quote:Als ze het niet deed kreeg ze een ban.
Op zondag 17 augustus 2003 11:13 schreef Mutt het volgende:[..]
ahhhhhh biatch!
wat heb je daarvoor moeten doen??
quote:off topic:
Op zaterdag 16 augustus 2003 23:14 schreef Mutt het volgende:
Nee ik moet eerlijk zeggen dat ze nog aardig wat geluid konden produceren daar op het podium!
on topic:
Nu twee keer Bad Candy gezien en dat is 2 keer te veel.
quote:En de naam van Rachael Leigh Cook ook.
Op woensdag 30 april 2003 17:58 schreef RedGuy het volgende:[..]
Belachelijk. Zo'n goede film, en dan de titel verkeerd spellen.
.
quote:idem.
Op zondag 21 september 2003 00:55 schreef Seborik het volgende:
De nieuwe single valt een beetje tegen, ik vond Spin Around veel leuker.
quote:Op zondag 4 juli 2004 11:32 schreef hallodagg het volgende:
Ik vind de zangeres wel ok................................................fill me
Ik was op het concert van Pink en daar was BC het voorprogramma. Wat een aanfluiting zeg, ze speelden niet eens live. Ze zong over een tape heen, en de band deed net heel erg alsof het live was. Maar je hoorde gewoon samples, en terwijl de drummer niet op de cymbals sloeg hoorde je ze duidelijk wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 02:41 schreef =HellFire= het volgende:
Kom net terug van Nacht van Assen. Bad Candy speelde er... en dat was ZWAAAR OKAY!!! Serieus. Die meiden kunnen zingen/spelen zeg! Niet normaal.
Die 'lelijke' chick waar jullie het over hadden had nu een Ramones kapsel hahaha. En de zangeres is echt zo'n tienersterpopje maar schijn bedriegt, tis echt veeeeel beter dan je verwacht. Die gitariste die rechts voor het publiek stond kon ook aardig leuk spelen/zingen etc. En zag er ook niet verkeerd uit zeg, damn. Zien er leuk uit en spelen ook nog eens goed!
Dank je wel Seborik voor de tip! Echt waar, heb genoten. Je moet ze zelf zien, erg aangenaam kan ik je verzekeren.
Heel vreemd, bij het optreden waar ik was, was het echt wel live. Of ze konden wel heeeel goed faken.quote:Op zondag 4 juli 2004 12:24 schreef OutKast het volgende:
[..]
Ik was op het concert van Pink en daar was BC het voorprogramma. Wat een aanfluiting zeg, ze speelden niet eens live. Ze zong over een tape heen, en de band deed net heel erg alsof het live was. Maar je hoorde gewoon samples, en terwijl de drummer niet op de cymbals sloeg hoorde je ze duidelijk wel.
Wat een kansloze shit zeg, en elk nummer leek exact op Skaterboy van Avril Lavigne. Ophoeren met die pre-fab bandjes. Ze zijn gewoon Spice Girls met instrumenten.
Zo zijn managers 9 van de 10 keer.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:41 schreef Quirijn het volgende:
Ach Bad Candy....
Waar ik me pas echt aan erger zijn die hotshot managers die erom heen lopen en zichzelf echt de king vinden. Ik heb ze meegemaakt en ik heb nog nooit zo\\\'n arrogante motherfuckers gezien. Eikels.
Die meisjes zelf waren wel vriendelijk tegen mij...
Meidenband Bad Candy krijgt televisieseriequote:Op zaterdag 9 april 2005 18:57 schreef SunChaser het volgende:
Bad Candy is terug met Girls Just Wanna Have Fun. Wat en wanstaltig kutproduct, in de categorie Kim Lian maar dan nog slechter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |