SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geweldige LaPo
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
als je dynamo en accu nog goed zijn is dat ruim voldoendequote:Op donderdag 31 januari 2013 14:15 schreef AldoTheApache het volgende:
auto doet het weer en heb ff 40 km geredennou maar hopen dat dat lang genoeg was
![]()
![]()
Faalquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
volgens mij zijn ze nog goedquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
als je dynamo en accu nog goed zijn is dat ruim voldoendemaarja mijn auto had 2 maanden stil gestaan, toen een ritje van 2 km. en vandaag dacht hij dus euhm we gaan niet starten
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zei de meneer wiens accu leeg was
maak dan meteen een naamtopicquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
Kut TT maar wilde ook weer eens een topic openen
NIEUW: Foto's!![]()
Mail van de baasquote:Zou je mij geen U willen noemen, dank je !!! Ik snap dat je omgangsnormen wilt hanteren, ergens is dat mooi en te bewonderen, maar voor mij creëert het ook afstand, die voel ik niet, dus gewoon lekker tutoyeren.
Ik bel je zo.
[b]AirwiN schreef [/b]
Omdat jij niet 2 of 3 chicks in je bed hebt volgende weekquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou ik nu jaloers zijn dan?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij ook al?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eerste wat ik dacht: mail tussen christian grey en ana
[b]AirwiN schreef [/b]
Past ook nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat jij niet 2 of 3 chicks in je bed hebt volgende week![]()
![]()
Noem je ons nou dikquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
nu je het zegtquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eerste wat ik dacht: mail tussen christian grey en ana
Mijn moeder wil het lezenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
I know, ik vond mijn reactie leukerquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij heeft een 1 persoons bedje
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En ik maar denken, wat duurt het lang voor ik muziek hoor... 1 of andere modern warfare achtige alien reclame![]()
![]()
Dat is een verboden MI!!quote:
EEN HARDE GRENS JA!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Dit dus. En geen ruimte voor 2 persoons.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij heeft een 1 persoons bedje![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is een verboden MI!!
EEN HARDE GRENS JA!!
Je kamer is groot zatquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dus. En geen ruimte voor 2 persoons.![]()
![]()
Kwestie van praktisch indelen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dus. En geen ruimte voor 2 persoons.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Toen ik nog thuis woonde had ik een slaapbank. Ideaal!quote:
Zit erover te denken om zoiets ook voor Y te halen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan moet ik te veel ruimte opgeven voor de rest van mijn spullen. En er komt toch nooit een chick bij mij, ik regel dat ik daar terecht kanquote:![]()
![]()
Heb ik.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen ik nog thuis woonde had ik een slaapbank. Ideaal!
Zit erover te denken om zoiets ook voor Y te halen.![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet ik te veel ruimte opgeven voor de rest van mijn spullen. En er komt toch nooit een chick bij mij, ik regel dat ik daar terecht kan!
What you forget, you are gonna repeat.
Je schaamt je voor je ouders? Of voor je chicks?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet ik te veel ruimte opgeven voor de rest van mijn spullen. En er komt toch nooit een chick bij mij, ik regel dat ik daar terecht kanIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik weet niet wat ik zorgwekkender vind nu ik dit weetquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je schaamt je voor je ouders? Of voor je chicks?![]()
![]()
Ghehequote:Op donderdag 31 januari 2013 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik zorgwekkender vind nu ik dit weetIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Klopt. Zoiets als jij hebt zal wel kunnen, maar dan moet ik een nieuw bed kopen en daar heb ik geen zin. Wacht ik wel mee totdat ik op mezelf ga.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kwestie van praktisch indelen.![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Zoiets als jij hebt zal wel kunnen, maar dan moet ik een nieuw bed kopen en daar heb ik geen zin. Wacht ik wel mee totdat ik op mezelf ga.
alsof hij wat te klagen heeftquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat jij niet 2 of 3 chicks in je bed hebt volgende week
kleine baas dat ie is![]()
![]()
Geen van beiden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je schaamt je voor je ouders? Of voor je chicks?![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
alsof hij wat te klagen heeft
kleine baas dat ie is:")_!
Nog een mail van de baas
quote:Chantal,
Mijn complimenten !!
Heb net gekeken op rekening, er is ¤ xxxx,xx euro bijgeschreven door ******** op maandag. Ik neem even aan dat zij dat zijn?
Heb je goed binnen gepraat !!! Leerzaam, he? Leuk he?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]:")_!
Nog een mail van de baas
[..]
Even een mail terug doen dat je van complimenten je rekeningen niet kan betalen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog een mail van de baas
[..]![]()
Maar ze wordt er wel blij van, dat is ook wat waard.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Even een mail terug doen dat je van complimenten je rekeningen niet kan betalen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
alsof hij wat te klagen heeft
kleine baas dat ie is![]()
En joof is klein, ik niet![]()
![]()
Complimenten van je baas. Boh, dat maakt toch je hele dag weer goed?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ze wordt er wel blij van, dat is ook wat waard.
Nicequote:Op donderdag 31 januari 2013 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog een mail van de baas
[..]![]()
![]()
Wie het kleine niet eert...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik krijg er binnenkort 1, voor in mijn logeerkamerquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen ik nog thuis woonde had ik een slaapbank. Ideaal!
Zit erover te denken om zoiets ook voor Y te halen.![]()
![]()
Voor mij wel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Complimenten van je baas. Boh, dat maakt toch je hele dag weer goed?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zeker heel bewust afgesproken om die NA de 7de te laten bezorgen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik krijg er binnenkort 1, voor in mijn logeerkamerIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben kotsmisselijk
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen ideequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ohquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zei ik vanwege je leeftijd, no offence![]()
![]()
hij kwam er van de week mee, ik zei ja is top moeten we volgend weekend ff kijken hoe we die hier krijgenquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeker heel bewust afgesproken om die NA de 7de te laten bezorgen?![]()
![]()
Oh, dat is wel jammerquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat mijn baas me zelden ziet werken.
Onze baas spreekt altijd veel waardering naar ons uit als we het ook echt goed doen. Hij laat het ook merken als hij vind dat je niet goed werkt![]()
Ik hoor alleen maar complimentjes, en heb hem al eens horen zeggen dat 'ie mij graag als manager zou zien
As weekend dusquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
hij kwam er van de week mee, ik zei ja is top moeten we volgend weekend ff kijken hoe we die hier krijgen
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn baas baalt dat ie mij geen contract kon aanbiedenquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat mijn baas me zelden ziet werken.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is leuk om te horen, ja.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat is wel jammer
Onze baas spreekt altijd veel waardering naar ons uit als we het ook echt goed doen. Hij laat het ook merken als hij vind dat je niet goed werkt![]()
Ik hoor alleen maar complimentjes, en heb hem al eens horen zeggen dat 'ie mij graag als manager zou zien
Ik werk buiten en de bazen komen zelden buiten. Die zitten lekker warm binnen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mja, stomquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is leuk om te horen, ja.
Ik werk buiten en de bazen komen zelden buiten. Die zitten lekker warm binnen.
Ook niet als het lekker weer is? Dan staan ze toch juist graag buiten?
Balen, wel. Geen geld beschikbaar?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn baas baalt dat ie mij geen contract kon aanbiedenDan komt er af en toe een kijken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, stom
Ook niet als het lekker weer is? Dan staan ze toch juist graag buiten?
2 hebben het werk ook gedaan om te kijken hoe zwaar het was.
Mensen van binnen die af en toe buiten moeten invallen, klagen namelijk altijd dat het zo zwaar is.
Daar komt het wel op neer.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Balen, wel. Geen geld beschikbaar?
[..]
Dan komt er af en toe een kijken.
Mensen van binnen die af en toe buiten moeten invallen, klagen namelijk altijd dat het zo zwaar is.
Mijn functie heeft te weinig werk om fulltime aan de slag te gaan. Ik zou dan per maand teveel moeten inleveren ook ivm reiskostenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Balen, wel. Geen geld beschikbaar?
[..]
Dan komt er af en toe een kijken.
Mensen van binnen die af en toe buiten moeten invallen, klagen namelijk altijd dat het zo zwaar is.![]()
Stom dat ze niet complimenteren. Dat motiveert juist! Zorgt dat je dit blijft volhouden enzo.What you forget, you are gonna repeat.
Krijg wel af en toe complimentjes hoor, maar dat is dan over dat we niet zeuren over het weer en dergelijke. Of dat we zo beleefd met de gasten om gaan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Stom dat ze niet complimenteren. Dat motiveert juist! Zorgt dat je dit blijft volhouden enzo.
Het voornaamste is dat het meestal keigezellig is. Hangt er natuurlijk van af met wie je werkt, maar toch.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
dat hebben een hoop leidinggevenden niet doorquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Stom dat ze niet complimenteren. Dat motiveert juist! Zorgt dat je dit blijft volhouden enzo.![]()
![]()
Fijnquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg wel af en toe complimentjes hoor, maar dat is dan over dat we niet zeuren over het weer en dergelijke. Of dat we zo beleefd met de gasten om gaan.
Het voornaamste is dat het meestal keigezellig is. Hangt er natuurlijk van af met wie je werkt, maar toch.Ik snap dat nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
dat hebben een hoop leidinggevenden niet doorAls je je werknemers gemotiveerd wilt houden moet je dat juist gewoon doen.
Kloptquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
dat hebben een hoop leidinggevenden niet door
Ik vond dat altijd wel fijn om te doen... weten dat het gewaardeerd wordt wat je doet is altijd fijn lijkt me
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2013 14:51:04 ]![]()
sommige denken dat men harder gaat werken als je ze regelmatig af loopt te snauwen!quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik snap dat nietAls je je werknemers gemotiveerd wilt houden moet je dat juist gewoon doen.
![]()
![]()
is het ook... een klein gemeend complimentje kan echt een wereld van verschil maken kwa motivatie van de werknemer...quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klopt
Ik vond dat altijd wel fijn om te doen... weten dat het gewaardeerd wordt wat je doet is altijd fijn lijkt me![]()
Stom is datquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
sommige denken dat men harder gaat werken als je ze regelmatig af loopt te snauwen!
Oh daar ben ik heel makkelijk inquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
sommige denken dat men harder gaat werken als je ze regelmatig af loopt te snauwen!![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
is het ook... een klein gemeend complimentje kan echt een wereld van verschil maken kwa motivatie van de werknemer...![]()
en qua
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2013 14:53:15 ]![]()
Ik vind dat persoonlijk dan geen goede leidinggevende.quote:
Maargoed
jij loopt gewoon weg?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh daar ben ik heel makkelijk in![]()
![]()
Vinden ze niet leuk als je ze dat verteld.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind dat persoonlijk dan geen goede leidinggevende.
Maargoed
Mijn uitspraak : Dat je bevelen kunt geven wil nog niet zeggen dat je een goede bedrijfsleidster bent, werd niet echt gewaardeerd door haar.![]()
ben ik met je eens. Maar ik zie ze rondlopen in de bedrijven helaas....quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind dat persoonlijk dan geen goede leidinggevende.![]()
Nee, want dat is werk weigeren. Maar ik ga er wel verschrikkelijk langzaam van werken als ik afgesnauwd/niet gemotiveerd word.quote:![]()
Je bent niet de enige, het is niet voor niets druk op Fok!quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, want dat is werk weigeren. Maar ik ga er wel verschrikkelijk langzaam van werken als ik afgesnauwd/niet gemotiveerd word.![]()
Toen ik nog werkte was het werken tussen het FOK!ken door. Geregeld 500+ posts per dagquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, het is niet voor niets druk op Fok!![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vinden ze niet leuk als je ze dat verteld.
Mijn uitspraak : Dat je bevelen kunt geven wil nog niet zeggen dat je een goede bedrijfsleidster bent, werd niet echt gewaardeerd door haar.
Ik weet het. Maar ik snap niet dat daar niet wat aan wordt gedaanquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
ben ik met je eens. Maar ik zie ze rondlopen in de bedrijven helaas....
Mijn oude werkgever was er trots op dat hij in 1 maand tijd 25 man heeft aangenomen en ontslagen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
De interimdirecteur heeft door dat 1 van de redenen dat ik niet stond te springen om het contract aan te nemen was omdat de directeur er een handje van had om mij de grond in te stampen met zn niet zo vriendelijke opmerkingen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
sommige denken dat men harder gaat werken als je ze regelmatig af loopt te snauwen!
Zo heeft de directeur al meerdere werknemers weggejaagd.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat zijn de mensen die je wilt hebben voor je bedrijf. Not.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De interimdirecteur heeft door dat 1 van de redenen dat ik niet stond te springen om het contract aan te nemen was omdat de directeur er een handje van had om mij de grond in te stampen met zn niet zo vriendelijke opmerkingen.
Zo heeft de directeur al meerdere werknemers weggejaagd.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
De ergste opmerking die ik ooit heb gehad van een leidinggevende was 2 weken nadat mijn pa was overleden, ik barstte in huilen uit en zij zei: ja, nu is het klaar hoor met dat gehuil krijg je je vader niet terug. Hij is dood, leer ermee leven.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je bedoelt de werknemers die zijn weg gegaan? Of de directeur?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die je wilt hebben voor je bedrijf. Not.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De directeur.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bedoelt de werknemers die zijn weg gegaan? Of de directeur?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Tjah.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Da's lekker meelevend, zeg.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
De ergste opmerking die ik ooit heb gehad van een leidinggevende was 2 weken nadat mijn pa was overleden, ik barstte in huilen uit en zij zei: ja, nu is het klaar hoor met dat gehuil krijg je je vader niet terug. Hij is dood, leer ermee leven.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Moet school ineens een gewaarmerkte kopie hebben van mijn hbo diploma
Komen ze na 2,5 jaar ineens mee aan of wat![]()
![]()
Normaal gesproken is dat bij inschrijvingquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
Moet school ineens een gewaarmerkte kopie hebben van mijn hbo diploma
Komen ze na 2,5 jaar ineens mee aan of wat.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Toen volstond een simpel kopietjequote:Op donderdag 31 januari 2013 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Normaal gesproken is dat bij inschrijving.
![]()
![]()
We hebben wel 4 weken moeten aanhoren dat haar verstandskies was getrokken.quote:
Ik heb toen ook echt net geen slaande ruzie met haar gehadIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Verdomme, ik heb er niet eens eentje. Kan ik weer naar die pauperschool hier in de stad toe om zo'n kopie te halen..![]()
![]()
Wat zijn mannen toch heerlijke wezens af en toe
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben nog steeds lekker aan het photoshoppen en Illustatoren.
'Middag. Ziek zijn zuigt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dankjewelquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat zijn mannen toch heerlijke wezens af en toe
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Vind je?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat zijn mannen toch heerlijke wezens af en toe![]()
Waarom hebben wij eigenlijk geen theepot....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jup. Koorts, keelontsteking, rilbibberietus, alles doet zeer, hoofdpijn, bijholtes die ook maar even gaan meedoen. The works...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Know your sarcasm!!quote:
Bluh afspraak van vanmiddag heeft afgezegd
[b]AirwiN schreef [/b]
Ohnee die kleine heeft je aangestokenquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jup. Koorts, keelontsteking, rilbibberietus, alles doet zeer, hoofdpijn, bijholtes die ook maar even gaan meedoen. The works...
BeterschapI didquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Know your sarcasm!!
Bluh afspraak van vanmiddag heeft afgezegd
Balen van je afspraak![]()
![]()
Heeftquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
Huppel
Is het :
Hebt u
of
Heeft u
Oke nu twijfel ik ook
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2013 15:38:06 ]![]()
Ik heet geen Huppel maar het is 'heeft u'quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
Huppel
Is het :
Hebt u
of
Heeft u![]()
Ai... Kusje van mijquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jup. Koorts, keelontsteking, rilbibberietus, alles doet zeer, hoofdpijn, bijholtes die ook maar even gaan meedoen. The works...![]()
![]()
Ja nogal. Was iemand die mij geld zou komen brengen en daar rekende ik best wel opquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohnee die kleine heeft je aangestoken
Beterschap
[..]
I did
Balen van je afspraak
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik lees net dat het allebei kanquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toch![]()
Ik ben een onderzoek aan het doen, en daar staat Hebt u....
Ik vond het zo vaag staan![]()
Doe eens nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heet geen Huppel maar het is 'heeft u'![]()
Allebei mag![]()
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/u-hebt-heeftIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Klopt!quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik lees net dat het allebei kanIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hebt u klinkt ook zo raar. idd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toch![]()
Ik ben een onderzoek aan het doen, en daar staat Hebt u....
Ik vond het zo vaag staanI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ja maar hebt staat zo raarquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik lees net dat het allebei kanOkquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens niet![]()
Allebei mag![]()
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/u-hebt-heeft![]()
![]()
En je zegt net zelf ook dat het heeft isquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens niet![]()
Allebei mag![]()
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/u-hebt-heeft![]()
![]()
Waar zij ik dat dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En je zegt net zelf ook dat het heeft is
Allebei mag![]()
Zelf kies ik ook vaak voor 'u heeft' gewoon omdat dat lekkerder bekt
[b]AirwiN schreef [/b]
De reden dat mn afspraak heeft afgezegd:quote:Storing
Dordrecht-Geldermalsen
Donderdag 31 Januari 14:32
Oorzaak
Tussen Dordrecht en Geldermalsen langere reistijd door een wisselstoring.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min. De verstoring is naar verwachting rond 17:00 uur verholpen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Zij?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar zij ik dat dan?
Allebei mag![]()
Zelf kies ik ook vaak voor 'u heeft' gewoon omdat dat lekkerder bekt
HUPPEL![]()
![]()
ZIJquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar zij ik dat dan?
Allebei mag![]()
Zelf kies ik ook vaak voor 'u heeft' gewoon omdat dat lekkerder bekt![]()
Mee eensquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:45 schreef Samzz het volgende:
Hoewel beide mag, vind ik 'heeft u' mooier.
![]()
![]()
Zelfs een kop thee maken lukt niet zonder de tafel onder water te zetten en uk weg te moeten sleuren (kokend water)....
Ik moet maar niets doen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
OH WAT EEN ENORME FAAL![]()
Ik ga mij nu diep zitten schamen ergens in een donker hoekje!!
* Huppelmuts pakt een mesje mee!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je mag me gewoon bij naam noemenquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat zijn mannen toch heerlijke wezens af en toe![]()
![]()
+1quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:45 schreef Samzz het volgende:
Hoewel beide mag, vind ik 'heeft u' mooier.
![]()
Jij bent niet een heerlijk wezen.quote:
Jij bent gewoon extreem gemeen!
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
OH WAT EEN ENORME FAAL![]()
Ik ga mij nu diep zitten schamen ergens in een donker hoekje!!
* Huppelmuts pakt een mesje mee!![]()
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben beide.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent niet een heerlijk wezen.
Jij bent gewoon extreem gemeen!![]()
![]()
Gemeen ben je!!quote:
Soms wel heerlijk gemeen hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Godsamme, kijk ik weer eens op DeviantArt, zie ik twee naakte vrouwen in beeld die op elkaar liggen. En dat moet dat artistiek naakt zijn. Nou. Nee.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jup heb mijn nederlaag moeten erkennen in de bacterien en virussenwolk rondom ukquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohnee die kleine heeft je aangestoken
Beterschap
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
niet?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:52 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, kijk ik weer eens op DeviantArt, zie ik twee naakte vrouwen in beeld die op elkaar liggen. En dat moet dat artistiek naakt zijn. Nou. Nee.![]()
![]()
Kalm aanquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jup heb mijn nederlaag moeten erkennen in de bacterien en virussenwolk rondom uk![]()
![]()
Ik hield mijn mond al dicht....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee. Er staan ook wel eens heel mooie platen op, maar daar valt deze niet onder.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Heb je gezien wat Arachidee voor mij heeft geschilderd?quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Er staan ook wel eens heel mooie platen op, maar daar valt deze niet onder.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, ik heb het ook al geliked.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je gezien wat Arachidee voor mij heeft geschilderd?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oh hihi, ik ben een beetje kwijt wie er allemaal geliked hebbenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Vooral mensen die jou op FB hebben denk ikquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh hihi, ik ben een beetje kwijt wie er allemaal geliked hebben
Bijdehandquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vooral mensen die jou op FB hebben denk ik
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben ziek, daar heeft mijn gevoel voor humor (toch al slecht ontwikkeld) behoorlijk negatieve gevolgen van ondervonden....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jezus fuck, ik moet in m'n volgende laptop echt een sterkere videokaart hebben.
Hoezo? Wat wil je erop doen dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:08 schreef Samzz het volgende:
Jezus fuck, ik moet in m'n volgende laptop echt een sterkere videokaart hebben.
![]()
Maakt dat uit? Ik moet een sterkere hebben.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, want voor sommige dingen is een laptop niet geschiktquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Ik moet een sterkere hebben.![]()
![]()
Voor dit doel wel. Het gaat gewoon op Photoshop, Illustrator en Indesign.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:09 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja, want voor sommige dingen is een laptop niet geschikt“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zoals wat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:09 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja, want voor sommige dingen is een laptop niet geschikt![]()
Klopt. Ik kan niet diehard gamen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:09 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja, want voor sommige dingen is een laptop niet geschikt
Klacht; kutlaptops die dit niet ondersteunen.
Subklacht; Tamashii die dit niet eerder door had en toch een laptop kocht.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Als je een goede laptop hebt kun je er echt wel diehard op gamen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt. Ik kan niet diehard gamen.
Subklacht; Tamashii die dit niet eerder door had en toch een laptop kocht.![]()
Volgende investeringsronde eens kijken naar een Gamelaptop.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor dit doel wel. Het gaat gewoon op Photoshop, Illustrator en Indesign.
Hier in huis de enige pc die nog gebruikt wordt (staat 10 uur per dag aan) door Jan en alleman (ik nu)
Werkt perfect!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Games enzoquote:Ja klopt ja... beetje research volgende keerquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt. Ik kan niet diehard gamen.
Subklacht; Tamashii die dit niet eerder door had en toch een laptop kocht.![]()
![]()
Dan nog schijnen componenten in een PC maar voor 65-75% te werken in een laptop.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je een goede laptop hebt kun je er echt wel diehard op gamen.![]()
En dan géén, ik herhaal géén Alienware. Afzetters bij dellquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Volgende investeringsronde eens kijken naar een Gamelaptop.
Hier in huis de enige pc die nog gebruikt wordt (staat 10 uur per dag aan) door Jan en alleman (ik nu)
Werkt perfect!![]()
![]()
Zo, lekker gefietst, taart gekocht en mijn goede daad van de dag gedaan.
Oud vrouwtje viel door de wind van haar fiets af.
Heb haar overeind geholpen, spullen gepakt en weer onderweg geholpen.
Mja, als je niet goed koelt / het vaak zwaar gebruikt heeft je laptop wel snel prestatieverlies, toch?![]()
Ik kan prima gamen op mijn laptop. En dat is geen laptop van 800+.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:13 schreef Topiek het volgende:
[..]
Games enzo
[..]
Ja klopt ja... beetje research volgende keer![]()
Geschilde piepers kopen af en toe, stiekumquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
Mja, als je niet goed koelt / het vaak zwaar gebruikt heeft je laptop wel snel prestatieverlies, toch?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:13 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dan nog schijnen componenten in een PC maar voor 65-75% te werken in een laptop.![]()
Ik moet nog iemand vinden die het koken wil overnemen.... heb zo het gevoel van niemand....quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is het nadeel van een middag vrij dus
Dat moet ik nu ook gaan doenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Komt gewoon omdat de luchtcirculatie in een laptop echt gewoon kut is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die had ik niet gezien. Ik had het wel eens gehoord ja![]()
![]()
Dit gaat zo niet over gamenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zullen wij met elkaar gamen?![]()
![]()
quote:
Ga je met mijn joystick spelen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:15 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zullen wij met elkaar gamen?![]()
![]()
je vrouw misschien?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet nog iemand vinden die het koken wil overnemen.... heb zo het gevoel van niemand....![]()
Ja, dat is ook het planquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Volgende investeringsronde eens kijken naar een Gamelaptop.
Werkt perfect!. Deze laptop heb ik toentertijd gekocht toen ik nog weinig met photoshop en dergelijke werkte. Ik merk nu dat ik die programma's steeds vaker ga gebruiken en dus ook grote files maak en dat trekt mijn kaart niet altijd even goed
.
Hoeft niet; ik heb een Asus barebone die daar speciaal voor ingericht is.... Dikke fans, koperen uitblaasopeningen met vinnetjes erin enzquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:16 schreef Topiek het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat de luchtcirculatie in een laptop echt gewoon kut is.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Subsubklacht. Ik heb een minilaptop.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je een goede laptop hebt kun je er echt wel diehard op gamen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Wat zag je nou dan!quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik verveel me![]()
maar wat zag ik nou Tamii!![]()
Moet ik je verveling wegjagen?I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik had het dan ook over de casual laptopquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoeft niet; ik heb een Asus barebone die daar speciaal voor ingericht is.... Dikke fans, koperen uitblaasopeningen met vinnetjes erin enz![]()
![]()
in een ander leven.... die komt straks aan met of het lijstje van de chinees, of het voorstel om iets uit de vriezer in de oven te sodemieten....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ga zo spaghetti makenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zeker de Asus EEE?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Subsubklacht. Ik heb een minilaptop.![]()
![]()
jij bent weer single?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat zag je nou dan!
Moet ik je verveling wegjagen?![]()
als je dat zou willen doen, graag
Niks geen research, goedkoop, handig voor school en makkelijk mee te nemen. Anders neem je maar een computer!quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:13 schreef Topiek het volgende:
[..]
Games enzo
[..]
Ja klopt ja... beetje research volgende keer
Vin heeft upgrade van steen naar laptop?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoeft niet; ik heb een Asus barebone die daar speciaal voor ingericht is.... Dikke fans, koperen uitblaasopeningen met vinnetjes erin enzIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
wat is dat voor nepvrouwquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
in een ander leven.... die komt straks aan met of het lijstje van de chinees, of het voorstel om iets uit de vriezer in de oven te sodemieten....![]()
![]()
Daar kun je inderdaad niet op gamen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Subsubklacht. Ik heb een minilaptop.![]()
Yes sir.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij bent weer single?![]()
als je dat zou willen doen, graag
Hahaha. Ik zit met spanning te wachten op mijn Iphone5!I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin heeft upgrade van steen naar laptop?![]()
![]()
Zet er dan ook een SSD in als werkschijf...quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook het plan. Deze laptop heb ik toentertijd gekocht toen ik nog weinig met photoshop en dergelijke werkte. Ik merk nu dat ik die programma's steeds vaker ga gebruiken en dus ook grote files maak en dat trekt mijn kaart niet altijd even goed
.
Die heb ikquote:![]()
Asus eeepc 1001pdx ofzoIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jou signature is mijn lijftekstquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niks geen research, goedkoop, handig voor school en makkelijk mee te nemen. Anders neem je maar een computer!
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Geen enkele reden voorquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik![]()
Asus eeepc 1001pdx ofzo![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga je met mijn joystick spelen?![]()
![]()
![]()
what happened? of wil je t daar niet over hebben?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Yes sir.
Hahaha. Ik zit met spanning te wachten op mijn Iphone5!![]()
iphone 5Had de samsung galaxy gedaan
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin heeft upgrade van steen naar laptop?![]()
![]()
& Kloonsquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin heeft upgrade van steen naar laptop?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Blij zijn met dat wat je hebtquote:![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja echt wel. Die tekstquote:.
Meer iets typisch dat jij die daar net hebt staan.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ik kijk tegen die tijd wel. Voor nu doet m'n huidige laptop prima zijn werk. Op grote photoshopbestanden naquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zet er dan ook een SSD in als werkschijf.... Maar dat is meer uitzondering dan regel, nog.
Ging niet meer. Wel hopelijk als vrienden uit elkaar, maar dat betwijfel ik nog.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
what happened? of wil je t daar niet over hebben?![]()
Tsjaaa. APPLE FANGIRL HE!I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Hoezo dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja echt wel. Die tekst.
Meer iets typisch dat jij die daar net hebt staan.
Mag ik vragen of je een goede aanbieding hebt kunnen vinden? ik moet ernog 1 regelen voor de dame hier in huis....quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Yes sir.
Hahaha. Ik zit met spanning te wachten op mijn Iphone5!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blij zijn met dat wat je hebt![]()
Je mag mijn oude laptop wel hebben, valt alleen af en toe uit als hij te heet word.![]()
ok, sterkte in ieder gevalquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ging niet meer. Wel hopelijk als vrienden uit elkaar, maar dat betwijfel ik nog.
Tsjaaa. APPLE FANGIRL HE!![]()
apple fangirl![]()
samsung kiezenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:19 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
![]()
Omdat die 2 zinnen altijd in mijn hoofd zitten. En da's heel apart als je dat opeens bij iemand anders ziet staan. Ook wel mooi opzichquote:
quote:Zoekt in zijn archief een rapport over een praktijkonderzoek naar 20 zakelijk gebruikte Samsungs en 20 iPhones. Samenvating; 19 iPhones werden subliem gebruikt, 12 Samsungs haalden uberhaupt 6 maanden gebruik.... en de iPhone gebruikers waren tevreden....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Apple haten omdat het goed is en daardoor veel mensen het hebben. En dan maar een inferieur apparaat kopen![]()
![]()
Hahaha. Ja ik heb zeker een goede aanbieding. Check kpn maar.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mag ik vragen of je een goede aanbieding hebt kunnen vinden? ik moet ernog 1 regelen voor de dame hier in huis....I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Open maken en stof weg blazenquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Je mag mijn oude laptop wel hebben, valt alleen af en toe uit als hij te heet word.![]()
![]()
Ik heb een pc gehosseldquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Je mag mijn oude laptop wel hebben, valt alleen af en toe uit als hij te heet word.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:22 schreef rival het volgende:
Apple haten omdat het goed is en daardoor veel mensen het hebben. En dan maar een inferieur apparaat kopen![]()
Dankquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok, sterkte in ieder geval![]()
apple fangirl![]()
Dank!I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik neem geen Apple omdat ik het achterlijk duur vind. Dat is de enige reden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:22 schreef rival het volgende:
Apple haten omdat het goed is en daardoor veel mensen het hebben. En dan maar een inferieur apparaat kopenI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:23 schreef Royco1 het volgende:
Stelletje haters.
Zowel de S3 als de iPhone 5 zijn gewoon goede toestellen.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Zo'n koelding eronder zetten?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
of je nou 500 voor een inferieur iets betaald of 700 voor het beste op de marktquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:23 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik neem geen Apple omdat ik het achterlijk duur vind. Dat is de enige reden.![]()
![]()
Pikachu ik kies jou!!!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Staat er nog niet heel lang, 2 maanden ofzo. Soms dan past je gevoel gewoon perfect bij een tekst en dan wil ik dat uiten. Beetje expressief ingesteld.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:21 schreef zeefje het volgende:
[..]
Omdat die 2 zinnen altijd in mijn hoofd zitten. En da's heel apart als je dat opeens bij iemand anders ziet staan. Ook wel mooi opzichI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik vond 250 voor mn foon al veel te veelquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
of je nou 500 voor een inferieur iets betaald of 700 voor het beste op de markt
[b]AirwiN schreef [/b]
Sowieso, maar dit was een heul goede aanbieding.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:23 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik neem geen Apple omdat ik het achterlijk duur vind. Dat is de enige reden.
Dat zou kunnen, maar heb een goede laptop dus die oude ligt in de kast.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n koelding eronder zetten?![]()
Pikaaa pikaaaaaaaaaquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pikachu ik kies jou!!!!
[ afbeelding ]I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pikachu ik kies jou!!!!
[ afbeelding ]![]()
![]()
dat is een voltorbquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pikachu ik kies jou!!!!
[ afbeelding ]
Ben jij de kast al uit dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar heb een goede laptop dus die oude ligt in de kast.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ach, de Apple hype is volgens mij wel een beetje voorbij, gezien de cijfers ook. Zelf vind ik de telefoons niks aan. De monitoren zijn wel echt
.
Weet ik, maar waarom die moeite doen als ik een andere laptop heb.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[Gevorderden modus]
Nieuwe koelpasta onder de processorkoeler doen.
[/gevorderden modus]![]()
Dat is gewoon een pokeball waar een pokemonding in zit!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Gut mijn eega heeft er voor gekozen vanmorgen al te koken. Een groenteschotel a la Jamie Oliver.
"Pleur zut in schaal met olie en veel knoflook, en verbaas je er dan over dat je alleen zit te eten"
Dat werk
Da's van liedje en da's idd nog niet heel lang uit. Ik heb dat best veel dat lyrics je vaak precies 'zeggen' hoe je je op dat moment voelt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Staat er nog niet heel lang, 2 maanden ofzo. Soms dan past je gevoel gewoon perfect bij een tekst en dan wil ik dat uiten. Beetje expressief ingesteld.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is gewoon een pokeball waar een pokemonding in zit!
Oke. ik heb mijn s III voor 300 e goedkoper als iphone. Dus het werd die 1e.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sowieso, maar dit was een heul goede aanbieding.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Goed puntquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet ik, maar waarom die moeite doen als ik een andere laptop heb.![]()
![]()
Dat had ik wel kunnen doen ja...quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geschilde piepers kopen af en toe, stiekum
weer een pleister rijker![]()
Dat is wat echte bazen doen hequote:Op donderdag 31 januari 2013 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een Galaxy S2, standaard ROM erf geflikkerd en nu ben ik tevreden. Google![]()
Ahwquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat had ik wel kunnen doen ja...
weer een pleister rijker![]()
![]()
het zal mij verder allemaal een worst wezen maar ik vind de discussies altijd wel grappigquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een Galaxy S2, standaard ROM erf geflikkerd en nu ben ik tevreden. Google![]()
![]()
Ik heb een SII die op dag 3 al doormiddengebroken is (glas). Sindsdien zijn SII en ik geen vrienden meerquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een Galaxy S2, standaard ROM erf geflikkerd en nu ben ik tevreden. GoogleProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dan doe je wel iets verkeerd hoor. haha.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb een SII die op dag 3 al doormiddengebroken is (glas). Sindsdien zijn SII en ik geen vrienden meerI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ik heb een HTC desire en volgens mij is ie geroot ofzo maar daar snap ik niks van en degene die dat allemaal voor mij deed spreek ik nooit meer.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een Galaxy S2, standaard ROM erf geflikkerd en nu ben ik tevreden. Google
Maw: ik snap niks van mn foon
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat had ik wel kunnen doen ja...
weer een pleister rijkerda's nie lekker....
ik heb een sony ericson x10 met android 2.1Nooit de moeite genomen om een software/firmware update uit te voeren
Inderdaadquote:.
Standaard Samsung of HTC skinsTig apps die je toch.niet gebruikt, geef mij maar een zo kaal momogelijke installatie. Geldt ook voor Windows.
![]()
Gotta love herquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Geeft kusje op pleister (via laag steriele gaasjes en in alcohol gedrenkt mondkapje)quote:
Ooooooh liefde.quote:
Alcoholquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geeft kusje op pleister (via laag steriele gaasjes en in alcohol gedrenkt mondkapje)
[b]AirwiN schreef [/b]
Teveel. Muziek is gewoon geweldig.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
Da's van liedje en da's idd nog niet heel lang uit. Ik heb dat best veel dat lyrics je vaak precies 'zeggen' hoe je je op dat moment voelt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
liefde is slecht nuquote:![]()
je moet genieten van het vrijgezellenbestaan
Ja prachtigquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
het zal mij verder allemaal een worst wezen maar ik vind de discussies altijd wel grappigDan doe je iets verkeerdquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb een SII die op dag 3 al doormiddengebroken is (glas). Sindsdien zijn SII en ik geen vrienden meer.
Er is weinig anders hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een HTC desire en volgens mij is ie geroot ofzo maar daar snap ik niks van en degene die dat allemaal voor mij deed spreek ik nooit meer.
Maw: ik snap niks van mn foon![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: