wie ben jij dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:58 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik voel mij niet serieus genomen.
gadverquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:54 schreef Dientje12 het volgende:
katjang pedis nootjes en fristi doorelkaar
Net als cornflakes
Geef pics en dan neem ik je serieus xdxdquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:58 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik voel mij niet serieus genomen.
Wacht even.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geef pics en dan neem ik je serieus xdxd
Hadden we dezelfde tijd?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik had post 301 echt wtf
jaquote:
stu....quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
In tijden van crisis hebben veel mensen het niet zo breed
nee lijkt me niet zo tofquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dit was ook onzin, maar allebei lekker maar niet door elkaar
Ik probeer wat wijze lessen over te brengen op een breed publiekquote:
Je melkt het uit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
Wat een magisch momentquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
hou op. je bent zelf breedquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik probeer wat wijze lessen over te brengen op een breed publiek
Jij vindt dit leuk he?quote:
Wat, billen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
quote:
niet alweerquote:
Pics en dan krijg jij pics.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
30 cm. zoals een liniaal.quote:
ohja vergeten.quote:
Wie kopt hem er in?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Pics en dan krijg jij pics.XdxdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wie kopt hem er in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gvd zeg
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Dat is toch niet klein?quote:
Nee.quote:
dat is hoe wij rollenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |