abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12498068
Ik ga liever voor The Donna's. (hebben die ook een eigen topic, de nieuwe cd is zo lekker he )
  zondag 17 augustus 2003 @ 13:55:18 #227
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_12498513
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 11:13 schreef Mutt het volgende:

[..]

ahhhhhh biatch! wat heb je daarvoor moeten doen??

Als ze het niet deed kreeg ze een ban.
pi_12516033
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 23:14 schreef Mutt het volgende:
Nee ik moet eerlijk zeggen dat ze nog aardig wat geluid konden produceren daar op het podium!
off topic:
Zij mochten daar nog een flinke bak herrie produceren Soulvation wat stukken beter is en afsluiter van de avond was mocht na 2 nummers maar 80 db ipv 110 db groot gelijk dat die van het podium af zijn gestapt.

on topic:
Nu twee keer Bad Candy gezien en dat is 2 keer te veel.

pi_13326134
De nieuwe single valt een beetje tegen, ik vond Spin Around veel leuker.
  zondag 21 september 2003 @ 01:05:39 #230
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_13326297
quote:
Op woensdag 30 april 2003 17:58 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Belachelijk. Zo'n goede film, en dan de titel verkeerd spellen. .

En de naam van Rachael Leigh Cook ook.
The Internets, I needs it..
  zondag 21 september 2003 @ 05:55:13 #231
13973 ranja
image means nothing
pi_13327900
quote:
Op zondag 21 september 2003 00:55 schreef Seborik het volgende:
De nieuwe single valt een beetje tegen, ik vond Spin Around veel leuker.
idem.
pi_20170626
Kom net terug van Nacht van Assen. Bad Candy speelde er... en dat was ZWAAAR OKAY!!! Serieus. Die meiden kunnen zingen/spelen zeg! Niet normaal.

Die 'lelijke' chick waar jullie het over hadden had nu een Ramones kapsel hahaha . En de zangeres is echt zo'n tienersterpopje maar schijn bedriegt, tis echt veeeeel beter dan je verwacht. Die gitariste die rechts voor het publiek stond kon ook aardig leuk spelen/zingen etc. En zag er ook niet verkeerd uit zeg, damn. Zien er leuk uit en spelen ook nog eens goed!

Dank je wel Seborik voor de tip! Echt waar, heb genoten. Je moet ze zelf zien, erg aangenaam kan ik je verzekeren.
  zondag 4 juli 2004 @ 11:32:00 #233
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_20402998
Ik vind de zangeres wel ok................................................fill me
Die zoute stokjes...
pi_20403591
quote:
Op zondag 4 juli 2004 11:32 schreef hallodagg het volgende:
Ik vind de zangeres wel ok................................................fill me
pi_20403866
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 02:41 schreef =HellFire= het volgende:
Kom net terug van Nacht van Assen. Bad Candy speelde er... en dat was ZWAAAR OKAY!!! Serieus. Die meiden kunnen zingen/spelen zeg! Niet normaal.

Die 'lelijke' chick waar jullie het over hadden had nu een Ramones kapsel hahaha . En de zangeres is echt zo'n tienersterpopje maar schijn bedriegt, tis echt veeeeel beter dan je verwacht. Die gitariste die rechts voor het publiek stond kon ook aardig leuk spelen/zingen etc. En zag er ook niet verkeerd uit zeg, damn. Zien er leuk uit en spelen ook nog eens goed!

Dank je wel Seborik voor de tip! Echt waar, heb genoten. Je moet ze zelf zien, erg aangenaam kan ik je verzekeren.
Ik was op het concert van Pink en daar was BC het voorprogramma. Wat een aanfluiting zeg, ze speelden niet eens live. Ze zong over een tape heen, en de band deed net heel erg alsof het live was. Maar je hoorde gewoon samples, en terwijl de drummer niet op de cymbals sloeg hoorde je ze duidelijk wel.

Wat een kansloze shit zeg, en elk nummer leek exact op Skaterboy van Avril Lavigne. Ophoeren met die pre-fab bandjes. Ze zijn gewoon Spice Girls met instrumenten.
pi_20405991
quote:
Op zondag 4 juli 2004 12:24 schreef OutKast het volgende:

[..]

Ik was op het concert van Pink en daar was BC het voorprogramma. Wat een aanfluiting zeg, ze speelden niet eens live. Ze zong over een tape heen, en de band deed net heel erg alsof het live was. Maar je hoorde gewoon samples, en terwijl de drummer niet op de cymbals sloeg hoorde je ze duidelijk wel.

Wat een kansloze shit zeg, en elk nummer leek exact op Skaterboy van Avril Lavigne. Ophoeren met die pre-fab bandjes. Ze zijn gewoon Spice Girls met instrumenten.
Heel vreemd, bij het optreden waar ik was, was het echt wel live. Of ze konden wel heeeel goed faken.

Overigens improviseerden ze toen ook heel erg, en je hoorde soms wel enkele foutjes.

[ Bericht 5% gewijzigd door =HellFire= op 04-07-2004 15:57:49 ]
  zondag 4 juli 2004 @ 19:30:18 #237
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_20412145
Ik zag ze dus gister op Vlietpop en ze zijn best wel leuk! Gewoon vrolijk en ongecompliceerd!

Vroeg me alleen af of de mensen die vooraan stonden nu wel of niet konden zien wat voor kleur onderbroek de zangeres aanhad. Als je een heel kort rokje aan hebt moet je natuurlijk niet wijdbeens op de rand van een hoog pddium gaan staan!
pi_20445464
Ach Bad Candy....
Waar ik me pas echt aan erger zijn die hotshot managers die erom heen lopen en zichzelf echt de king vinden. Ik heb ze meegemaakt en ik heb nog nooit zo\'n arrogante motherfuckers gezien. Eikels.
Die meisjes zelf waren wel vriendelijk tegen mij...
pi_20446377
quote:
Op dinsdag 6 juli 2004 17:41 schreef Quirijn het volgende:
Ach Bad Candy....
Waar ik me pas echt aan erger zijn die hotshot managers die erom heen lopen en zichzelf echt de king vinden. Ik heb ze meegemaakt en ik heb nog nooit zo\\\'n arrogante motherfuckers gezien. Eikels.
Die meisjes zelf waren wel vriendelijk tegen mij...
Zo zijn managers 9 van de 10 keer.
  Redactie Frontpage zaterdag 9 april 2005 @ 18:57:24 #240
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_26103526
Bad Candy is terug met Girls Just Wanna Have Fun. Wat en wanstaltig kutproduct, in de categorie Kim Lian maar dan nog slechter.
  Trouwste user 2022 zaterdag 9 april 2005 @ 18:58:37 #241
7889 tong80
Spleenheup
pi_26103551
Vandaar ook mijn topic

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_26104054
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 18:57 schreef SunChaser het volgende:
Bad Candy is terug met Girls Just Wanna Have Fun. Wat en wanstaltig kutproduct, in de categorie Kim Lian maar dan nog slechter.
Meidenband Bad Candy krijgt televisieserie
Bad Candy krijgt een eigen televisieserie op Nickelodeon. Dit zegt platenmaatschappij Emi Music. De serie heet 'Bad Candy was here' en wordt geproduceerd door Endemol. In de show zijn vier bandleden te zien: gitarist Chantal, drummer Stefanie, bassist Janneke en zangeres Natalie. Zij leven toe naar een concert.

Aan de hand van de dagelijkse bezigheden zien we in de tv-serie hoe het er in de Nederlandse meidenband aan toe gaat. Vriendjes, uitgaan, kleding kopen en muziek maken vormen de belangrijkste activiteiten van de popsterren, die ook nog naar school gaan. De nummers van Bad Candy spelen een prominente rol. " De serie is een geweldige kans om onze songs te laten horen", denkt Janneke.
  Redactie Frontpage zaterdag 9 april 2005 @ 19:19:55 #243
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_26104056
Heeft niets meer met Barry Hay te maken. Straks wordt t een succes en gaat ie janken dat ie ze groot heeft gemaakt. Net zoals ie nog steeds roept dat hij Anouk heeft grootgemaakt
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:23:44 #244
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_26104153
Zie het van de positieve kant: tot nu toe bewijst het totale gebrek aan succes alleen maar dat niet alles met geld te koop is.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')