SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wasda?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik voel mij buitengesloten
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Onze bedrijfswagens ook, het is al zelfs eens voorgekomen, bij een hagelnieuwe VW Caddy, gaspedaal was vastgevrorenquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:00 schreef muhahaha het volgende:
Ik rij meestal wat nieuwere auto's ivm werk, geen last van bevroren handrem.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Trampling refers to the sexual activity that involves being trampled underfoot by another person or personsquote:![]()
![]()
wat overigens niks met heel and toe te maken heeftquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Trampling refers to the sexual activity that involves being trampled underfoot by another person or persons![]()
![]()
ik dacht dat dat inhield dat je als man niet alleen je piemel maar ook je zak probeert in te brengenquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Trampling refers to the sexual activity that involves being trampled underfoot by another person or persons
NIEUW: Foto's!![]()
das plompzakkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik dacht dat dat inhield dat je als man niet alleen je piemel maar ook je zak probeert in te brengen![]()
![]()
ja zal vandaag wel binnen gekomen zijnquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Heeft Vinnie ook Horizon nu dan?![]()
![]()
Dat heeft niks met auto's te makenquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Trampling refers to the sexual activity that involves being trampled underfoot by another person or persons
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
ja zal vandaag wel binnen gekomen zijn
Dat heet weer plompzakken, geloof ikquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik dacht dat dat inhield dat je als man niet alleen je piemel maar ook je zak probeert in te brengenVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Gisteren toch al?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
ja zal vandaag wel binnen gekomen zijn
[b]AirwiN schreef [/b]
http://en.wikipedia.org/wiki/Heel-and-toequote:Op donderdag 31 januari 2013 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heeft niks met auto's te makenmaar kan je dus ook gebruiken voor het stoplichtquote:Heel-and-toe[1] is a driving technique used mostly in performance driving,[2] although some drivers use it on the road in everyday conditions in the interest of effectiveness. It involves operating the throttle and brake pedals simultaneously with the right foot, while facilitating normal activation of the clutch with the left foot. It is used when braking and downshifting simultaneously (prior to entering a turn), and allows the driver to "blip" the throttle to raise the engine speed and smoothly engage the lower gear.![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat heet weer plompzakken, geloof ik
En nee...![]()
![]()
Gisteren Horizon binnen. Eventjes gespeeld, toen had ik ergens meer zin in.
Dus echt goed zal ik niet zijn nee![]()
![]()
Doe ik regelmatigquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Heel-and-toe
[..]
maar kan je dus ook gebruiken voor het stoplicht![]()
![]()
Voor een eventuele vervolgvraagquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
wat edit je die nee er nou bij
[..]![]()
![]()
Zo, terug uit de stad. Nu alleen nog maar relaxen
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Voor een eventuele vervolgvraag![]()
![]()
![]()
Waarin dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:10 schreef Vinniiee het volgende:
Dus echt goed zal ik niet zijn nee
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, terug uit de stad. Nu alleen nog maar relaxen
ik mag ook bijna![]()
![]()
Dank u!quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Heel-and-toe
[..]
maar kan je dus ook gebruiken voor het stoplichtIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik moet naar de winkel maar ik kan niet weg thuis
[b]AirwiN schreef [/b]
[kapsones]quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:10 schreef Vinniiee het volgende:
Dus echt goed zal ik niet zijn nee
Ach winnen van me zal je toch niet snel!
[/kapsones]
Ik wilde die co-ops gaan doen![]()
![]()
Bel Albert!!quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet naar de winkel maar ik kan niet weg thuis
Ik heb besloten dat dit mijn blowdag wordt. Ik ga echt alleen maar bankhangen, Fokken en smokenquote:
Frans, nog ergerquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks mis met Nederlandse muziek![]()
![]()
![]()
Ik zal ook vast een excuus verzinnen... heb al een week of wat niet meer geredenquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
[kapsones]
[/kapsones]
Ik wilde die co-ops gaan doen
Voor Frans haalde ik vroegah een 5 tijdens mijn MAVO examen, voor Duits een 8quote:
Er zijn ergere dagen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat dit mijn blowdag wordt. Ik ga echt alleen maar bankhangen, Fokken en smokenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor Frans haalde ik vroegah een 5 tijdens mijn MAVO examen, voor Duits een 8![]()
![]()
Inderdaad. Ik vind dat ik het heb verdiend. Zeker na vannachtquote:
Binnenkortquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
[kapsones]
[/kapsones]
Ik wilde die co-ops gaan doen![]()
![]()
Fucking Nutteloosquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat dit mijn blowdag wordt. Ik ga echt alleen maar bankhangen, Fokken en smoken![]()
![]()
Lees je eigen post nog eensquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar ik geen zin in had? Alles. 's Avonds werd ik wat actiever
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat was er vannacht?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind dat ik het heb verdiend. Zeker na vannachtEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
En het kan! Want ik heb geen kut meer te doen!quote:What you forget, you are gonna repeat.
Klinkt als een gezellige dagquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat dit mijn blowdag wordt. Ik ga echt alleen maar bankhangen, Fokken en smoken
[b]AirwiN schreef [/b]
André Hazes
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:lijkt me wel leuk om te doen in ieder gevalquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zal ook vast een excuus verzinnen... heb al een week of wat niet meer gereden![]()
![]()
Waardeloze nacht gehad. Werd rond 4 uur wakker uit een nachtmerrie. Was klaarwakker, trilde en zweette me kapot. Daarna elk uur wakker geworden en gewoon megaslecht geslapen en allemaal korte kutnachtmerries gehad.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Wat is dat voor spel?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
lijkt me wel leuk om te doen in ieder gevalIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vind NL muziek best leukquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:18 schreef Vinniiee het volgende:
Nederlandstalige muziek. Normaal en dat soort bands uitgezonderd
Maaruh, Normaal![]()
Mij hoef je het niet uit te leggen ik ben ook erg blij als ik eens een hele dag niks te doen heb en gewoon kan relaxenquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En het kan! Want ik heb geen kut meer te doen!![]()
![]()
Ik ben een beetje afwezig, nu hard aan het werk, straks een afspraak en dan ga ik ook neerploffen denk ik zoquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mij ook welquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
lijkt me wel leuk om te doen in ieder geval![]()
![]()
Het leven zonder bril is niet makkelijk hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar het voelt niet zo lekker als je nog dingen te doen hebt en die uitstelt door een niks-doen dagje te hebben. Maar als je alles hebt gefixt, en je hoeft gewoon écht niets meer te doen, dán is zo'n dag echt heerlijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
Mij hoef je het niet uit te leggen ik ben ook erg blij als ik eens een hele dag niks te doen heb en gewoon kan relaxen
een racespel. maar combo tussen serieus en niet zo serieus... dus het rijden is best oke. en je kan nog wat lol beleven...quote:
waar ik nu om vraag zijn bepaalde challenges die je alleen als groep kan halen![]()
![]()
Dus later op de dag ben je er ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben een beetje afwezig, nu hard aan het werk, straks een afspraak en dan ga ik ook neerploffen denk ik zo
Aha, geloof niet dat mijn zoon dat soort spellen leuk vindt/speelt, anders had hij ook wel kunnen helpenquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
een racespel. maar combo tussen serieus en niet zo serieus... dus het rijden is best oke. en je kan nog wat lol beleven...
waar ik nu om vraag zijn bepaalde challenges die je alleen als groep kan halen
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Daarom zorg ik altijd dat ik vlot mijn zaakjes regelquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar het voelt niet zo lekker als je nog dingen te doen hebt en die uitstelt door een niks-doen dagje te hebben. Maar als je alles hebt gefixt, en je hoeft gewoon écht niets meer te doen, dán is zo'n dag echt heerlijk![]()
![]()
Misschienquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus later op de dag ben je er ook
[b]AirwiN schreef [/b]
Die heeft het vorige deel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha, geloof niet dat mijn zoon dat soort spellen leuk vindt/speelt, anders had hij ook wel kunnen helpen![]()
Lenzenquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het leven zonder bril is niet makkelijk he![]()
![]()
He bah.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waardeloze nacht gehad. Werd rond 4 uur wakker uit een nachtmerrie. Was klaarwakker, trilde en zweette me kapot. Daarna elk uur wakker geworden en gewoon megaslecht geslapen en allemaal korte kutnachtmerries gehad.
Probeer dan maar even lekker een dagje te relaxen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat heb ik dus gisteren gedaan. Gisteren ook besloten deze dag voor mezelf in te lassen. Inclusief uitslapen. Maar dat was dus misluktquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
Daarom zorg ik altijd dat ik vlot mijn zaakjes regel![]()
Maar ik ga dan gewoon een middagdutje doen als ik dat wil
Geen idee.quote:
Hij heeft ook een paar spellen naar gamemania ofzo gebracht omdat hij een ander spel wilde.
Was wel mooi: mama denk je dat ik deze 3 van Roy mag inleveren bij die ene winkel zodat ik een ander spel kan kopen?
Wat een lief ettertje is het ook
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij ook al?quote:
Ik ga me nog schuldig voelen dat ik een geweldige nacht heb gehad.
Ik heb een hekel aan Fransquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heerlijk en mooi nummer![]()
Deze echter ook
[b]AirwiN schreef [/b]
Okequote:Komt goedquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He bah.
Probeer dan maar even lekker een dagje te relaxen.
online vermaak ik me op de playgroundquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha, geloof niet dat mijn zoon dat soort spellen leuk vindt/speelt, anders had hij ook wel kunnen helpen
daar doe je dingen als king en infected... het is beide een soort tikkertje (maar dan in een racespel dus met auto's) bij de 1 is iemand "the king" en als je hem botst ben jij king... aan het einde wil je dan zo lang mogelijk king zijn geweest... en infected begint iemand besmet, iedereen die geraakt wordt raakt ook besmet.. dus als je een beetje kan rijden en als enige over blijft heb je de hele groep achter je aan, dan begint voor mij de lol![]()
![]()
Hoeft niet hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij ook al?
Ik ga me nog schuldig voelen dat ik een geweldige nacht heb gehad.het zei je gegund.
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Dat mag vast wel van Royquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee.
Hij heeft ook een paar spellen naar gamemania ofzo gebracht omdat hij een ander spel wilde.
Was wel mooi: mama denk je dat ik deze 3 van Roy mag inleveren bij die ene winkel zodat ik een ander spel kan kopen?
Wat een lief ettertje is het ook![]()
JOCHEMquote:
Klinkt wel leuk!!quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
online vermaak ik me op de playground
daar doe je dingen als king en infected... het is beide een soort tikkertje (maar dan in een racespel dus met auto's) bij de 1 is iemand "the king" en als je hem botst ben jij king... aan het einde wil je dan zo lang mogelijk king zijn geweest... en infected begint iemand besmet, iedereen die geraakt wordt raakt ook besmet.. dus als je een beetje kan rijden en als enige over blijft heb je de hele groep achter je aan, dan begint voor mij de lolIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Even vragen welke hij heeft weggebrachtquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is mijn minst slechte punt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
Allemaal Nederlandstalige muziekliefhebbersEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dit vind je niet mooi?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
Allemaal Nederlandstalige muziekliefhebbers
Checkquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ze is zo geilze is niet droog te fohnen
Sommige Nederlandstalige muziek is goed. Maar zoals Frans duits en jantje hoeft van mij niet zo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
Allemaal Nederlandstalige muziekliefhebbersI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vond mn hiphop bui van vanochtend toch leuker![]()
* Huppelmuts gaat Pimp C weer opzetten
[b]AirwiN schreef [/b]
Forza Horizon is geen 5... van Horizon is geen vorig deelquote:
Ook een andere studio dan Forza Motorsport 1,2,3 & 4NIEUW: Foto's!![]()
Met Frans kun je wel gezellig zuipen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
Sommige Nederlandstalige muziek is goed. Maar zoals Frans duits en jantje hoeft van mij niet zo.
Toffe gozer.![]()
Hollywood Undeadquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vond mn hiphop bui van vanochtend toch leuker![]()
* Huppelmuts gaat Pimp C weer opzettenpigskin
![]()
![]()
![]()
Ik heb werkelijk geen idee. .quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met Frans kun je wel gezellig zuipen.
Toffe gozer.
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
En het Waalkade festivalquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met Frans kun je wel gezellig zuipen.
Toffe gozer.
Jawel hoor, maar die zgn. volkszangers ..quote:x 100
![]()
Het draagt de naam Forza dus dan beschouw ik het gewoon als een deel uit de serie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Forza Horizon is geen 5... van Horizon is geen vorig deel
Ook een andere studio dan Forza Motorsport 1,2,3 & 4![]()
Dat voel jij je toch altijdquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
en bedanktquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, nu zit 'ie in mn hoofd![]()
![]()
Hehehehe, Lion King.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, nu zit 'ie in mn hoofd
Bazenfilm
Is mooi hoor, je moet gewoon eens gek doen, en naar zo een concert gaan, echt waar, geweldig is de sfeerquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar die zgn. volkszangers ..x 100
maar dit is Horizon. is echt heel anders dan de normale Forza. (veel meer arcade, minder serieus)quote:
Dit is meer een test drive achtig iets, maar dan met fijne besturing. (maar nog steeds geen forza)![]()
Jaaquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehehe, Lion King.
Bazenfilm
Ik heb met het merendeel van de muziek helemaal niks, maar de sfeer op die piratenfestijnen is super.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is mooi hoor, je moet gewoon eens gek doen, en naar zo een concert gaan, echt waar, geweldig is de sfeer![]()
Ik vind die muziek echt verschrikkelijk, wat moet ik dan daarquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is mooi hoor, je moet gewoon eens gek doen, en naar zo een concert gaan, echt waar, geweldig is de sfeer![]()
![]()
is wel gewoon van turn10 toch?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Forza Horizon is geen 5... van Horizon is geen vorig deel
Ook een andere studio dan Forza Motorsport 1,2,3 & 4![]()
Like that, like that
Bounce ya ass like that, like that
Bounce that ass like that, like that
Bend over, let me see it from the back
[b]AirwiN schreef [/b]
Klinkt alsof ik Forza 4 ook nog even moet kopenquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
maar dit is Horizon. is echt heel anders dan de normale Forza. (veel meer arcade, minder serieus)
Dit is meer een test drive achtig iets, maar dan met fijne besturing. (maar nog steeds geen forza)![]()
![]()
Klopt, echt gemoedelijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb met het merendeel van de muziek helemaal niks, maar de sfeer op die piratenfestijnen is super.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |