tot 20 dus daarna wel weer.
Nee zo kort werkenquote:
whaha what dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik moet naar politie bureau niet leuk
Dat heb je net al verteld.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik moet naar politie bureau niet leuk
Nee bij ons in dorp heb je geen koopavondquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar tot 20.00 open zijn is wel kort, zeker op donderdag (koopavond toch)
ik had 2 gastjes bedreigd op school mik zei: ik stuur me oom op je afquote:
Whut?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik had 2 gastjes bedreigd op school mik zei: ik stuur me oom op je af
nu zeggen ze dat ik ze bedreigd heb voor de trein proberen te dieuwe enzo
OF, je moet je leren gedragen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Goed voor jequote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee bij ons in dorp heb je geen koopavond
Maar het is altijd lente in haar ogenquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dan geef je ze nu rustquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zeker, maar mijn voeten zeuren nu
Echt welquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:53 schreef JRRY het volgende:
[..]zo klein is dat durp van jou ook weer niet.
Neen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar het is altijd lente in haar ogen
Ja maar met brood ben je gewoon eerder klaarquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet ook maar van 5-9 hoor. We zijn ook om 8 uur dicht, daar niet van.
Een advocaatquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee want het is 1 groot lul verhaal maar goed ik ga een advocaat nemen
ja ga ik doenquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
Bedreigingen zijn kansloos, ram haar dan meteen op haar bek
go promquote:
Dat is hier ook, tenzij de Hema of H&M groter is ofzo. nee ik denk het niet de H&M hier is klein.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt welde grootste winkel is de ah
______
Hier in zutphen ook hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Echt welde grootste winkel is de ah
______
whahaat?!quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee want het is 1 groot lul verhaal maar goed ik ga een advocaat nemen
Muhquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Neen.
"Het doet geen pijn! Stel je niet zo aan" zei de stomme kuthoer van een tandarts assistente, terwijl m'n tong begon te bloeden omdat ze een water-weg-zuig-slang in m'n mond duwde met de kracht van een gorilla. Ik voelde het zelfs door de verdoving heen.
ja nu wat eten, dan in de bus naar school en dan snel naar de AH voor een vergaderingquote:
ze dachten dat ik een foto van hun had bewerkt en had gehaat op twitter maar had ik niet gedaanquote:
Ja maar ik bedoel, die is het bekendste. En grootste ook. Geen kledingwinkels enz.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat is hier ook, tenzij de Hema of H&M groter is ofzo. nee ik denk het niet de H&M hier is klein.
Ah, je bent een broodmiep dusquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar met brood ben je gewoon eerder klaar
Je verhaal begint weer ongeloofwaardige trekjes te vertonen. maar daar had je voor je ban ook al een neusje voor.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
In de brief staat dat me word aangeraden een advocaat te nemen
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ze dachten dat ik een foto van hun had bewerkt en had gehaat op twitter maar had ik niet gedaan
Maar Zuthpen is nog een beetje een stad. Waar ik woon is niks.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hier in zutphen ook hoor
AH XL, dan wel.
moet je een dm met de brief?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je verhaal begint weer ongeloofwaardige trekjes te vertonen. maar daar had je voor je ban ook al een neusje voor.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel, die is het bekendste. En grootste ook. Geen kledingwinkels enz.
doe maarquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
moet je een dm met de brief?
Jongens willen meestal niet schattig gevonden worden hoorquote:
In mijn stad is de grootste winkel de Intratuin. Hebben jullie geen tuincenturm?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar Zuthpen is nog een beetje een stad. Waar ik woon is niks.
Ja echt welquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ah, je bent een broodmiep dus
Zutphenquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar Zuthpen is nog een beetje een stad. Waar ik woon is niks.
Dat weet ik, daarom is het juist zo leuk om te zeggenquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jongens willen meestal niet schattig gevonden worden hoor
Neequote:Op donderdag 31 januari 2013 14:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
In mijn stad is de grootste winkel de Intratuin. Hebben jullie geen tuincenturm?
broodmeisjesquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja echt wel
Heb je wat tegen broodmeisjes
oh het is een haar?quote:
sorry typfoutquote:
Lelystad is dan weer beter dan Almerequote:Op donderdag 31 januari 2013 14:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het is kleiner maar alsnog beter dan Lelystad
De tandarts is een hartstikke leuk man maar die kuthoer moet zichzelf gaan begraven.quote:
De broodbitches in de ochtend wel. van die 40+ wijven die alleen maar kunnen zeiken en kratten enzo bij ons neerdumpen zodat wij ze op kunnen ruimenquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja echt wel
Heb je wat tegen broodmeisjes
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:58 schreef msacras het volgende:
[..]
De tandarts is een hartstikke leuk man maar die kuthoer moet zichzelf gaan begraven.
En ze is nog dom ook.
"... Ja dat is een eufemisme, je weet wel wat dat is, dat iets heel erg overdreven is"
NEE BITCH EEN EUFEMISME IS IETS ANDERS HOU JE BEK
tandartsassistentequote:Op donderdag 31 januari 2013 14:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
oh het is een haar?
gewoon roddels over haar verspreiden dan, dat ze vulling heeft. zonder make-up op een jongen lijkt enzovoorts
wees creatief
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom is het juist zo leuk om te zeggen
Nee ging niet om de typfout, maar gewoon Zutphenquote:
Nee, Almere is beter dan Lelystad. Lelystad is echt zo'n pauperstad met dat Apollo Hotel en de oude Gordiaan enzoquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lelystad is dan weer beter dan AlmereJe hebt altijd erger
inderdaad, mijn dorp is pas kutquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lelystad is dan weer beter dan AlmereJe hebt altijd erger
quote:
Dorpen sowiesoquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, mijn dorp is pas kut
Oh, ik moet ook in de ochtend en ik ben wel lief.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De broodbitches in de ochtend wel. van die 40+ wijven die alleen maar kunnen zeiken en kratten enzo bij ons neerdumpen zodat wij ze op kunnen ruimen
Je weet dat dat wettelijk strafbaar is hequote:Op donderdag 31 januari 2013 14:58 schreef msacras het volgende:
[..]
tandartsassistente
en nee ik ga een mes in haar rug steken
Ik heb geen angst voor tandartsen hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:59 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
ik begrijp je angst ineens. volgende keer als ik naar de tandarts moet weiger ik ook maar een stap in die ruimte te zetten als zij niet weg is.
zij stak een mes in m'n tong en dat mocht wel gewoonquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je weet dat dat wettelijk strafbaar is he
Oh hehe.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Nee ging niet om de typfout, maar gewoon Zutphen____!!!!!
nee maar wel voor alles wat er om heen zat enzo toch?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen angst voor tandartsen hoor
Ja maar jij bent geen overgangstrut die al jaren in een seksloos huwelijk zit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, ik moet ook in de ochtend en ik ben wel lief.
Ik ruim altijd onze kratten op. Zijn de anderen te lui voor.
Soort vanquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:00 schreef msacras het volgende:
[..]
nee maar wel voor alles wat er om heen zat enzo toch?
of was dat iemand anders
kun je nog wel goed tongen :$$$$$quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:00 schreef msacras het volgende:
[..]
zij stak een mes in m'n tong en dat mocht wel gewoon
Dan doe ik dat toch, vind ik ook prima
hahahahaquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar jij bent geen overgangstrut die al jaren in een seksloos huwelijk zit.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
kun je nog wel goed tongen :$$$$$
Vraag het je moeder :$:$:$:$$:$:$:quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Die is net weg, heeft overleg ofzo :Squote:Op donderdag 31 januari 2013 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vraag het je moeder :$:$:$:$$:$:$:
Als je maar dicht bij een betere stad woont is het goedquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik vind het er ook niet leuk
oh oké.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soort vansowieso voor medische shit.
Waarschijnlijk niet nee, nu wil geen enkele man me meerquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
20 minuten van Amsterdam afquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als je maar dicht bij een betere stad woont is het goed
Amsterdam is wel chillquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
20 minuten van Amsterdam af
Genoeg FOK!ers hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:03 schreef msacras het volgende:
[..]
oh oké.
Nee dat had ik niet, maar wel voor die hoer van de duivel nu.
[..]
Waarschijnlijk niet nee, nu wil geen enkele man me meer
Ik ga geld voor emotionele schade terug eisen,minstens 10 miljoen
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
20 minuten van Amsterdam af
Slaapplaatsen bij uitgaan heyquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als je maar dicht bij een betere stad woont is het goed
hetquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:04 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
Jij hebt geen recht van zeuren, de dichtstbijzijnde dorp is 15 km en de dichtstbijzijnde GOEDE stad is Amsterdam en dat is iets van 55 km ofzo
ik heb andere versie. van conoooorquote:
mwa mijn dorp is raarquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:04 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
Jij hebt geen recht van zeuren, de dichtstbijzijnde dorp is 15 km en de dichtstbijzijnde GOEDE stad is Amsterdam en dat is iets van 55 km ofzo
Oh hihaoquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb andere versie. van conoooor
smoesjesquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog of ik het dorp of stad wou noemen.
asjeblieft nee.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HURR DURR
[ afbeelding ]
Ellen Page > Nicki Minaj x10000quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HURR DURR
[ afbeelding ]
ieeh neequote:Op donderdag 31 januari 2013 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HURR DURR
[ afbeelding ]
oke okequote:
omgquote:
Wat ga je morgen doeeen?quote:
sonsbeek place 2 Bquote:
Ellen Page die aan SM doet= Ellen Cagequote:
Bahquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ellen Page die aan SM doet= Ellen Cage
Vrouw van nicolasquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ellen Page die aan SM doet= Ellen Cage
Sonsbeekquote:
ohja, heel de weekend niet fokken zeker.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
dan komt een vriend uit vaals uit limbuaahg
vrouw van Fok-itquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JA JA JA JA
Wie weet hoe laat de Super Bowl Halftime show is zondag?![]()
Nee, ellen is lievquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
Had dan eigenlijk meer iets verwacht van ellen slave ofzo
Bij mij meer jeugd herinneringen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sonsbeekmooie introweek herinneringen
Jawel ik vind wel gaatjes.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja, heel de weekend niet fokken zeker.
waarom dequote:Op donderdag 31 januari 2013 15:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Bij mij meer jeugd herinneringen.
waarom neemt ie haar meequote:Op donderdag 31 januari 2013 15:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jawel ik vind wel gaatjes.hij neemt ook zijn vriendin mee. weet niet wat ik daarvan moet denken enzo
of als ze moet bevallen- Beyonsneequote:Op donderdag 31 januari 2013 15:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
Beyonce als ze op vrouwtjes valt = Beyongay
hihahahaquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
Beyonce als ze op vrouwtjes valt = Beyongay
Omdat ik er nu nooit meer kom omdat ik hier woon.quote:
echt?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
hihahaha![]()
Jessie J valt op vrouwen dus zij is
Jessie Gay
gadverquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja ze zijn onafscheidelijk, echte liefde enzo he.
Moeten we een keer een meet organiseren daar als het weer beter wordtquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat ik er nu nooit meer kom omdat ik hier woon.
En als ze iets maar 1x in der leven wil doenquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
of als ze moet bevallen- Beyonsnee
doe is niet zo viesquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zodat ie door kan neuken
ja zekur,quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moeten we een keer een meet organiseren daar als het weer beter wordt
een appelquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
Wat zal ik tekenen op het smartboard?
Jij wil geen mensen meeten toch?quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe eens niet zo preuts
denken dat ik preutsquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe eens niet zo preuts
Ohja lesbisch idd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja bi ofzo moet je maar op google zoeken ofzo
Jammer want ze is best leukquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Ohja lesbisch idd.
Weer wat geleerd
denkenquote:
Dat is net als dat Neil Patrick Harris gay is, wij mannen zouden anders 0 kans meer hebben.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Ohja lesbisch idd.
Weer wat geleerd
quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
Wat zal ik tekenen op het smartboard?
oh is dat preutsquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:14 schreef JRRY het volgende:
Maar, je hoort geen een meisje zeggen: OH NEE JESSIE J IS GAAY Laten we niet meer naar haar muziek luisteren!!!!
Terwijl jongens: Aaah Justin Bieber gaaaaaay die luisteren we echt niet enzo.
Wie is er nou preuts dan enzo
Beiber is ongeinspireerde baggerquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:14 schreef JRRY het volgende:
Maar, je hoort geen een meisje zeggen: OH NEE JESSIE J IS GAAY Laten we niet meer naar haar muziek luisteren!!!!
Ik luister niet naar zijn muziek omdat ik er ooraids van krijgquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:14 schreef JRRY het volgende:
Ja en Jessie J is natuurlijk wel tof enzo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beiber is ongeinspireerde bagger
Omg, ga jij nou alleen maar gifjes posten?quote:
luister ik bij voorbaat nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja en Jessie J is natuurlijk wel tof enzo.
Je ziet hetquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omg, ga jij nou alleen maar gifjes posten?
Maar Jessie J is wel een topzangeres. Best wel onderschat enzo ook. Maar van dr muziek moet je houden zeker als je niet van mainstream houdt. Terwijl het van alle mainstream nog een van de leukere is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
luister ik bij voorbaat niet
was ook grappig knufquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:17 schreef supersof het volgende:
sorry hoor. Ik moest er gewoon om lachen.
GA JE SCHAMENquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:17 schreef supersof het volgende:
sorry hoor. Ik moest er gewoon om lachen.
Ja ik weet niet eens wat het echt betekent enzo , ik weet geen woordenquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en ik maar denken dat preuts wat anders was
Ik ga dat niet klikken. Ik draai nu liquid DnB, ga ik er echt voor afzettenquote:
Pffffffffquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga dat niet klikken. Ik draai nu liquid DnB, ga ik er echt voor afzetten
ja dat dacht ik alquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja ik weet niet eens wat het echt betekent enzo , ik weet geen woorden
Allemaal lepraquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:19 schreef Stuart het volgende:
Ben blij als mijn dag eindelijk voorbij is. Het lijkt wel alsof niemand zelf iets kan
Of hersendood. Godverdomme de stomste vragen van mensenquote:
hahahahahahaquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga even mezelf ophangen
https://twitter.com/AmandaSwaggie/status/293277116001292288
AAAAAAAAHHHHquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga even mezelf ophangen
https://twitter.com/AmandaSwaggie/status/293277116001292288
Ik vergeef jequote:Op donderdag 31 januari 2013 15:20 schreef JRRY het volgende:
[..]![]()
ik heb mijn school ook nog niet voltooid hoe kon ik weten
Een 'familie'lid van mij zat daarbij.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:21 schreef Fok-it het volgende:
Net als die twitter berichtjes toen GTST niet door ging om Bea? Helemaal gestoord die dozen
Dan mag je je toch wel kapot schamen alsj e Beatrix voor kankerhoer uitmaakt alleen omdat je soap niet doorgaat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Een 'familie'lid van mij zat daarbij.![]()
Een kind van een nicht meer niet hoor.
Kindjes van de platenmaatschappijen zijn hetquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
AAAAAAAAHHHH
One Direction is 'goed' maar totaal niet vergelijkbaar met The Beatles
TWERK IT GURLquote:
Work work workquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kindjes van de platenmaatschappijen zijn het
[..]
TWERK IT GURL
gokje skyscraper?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:22 schreef supersof het volgende:
Do you have tooo make me feel like. There's nothing left of me
Ja daarom en in wat ze doen zijn ze goed, geef toe, maar de Beatlesquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kindjes van de platenmaatschappijen zijn het
[..]
TWERK IT GURL
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
jaquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ja gewoon in google zetten denk ikquote:
Ja, absoluut niet mijn ding. Ze kunnen heel goed tienerpoesjes natmaken, geef ik ze wel na.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja daarom en in wat ze doen zijn ze goed, geef toe, maar de Beatles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
nee mijne give your heart a break.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, absoluut niet mijn ding. Ze kunnen heel goed tienerpoesjes natmaken, geef ik ze wel na.Ik ook want ik luister ook naar de Beatles en QueenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mag hopen van niet neequote:Op donderdag 31 januari 2013 15:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey, ik verzin het niet
Ja maar verder nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:25 schreef supersof het volgende:
[..]
nee mijne give your heart a break.
nee niet echtquote:
Je hebt smaak jij.quote:
Wat dan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:27 schreef Stuart het volgende:
Wat is het hier 's middags toch anders dan in de avond eigelijk.
ok okquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil iemand knuffelen nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Hoe kun je U2 nou niets vindenquote:
De sfeer is wat mij betreft anders. Minder gezelligquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat dan.
Voor mijn gevoel komt het alleen door het licht
Ja toch.quote:
Maar ik vind de Beatles en Queen wel goedquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kun je U2 nou niets vinden
Oh well, jij vind Jay-Z natuurlijk fantastisch. Nuff said
huh merk er niks van hoor?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
De sfeer is wat mij betreft anders. Minder gezellig
hjb het is gezellig met mij erbijquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
De sfeer is wat mij betreft anders. Minder gezellig
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ok okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
jerquote:
Ja ik denk het welquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
Je kan niet alles goed vinden, ik vind u2 ook niks
Arme ziel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:30 schreef msacras het volgende:
Chill, ik ben even chaggerijnig omdat m'n tong er af is gesneden zo'n beetje en omdat ik een 4,6 voor muziek heb (terwijl ik normaal een 8 gemiddeld sta...), reageert m'n moeder met "ja dat is wel slecht hè" en begint te haten dat ik m'n concerta niet heb ingenomen en dat ik daarom chaggerijnig ben. NEEN. Hou je bek, mens.
Achja, oudersquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:30 schreef msacras het volgende:
Chill, ik ben even chaggerijnig omdat m'n tong er af is gesneden zo'n beetje en omdat ik een 4,6 voor muziek heb (terwijl ik normaal een 8 gemiddeld sta...), reageert m'n moeder met "ja dat is wel slecht hè" en begint te haten dat ik m'n concerta niet heb ingenomen en dat ik daarom chaggerijnig ben. NEEN. Hou je bek, mens.
Dan heb je wel erg weinig cijfers voor dat vak als het zoveel invloed heeftquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:31 schreef msacras het volgende:
[..]
ja
En van alles. Nu is m'n gemiddelde voor muziek gezakt van een 8 naar een 6...
Muziekquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:31 schreef msacras het volgende:
[..]
ja
En van alles. Nu is m'n gemiddelde voor muziek gezakt van een 8 naar een 6...
Nee, deze telt heel zwaar mee omdat er ook kunst-algemeen bij zat wat maar eenmalig is enzo. En ik had een 5,5 voor po.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan heb je wel erg weinig cijfers voor dat vak als het zoveel invloed heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |