SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wasda?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik voel mij buitengesloten
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Onze bedrijfswagens ook, het is al zelfs eens voorgekomen, bij een hagelnieuwe VW Caddy, gaspedaal was vastgevrorenquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:00 schreef muhahaha het volgende:
Ik rij meestal wat nieuwere auto's ivm werk, geen last van bevroren handrem.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Trampling refers to the sexual activity that involves being trampled underfoot by another person or personsquote:![]()
![]()
wat overigens niks met heel and toe te maken heeftquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Trampling refers to the sexual activity that involves being trampled underfoot by another person or persons![]()
![]()
ik dacht dat dat inhield dat je als man niet alleen je piemel maar ook je zak probeert in te brengenquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Trampling refers to the sexual activity that involves being trampled underfoot by another person or persons
NIEUW: Foto's!![]()
das plompzakkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik dacht dat dat inhield dat je als man niet alleen je piemel maar ook je zak probeert in te brengen![]()
![]()
ja zal vandaag wel binnen gekomen zijnquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Heeft Vinnie ook Horizon nu dan?![]()
![]()
Dat heeft niks met auto's te makenquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Trampling refers to the sexual activity that involves being trampled underfoot by another person or persons
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
ja zal vandaag wel binnen gekomen zijn
NIEUW: Foto's!![]()
Dat heet weer plompzakken, geloof ikquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik dacht dat dat inhield dat je als man niet alleen je piemel maar ook je zak probeert in te brengenVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Gisteren toch al?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
ja zal vandaag wel binnen gekomen zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |