abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122286464
Verdriet? Of toch niet?!

Facebook pagina voor lerares die zich opofferde 'RIP Victoria Soto' werd op 10 december aangemaakt, 4 dagen voor de shooting... zie http://www.infosalvo.com/(...)ays-before-shooting/

Obama's neptranen...

Bekijk deze YouTube-video
pi_122286492
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 04:38 schreef mootie het volgende:

[..]

Een ongeluk?

:')
Nou jaah, "aanslag" dus! :+
  donderdag 31 januari 2013 @ 23:11:44 #3
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122323524
quote:
Wat Facebookgebruikers de laatste tijd aan den lijve hebben ondervonden is dat alles wat je op dit medium plaatst wordt gecensureerd. Je hoeft bijvoorbeeld maar over één van de volgende dingen te schrijven om door de Facebookpolitie aangepakt en geblokkeerd te worden: het blootleggen van frauduleuze praktijken binnen de corrupte overheid, de controle-agenda van de Verenigde Naties, twijfels over de schietpartij in Sandy Hook en argumenten waarom je tegen de regering van Obama bent. Dit zijn slechts enkele voorbeelden; er zijn er nog zoveel meer..!
bron
Tjoh...

Je facebook account wordt geinfiltreerd/gecensureerd/geblokeerd als je bv discussieert over Sandy Hook.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 00:28:59 #4
394153 Mortos
der soulstealer
pi_122327118
Deze is ook wel interessant.
Als de link Rosen-FEMA hard gemaakt kan worden komt een conspiracy fact een stapje dichterbij.

'Gene Rosens secret exposed.'

[edit]
"It started when "someone" found a photo on this FEMA site on wiki commons and altered the caption to say: Eugene Rosen, a couple hours earlier. It would be convenient if this were true, but it seems to be disinfo to me, to snare the newly minted Sandy Hook "truthers".
It had to have been the same person who claimed the "find" as being the one who changed the caption. How many people would know to be looking for this?"

[ Bericht 26% gewijzigd door Mortos op 01-02-2013 10:58:59 ]
All of us must swim the seas beause our path's been washed away.
My one purpose is to swim the seas, find the truth and spread it around.
Give it to the children that know how to listen, so they can pass it after I drown.
  maandag 4 februari 2013 @ 09:30:28 #5
52357 Lambiekje
pi_122455530
Men is zeker SandyHook-moe!?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_122460522
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 09:30 schreef Lambiekje het volgende:
Men is zeker SandyHook-moe!?
Of men heeft alle complotten uitputtend behandeld en gelooft nu de gang van zaken zoals het geschetst is.
  maandag 4 februari 2013 @ 12:54:19 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122460577
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:52 schreef Lavenderr het volgende:

Of men heeft alle complotten uitputtend behandeld en gelooft nu de gang van zaken zoals het geschetst is.
Of die complottheorieën hebben nooit enige overtuigingskracht gehad. Zoals dat wel vaker het geval is bij veel hysterisch geschreeuw en weinig onderbouwende wol.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_122460597
quote:
12s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Of die complottheorieën hebben nooit enige overtuigingskracht gehad. Zoals dat wel vaker het geval is bij veel hysterisch geschreeuw en weinig onderbouwende wol.
Je zegt het zoveel mooier -O-
  maandag 4 februari 2013 @ 18:32:05 #9
394153 Mortos
der soulstealer
pi_122472992
Of men discussieert op andere fora wel inhoudelijk verder. ;) ..
Give it to the children that know how to listen, so they can pass it after I drown.
  maandag 4 februari 2013 @ 21:14:52 #10
394153 Mortos
der soulstealer
pi_122483244
Voor de aanhangers van het officiele verhaal wil ik nog wel een poging wagen om gerede twijfel te veroorzaken. :)

Onder de onderstaande link wordt door user: 'swansong' al het bewijs nog even op een rijtje gezet op zijn eigen pagina.
Zonder aannames, zonder insinuaties, zonder ouders te schofferen, zonder photoshop foto's en vooral zonder achtergrond muziek van de soundtrack van 'The Matrix' :O

You be the judge.

[quote van de auteur]
"Obviously there is much more that could have been added here, other images, other videos. I never touched on Wayne Carver’s performance as medical examiner or Eugene Rosen’s roll as the concerned neighbor. Instead I chose to focus on videos and images that may not have been seen before in an effort to more fully round out your impressions of the crime scene."

http://www.insanemedia.ne(...)ook-crime-scene/1193

"As much as it pains me to admit it, we may never know with any certainty what happened at Sandy Hook Elementary."
"The only thing that pains me more is knowing that what I was told doesn’t match with what I’ve seen."
pi_122484137
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 18:32 schreef Mortos het volgende:
:)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 09:35:30 #12
394153 Mortos
der soulstealer
pi_122497866
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:26:10 #13
394153 Mortos
der soulstealer
pi_122504989
Een goede conspiracy smaakt het best als je alle toevalligheden kan bedekken met een sausje 'crazy'. Tenslotte moeten de non-believers ook een beetje zoet gehouden worden, anders verliezen ze nog hun interesse ...
:P Dus bij deze nog wat "hysterisch geschreeuw en weinig onderbouwende wol"

Acteurs uit X-Files gebruikt voor Sandy Hook.

http://beforeitsnews.com/(...)x-files-2555690.html

"Were Public Faces at Sandy Hook Extras From the X-Files?"

en ff een link naar IMDB
"The X Files" Emily (TV episode 1997– ) - IMDb

The X Files: Season 5, Episode 7
Emily .. (original airdate: 14 Dec. 1997)

"..we find out that Emily is not a normal child when she emits the same toxic green acid from the back of her neck as a nurse tries to inject her with some medicine. Mulder's theory is that she is a lab rat for the government .."

[ Bericht 2% gewijzigd door Mortos op 05-02-2013 13:34:25 ]
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:43:58 #14
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_122505640
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 18:32 schreef Mortos het volgende:
Nou fijn, maar ik snap het doel ervan niet. Kan je mij dat uitleggen?
Leef en Laten Leven
  dinsdag 5 februari 2013 @ 14:49:00 #15
394153 Mortos
der soulstealer
pi_122508186
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:43 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Nou fijn, maar ik snap het doel .. ervan .. niet. Kan je mij dat uitleggen?
Ik ga er maar van uit dat jij met "ervan" het discussiëren over het Sand Hook 'verhaal' bedoelt.

Nee. Ik ga dat jou niet uitleggen Robijn48.

Wel kan ik je nogmaals een link geven waar iemand het hele officiële (dus geen complot theorie) verhaal stap voor stap doorneemt aan de hand van de vrijgegeven informatie in de media en aan de hand van de door de autoriteiten gegeven tijdlijn.
Ik zou zeggen lees deze eens door en misschien hebben wij ook iets om over te discussiëren ;)

Of vindt jij, Robijn48, dat de punten die aangehaald worden allemaal logisch weg te redeneren zijn?
  dinsdag 5 februari 2013 @ 14:55:13 #16
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_122508482
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:49 schreef Mortos het volgende:

[..]

Ik ga er maar van uit dat jij met "ervan" het discussiëren over het Sand Hook 'verhaal' bedoelt.

Nee. Ik ga dat jou niet uitleggen Robijn48.

Wel kan ik je nogmaals een link geven waar iemand het hele officiële (dus geen complot theorie) verhaal stap voor stap doorneemt aan de hand van de vrijgegeven informatie in de media en aan de hand van de door de autoriteiten gegeven tijdlijn.
Ik zou zeggen lees deze eens door en misschien hebben wij ook iets om over te discussiëren ;)

Of vindt jij, Robijn48, dat de punten die aangehaald worden allemaal logisch weg te redeneren zijn?
Eh...daar gaat dit topic toch over?
En oh je gaat het me niet uitleggen. Okee, uitgepraat dan. Want snap niets van die conspiracy's, helemaal niet.

Om een voorbeeld dicht bij mijzelf te geven: er was ook een conspiracy dat MJ niet dood zou zijn.
Er is hier ook een topic over hier.
Nu, 3,5 jaar later, is daar helemaal niets meer van over.
Net zoals er over een tijdje niets meer van deze conspiracy over zal zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door Robijn48 op 05-02-2013 15:01:55 ]
Leef en Laten Leven
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:00:07 #17
394153 Mortos
der soulstealer
pi_122508673
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 14:55 schreef Robijn48 het volgende:
... uitgepraat dan.
I've you got the message, hang up the phone! :)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:00:36 #18
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_122508691
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:00 schreef Mortos het volgende:

[..]

I've you got the message, hang up the phone! :)
Heb er nog iets aan toegevoegd :)
Leef en Laten Leven
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:05:01 #19
394153 Mortos
der soulstealer
pi_122508895
Ahh, ik was te snel zie ik ..

"Net zoals er over een tijdje niets meer van deze conspiracy over zal zijn"

De ene theorie is de andere natuurlijk niet. Ik heb zelf ook al zoveel theorieën aan flarden geschoten, maar bij deze gaat dat niet zo makkelijk. Naar mijn mening stinkt dit zaakje alleen maar meer naar mate er tijd verstrijkt. Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om je in de materie te verdiepen maar om ongelezen het boek dicht te slaan om er vervolgens een mening over te geven vindt ik ook wel weer vreemd.

(btw, loved MJ!)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:07:29 #20
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_122509014
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:05 schreef Mortos het volgende:
Ahh, ik was te snel zie ik ..

"Net zoals er over een tijdje niets meer van deze conspiracy over zal zijn"

De ene theorie is de andere natuurlijk niet. Ik heb zelf ook al zoveel theorieën aan flarden geschoten, maar bij deze gaat dat niet zo makkelijk. Naar mijn mening stinkt dit zaakje alleen maar meer naar mate er tijd verstrijkt. Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om je in de materie te verdiepen maar om ongelezen het boek dicht te slaan om er vervolgens een mening over te geven vindt ik ook wel weer vreemd.
Wil wel een wedje met je maken hoor...dat er ook over deze conspiracy over een jaar niets meer te horen zal zijn.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:15:39 #21
394153 Mortos
der soulstealer
pi_122509368
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:07 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Wil wel een wedje met je maken hoor...dat er ook over deze conspiracy over een jaar niets meer te horen zal zijn.
Oké. Wedden we om kaartjes van het volgende exclusieve MJ concert ;)
Elvis organiseert het dit keer (zeggen ze in de wandelgangen) dus JFK stelt zijn kaartjes beschikbaar!
(..iets met Marlyn Monroe en oud zeer ofzo) :P

Umm het is trouwens wel op Mars, ik weet niet of dat iets uitmaakt?
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:16:27 #22
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_122509407
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:15 schreef Mortos het volgende:

[..]

Oké. Wedden we om kaartjes van het volgende exclusieve MJ concert ;)
Elvis organiseert het dit keer (zeggen ze in de wandelgangen) dus JFK stelt zijn kaartjes beschikbaar!
(..iets met Marlyn Monroe en oud zeer ofzo) :P
Okee, je wed dus niet. Zeer verstandig.
Leef en Laten Leven
pi_122510272
Kan iemand mij een samenvatting geven van wat de conspiracy dan zou omvatten? Is het een (media) hoax of is het wel gebeurd, maar is de dader een puppet die onder invloed van mind control de moorden zou hebben uitgevoerd?
pi_122510606
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kan iemand mij een samenvatting geven van wat de conspiracy dan zou omvatten? Is het een (media) hoax of is het wel gebeurd, maar is de dader een puppet die onder invloed van mind control de moorden zou hebben uitgevoerd?
All of those JB.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 15:43:31 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122510650
Alles zolang het maar indruist tegen het officiële verhaal. Want wie gelooft er bij zo'n gebeurtenis nu een officieel verhaal?
pi_122511226
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Copycat het volgende:
Alles zolang het maar indruist tegen het officiële verhaal. Want wie gelooft er bij zo'n gebeurtenis nu een officieel verhaal?
Blindelings alle officiële verklaringen aannemen, zonder kritisch naar andere (alternatieve) verklaringen te kijken is natuurlijk gewoon gemakkelijk. Daarbij bestaan complotten natuurlijk niet. O-)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2013 16:00:49 ]
  dinsdag 5 februari 2013 @ 16:05:30 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122511553
Wie zegt dat er niet naar die alternatieve verklaringen is gekeken? Alles kan alleen heel makkelijk gedebunked worden of hangt van probabilities en paranoia aan elkaar.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 16:13:09 #28
394153 Mortos
der soulstealer
pi_122511919
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:05 schreef Copycat het volgende:
Wie zegt dat er niet naar die alternatieve verklaringen is gekeken? Alles kan alleen heel makkelijk gedebunked worden of hangt van probabilities en paranoia aan elkaar.
Nog geen komma is hiervan ge-debunked

Komt geen paranoia aan te pas.
http://sandyhooktruth.wordpress.com/
  dinsdag 5 februari 2013 @ 16:16:26 #29
394153 Mortos
der soulstealer
pi_122512090
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 15:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Er is nog geen gedegen conspiracy theory te vinden, al proberen sommige mensen uiteraard met een paar stukjes al wel een hele puzzel te maken.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 16:23:01 #30
394153 Mortos
der soulstealer
pi_122512401
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:13 schreef Mortos het volgende:

[..]

Komt geen paranoia aan te pas.
http://sandyhooktruth.wordpress.com/
lol

Heb ik weer... staat er vandaag dit als laatste bericht bij:

[quote]
"If I stop posting here, or close this blog it will be because I’m having major problems with my computer. Ever since I started blogging about Sandy Hook my computer has been acting up. My hard drive crashed over the weekend. I replaced it and now the new one is acting up the same way – doing a lot of disk scan checks. I have to believe that someone is intentionally sabotaging it."

.. Oke, een beetje paranoia dan, blijkbaar. :P
  dinsdag 5 februari 2013 @ 16:24:33 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122512488
:D

Aan die blog is sowieso geen doorkomen.
pi_122514029
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:05 schreef Copycat het volgende:
Oh eindelijk iemand die er verstand van heeft. Ik heb de debunking gemist.
Laat even weten AUB waarom CNN toneelspelers heeft gebruikt en die voorgedaan heeft als nabestaande van slachtoffers. En waarom er zoveel sites over sandy hooks zijn die voor die datum zijn gestart.
Oh en waarom adam lanzy al op 13 December dood is verklaard.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 16:58:14 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122514126
En het bewijs van die zgn acteurs (schofferend!) ligt zeker in een stemvervormend YT-je?
Dat van die sites is al lang en breed gedebunkt. Dat heeft technische oorzaken.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 17:08:53 #34
394153 Mortos
der soulstealer
pi_122514628
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:58 schreef Copycat het volgende:
En het bewijs van die zgn acteurs (schofferend!) ligt zeker in een stemvervormend YT-je?
lol "technische oorzaken" .. jaja de crawler had de avond ervoor te veel gedronken :P

'Ze' hebben idd aangegeven dat de google index wel eens een foutje maakt. MAAR, 'ze' houden wijselijk hun mond dicht over de verkeerde datum op twitter posts, Vimeo uploads, Facebook pagina's, aangemaakte memorial pagina's .... // tuurlijk kan google wel eens een foutje maken maar Twitter, Vimeo en Facebook dan ook? En allemaal toevallig op het zelfde onderwerp ... Sandy Hook

Tot de waarheid boven water is beslist iedereen uiteindelijk zelf wat hij gelooft.

Ik heb trouwens ook nog een neef die prins is in in Nigeria en graag geld wil wegsluizen .. of je alvast even de rente wil overschrijven op mijn rekening. :D is helemaal kaasje, gewoon doen en niet te veel zelf nadenken! :D
pi_122514818
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 16:58 schreef Copycat het volgende:
Debunken betekent dat je de technische oorzaken kan benoemen en herhalen en op zijn minst aan kan tonen.
Zeggen dat iets een onbekende oorzaak heeft bewijst helemaal jack shit natuurlijk.

WELKE TECHNISCHE OORZAAK dan?

Ik weet zelf best veel van computers en ik weet dat het onmogelijk is voor een timestamp om uit zichzelf te veranderen.

Dus wees aub zo netjes om deze technische oorzaak aan te tonen.

Als debunker specialist moet je toch wel het koppel "Nick and Laura Phelps" kennen.

Oh laat me raden, het zonlicht wat via de maan kets wordt vervormd waardoor deze mensen er totaal anders uitzien als de echte familie phelps.

jennifer en richard sexton
  dinsdag 5 februari 2013 @ 17:15:07 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122514941
Die oorzaken zijn in deze reeks al lang en breed benoemd.
pi_122515046
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:15 schreef Copycat het volgende:
Je lijkt wel een beetje op obama jij:

"Stem op mij en je krijgt een gratis huis en een gratis auto echt geloof mij nu maar".

Bij deze kunnen we de rest van jou reacties dus afdoen als een troll aangezien je niet eens je eigen argument kan aantonen.
  † In Memoriam † dinsdag 5 februari 2013 @ 17:19:54 #38
230491 Zith
pls tip
pi_122515194
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:15 schreef Copycat het volgende:
Ik snap je post niet echt CopyCat, ik maak hier in uit dat ik een gratis auto krijg?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 5 februari 2013 @ 17:19:55 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122515196
Ik ga jouw huiswerk niet doen omdat jij te lui bent terug te lezen.
pi_122515291
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:19 schreef Copycat het volgende:
  dinsdag 5 februari 2013 @ 17:22:55 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122515334
Sneu mannetje, jij.
pi_122515585
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:12 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Debunken betekent dat je de technische oorzaken kan benoemen en herhalen en op zijn minst aan kan tonen.
Zeggen dat iets een onbekende oorzaak heeft bewijst helemaal jack shit natuurlijk.
Zit wat in. :Y

quote:
WELKE TECHNISCHE OORZAAK dan?

Ik weet zelf best veel van computers en ik weet dat het onmogelijk is voor een timestamp om uit zichzelf te veranderen.

Dus wees aub zo netjes om deze technische oorzaak aan te tonen.
Chill out, wees vooral zelf netjes. Ook als een ander het niet is.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 17:29:54 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122515665
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:28 schreef Gray het volgende:

Chill out, wees vooral zelf netjes. Ook als een ander het niet is.

Het staat nota bene al lang en breed in deze reeks genoemd.
pi_122515732
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het staat nota bene al lang en breed in deze reeks genoemd.
Je herkent jezelf in wat ik zei? Ik sprak jou immers niet aan. Zegt genoeg.

Maar het zou je geen kwaad doen eens iets constructiefs bij te dragen.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 17:34:57 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122515857
Mijn leesvaardigheid is best groot, zeker tussen de regels, dat blijkt eens en te meer uit je laatste antwoord. En nogmaals: waarom zou ik het huiswerk van iemand moeten doen? Het is allemaal al lang en breed beantwoord. Ook daarop wijzen is constructief.
pi_122516012
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:34 schreef Copycat het volgende:
Mijn leesvaardigheid is best groot, zeker tussen de regels, dat blijkt eens en te meer uit je laatste antwoord. En nogmaals: waarom zou ik het huiswerk van iemand moeten doen? Het is allemaal al lang en breed beantwoord. Ook daarop wijzen is constructief.
Ik heb me geheel vergist, je bent een enorm vriendelijk en hulpvaardig persoon.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 17:41:11 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122516101
Niets menselijks is ook jou vreemd, blijkt wel weer. Je welgemeende excuses zijn dan ook geaccepteerd. Sandy erover.
pi_122516880
*aan het zoeken is naar de debunkpost van Terecht

gevonden:
http://www.salon.com/2013(...)k_conspiracy_theory/

[ Bericht 67% gewijzigd door Lavenderr op 05-02-2013 18:14:01 ]
pi_122517168
Nabestaande leert control freaks een lesje: Er is zoiets als de constitutie in geval je het vergeten bent.

Waarom dubbele standaarden voor de elite/politici en ons gewone onderdanen?
pi_122517302
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:41 schreef Copycat het volgende:
Niets menselijks is ook jou vreemd, blijkt wel weer. Je welgemeende excuses zijn dan ook geaccepteerd. Sandy erover.
:D

"Sandy erover" _O-
pi_122517478
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:12 schreef PrepperNL het volgende:
Nabestaande leert control freaks een lesje: Er is zoiets als de constitutie in geval je het vergeten bent.

Waarom dubbele standaarden voor de elite/politici en ons gewone onderdanen?
Hoe kan er een nabestaande zijn als de slachtoffers niet bestaan?
pi_122517592
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:21 schreef mootie het volgende:

[..]

Op 911 waren er ook veel (acteurs).
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_122517660
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:21 schreef mootie het volgende:

[..]

Je komt een beetje paranoia over mootie. Ik beweer helemaal niet dat er geen slachtoffers zijn dus een excuses is op zijn plaats.
Generaliseren is niet erg netjes. Ik wijs enkel op de grote vragen die blijven bestaan en de leugens die control freaks en CIA operaties zoals CNN verspreiden.
En met je oppervlakkige antwoord op het leed van deze onschuldige man is ook niet erg netjes te noemen.
De man is zijn dochter verloren en moet nu de rest van zijn leven bang zijn dat ze ook nog zijn grondrecht af gaan pikken en als excuus de dood van zijn onschulidge kleine dochtertje gebruiken.

Dat kan je niet zomaar afwuiven met een ongefundeerde aanval op mij.
pi_122517698
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:25 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Je komt een beetje paranoia over mootie. Ik beweer helemaal niet dat er geen slachtoffers zijn dus een excuses is op zijn plaats.
Generaliseren is niet erg netjes. Ik wijs enkel op de grote vragen die blijven bestaan en de leugens die control freaks en CIA operaties zoals CNN verspreiden.
En met je oppervlakkige antwoord op het leed van deze onschuldige man is ook niet erg netjes te noemen.
De man is zijn dochter verloren en moet nu de rest van zijn leven bang zijn dat ze ook nog zijn grondrecht af gaan pikken en als excuus de dood van zijn onschulidge kleine dochtertje gebruiken.

Dat kan je niet zomaar afwuiven met een ongefundeerde aanval op mij.
Errr.... Welke aanval? :?
pi_122517749
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:26 schreef mootie het volgende:

[..]

Errr.... Welke aanval? :?
De aanval door net te doen alsof ik beweer dat er geen slachtoffers zijn gevallen op 14 December 2012.
pi_122518057
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 17:19 schreef Copycat het volgende:
Doe je je eigen huiswerk?
Heb jij ooit 'n uurtje of zo genomen om te effe kijken rond September Clues?
Duidelijk niet - anders kom je niet zo snel met je 'die gekke complotdenkers' opmerkingen.
Je wil niet echt wat over 'conspiracy theories' weten omdat t makkelijker is om 'any old bullshit' te accepteren.

There will more than likely come a time in your life when you will think : My god they were right.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 5 februari 2013 @ 22:22:21 #57
394153 Mortos
der soulstealer
pi_122531379
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
*aan het zoeken is naar de debunkpost van Terecht

gevonden:
http://www.salon.com/2013(...)k_conspiracy_theory/
Realy?

Is dit de beruchte debunkpost?
Wanneer komt deel twee dan waarin ze de vragen beantwoorden die hier of hier gesteld worden!

Debunking voor beginners:
Pak uit de vragen die er zijn een paar makkelijke, beantwoord deze en ridiculiseer en/of negeer de rest.

Een kind kan de was doen.
pi_122531486
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 22:22 schreef Mortos het volgende:

[..]

Realy?

Wanneer komt deel twee dan waarin ze de vragen beantwoorden die hier of hier gesteld worden!

Pak uit de vragen die er zijn een paar makkelijke, beantwoord deze en ridiculiseer en/of negeer de rest.

Vond het toch heel duidelijk.
Punt voor punt werden alle vragen beantwoord en gedebunked.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 22:36:00 #59
394153 Mortos
der soulstealer
pi_122532327
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 22:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vond het toch heel duidelijk.
Punt voor punt werden alle vragen beantwoord en gedebunked.
Inderdaad .. vond .. verleden tijd, die is ingehaald door de werkelijkheid.
Stop living in the past :)

Lavenderr, de punten die aangehaald worden in de post die jij quote zijn bij lange na niet alle punten en het zijn zeker niet de belangrijkste. Waarom hou jij er eigenlijk zo halsstarrig aan vast? Heb je de moeite genomen de linken die ik je gaf door te nemen?
Of voel je de behoefte niet meer om je er nog verder in te verdiepen?

Zo lees je dus eigenlijk een half boek maar onderschrijf je wel alvast de negatieve recensies.
pi_122532969
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 22:36 schreef Mortos het volgende:

[..]

Inderdaad .. vond .. verleden tijd, die is ingehaald door de werkelijkheid.
Stop living in the past :)

Lavenderr, de punten die aangehaald worden in de post die jij quote zijn bij lange na niet alle punten en het zijn zeker niet de belangrijkste. Waarom hou jij er eigenlijk zo halsstarrig aan vast? Heb je de moeite genomen de linken die ik je gaf door te nemen?
Of voel je de behoefte niet meer om je er nog verder in te verdiepen?

Zo lees je dus eigenlijk een half boek maar onderschrijf je wel alvast de negatieve recensies.
Ik wil best nog meer lezen hoor, maar vond eigenlijk die debunk-post al voldoende.
En nee, ik vind het geen half boek, maar zeer grondig omschreven en uitgelegd.

Maar als je nieuwe gezichtspunten hebt, feel free to post them.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 23:08:52 #61
394153 Mortos
der soulstealer
pi_122534370
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 22:46 schreef Lavenderr het volgende:

Maar als je nieuwe gezichtspunten hebt, feel free to post them.
huh? Dat heb ik toch al gedaan? Al meerdere keren zelfs!
Jij hebt er gewoon geen behoefte aan om deze te lezen. In plaats daarvan blijf je roepen dat alles al ge-debunked is.
pi_122534418
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:08 schreef Mortos het volgende:

[..]

huh? Dat heb ik toch al gedaan? Al meerdere keren zelfs!
Jij hebt er gewoon geen behoefte aan om deze te lezen. In plaats daarvan blijf je roepen dat alles al ge-debunked is.
Jij weet niet wat ik allemaal gelezen en gekeken heb.
pi_122535135
quote:

[..]

Realy?

Ja ik ging er ook al niet op in, men beweert dat alles gedebunked is door hunzelf en komen dan alleen met een linkje naar een kinderachtige webpagina.
Serieuze mysterieuze dingen die gebeurt zijn weg te praten met ongedocumeteerde hersenspinsels.
Ik denk dan ook dat we te maken hebben met betaalde overheids-informanten in dit topic die elke serieuze vraag ridiculiseren en wat de overheid ook zegt of doet te normaliseren.

Een beetje net als in de oorlog als de overheid van die tijd de joden naast de deur op kwamen halen goed praten met gratis her educatie etc etc.
pi_122535252
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:23 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Ja ik ging er ook al niet op in, men beweert dat alles gedebunked is door hunzelf en komen dan alleen met een linkje naar een kinderachtige webpagina.
Serieuze mysterieuze dingen die gebeurt zijn weg te praten met ongedocumeteerde hersenspinsels.
Ik denk dan ook dat we te maken hebben met betaalde overheids-informanten in dit topic die elke serieuze vraag ridiculiseren en wat de overheid ook zegt of doet te normaliseren.

Een beetje net als in de oorlog als de overheid van die tijd de joden naast de deur op kwamen halen goed praten met gratis her educatie etc etc.
Really? :')
  dinsdag 5 februari 2013 @ 23:27:32 #65
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_122535331
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 18:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Op 911 waren er ook veel (acteurs).
Oh ja?
Leef en Laten Leven
pi_122535344
quote:

[..]

Realy?

Om zo maar de eerste eruit te pakken:

Answer: People mourn in many different ways, sometimes all at once. As a recent Scientific American article on gref noted, “oscillation between sadness and mirth repeated itself in study after study … Time and again, a grief-stricken person’s expression would change from dejection to laughter and back.” George Bonanno, a psychologist at Columbia University who studies grief, even developed a way to determine if this mourner’s laughter was genuine or merely a facade to hide grief — he determined that they “exhibited the real thing.” Scientists think this is part of our internal resilience mechanisms kicking in, because constant grief is simply too much for a person to handle.

Halen ze dit stukje text van internet geplukt aan het debunk bewijs.
Terwijl geen van de nabestaande dit gedrag vertonen "would change from dejection to laughter and back."
En dat iedereen zijn verlies op zijn manier verwerkt is een feit, maar de wet van gemiddelden bewijst dat minstens 80% van de nabestaande helemaal in tranen zouden zijn.
Het bewijs dat niemand van de nabestaande in tranen was debunked deze nep-debunk post direct.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 23:29:24 #67
394153 Mortos
der soulstealer
pi_122535421
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij weet niet wat ik allemaal gelezen en gekeken heb.
Klopt!

Maar je schreef net zelf het volgende:

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
Ik wil best nog meer lezen hoor, maar vond eigenlijk die debunk-post al voldoende.
Vandaar mijn opmerking...

Mag ik je vragen of je het volgende op z'n minst vreemd vindt?

De weg is geblokkeerd door auto's dus de ambulances kunnen niet tot aan de schooldeuren komen. Foutje kan gebeuren enzo .. Maar waarom wordt de enige persoon waar beelden van zijn dat deze afgevoerd wordt een halve kilometer (School --> firestation) geduwd .. door een fotograaf? (3:17m)

Ik dacht ik begin met een leuke :)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 23:29:28 #68
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_122535427
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:23 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Nee echt, dit slaat alles _O- Als dit niet paranoïde is weet ik het niet meer.
Leef en Laten Leven
pi_122535570
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:29 schreef Mortos het volgende:

[..]

Klopt!

Maar je schreef net zelf het volgende:

[..]

Vandaar mijn opmerking...

De weg is geblokkeerd door auto's dus de ambulances kunnen niet tot aan de schooldeuren komen. Foutje kan gebeuren enzo .. Maar waarom wordt de enige persoon waar beelden van zijn dat deze afgevoerd wordt een halve kilometer (School --> firestation) geduwd .. door een fotograaf? (3:17m)

Ik dacht ik begin met een leuke :)
Ik beloof je dat ik het morgen zal kijken. Moet nu echt gaan slapen, want ben herstellende van longontsteking en nog een beetje moe.
pi_122535718
Nou de tweede ook nog maar even terwijl er veel vragen zijn omtremt emily zou dit de uitgewezen kans zijn voor deze mega-debunkers om dat met onomstotelijk bewijs te bewijzen dat dit niet zo is. In plats daarvan typen ze een kinderachtige hersenscheet op en dat er dan nog mensen zijn die het voor wetenschap aannemen is nog wel vreemder.

"Answer: The girl on Obama’s lap is Emilie’s little sister. It’s amazing that we have to say this, but sometimes younger siblings wear clothes passed down to them from older siblings, and sometimes siblings look alike because they are siblings. And there’s no evidence or even motive given for why the portrait would be Photoshopped. Making a “devil’s horn” gesture is actually incredibly easy. Try it yourself."

Terwijl het niet alleen om het jurkje gaat maar vooral om het gebit en de uitstekende kin van Emily dat de vragen oproept.

dinsdag 5 februari 2013 @ 23:36:00 #71
394153 Mortos
der soulstealer
pi_122535739
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik beloof je dat ik het morgen zal kijken. Moet nu echt gaan slapen, want ben herstellende van longontsteking en nog een beetje moe.
Waarvoor bij voorbaat mijn dank. :)

Beterschap en welterusten.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 23:37:10 #72
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_122535796
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:27 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Om zo maar de eerste eruit te pakken:

Answer: People mourn in many different ways, sometimes all at once. As a recent Scientific American article on gref noted, “oscillation between sadness and mirth repeated itself in study after study … Time and again, a grief-stricken person’s expression would change from dejection to laughter and back.” George Bonanno, a psychologist at Columbia University who studies grief, even developed a way to determine if this mourner’s laughter was genuine or merely a facade to hide grief — he determined that they “exhibited the real thing.” Scientists think this is part of our internal resilience mechanisms kicking in, because constant grief is simply too much for a person to handle.

Halen ze dit stukje text van internet geplukt aan het debunk bewijs.
Terwijl geen van de nabestaande dit gedrag vertonen "would change from dejection to laughter and back."
En dat iedereen zijn verlies op zijn manier verwerkt is een feit, maar de wet van gemiddelden bewijst dat minstens 80% van de nabestaande helemaal in tranen zouden zijn.
Het bewijs dat niemand van de nabestaande in tranen was debunked deze nep-debunk post direct.
Wat rouw betreft, is het zo dat er eerst ontkenning is. Dus dat 80 procent, en zeker met zo'n totaal onverwachte gebeurtenis, direct helemaal in tranen zouden zijn is nergens op gefundeerd en slechts onwetendheid van jouw kant.

Zie dit artikel. Het zijn de vijf bekende stadia van rouw.

http://mens-en-gezondheid(...)-rouwverwerking.html
Leef en Laten Leven
pi_122535807
He Robijn is in dit topic. -edit, niet doen-

[ Bericht 51% gewijzigd door Lavenderr op 05-02-2013 23:40:04 ]
  dinsdag 5 februari 2013 @ 23:37:56 #74
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_122535830
Beterschap, Lavenderr.
Leef en Laten Leven
pi_122535875
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:37 schreef Robijn48 het volgende:
Beterschap, Lavenderr.
Dankjewel Robijn. Erg aardig.
En Mortos ook bedankt .
Nu mijn bedje in :z
  dinsdag 5 februari 2013 @ 23:39:26 #76
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_122535908
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dankjewel Robijn. Erg aardig.
En Mortos ook bedankt .
Nu mijn bedje in :z
Sleep well.
Leef en Laten Leven
pi_122535954
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:37 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Wat rouw betreft, is het zo dat er eerst ontkenning is. Dus dat 80 procent, en zeker met zo'n totaal onverwachte gebeurtenis, direct helemaal in tranen zouden zijn is nergens op gefundeerd en slechts onwetendheid van jouw kant.

Zie dit artikel. Het zijn de vijf bekende stadia van rouw.

http://mens-en-gezondheid(...)-rouwverwerking.html
Dan heb ik zeker alleen de 1% van de gevallen gezien die helemaal histerisch worden als ze net hun dochtertje of zoontje zijn verloren.
Lijkt me heel erg vreemd de terror op het gezicht van een moeder die net haar kindje is verloren met 5 kogelgaten door het kleine lijfje is nog van een kilomter afstand te zien geloof mij nu maar.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 23:42:00 #78
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_122536040
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:40 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Dan heb ik zeker alleen de 1% van de gevallen gezien die helemaal histerisch worden als ze net hun dochtertje of zoontje zijn verloren.
Lijkt me heel erg vreemd de terror op het gezicht van een moeder die net haar kindje is verloren met 5 kogelgaten door het kleine lijfje is nog van een kilomter afstand te zien geloof mij nu maar.
Geloof de vijf stadia, die bij ieder mens voorkomen nou maar.
Bovendien heb ik zelf een kind verloren, dus ik weet er helaas iets van af.
Vul niet zo alles in voor anderen :{
Leef en Laten Leven
pi_122536075
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:29 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Nee echt, dit slaat alles _O- Als dit niet paranoïde is weet ik het niet meer.
haha ja want de overheid is er alleen maar om de burgers te helpen _O-
quote:
EUROPESE UNIE WIL ANTI-E.U. DISCUSSIES OP TWITTER MONITOREN EN BEÏNVLOEDEN
http://xandrah.wordpress.(...)oren-en-beinvloeden/
pi_122536099
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:40 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Natuurlijk jongen. Wedden van niet. Ik denk dat jij geen fuck zal zien in hun gezicht. Juist bij extreme "terror" zullen dergelijke emoties vaak uitblijven. En weet je waarom? Juist. De "terror".
Wat een suggestieve bocht man.
pi_122536201
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:42 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Geloof de vijf stadia, die bij ieder mens voorkomen nou maar.
Bovendien heb ik zelf een kind verloren, dus ik weet er helaas iets van af.
Vul niet zo alles in voor anderen :{
Je debunked nu zelf de mega debunk site die alle critici in dit topic al heeft overgehaald dat er niks vreemds is in de sandyhoax.

Jij gelooft ineens heilig in 5 stadia van rouw terwijl de mega-debunk pagina zegt dat elk persoon een andere manier van rouw heeft.

Nu wordt het wel ingewikkeld wat geloof je nu?
Iedereen anders en blijbaar het merendeel niet huilt. Of 5 stadia die bij iedereen hetzelfde zijn?
  dinsdag 5 februari 2013 @ 23:47:37 #82
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_122536333
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:45 schreef PrepperNL het volgende:

[..]

Je debunked nu zelf de mega debunk site die alle critici in dit topic al heeft overgehaald dat er niks vreemds is in de sandyhoax.

Jij gelooft ineens heilig in 5 stadia van rouw terwijl de mega-debunk pagina zegt dat elk persoon een andere manier van rouw heeft.

Nu wordt het wel ingewikkeld wat geloof je nu?
Iedereen anders en blijbaar het merendeel niet huilt. Of 5 stadia die bij iedereen hetzelfde zijn?
Ik zeg dat het helemaal niet raar is als de nabestaanden gelijk erna niet constant aan het huilen zijn. Velen zitten eerst nog in ontkenning.
Pas een tijdje later dringt de realiteit door.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 5 februari 2013 @ 23:48:21 #83
394153 Mortos
der soulstealer
pi_122536381
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:35 schreef PrepperNL het volgende:
Nou de tweede ook nog maar even terwijl er veel vragen zijn omtremt emily zou dit de uitgewezen kans zijn voor deze mega-debunkers om dat met onomstotelijk bewijs te bewijzen dat dit niet zo is. In plats daarvan typen ze een kinderachtige hersenscheet op en dat er dan nog mensen zijn die het voor wetenschap aannemen is nog wel vreemder.

"Answer: The girl on Obama’s lap is Emilie’s little sister. It’s amazing that we have to say this, but sometimes younger siblings wear clothes passed down to them from older siblings, and sometimes siblings look alike because they are siblings. And there’s no evidence or even motive given for why the portrait would be Photoshopped. Making a “devil’s horn” gesture is actually incredibly easy. Try it yourself."

Terwijl het niet alleen om het jurkje gaat maar vooral om het gebit en de uitstekende kin van Emily dat de vragen oproept.

Prepper zorg je ervoor dat je in de mist niet verdwaald?!

Het enige wat met zekerheid gezegd kan worden over Emilie is dat er met het merendeel van de foto's waar zij op staat duidelijk bewijs is van manipulatie. (feit!) Wie manipuleert en waarom weet eigenlijk niemand.

Ik zou me persoonlijk weerhouden van gebitsgegevens als je niet haar tandarts bent.
Binnen een gezin met drie meiden zijn 'hand-me-downs' ook doodnormaal.
Haar vader mag het verdriet verwerken zoals hij zelf wil. En dus ook lachend.

Maar waarom verschijnen er in de media (vrijwel) alleen maar gemanipuleerde foto's van Emilie?
Dat is een reële vraag. (waar best een normale verklaring voor kan zijn)

Ik ben het met de strekking van de post trouwens wel eens.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 23:52:40 #84
52357 Lambiekje
pi_122536599
quote:
Karen Dryer uit Newton, bekend van de Sandy Hook Elementary School, heeft een bijzonder en emotioneel verhaal te vertellen.

Haar vijfjarige zoontje Logan werd twee weken voor de schietpartij steeds zo ontzettend bang op school dat Karen besloot hem van school te halen.

Karen begreep niet wat er met haar anders zo gelukkige en gezonde zoon gebeurde. Iedere keer als hij de Sandy Hook Elementary School binnenging kreeg hij last van paniekaanvallen. Ze wist toen nog niet dat haar zoontje net als haar moeder in de toekomst kon kijken.

bron
pi_122536623
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:48 schreef Mortos het volgende:

[..]

Maar waarom verschijnen er in de media (vrijwel) alleen maar gemanipuleerde foto's van Emilie?
Dat is een reële vraag. (waar best een normale verklaring voor kan zijn)
Goeie vraag als je het antwoord weet mag je het zeggen.
Waarom zijn alle fotos en videos gemipuleerd door de media?

Waarom mochten de nabestaande van de slachtoffers de lichamen van de slachtoffers niet zien?

Goede vragen. Vroeger waren er journalisten die dezelfde vragen stelden en er achteraan gingen. Tegenwoordig moeten we het zelf uit proberen te vinden.
pi_122537496
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Die moeder kon in de toekomst kijken?
Haar moeder? Het was toch een zoontje?
En verder, wat wil je hier eigenlijk mee aantonen?
  woensdag 6 februari 2013 @ 08:34:34 #87
52357 Lambiekje
pi_122541064
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 00:16 schreef mootie het volgende:

[..]

Die moeder kon in de toekomst kijken?
Haar moeder? Het was toch een zoontje?
En verder, wat wil je hier eigenlijk mee aantonen?
Dat haar zoontje heldervoelend is...
pi_122543338
@Mortos
Heb het filmpje gekeken en zie dat daar kinderen met hun ouders? weglopen van school. Zie auto's, hulpverleners, politie en cameramensen en journalisten.
Het gaat allemaal tamelijk rustig.

Verder is me niet iets opgevallen wat ik vreemd vind. Wat heb ik gemist?
pi_122545331
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 08:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat haar zoontje heldervoelend is...
Wat een kul, op een school met duizenden leerlingen is er altijd wel iemand die bang is/geen zin heeft. Dat dat nu wel erg prettig uitkwam maakt het geen heldervoelend of andere zweefteven bullshit.
  woensdag 6 februari 2013 @ 12:42:23 #90
52357 Lambiekje
pi_122547502
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:29 schreef .SP. het volgende:

[..]

Wat een kul, op een school met duizenden leerlingen is er altijd wel iemand die bang is/geen zin heeft. Dat dat nu wel erg prettig uitkwam maakt het geen heldervoelend of andere zweefteven bullshit.
Ik ben ook van mening dat het kul is...
pi_122547547
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ga weg, zijn we het ergens over eens?
pi_122549025
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:27 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Oh ja?
September Clues full version:

IMO dit is t dichtste bij de waarheid van 911....en beste wel eenvoudig uitgelegd.

Excuses dat t off-topic is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tingo op 06-02-2013 13:32:51 ]
pi_122549278
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 12:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

w/
  woensdag 6 februari 2013 @ 13:51:47 #94
394153 Mortos
der soulstealer
pi_122550061
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 10:22 schreef Lavenderr het volgende:
@Mortos
Heb het filmpje gekeken en zie dat daar kinderen met hun ouders? weglopen van school. Zie auto's, hulpverleners, politie en cameramensen en journalisten.
Het gaat allemaal tamelijk rustig.

Verder is me niet iets opgevallen wat ik vreemd vind. Wat heb ik gemist?

Hoe zie jij dat dan?
Standaard uitrusting voor een EMS zo'n telelens?
Niet genoeg hulpdiensten aanwezig dus de fotografen achter de brancard?
In de drukte en algemene chaos draagt iedereen een steentje bij?

Stethoscoop: nope
EHBO kit: nope
Defibrillator: nope
Camera met telelens: check!

.. "geen probleem little missy, ik maak er gelijk een foto van" :P

Maar goed, ik dacht ik wijs je op deze 'Spiderman' om te kijken of dit soort beelden door jou als de normale gang van zaken beschouwd worden.
...

Past eigenlijk wel mooi in het rijtje van de punten die jij al gedebunked vindt.

Een vader die gingerbread komt bakken IN CAMMO uitrusting. (verklaring omtrent 2e verdachte)
"..The “gingerbread house father’s” name is Chris Manfredonia who just happened to be at the school “4 hours early” to make gingerbread houses. He apparently is the athletic director at the local high school... Manfredonia lives directly behind the Lanza house .. He was dressed in cammo ..
What parent dresses in cammo to go make gingerbread houses with first graders.."

Rodia's auto die dertig mile verderop (in een andere state!) gecontroleerd wordt maar wel op het lokale nood kanaal te horen is? ..heel de USA en ook verkeersdiensten op één kanaal?
"Rodia was pulled over for illegal parking 30 miles away on 12/14/12,
How could the license plate of his car have been called in to the Newtown dispatcher?"

Websites met verkeerde datum die niet met het google index argument ontkracht kunnen worden.. waaronder ook TWITTER (ooit een verkeerde datum op een tweet gezien?) ;) (en dan ook nog van accociated press!)

//
Om over het feit dat een state-trooper het onderzoek leidt. Ze noemen deze mensen ook wel Highway-cops ;) .. als we één ding geindoctrineerd hebben gekregen van iedere beetje respectabele film of serie (en real life natuurlijk) is het wel dat grote zaken worden overgenomen de FBI of HLS.
Het is maar goed dat Lt. Lance al zoveel camera ervaring had opgedaan tijdens eerdere drills.
Wie leidde eigenlijk de drill van 14 dec, die op steenworp afstand van Sandy Hook werd gehouden? vragen, vragen ...

...

Laatste poging om twijfel te veroorzaken :)

Binnenstromende bewijzen van het gebruik van bluescreen/greenscreen.
The case of the disapearing mailbox

Pinokio's nose

Evidence of Compositing/ Chroma Key in Sandy Hook Footage
http://sandyhooktruth.wor(...)-sandy-hook-footage/

...

Het is nog te vroeg om de vinger te wijzen maar al te laat om de ogen te sluiten.

Er zijn al zo veel onregelmatigheden dat het moeilijk zo niet onmogelijk is om een duidelijk overzicht te krijgen. Ik volg het verhaal met interesse maar voel me niet aangesproken om zieltjes te winnen. Ik heb echter ook geen zin om met dooddoeners (..is al debunked!) om de oren geslagen te worden.

Op de (Engelstalige) fora waar ik ook post is er gewoon meer interesse om de hele gang van zaken tegen het licht te houden. Argumenten en tegenargumenten worden daar ook netjes onderbouwd en bij de knieën afgesneden met het scheermes van Occam. Het is meer dan tien jaar geleden dat ik op het FOK! forum actief was en wist het mij te herinneren als een plek waar ook pittig gediscussieerd kon worden over juist dit soort zaken. .. little did I know ..

Misschien dat de helder-horende/ziende/voelende waar Lambiekje het over heeft twijfelaars over de streep zal trekken, aan mij zijn deze discussies eigenlijk niet besteed.
pi_122550148
@Mortos
Het enige wat mij opviel was dat jongetje met die deken om zich heen die later weer terugkwam met zijn moeder. Dat vond ik vreemd.
pi_122560366
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 13:51 schreef Mortos het volgende:

[..]

Laatste poging om twijfel te veroorzaken :)

Ik hoop t niet - you make your point(s) very clear.
Dankje wel....ik heb zelf niet erg veel tijd gehad om in te verdiepen/opzoeken.
pi_122561225
Ik zou ook best willen weten waarom de media gemanipuleerde foto's gebruikt. Het gebeurt vaker, maar dan bij kleine gebeurtenissen en foto's met bijvoorbeeld een grasveld waar een lantaarnpaal bij in de weg staat. Maar bij de slachtoffers van een tragische gebeurtenis als deze? Dat is vragen om heisa.
  woensdag 6 februari 2013 @ 21:02:56 #98
394153 Mortos
der soulstealer
pi_122569110
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 18:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik hoop t niet - you make your point(s) very clear.
Dankje wel....ik heb zelf niet erg veel tijd gehad om in te verdiepen/opzoeken.
Ik hang hier ook maar een beetje rond op zoek naar nieuwe info. Ik ga dus geen uberlange discussies aan, dat bedoelde ik er eigenlijk mee.

Op ATS gingen alle topics over Sandy Hook ook in één keer op slot.
De mods hadden daar ineens ergens last van. Terwijl er al jaren over de meest uiteenlopende theorieën gediscussieerd werd.

Maar ik ben iig blij dat tenminste iemand mijn bijdrage kon waarderen. :)
  woensdag 6 februari 2013 @ 23:41:05 #99
394153 Mortos
der soulstealer
pi_122580962
Nog even terugkomend op die ambulances ...

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 23:29 schreef Mortos het volgende:

Ambulances kwamen dus niet verder dan 'the firestation'.
Maar waarom eigenlijk?

"It is a FACT that ambulance crews were not only told to stand down, they were forced to stage far away from the school, the firehouse, in violation of all protocols in place for mass casualty incidents. They were never allowed into the scene, to check if anybody could have been saved. This a major red flag. Regardless of age or severity of injury, they might had a chance of being saved with proper medical care."

quote:
09:35AM – : “Sandy Hook School, Caller’s indicated she thinks someone is shooting in the building.”
09:36AM – : “Sandy Hook School, the front glass has been broken out, they’re unsure why”
09:37AM – : “All units, the individual I have on the phone is continuing to hear what HE believes to be gunshots”
09:38AM – : “The shooting appears to have stopped. The school is in lock down.”
09:38AM – : “We’ll stage up the SWAT and go from there.”
09:39AM – : “Reports that teachers saw two shadows running, past the building, past the gym, which will be rear..58 they’re shooting.”
09:39AM – :“Yeah, we got ‘em. Their coming at me. Gun point”
09:40AM – : “Shooter’s apparently still shooting in office area. Dickerson Drive.”
09:40AM – 7: “Troop 8 personnel, take Exit 10, left on 34, turn on Riverside Drive. Make sure you have your vests on.
09:40AM – : “Police officer screams something I can’t understand (INPUT)
09:40AM – : “56 this is it”
09:40AM – : “Sandy Hook School, You’ll need two ambulances at this time.”
09:41AM – : “(Not clear need input) last known gunshots from the .. to the left
09:41AM – : “I got him proned out”
09:42AM – :“Last known shots were in the front of the school”
09:43AM – : “872-YEO”
09:43AM – : “We have one female in Room 1 who has gunshot wound to the foot.”
09:44AM – : “Partie in custody?”
09:46AM – : “We’ve got an injured person in Room 9 with numerous gunshot wounds.”
09:46Am – :“We got bodies here”

Who is checking said bodies for vitals, and why aren’t they requesting more ambulances by now?

09:47AM – : “Copy, we’re moving out to the rear, Sandy Hook’s Fire Department Dickerson
09:47AM – : “Setting up a perimeter front rear.”
09:48AM – : “Might possibly need a second medic”

Might need a second medic? So all of this carnage and they might need a second medic. Just maybe.

09:49AM – :“(can’t understand first words) …on the building
09:49AM – : “Negative on description. Shots were fired about three minutes ago.”
09:50AM – : “Secure area on Riverside”
09:51AM – :“We got one suspect down”
09:53AM – : “Newtown’s reporting one suspect down. The building has now been cleared.”
09:53AM – : “You’re going to stage with the EMS crews at Sandy Hook Fire Department”
09:56AM – : “Be advised, we have multiple weapons. Including one rifle and a shotgun”
09:58AM – : “Standby units at the school we’re conducting interior search at this time”
09:58AM – : “(same voice as above) “? the life of Adam?”
10:00AM – : “33 to HQ Motor vehicle stop”
10:00AM – : “Team up on the roof and clear the roof”
10:01AM – : “722ZHA”
10:03AM – : “Bringing a group of young kids out the front”
10:03AM – :“What is the number of ambulances you require? Response:”They don’t know, they’re not giving us a number”

10:03, and not even a rough estimate for more ambulances. Heck, not even a request for one. So by 10:03, “they’ve” checked all of the vitals of all of the victims, and have concluded that they won’t need ambulances? Or is it by 10:03, they hadn’t even found the victims in the two front classrooms yet? I don’t understand…”They’re not giving us a number” – why not?

10:04AM – : “We have a staging area for students and personnel and the parents outside near the street (can’t understand rest)”
10:05AM – : ”1:35 Connecticut 872YEO Possible suspect vehicle”
10:06AM – : “Squad 3 to HQ I have run the operator He has Fl and Conn license, Christopher A Rodia, DOB”
10:11AM – : “I got multiple ambulance personnel coming in now, can we create that staging area, command area, within the fire eh Sandy Hook School parking area?”
10:12AM – : “Negative Newtown, any ambulances coming in will have to stage at Sandy Hook firehouse and we’ll follow up”

They really don’t seem to want any ambulances near the scene. Or any ambulances period.

10:21AM – : - “Be aware that PIO (Public Information Officer) knows something is going on here”
10:22AM – :- “? ..Echo Oscar, Black Honda
10:25AM – :- “We got a large group coming out the front door”
10:29AM – : “Roger, closet in the kitchen, it has some victims"
10:32AM- : “We are forming up to do a double check of the building”
10:32AM – Recording at 26:56:“One of the places is in the kitchen, there is a teacher and 18 kids there”
10:36AM – Recording at 30:00:“Newtown and all responders on scene, the scene is not active”

1. Last I checked dispatches, the police on scene and any school officials that may have seen the carnage did not have EMT training, check every victim on the scene or have the ability to make that medical diagnosis.

2. Even if the ambulance was called 10 minutes after the initial call (overestimating) the fact they were called off so soon defies any ability for the most experienced and trained EMT personnel to make that call on 26 victims.

3. By every state law, only the Coroner or a licensed Doctor (depending on the state), can declare someone dead. That would be the only justification for calling off EMT personnel.

So tell me again how in less than (and I am being generous) 30 minutes the police on scene could legally declare all the victims dead?

Fairfield County Police Fire and EMS 12-14-2012 9:34-10:04 am

Fairfield County Police Fire and EMS 12-14-2012 10:04-10:34 am

Hold the Ambulances!, we hebben nog wat fotografen over die dat klusje kunnen klaren ;)
  woensdag 6 februari 2013 @ 23:59:57 #100
394153 Mortos
der soulstealer
pi_122581774
State Medical Examiner Dr. H. Wayne Carver binnenstebuiten gekeerd ...

"When I first investigated the Sandy Hook Elementary Shooting, we looked at the Medical Examiner Dr. H. Wayne Carver, but besides his creepy press release, I couldn’t find anything suspicious. However, I have found out some new information regarding M.E Carver after watching the video below, about the way autopsies on pediatric homicides are handled in Connecticut."

"Carver put in a request to congress, to pass the provision of Bill 1054. This Bill would prevent the Office of the Chief Medical Examiner from unilaterally disclosing autopsy reports on pediatric homicides to the general public."

"So basically, the Chief Medical Examiner doesn’t want any autopsy reports of people below the age of 18 released to the public, under the public information act.
Medical Examiner Dr. H Wayne Carver had the power to get it passed… His office is now protected from any possible future or past “cover ups.” He could possibly even fake autopsy reports or the outcome of any autopsies that take place in his office."

Het hele artikel is hier te lezen:
http://www.insanemedia.ne(...)-h-wayne-carver/1362

[ Bericht 4% gewijzigd door Mortos op 07-02-2013 00:11:53 ]
pi_122581846
Stel nou dat het nep is. Wat zou er te halen zijn door zoiets in scène te zetten? Zeg me alsjeblieft niet dat het gefaked is zodat 'ze' gun control kunnen aanscherpen, want dat lijkt dus voor geen meter te werken. Dit is zo onlogisch allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')