Gewoon nee.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Doet me denken aan Mario Been 'maar we hebben zo'n jonge ploeg' *RILT
Inzet prima? Ik heb om te beginnen niet vaak zo'n lamlendig ajax - feyenoord en Feyenoord - twente gezien. Ook vandaag spatte de passie er niet vanaf.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:52 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Met name El Ahmadi wordt enorm gemist voor de creativiteit. Inzet is prima maar je mist kwaliteit.
Fout van De Vrij volgens een getergde Koeman.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:54 schreef Muto het volgende:
Trouwens is het bij die corner bizar dat die speler überhaupt de bal mag aannemen en schieten. Kennen we allemaal janken op Mathijsen en Mulder, maar die bal moet gewoon geblokt worden.
Ach donder toch op man.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:54 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Inzet prima? Ik heb om te beginnen niet vaak zo'n lamlendig ajax - feyenoord en Feyenoord - twente gezien. Ook vandaag spatte de passie er niet vanaf.
Was ook een fout van De Vrij ja, maar Mathijsen deed ook niksquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:54 schreef Muto het volgende:
Trouwens is het bij die corner bizar dat die speler überhaupt de bal mag aannemen en schieten. Kennen we allemaal janken op Mathijsen en Mulder, maar die bal moet gewoon geblokt worden.
Daarom maakte ik 'm snel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:55 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ik zat ook op een Ollie TT te wachten
En toch zijn er mensen die stug blijven denken dat Feyenoord een serieuze titelkandidaat is.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:51 schreef arjan1212 het volgende:
Feyenoord weer een illusie armer. Een waardeloos 2013 tot nu toe voor Feyenoord. Een lachwekkende 0-0 tegen AGOVV, verlies van Brugge, Ajax en Psv. We komen simpelweg kwaliliteit tekort om echt hoge ogen te gooien
Insomia is niet in staat de sfeer van het topic aan te voelen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:55 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ik zat ook op een Ollie TT te wachten
misbruik je machtquote:
busje opwachten, rijnmond vertellen dat ze moeten werken voor dat geld en het is compleetquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:54 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Inzet prima? Ik heb om te beginnen niet vaak zo'n lamlendig ajax - feyenoord en Feyenoord - twente gezien. Ook vandaag spatte de passie er niet vanaf.
ben helemaal panja hier manquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Insomia is niet in staat de sfeer van het topic aan te voelen.
Toen Koeman kwam stond alles er toch veel kutter voor en deed hij ook niet zulke uitspraken na een nederlaag. Hij eiste scherpte en noemde in de media nooit verzachtende omstandigheden voor welke nederlaag dan ook. Echt nooit gewoon.quote:
Koeman heeft er ook geen kijk op hoor. Hoe de fuck kan hij die downie van een Immers op blijven stellen? Bakt er he-le-maal niks van.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
El Ahmadi is niet creatief, gewoon extreem balvast en de motor van je team qua loopvermogen. We hebben gewoon te weinig power. Zo'n El Ahmadi had v. Bommel of Strootman het heel de wedstrijd extreem moeilijk gemaakt. Dan kun je Clasie lekker op Wijnaldum zetten zoals vandaag en kan Vilhena die andere koekenbakker op hun middenveld aanpakken. Scheelt zoveel met of zonder zo'n man.
Nee hij zal Mathijssen niet afvallen. BMI speelt ook steds slechter als LB.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Was ook een fout van De Vrij ja, maar Mathijsen deed ook niks
Ja, maar hij is er nu eenmaal niet meerquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
El Ahmadi is niet creatief, gewoon extreem balvast en de motor van je team qua loopvermogen. We hebben gewoon te weinig power. Zo'n El Ahmadi had v. Bommel of Strootman het heel de wedstrijd extreem moeilijk gemaakt. Dan kun je Clasie lekker op Wijnaldum zetten zoals vandaag en kan Vilhena die andere koekenbakker op hun middenveld aanpakken. Scheelt zoveel met of zonder zo'n man.
quote:
Vorig jaar ja. Dit jaar niet meer.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:55 schreef Devv het volgende:
[..]
En toch zijn er mensen die stug blijven denken dat Feyenoord een serieuze titelkandidaat is.
het is mathijsenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee hij zal Mathijssen niet afvallen. BMI speelt ook steds slechter als LB.
Geen alternatieven. We zijn niet meer zo goed als vorig jaar. Face it.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:56 schreef PIETR het volgende:
[..]
Koeman heeft er ook geen kijk op hoor. Hoe de fuck kan hij die downie van een Immers op blijven stellen? Bakt er he-le-maal niks van.
Kijk dan eens terug man, niet doorjagen, penalty van Immers om over de rebound nog maar te zwijgen, bal kwijt eindigt vaak in een terug strompelend middenveld, ik mis het gewoon hoor. En de creativiteit ontbreekt zeker ook, kijk naar die man meer situatie vandaag met Immers die die natuurlijk verneukt, want het is Immers.quote:
Mijn post staat niet op zichzelf he, ik reageer op mensen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, maar hij is er nu eenmaal niet meer
Dortmund weer geloof ik.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Kunnen we Sahin niet ophalen, waar speelt die tegenwoordig
Is het ook niet geweest ook. Selectie bij lange na niet breed genoeg, en dat ga je nu merken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vorig jaar ja. Dit jaar niet meer.
Heeft met name met een gebrek aan kwaliteit te maken, ze dekten fel door en ook bij die counter zie je Vilhena VOL achter Hutchinson aanrennen en hem achterhalen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:54 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Inderdaad, en volgend seizoen misschien weer als het team bij elkaar blijft. Dit jaar voor de 4e plaats gaan. Benieuwd hoe we voor de dag komen tegen Willem II, ook zo'n vervelende uitwedstrijd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vorig jaar ja. Dit jaar niet meer.
Je bent echt een debiel als je serieus zegt dat er niet gewerkt wordt. Die gasten hebben hun kloten afgelopen de laatste paar wedstrijden man.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:57 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Kijk dan eens terug man, niet doorjagen, penalty van Immers om over de rebound nog maar te zwijgen, bal kwijt eindigt vaak in een terug strompelend middenveld, ik mis het gewoon hoor. En de creativiteit ontbreekt zeker ook, kijk naar die man meer situatie vandaag met Immers die die natuurlijk verneukt, want het is Immers.
Zijn vooral simpele zielen eigenlijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat een gekanker hier door sommigen man.
Met deze selectie top 5 spelen is gewoon erg knap. Tegen een uitnederlaag tegen PSV in een fucking bekerwedstrijd aanlopen is ook geen schande, maar hier wordt meteen het hele team en de trainer in twijfel getrokken.
Moeten we soms de polonaise gaan lopen, we zijn geen PSVquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Met deze selectie top 5 spelen is gewoon erg knap. Tegen een uitnederlaag tegen PSV in een fucking bekerwedstrijd aanlopen is ook geen schande, maar hier wordt meteen het hele team en de trainer in twijfel getrokken.
Een van de besten die ik bewust heb mee mogen maken in Feyenoord shirt. Weet z'n eerste wedstrijd nog goed. Na 2 passes wist ik al genoeg. Alleen toppers hebben zo'n fluwelen pass dat het net lijkt of ze er geen kracht achter hoeven te zetten.quote:
Met extreem weinig voetbalverstand ook.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn vooral simpele zielen eigenlijk.
Der zal er toch wel eentje bijlopen die beter is dan Immers?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen alternatieven. We zijn niet meer zo goed als vorig jaar. Face it.
... Met deze selectie is top 5 het minimale vriend.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Als je denkt dat we hier gaan happen zit je in 't verkeerde topic.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:59 schreef RubenSosa het volgende:
Wat was feyenoord slecht zeg. Totaal geen inzet/instelling. Uitslag had hoger mogen zijn. 5-1/6-1
Met dit voetbal blijf je wel gewoon punten pakken tegen de kleintjesquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met extreem weinig voetbalverstand ook.
Ik durf te stellen dat er ergens bij de amateurs in Rotterdam een betere loopt, wat is die man slecht.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:00 schreef PIETR het volgende:
[..]
Der zal er toch wel eentje bijlopen die beter is dan Immers?
Laat ze lekker joh.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Waar we nu staan klopt wel vind ik.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... Met deze selectie is top 5 het minimale vriend.
Top 4 het maximale. Met een eventuele 3e plaats als uitschieter.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... Met deze selectie is top 5 het minimale vriend.
Niet mee eens. Het Philips Stadion is een pauperinstelling.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:59 schreef RubenSosa het volgende:
Wat was feyenoord slecht zeg. Totaal geen inzet/instelling. Uitslag had hoger mogen zijn. 5-1/6-1
Horen zeker boven vite$$e te staan...quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar we nu staan klopt wel vind ik.
We hebben nu het zwaarste gedeelte gehad en kunnen hopelijk weer punten gaan pakken. Utrecht op 2 punten en clubs voor ons blijven ook in het vizier.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar we nu staan klopt wel vind ik.
De allerbeste die ik bewust heb mogen meemaken blijft voor mij Ono, wat een eindbaas was datquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een van de besten die ik bewust heb mee mogen maken in Feyenoord shirt. Weet z'n eerste wedstrijd nog goed. Na 2 passes wist ik al genoeg. Alleen toppers hebben zo'n fluwelen pass dat het net lijkt of ze er geen kracht achter hoeven te zetten.
Ik vind het niet bijzonder knap voor deze selectie om in de top 5 te spelen, ik vind dat voor deze selectie eerlijk gezegd wel een vereiste. Een 4de plaats moet gewoon haalbaar zijn. Meer dan dat is absoluut te hoog gegrepen, maar we moeten ons ook niet kleiner maken dan we zijn, Feyenoord steekt echt wel met kop en schouders uit boven ploegen als Fc Utrecht en NEC (nr 6 en 7 momenteel) bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Je vergeet Bruins.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De allerbeste die ik bewust heb mogen meemaken blijft voor mij Ono, wat een eindbaas was dat
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De allerbeste die ik bewust heb mogen meemaken blijft voor mij Ono, wat een eindbaas was dat
Dat is het meest realistische. Tuurlijk hoop je op een groot feest op de Coolsingel, maar dat gaat niet lukken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Top 4 het maximale. Met een eventuele 3e plaats als uitschieter.
Show je dan je tetten?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:02 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Dat is het meest realistische. Tuurlijk hoop je op een groot feest op de Coolsingel, maar dat gaat niet lukken.
We hebben niet van die breedteversterkingen nodig, maar gewoon wat kwalitatieve versterking. 2 spelers die daadwerkelijk wat toevoegen ipv nog 4 van die halfbakken figuren.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:02 schreef Muto het volgende:
Zelfs Bruins zou goed meedoen. Maar De Leeuw van Groningen zou iets kunnen zijn.
Als jij nu je tieten post gaat Caland dat regelenquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:02 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Dat is het meest realistische. Tuurlijk hoop je op een groot feest op de Coolsingel, maar dat gaat niet lukken.
De Xavi van Zwollequote:Op woensdag 30 januari 2013 23:02 schreef Helpmefok het volgende:
Als je zo'n Arne slot ziet bij Zwolle, vraag ik me af of we zo'n jongen niet zouden kunnen hebben bij ons ipv immers..
Als je niets in te brengen hebt tegen drie topclubs blijkt dus dat Koeman zich daar op heeft verkeken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:02 schreef PIETR het volgende:
Wat loopt die Koeman nou te draaien joh, maandje geleden waren we nog verder dan vorig seizoen, nu niet meer?
Plek 4 is het minimale dit jaar. Vitesse is echt niet beter.
Als je het even in perspectief zet had niemand hier 3 jaar rekening mee gehouden. De buitenwacht althans.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind het niet bijzonder knap voor deze selectie om in de top 5 te spelen, ik vind dat voor deze selectie eerlijk gezegd wel een vereiste. Een 4de plaats moet gewoon haalbaar zijn. Meer dan dat is absoluut te hoog gegrepen, maar we moeten ons ook niet kleiner maken dan we zijn, Feyenoord steekt echt wel met kop en schouders uit boven ploegen als Fc Utrecht en NEC (nr 6 en 7 momenteel) bijvoorbeeld.
Ik schat Vitesse toch hoger in dan Feyenoord. Al gun ik het Feyenoord zeker meer dan Vitesse.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:01 schreef Katth het volgende:
[..]
Horen zeker boven vite$$e te staan...
ik loop al maanden te schreeuwen om de leeuw, die gozer is echt een topspeler in spe.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:02 schreef Muto het volgende:
Zelfs Bruins zou goed meedoen. Maar De Leeuw van Groningen zou iets kunnen zijn.
Eens.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:02 schreef mega-worstje het volgende:
We moeten gewoon de kleintjes blijven kloppen, dan kan het leuk worden, daar kwamen we vorig jaar dan weer tekort.
Eensquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik loop al maanden te schreeuwen om de leeuw, die gozer is echt een topspeler in spe.
Jammer dat feyenoord em niet kocht toen ze met hem aan t onderhandelen waren.
Maar van de kleintjes ga je ook nog punten verliezen hoor, hoe vaak is het gelukkig goed afgelopen voor Feyenoord. Het muntje valt ook nog wel een paar keer de verkeerde kant op. Zo goed is het spel van Feyenoord niet geweest dit seizoen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:02 schreef mega-worstje het volgende:
We moeten gewoon de kleintjes blijven kloppen, dan kan het leuk worden, daar kwamen we vorig jaar dan weer tekort.
nakend dan wel toch.quote:
Scheid is uit. Degelijke voetballer, niet goed genoeg voor Feyenoord. Al issie tov Immers natuurlijk wel een verbetering. Maar dat is iedereen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik loop al maanden te schreeuwen om de leeuw, die gozer is echt een topspeler in spe.
Jammer dat feyenoord em niet kocht toen ze met hem aan t onderhandelen waren.
Ik stem voor tietenquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:06 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
[..]
Ik stem voor een look a like Pelle wet contest
twitter:ZangerRinus twitterde op woensdag 30-01-2013 om 23:03:30Koeman is hard in zijn oordeel: 'Nu was het De Vrij die zijn man kwijt was,het is elke keer een ander. Zo zetten we nooit de volgende stap.' reageer retweet
twitter:ZangerRinus twitterde op woensdag 30-01-2013 om 23:04:58Koeman wil nog niets weten van wijzigingen in zijn verdediging. 'Het zijn steeds andere spelers die fouten maken.' #psvfey reageer retweet
Trek je niks aan van die seksueel gefrustreerde mannetjes hier. Ik blijf normaal.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:06 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
[..]
El Hassnaoui verliest meer ballen dan Anass.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:07 schreef Irritatie100 het volgende:
De Leeuw
Niet dat ik Groningen veel zie, maar als ik kijk verprutst ie ook meestal grote kansen
Die El Hassnaoui had ik afgelopen zomer wel graag zien komen
Moet voor jou idd apart zijn om als homosensueel zijnde dat hetero-geweld te moeten ondergaan hier.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:08 schreef Aldo-MC het volgende:
Er komt een dame hier en ze wordt meteen ferkracht door tien dolle fans
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Trek je niks aan van die seksueel gefrustreerde mannetjes hier. Ik blijf normaal.
Ik kan wel wat hebben met mn bijna 30quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Trek je niks aan van die seksueel gefrustreerde mannetjes hier. Ik blijf normaal.
BMI mag van mij wel eens op z'n eigen positie staan.quote:
Ik kan ook wel wat hebben met m'n bijna 30.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:09 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
[..]
Ik kan wel wat hebben met mn bijna 30
milf.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:09 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
[..]
Bij 30 houdt het leven op, vraag maar aan Happel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:09 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
[..]
Niks mis met 30, ben ik ook bijnaquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:09 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
[..]
Ook dat, maar dat gaat de komende twee jaar niet gebeuren.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
BMI mag van mij wel eens op z'n eigen positie staan.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan ook wel wat hebben met m'n bijna 30.![]()
![]()
Schande.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ook dat, maar dat gaat de komende twee jaar niet gebeuren.
Volgend seizoen als hij verkocht is.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nelom heeft best wel bewezen goede vervanger te zijn op LB.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tegenwoordig met die laptop, kunnen vrouwen in de keuken ook voetbal kijken. Vind ik prima. Zolang ze zich inhoudelijk er niet mee bemoeien.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:10 schreef Danielle83 het volgende:
Blijkbaar zijn de mannen hier niet gewend dat ook vrouwen voetbal kijken!
Ik denk dat Koeman hoopt dat zijn directe uitspraken de boel op scherp zet. Hopelijk zet het de spelers ook aan het denken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:09 schreef Slobeend het volgende:
Het enige jammere is dat Koeman veel spelers laat staan, ook als ze in matige vorm zijn. BMI mag van mij wel eens een wedstrijdje banken, wordt 'ie scherper van.
Denken dat voetbal kijkende vrouwen allemaal lelijk zijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Denken dat voetbal kijkende vrouwen lekker zijn
Is niet linksbenigquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:10 schreef Haringkop het volgende:
Ik vind die pluim van zwolle wel een aardife voetballer. Zal er in werkelijkheid wel geen kut van kunnen, maar iedereen die fatsoenlijke passeerbeweging heeft in de 16 lijkt al verbetering tov Immers..
quote:
Immers mist alles. ADO was zijn top.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:11 schreef ace_eleven het volgende:
Ik heb de wedstrijd niet kunnen zien, maar teletekst zegt dat t terecht is, bij Rijnmond zeiden ze dat Feyenoord een tijd domineerde, maar het laatste kwartier klonk het wel als prijsschieten voor psv![]()
Immers mist gewoon (nog) handelingssnelheid en rust in de afronding, misschien nog wennen aan het niveau, of algeheel kwaliteitstekort qua spelinzicht. Verder werkt hij hard van box-to-box en stoort hij de tegenstanders wel veel.
El Ahmadi had een hoge handelingssnelheid en een goed inzicht om heerlijke passjes te geven.
je weet wat ik vorige keer zei tochquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:06 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
[..]
In mijn ervaring en als ik rondkijk op mijn vak:quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:11 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Denken dat voetbal kijkende vrouwen allemaal lelijk zijn
Indi is geen wereldtop.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Zul je zien over een jaar of 6-7, Indi die in de wereldtop speelt en op z'n 22e bij Feyenoord is verkocht en nooit op z'n natuurlijke positie mocht spelen.
Heb vandaag op Immers zitten letten, en het viel me wel op dat hij vaak wel op de juiste plek staat. Dus schijnbaar leest hij het spelletje wel goed, heeft hij wel het inzicht. Alleen jammer dat tie op alle andere fronten zwaar tekort schiet, met name in techniek en snelheid.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:13 schreef PIETR het volgende:
[..]
Immers mist alles. ADO was zijn top.
zeker wel.quote:
defineer vrouwen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:10 schreef Danielle83 het volgende:
Blijkbaar zijn de mannen hier niet gewend dat ook vrouwen voetbal kijken!
Immers kan best nuttig zijn, als breekijzer op de bank ofzo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:13 schreef PIETR het volgende:
[..]
Immers mist alles. ADO was zijn top.
Denk dat hij dat wel kan worden hoor. Een verdediger van Jaap Stam-achtige proporties kan tie worden. Mits op CV uiteraard.quote:
Inderdaad, hij is buitenaards.quote:
In Oranje met betere middenvelders voor hem zie je wat een beest het eigenlijk is.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk dat hij dat wel kan worden hoor. Een verdediger van Jaap Stam-achtige proporties kan tie worden. Mits op CV uiteraard.
Ah, toch weer mandekking.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:15 schreef Muto het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)tzelfde-verhaal.html
Indi bij United over een paar jaar.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk dat hij dat wel kan worden hoor. Een verdediger van Jaap Stam-achtige proporties kan tie worden. Mits op CV uiteraard.
Geen idee welk vak je zit. Ik heb geen seizoenskaart, maar af en toe een wedstrijd komen kijken in de Kuip doe ik dan wel. Ik ben als klein meisje opgegroeid met Feyenoord mede door mn opa die buschauffeur van Feyenoord is geweest en ik heb altijd vlakbij de Kuip gewoondquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
In mijn ervaring en als ik rondkijk op mijn vak:
Eerst die fucking corners leren verdedigen dan immers.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:16 schreef Jimbo het volgende:
Bmi doet t goed als cb, en acceptabel als back.
Ahja eerst t immers probleem verhelpen, dan zien we verder
De Vrij is een geweldige verdediger man, ga toch weg.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Stefan de Vrij komt echter zwaar tekort voor een stap hogerop blijkt keer op keer, terwijl hij ook nog altijd als veelbelovend talent wordt gezien (hoelang nog)?
Te beperkt als back ja, daarom is het zo'n kwalijke zaak dat ie niet CV staat ipv Mathijssen (quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als linksback sowieso niet iig.
Daarom Mathijsen er uit en Nelom er in en Indi terug naar het centrum toch?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als linksback sowieso niet iig.
Mist body.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Vrij is een geweldige verdediger man, ga toch weg.
Heb ook op hem zitten letten, en als er iets is wat hij niet heeft dan is het inzicht. Leest de situaties heel slecht, ziet nooit de ruimte, geeft nooit een steekpass. Hij heeft er totaal geen kijk op.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heb vandaag op Immers zitten letten, en het viel me wel op dat hij vaak wel op de juiste plek staat. Dus schijnbaar leest hij het spelletje wel goed, heeft hij wel het inzicht. Alleen jammer dat tie op alle andere fronten zwaar tekort schiet, met name in techniek en snelheid.
Het is een prima verdediger voor Feyenoord, maar nog steeds erg wisselvallig en onzeker, en komt absoluut tekort voor een stap hogerop (voorlopig). Ik zie een grotere carriere voor BMI in 't verschiet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Vrij is een geweldige verdediger man, ga toch weg.
Daarom is ie ook altijd te laat.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:18 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heb ook op hem zitten letten, en als er iets is wat hij niet heeft dan is het inzicht. Leest de situaties heel slecht, ziet nooit de ruimte, geeft nooit een steekpass. Hij heeft er totaal geen kijk op.
Ik had vroeger een vriendin die hardcore Spartaan was, ook naar alle uitwedstrijden enzo ging. Kom ik eerlijk gezegd zeer zelden tegen, vrouwen die snappen dat voetbal niet slechts een spelletje isquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:17 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Geen idee welk vak je zit. Ik heb geen seizoenskaart, maar af en toe een wedstrijd komen kijken in de Kuip doe ik dan wel. Ik ben als klein meisje opgegroeid met Feyenoord mede door mn opa die buschauffeur van Feyenoord is geweest en ik heb altijd vlakbij de Kuip gewoond
Maarja, wie anders?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:19 schreef Katth het volgende:
Ik weet ook niet of De Vrij wel de juiste aanvoerder is, hij moet zich bezighouden met verdedigen niet randzaken. Hij is mooi boegbeeld van de jeugd van Feyenoord, maar of het de juiste aanvoerder is...
twitter:mitchel_wilms twitterde op woensdag 30-01-2013 om 22:56:52Gekkenhuis hier 040 allemaal feynoorders in de aftrap reageer retweet
Heeft hij dikke verhalen over de gouwe ouwe tijd toen er nog om duizenden guldens geklaverjast werd in de bus?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:17 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Geen idee welk vak je zit. Ik heb geen seizoenskaart, maar af en toe een wedstrijd komen kijken in de Kuip doe ik dan wel. Ik ben als klein meisje opgegroeid met Feyenoord mede door mn opa die buschauffeur van Feyenoord is geweest en ik heb altijd vlakbij de Kuip gewoond
Pelle, die lult toch al hele wedstrijd met de scheidsquote:
Dat is dan ook wel weer waar inderdaad.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:18 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heb ook op hem zitten letten, en als er iets is wat hij niet heeft dan is het inzicht. Leest de situaties heel slecht, ziet nooit de ruimte, geeft nooit een steekpass. Hij heeft er totaal geen kijk op.
Kan geen Nederlandsquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:20 schreef Katth het volgende:
[..]
Pelle, die lult toch al hele wedstrijd met de scheids
Komt door slechte passing van Clasie en Vilhena, erg slordig.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:21 schreef Muto het volgende:
En we hebben nauwelijks wat gecreëerd. Ook kwalijk.
gevochten na afloop? Snap die taal van die gozer niet helemaalquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:20 schreef Happel het volgende:
Nah, gaat nog moeilijker worden om volgend jaar aan kaarten te komen. Los gegaan na afloop.twitter:mitchel_wilms twitterde op woensdag 30-01-2013 om 22:56:52Gekkenhuis hier 040 allemaal feynoorders in de aftrap reageer retweet
De uitwedstrijden ga ik dan weer niet.Maar het gevoel van Feyenoord dat komt wel echt uit de familie en de verhalen van mijn opaquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik had vroeger een vriendin die hardcore Spartaan was, ook naar alle uitwedstrijden enzo ging. Kom ik eerlijk gezegd zeer zelden tegen, vrouwen die snappen dat voetbal niet slechts een spelletje is
Welk vak zit je?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:22 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
De uitwedstrijden ga ik dan weer niet.Maar het gevoel van Feyenoord dat komt wel echt uit de familie en de verhalen van mijn opa
twitter:superguidetti twitterde op woensdag 30-01-2013 om 22:43:13Is the #psv vs #Feyenoord home and away leg ? reageer retweet
Hij wil gewoon z.s.m. de bal hebben. Geen 'm dan ook want hij staat vrij. Als hij dan snel terugkaatst en doorloopt schiet hij er tien in. Nee, hij zal nooit een steekpass geven.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:18 schreef PIETR het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:22 schreef Pascalus het volgende:
twitter:superguidetti twitterde op woensdag 30-01-2013 om 22:43:13Is the #psv vs #Feyenoord home and away leg ? reageer retweet
Die ga ik al doen, Happel is te oud dus heb haar doorgeschoven gekregen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij zou die nicht van CA doen. Scheer je weg.
En ze maar alvast even op de hoogte gebracht ervan ja. Gaan ze lachen die gekken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:19 schreef Caland het volgende:
En dan volgende maand wederom de kampioensaspiraties van PSV aan diggelen schieten. Het is ook allemaal zo voorspelbaar.
Dit ja. Ik flipte helemaal. Had gewoon de 0-1 moeten zijn. 3 van ons tegen 2 van hun. Had gewoon een simpel breedte passje moeten geven, raakt ie de bal veel te hard. Echt een waardeloze speler.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:21 schreef onlogisch het volgende:
Immers in minuut 4![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denken... denken....denken....denken....een minuut of 10 verstrijkt.... denken....denken.... Oh ik pass hem maar naar Anass![]()
Oh shit hij ging achter :S
Wat een waardeloze aankoop blijft het toch
Was het maar waar dat die nog verhalen kon vertellen. Hij is helaas al een tijdje geleden overleden dus die zit nu te klaverjassen met Coen Moulijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:20 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Heeft hij dikke verhalen over de gouwe ouwe tijd toen er nog om duizenden guldens geklaverjast werd in de bus?
Danielle uit '83 is wel wat dichterbij qua leeftijd. Toch verkies ik die 22-jarige. Daarvan weet ik i.i.g hoe ze er uit ziet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die ga ik al doen, Happel is te oud dus heb haar doorgeschoven gekregen.
Ze is 20, geen jaartjes smokkelen he.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:26 schreef Happel het volgende:
Koeman had een tweet geplaatst, maar gelijk weer verwijderd. Gelukkig kom ik tot de redding.
[ afbeelding ]
[..]
Danielle uit '83 is wel wat dichterbij qua leeftijd. Toch verkies ik die 22-jarige. Daarvan weet ik i.i.g hoe ze er uit ziet.
Nog beter.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze is 20, geen jaartjes smokkelen he.
Sitautie ja? Autistische spellingsnicht.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:26 schreef Happel het volgende:
Koeman had een tweet geplaatst, maar gelijk weer verwijderd. Gelukkig kom ik tot de redding.
[ afbeelding ]
[..]
Danielle uit '83 is wel wat dichterbij qua leeftijd. Toch verkies ik die 22-jarige. Daarvan weet ik i.i.g hoe ze er uit ziet.
Echt hè.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:26 schreef SaxoPower het volgende:
vitesse hopelijk een herhaling van zondag. lijkt me leukscheeld de knvb weer 2kilo lood voor het balletje van zwolle
twitter:johanuitbrabant twitterde op woensdag 30-01-2013 om 23:26:39@grandmaster_A groep Feyenoord hoolies hebben huis gehouden bij de aftrap.......jammer van deze zogenaamde supporters reageer retweet
Dat hakje ook in de tweede helftquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:25 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dit ja. Ik flipte helemaal. Had gewoon de 0-1 moeten zijn. 3 van ons tegen 2 van hun. Had gewoon een simpel breedte passje moeten geven, raakt ie de bal veel te hard. Echt een waardeloze speler.
De 2-1 ook. Krijgt de bal aangespeeld, trapt ie de bal omhoog (????). Counter, corner, tegendoelpunt. Nooit meer opstellen die gast.
pics!quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:20 schreef Happel het volgende:
Nah, gaat nog moeilijker worden om volgend jaar aan kaarten te komen. Los gegaan na afloop.twitter:mitchel_wilms twitterde op woensdag 30-01-2013 om 22:56:52Gekkenhuis hier 040 allemaal feynoorders in de aftrap reageer retweet
Iedereen zat er hier echt zo bij na dat hakje :quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat hakje ook in de tweede helft![]()
Mooi idee.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:26 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Was het maar waar dat die nog verhalen kon vertellen. Hij is helaas al een tijdje geleden overleden dus die zit nu te klaverjassen met Coen Moulijn
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:34 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Mooi idee.![]()
Coen die Petrus buitenom passeert, knalt die oudleren knikker zo de hemelpoort door. Mmm...![]()
Petrus: "Hee! En je zonden dan?"
Coen (over zijn schouder): "Ik ben Coen Moulijn. Ik heb een standbeeld."
Petrus: "Okee man. Sorry."
"Feyenoord hardleers" komt een beetje afstandelijk en schoolmeester-achtig streng over. De tweet in generaal is een beetje aan de huilerige kant.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:26 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Okéquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:34 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Mooi idee.![]()
Coen die Petrus buitenom passeert, knalt die oudleren knikker zo de hemelpoort door. Mmm...![]()
Hehe dat is een goeie! Ik zal is kijken of ik filmpjes kan vinden van de huldiging van de jaren 70. Daar is mijn opa de trotse buschauffeurquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:34 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Mooi idee.![]()
Het is hetzelfde als Theo Jansen bij Ajax vorig seizoen. Toen de Boer zag dat hij geen verdedigende mid moest spelen, maar linkshalf, ging het lopen. Koeman kan het niet over zijn hart verkrijgen zijn baas te kakken te zetten, maar Joris hoort misschien wel op de bank, en in ieder geval niet in het centrum.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:30 schreef onlogisch het volgende:
Viel het jullie trouwens ook op hoe kinderlijk eenvoudig onze opa zich weer door die tuinkabouter om de tuin liet leiden?
Als dit zo doorgaat is het over een paar jaar hét onderwerp waar altijd aan gerefereerd zal worden. Het binnen halen van die opa stond het grootste Feyenoord talent compleet in de weg.
Weg met Mathijsen en pleurt BMI weer in het centrum.
Die andere goal was ook een beetje Mathijsen's fout... Hij liep weg bij Van Bommel terwijl de bal nog niet weggewerkt was.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:30 schreef onlogisch het volgende:
Viel het jullie trouwens ook op hoe kinderlijk eenvoudig onze opa zich weer door die tuinkabouter om de tuin liet leiden?
Als dit zo doorgaat is het over een paar jaar hét onderwerp waar altijd aan gerefereerd zal worden. Het binnen halen van die opa stond het grootste Feyenoord talent compleet in de weg.
Weg met Mathijsen en pleurt BMI weer in het centrum.
Seventies zijn sowieso mooi. Die bussen toen ook, natuurlijk blauw van de rook. Zag laatst een ouwe film uit 1972 over een bepaalde nr. 14. Alleen de kleur, geur en "smaak" van die weet-ik-hoeveel millimeter film van toen al.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:39 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Hehe dat is een goeie! Ik zal is kijken of ik filmpjes kan vinden van de huldiging van de jaren 70. Daar is mijn opa de trotse buschauffeur
twitter:ZangerRinus twitterde op woensdag 30-01-2013 om 23:42:23Vitesse heeft vandaag een beter bod gedaan op Leerdam. De club wil hem per direct overnemen van #Feyenoord. Morgen de ontknoping. reageer retweet
Hij heeft het iets aangepast.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:36 schreef huffderobot het volgende:
[..]
"Feyenoord hardleers" komt een beetje afstandelijk en schoolmeester-achtig streng over. De tweet in generaal is een beetje aan de huilerige kant.
twitter:Koeman1963 twitterde op woensdag 30-01-2013 om 23:25:41Teamtactiek was goed! #Psv had het moeilijk. Wederom beslissende goal uit corner! Zijn hardleers @Feyenoord reageer retweet
Ik wilde altijd in die bus trouwen ;') Bij mn mama thuis staan allerlei foto's van de bus e.d. Misschien wel een keer leuk om hier te posten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:43 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Seventies zijn sowieso mooi. Die bussen toen ook, natuurlijk blauw van de rook. Zag laatst een ouwe film uit 1972 over een bepaalde nr. 14. Alleen de kleur, geur en "smaak" van die weet-ik-hoeveel millimeter film van toen al.
Ja, "Feyenoor hardleers" leek teveel alsof hij er zich van distancieerde blijkbaar. Die afstand is zo een stukje kleiner.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hij heeft het iets aangepast.twitter:Koeman1963 twitterde op woensdag 30-01-2013 om 23:25:41Teamtactiek was goed! #Psv had het moeilijk. Wederom beslissende goal uit corner! Zijn hardleers @Feyenoord reageer retweet
Zou mooi zijn. Vitesse kan je met Bony, Kakuta en Leerdam zo naar Mali sturen, niemand heeft wat door.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:43 schreef Caland het volgende:
twitter:ZangerRinus twitterde op woensdag 30-01-2013 om 23:42:23Vitesse heeft vandaag een beter bod gedaan op Leerdam. De club wil hem per direct overnemen van #Feyenoord. Morgen de ontknoping. reageer retweet
De bus is inmiddels verdwenen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:44 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik wilde altijd in die bus trouwen ;') Bij mn mama thuis staan allerlei foto's van de bus e.d. Misschien wel een keer leuk om hier te posten.
1,5 miljoen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:43 schreef Caland het volgende:
Ik zou het niet weten waar de bus is! Het waren de jaren 70 en 80 he waarin die erin heeft geredenquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:45 schreef huffderobot het volgende:
[..]
De bus is inmiddels verdwenen?
quote:
Die bus hoort in een museum.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:46 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten waar de bus is! Het waren de jaren 70 en 80 he waarin die erin heeft gereden
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk het ook helpmefok.
Als je 5 ton krijgt is dat een geweldige deal.
De kans dat Guidetti morgen nog naar Feyenoord komt is groter dan dat je nog 1,5 mil voor kindsoldaat gaat vangenquote:
Wat zouden we hem kunnen gebruiken zeg en dan 4-4-2 spelenquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De kans dat Guidetti morgen nog naar Feyenoord komt is groter dan dat je nog 1,5 mil voor kindsoldaat gaat vangen
Wijnaldum-style.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:49 schreef Caland het volgende:
Een éénjarig contract is 5 miljoen waard.
Een halfjaar 2.5 miljoen.
Yellow flikt dat even.
Ik mis 'm nog elke dag, voor altijd in m'n hart.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:50 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wat zouden we hem kunnen gebruiken zeg en dan 4-4-2 spelen
Martie Fan Jello hep se eige regols tog.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:49 schreef Caland het volgende:
Een éénjarig contract is 5 miljoen waard.
Een halfjaar 2.5 miljoen.
Yellow flikt dat even.
Beetje fotoshoppen, in je trouwboek plakken, komt goed.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:50 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Sowieso! Maar geen idee waar ze die bus hebben gelaten.
Gelukkig zijn de foto's er nog
Haha ik wilde altijd met mijn buurjongen trouwen in de bus, maar ik had vroeger geen smaakquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:52 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Beetje fotoshoppen, in je trouwboek plakken, komt goed.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:52 schreef PIETR het volgende:
Van GeelMathijsen en Immers langdurig vastleggen
Geld uitgeven aan Singh
Te Vrede, Goossens en Verhoek vast leggen
Elabdellaoui huren
Je was toch niet stiekem voor 020 hequote:Op woensdag 30 januari 2013 23:53 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha ik wilde altijd met mijn buurjongen trouwen in de bus, maar ik had vroeger geen smaak
No way!quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je was toch niet stiekem voor 020 he
Nee, trouwen in een vliegtuig is natuurlijk veel beter.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:53 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha ik wilde altijd met mijn buurjongen trouwen in de bus, maar ik had vroeger geen smaak
Zijn enige echte fout tot nu toe. Verder doet hij het goed.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:52 schreef PIETR het volgende:
Geld uitgeven aan Singh
Elabdellaoui huren
Donder toch op idioot.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:52 schreef PIETR het volgende:
Geld uitgeven aan Singh
Elabdellaoui huren
Immers is wel vaker niet scherpquote:Immers: 'Dit was dé kans'
Lex Immers besefte woensdagavond laat dat Feyenoord zichzelf in Eindhoven tekort had gedaan. „Als we een keer uit van PSV hadden kunnen winnen, dan was het vandaag wel”, stelde de Rotterdamse schaduwspits teleurgesteld vast. „We zijn één moment niet scherp en dan krijg je 'm tegen in zulke wedstrijden.”
Mark van Bommel profiteerde in de slotfase bij een hoekschop van een gebrek aan scherpte bij Feyenoord (2-1). „Zonde”, aldus Immers. „Misschien zijn we nog niet ver genoeg om zulke duels te winnen. Vorig jaar was het precies andersom, toen won Feyenoord de toppers en lieten ze het tegen de kleintjes liggen. Zondag tegen Willem II wordt heel belangrijk, die moéten we winnen
Trouwen op de Malediven vind ik een veel beter planquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:54 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Nee, trouwen in een vliegtuig is natuurlijk veel beter.
Deal. Als jij de tickets betaalt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:56 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Trouwen op de Malediven vind ik een veel beter plan
Niet trouwen het beste.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:56 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Wow doe maar luxquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:56 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Iemand die het begrijpt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:58 schreef Pascalus het volgende:
Ik begrijp niet waarom Vormer vaak alweer slechts een kwartier het veld in mocht. Het wordt echt tijd dat hij een basisplaats krijgt ten koste van Immers.
Tyf zelf op.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Donder toch op idioot.
Goossens, Te Vrede goede aankopen.
Verhoek was gratis voor brandhout Cabral.
Guidetti. Pellé. Weet de jeugd langdurig vast te leggen. Haalde Koeman. Wist Fer en Wijnaldum, Ahmadi en Vlaar tegen de absolute topprijzen te verkopen en hosselt nu zelfs het vertrek van Leerdam.
Kortom: tyf op als je op Geel wil haten
Hij viel wel als een patatje in, al lag dat meer aan de tacktiek.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:58 schreef Pascalus het volgende:
Ik begrijp niet waarom Vormer vaak alweer slechts een kwartier speeltijd krijgt. Het wordt echt tijd dat hij een basisplaats krijgt ten koste van Immers.
Haha als Pelle weer vrijgezel isquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:58 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wow doe maar lux
Wanneer ga je trouwen dan?
Jij bent te oud voor de Pel, om kans te maken bij de Pel moet je onder de 18 zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:00 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha als Pelle weer vrijgezel is
Anders wordt het de look a like die volgens sommigen hier ook postquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent te oud voor de Pel, om kans te maken bij de Pel moet je onder de 18 zijn.
En misdienaar?quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent te oud voor de Pel, om kans te maken bij de Pel moet je onder de 18 zijn.
Die vervanger van Beenhakker had nog nooit van hem gehoord. Guidetti werd bij aangeboden en toen heeft hij wat beelden op een DVD gezien. [/Johan Derksen modus]quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:59 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tyf zelf op.
Wordt hier gedaan alsof hij een god is. Maar Mathijsen langdurig vastleggen tegen een salaris van 1 miljoen per jaar is gewoon een grote blunder. Indi hoort daar gewoon te spelen. Immers halen is ook een grote fout gebleken, kan het niveau duidelijk niet aan. En waarom Singh gehaald is is mij ook een raadsel. Daarbij voegen Verhoek, Goossens en Te Vrede niets toe.
Guidetti was niet de verdienste van van Geel, maar van Jan Mastenbroek.
Transfervrije ervaring ophalen lijkt me verre van een blunder, speelt wekelijks ook erg sterk, en kan op basis van positioneel opstellen De Vrij en BMI helpen. Daarnaast was het een groot risico dat bij een verkoop/ schorsing/ blessure je weer dieper de jeugd in zou moeten gaan duiken. goede aankoop.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:59 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tyf zelf op.
Wordt hier gedaan alsof hij een god is. Maar Mathijsen langdurig vastleggen tegen een salaris van 1 miljoen per jaar is gewoon een grote blunder. Indi hoort daar gewoon te spelen.
Ik heb het idee dat Feyenoord toch slechter speelt als Immers eruit gaat, vind niet dat je dat nu al zo erg als miskoop mag bestempelen. Ik zie ook wel erg veel tekortkoming bij die jongen, maar is toch wel nuttigquote:Immers halen is ook een grote fout gebleken, kan het niveau duidelijk niet aan.
Voor de toekomst, was niet de bedoeling dat hij als aankoop voor dit seizoen in de media kwam, kun je voorlopig ZEKER nog niet afschrijvenquote:En waarom Singh gehaald is is mij ook een raadsel.
Verhoek: Gratis ruil met Cabral, is een goede optie, wie weet bloeit hij wel op, Cabral was volledig afgeschreven, Verhoek was een kans. Heeft het nog niet erg waargemaakt neequote:Daarbij voegen Verhoek, Goossens en Te Vrede niets toe.
Zou kunnenquote:Guidetti was niet de verdienste van van Geel, maar van Jan Mastenbroek.
Ben het zelden met die kneus eens maar deze keer heeft hij wel gelijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:59 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tyf zelf op.
Wordt hier gedaan alsof hij een god is. Maar Mathijsen langdurig vastleggen tegen een salaris van 1 miljoen per jaar is gewoon een grote blunder. Indi hoort daar gewoon te spelen. Immers halen is ook een grote fout gebleken, kan het niveau duidelijk niet aan. En waarom Singh gehaald is is mij ook een raadsel. Daarbij voegen Verhoek, Goossens en Te Vrede niets toe.
Wat?quote:
Enige die hij tot nu toe echt gekocht heeft is Pellé , de rest is min of meer transfervrij gehaald.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:08 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat?
Zijn verkoopbeleid is fantastisch, zijn aankoopbeleid is op zn minst discutabel te noemen. En gelukkig haalde hij Koeman, nadat eerste keus van Gaal (!!!) had bedankt.
Voor nog eens 3 jaar ook. Onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:21 schreef WethouderHekking het volgende:
Dat van Mathijsen is inderdaad zeer kwalijk, van Geel zal de recente geschiedenis van Feyenoord en dure spelers toch ook wel kennen?
En dan ook nog een speler die z,n beste tijd duidelijk gehad heeft.
nou aan Mathijsen, Verhoek en Immers zit Feyenoord nog jaren vast.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:17 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Enige die hij tot nu toe echt gekocht heeft is Pellé , de rest is min of meer transfervrij gehaald.
Beetje flauw om hem daarop af te rekenen.
Van Mathijsen snap ik de klacht nog wel, maar voor Immers en Vormer was destijds aardig wat interesse. Meen zelfs uit Engeland voor Lexie, dus als hij ze 1 of 2 jaar zou vastleggen heb je elke zomer weer gedoe van gaan we verkopen en halen we er nog wat uit, of laten we ze vertrekken als ze weer niet willen bijtekenen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
nou aan Mathijsen, Verhoek en Immers zit Feyenoord nog jaren vast.
en Guidetti en Pelle waren toevalstreffers.
Nog een tussenstop moet maken op het politiebureau?quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:47 schreef Grifte het volgende:
Zo, ook terug uit Eindhoven. Wat een deceptie weer, hard gestreden maar kwaliteitstekort.
Uitvak sfeer was wel geweldig.
Nope, enkel wat gezeik met Strooband, verder verliep in ieder geval waar ik bij was alles rustig.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:48 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nog een tussenstop moet maken op het politiebureau?
Oh vaag, ze hadden het er hier over dat er voor aanvang van de wedstrijd vanalles gesloopt zou zijn in en rond het stadion .quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nope, enkel wat gezeik met Strooband, verder verliep in ieder geval waar ik bij was alles rustig.
Enkel die trommel bij PSV gehoord, wat een lui zijn dat ook
nogMaals ditquote:
Dat heeft meer met Koeman te maken aangezien hij zelden tot niet in de basis staat.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:59 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tyf zelf op.
Mathijsen halen is begrijpelijk, je hebt gewoon meerdere goede verdedigers nodig, drie jaar is lang maar ik denk dat hij anders niet gekomen was. Immers halen is een gokje van een paar ton, hij lijkt niiet bij het niveau aan te gaan haken. Maar wie had je anders moeten halen voor die positie toen Bakkal wegging?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:59 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tyf zelf op.
Mario,jij ook hier?quote:
Mario ?quote:
Samenvatting ?quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:55 schreef onlogisch het volgende:
Joris Matijssen
Gisteren was onze opa ook weer schuldig aan grove fouten in de verdediging. Het was zeer pijnlijk om te zien hoe kinderlijk eenvoudig hij door die tuinkabouter werd uitgekapt die vervolgens vrij spel had om in te schieten. Wie nu nog beweert dat Joris een aanwinst is voor Feyenoord, neem ik niet meer serieus.
Laten we vooral niet vergeten dat opa een "door gewinterde international" is met 80+ caps. En dat dit een hoofdreden is geweest om hem te halen. De ervaring die hij mee zou nemen zou van onschatbare waarde zijn. Niets is minder waar. Als je dan ziet hoe slecht hij staat te verdedigen en dat dit de stormachtige ontwikkeling van BMI blokkeert, dan aanschouw ik dat met pijn in het hart.
Hij is het blok aan het been van de gehele Feyenoord defensie en dat zie je ook terug bij de Vrij. Die durft amper meer op te komen omdat hij Mathijssen niet 100% vertrouwt. Je ziet het er gewoon van af. Als BMI er staat komt Stefan wel vaker op. Dit komt vaak ten goede van de opbouw bij Feyenoord. Gisteren zag je het de Vrij ook een paar keer doen en je ziet gewoon de twijfel bij hem. Hij wil niet te ver door want hij wil er zeker van zijn dat hij op tijd terug kan zijn bij balverlies.
Er is naar mijn idee maar één oplossing. En die willen de meeste hier niet horen. Opa moet het veld ruimen, en snel ook. BMI is misschien wel ons grootste talent wat we hebben en dat moeten we koesteren. Het kan niet zo zijn dat BMI straks vertrekt omdat hij ergens anders wél centraal kan spelen en zich daar stormachtig ontwikkelt dat hij over 5 jaar bij een Europese topclub speelt wetende dat ie bij Feyenoord vertrok omdat daar een uitgerangeerde opa in zijn nadagen daar in het centrum speelde.
Lex Immers
The i told you so story... Ik kan het niet laten om hem nu op te gaan hangen. Ik ga al mijn posts niet terug zoeken over Lex maar iedereen die hier weet hoe ik over hem denk. Ik las hier boven dat iemand niet vond dat we de hoofdprijs hebben betaald voor Lexie.
Dat bestrijd ik. Voor Feyenoord, zeker gezien de huidige situatie, is ¤900.000 euro wel degelijk een hoofdprijs. Als je dat wegzet tegen zijn voetbalcapaciteiten () dan is het wellicht de meest slechte investering van Feyenoord van de afgelopen jaren. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat er zo'n bedrag is betaald voor zo'n beperkte voetballer. Hij kan er werkelijk waar niets van.
Gisteren liet Lex het maar weer eens zien, en we waren nieteens lang onderweg in de wedstrijd. We schrijven minuut 4. Er ontstaat een man meer situatie en Lex heeft de bal. Hij heeft zeeën van tijd... En wat doet ie? Hij denkt... denkt nog langer..... en neemt dan van de 128 beslissingen die hij kan nemen de beslissing om op Anass te pasen. Hij had daar immens veel tijd voor en schiet de bal over de achterlijn.
Sorry hoor, maar als je dit presteert op dit niveau, dan hoor je gewoon niet op het veld thuis, klaar. Je traint de hele week op spelsituaties, maar als je niet in staat bent om een simpele dieptepass waar je fucking veel tijd voor hebt, correct kan uitvoeren dan moet je gewoon het veld ruimen. Zo een iemand kost je 9 ton aan investering, en verdient nog een aardige boterham qua salaris. Net als Fernandez, onbegrijpelijk.
Martin van Geel
Heef Martin van Geel fouten gemaakt? Ik denk het wel. Maar schijnbaar mag je dat hier niet zeggen, schijnbaar is ie heilig ofzo.
Laat ik voorop stellen dat ik een groot fan van hem ben. Met de transfers van die ferrader/wijnaldem Vlaar & Elahmadi heeft ie als een ware eindbaas gedaan. Het binnen halen van Guidetti het halen van Koeman, niets anders dan lof.
Maar betekent dit dat je geen kritische kanttekening mag plaatsen? Nee toch?
Het halen van Immers & Mathijssen vind ik persoonlijk zéér grove fouten. Feyenoord is op de weg terug van de financiële malaise die de club zo lang heeft geteisterd. Waarom haal je dan een verdediger tegen een monster salaris die notabene de ontwikkeling van één van de grootste talenten in de weg staat?
Waarom hou je Kongolo niet bij de club ipv te laten rijpen bij excelsior? Dan kan Kongolo mooi de man achter de Vrij/BMI zijn bij schorsing / blessure. In dat geval kan BMI zijn stormachtige ontwikkeling voortzetten, nu stokt dat omdat er een opa persé moet spelen omdat ie "ervaring" en "leiderschap" mee neemt. Nigger whut???
Amen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:55 schreef onlogisch het volgende:
Joris Matijssen
Gisteren was onze opa ook weer schuldig aan grove fouten in de verdediging. Het was zeer pijnlijk om te zien hoe kinderlijk eenvoudig hij door die tuinkabouter werd uitgekapt die vervolgens vrij spel had om in te schieten. Wie nu nog beweert dat Joris een aanwinst is voor Feyenoord, neem ik niet meer serieus.
Laten we vooral niet vergeten dat opa een "door gewinterde international" is met 80+ caps. En dat dit een hoofdreden is geweest om hem te halen. De ervaring die hij mee zou nemen zou van onschatbare waarde zijn. Niets is minder waar. Als je dan ziet hoe slecht hij staat te verdedigen en dat dit de stormachtige ontwikkeling van BMI blokkeert, dan aanschouw ik dat met pijn in het hart.
Hij is het blok aan het been van de gehele Feyenoord defensie en dat zie je ook terug bij de Vrij. Die durft amper meer op te komen omdat hij Mathijssen niet 100% vertrouwt. Je ziet het er gewoon van af. Als BMI er staat komt Stefan wel vaker op. Dit komt vaak ten goede van de opbouw bij Feyenoord. Gisteren zag je het de Vrij ook een paar keer doen en je ziet gewoon de twijfel bij hem. Hij wil niet te ver door want hij wil er zeker van zijn dat hij op tijd terug kan zijn bij balverlies.
Er is naar mijn idee maar één oplossing. En die willen de meeste hier niet horen. Opa moet het veld ruimen, en snel ook. BMI is misschien wel ons grootste talent wat we hebben en dat moeten we koesteren. Het kan niet zo zijn dat BMI straks vertrekt omdat hij ergens anders wél centraal kan spelen en zich daar stormachtig ontwikkelt dat hij over 5 jaar bij een Europese topclub speelt wetende dat ie bij Feyenoord vertrok omdat daar een uitgerangeerde opa in zijn nadagen daar in het centrum speelde.
Lex Immers
The i told you so story... Ik kan het niet laten om hem nu op te gaan hangen. Ik ga al mijn posts niet terug zoeken over Lex maar iedereen die hier weet hoe ik over hem denk. Ik las hier boven dat iemand niet vond dat we de hoofdprijs hebben betaald voor Lexie.
Dat bestrijd ik. Voor Feyenoord, zeker gezien de huidige situatie, is ¤900.000 euro wel degelijk een hoofdprijs. Als je dat wegzet tegen zijn voetbalcapaciteiten () dan is het wellicht de meest slechte investering van Feyenoord van de afgelopen jaren. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat er zo'n bedrag is betaald voor zo'n beperkte voetballer. Hij kan er werkelijk waar niets van.
Gisteren liet Lex het maar weer eens zien, en we waren nieteens lang onderweg in de wedstrijd. We schrijven minuut 4. Er ontstaat een man meer situatie en Lex heeft de bal. Hij heeft zeeën van tijd... En wat doet ie? Hij denkt... denkt nog langer..... en neemt dan van de 128 beslissingen die hij kan nemen de beslissing om op Anass te pasen. Hij had daar immens veel tijd voor en schiet de bal over de achterlijn.
Sorry hoor, maar als je dit presteert op dit niveau, dan hoor je gewoon niet op het veld thuis, klaar. Je traint de hele week op spelsituaties, maar als je niet in staat bent om een simpele dieptepass waar je fucking veel tijd voor hebt, correct kan uitvoeren dan moet je gewoon het veld ruimen. Zo een iemand kost je 9 ton aan investering, en verdient nog een aardige boterham qua salaris. Net als Fernandez, onbegrijpelijk.
Martin van Geel
Heef Martin van Geel fouten gemaakt? Ik denk het wel. Maar schijnbaar mag je dat hier niet zeggen, schijnbaar is ie heilig ofzo.
Laat ik voorop stellen dat ik een groot fan van hem ben. Met de transfers van die ferrader/wijnaldem Vlaar & Elahmadi heeft ie als een ware eindbaas gedaan. Het binnen halen van Guidetti het halen van Koeman, niets anders dan lof.
Het halen van Immers & Mathijssen vind ik persoonlijk zéér grove fouten. Feyenoord is op de weg terug van de financiële malaise die de club zo lang heeft geteisterd. Waarom haal je dan een verdediger tegen een monster salaris die notabene de ontwikkeling van één van de grootste talenten in de weg staat?
Waarom hou je Kongolo niet bij de club ipv te laten rijpen bij excelsior? Dan kan Kongolo mooi de man achter de Vrij/BMI zijn bij schorsing / blessure. In dat geval kan BMI zijn stormachtige ontwikkeling voortzetten, nu stokt dat omdat er een opa persé moet spelen omdat ie "ervaring" en "leiderschap" mee neemt. Nigger whut???
Het is niet alleen dat Mathijsen niets toevoegt maar hij staat de ontwikkeling van je grootste talenten in de weg.quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:55 schreef onlogisch het volgende:
Joris Matijssen
Bij Hofland had het ook heel erg met zijn thuissituatie te maken. Daarnaast zat hij in een periode waarbij het zowel qua spel, training, organisatie en bestuur bagger was bij Feyenoord. Deze excuses heeft Mathijsen niet. Die komt rechtstreeks als goedbetaalde international in een team dat redelijk draait met (relatief) organisatorische rust.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:19 schreef tammepiet het volgende:
Als Mathijssen nu al zo onder druk staat kan hij in mei 2015 toch niet z'n laatste minuten in het eerste maken?
Moet gewoon afbouwen net als Hofland, welke ook zwaar door de mand viel.
Goede post, helemaal mee eens.quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:55 schreef onlogisch het volgende:
Joris Matijssen
Lex Immers
Martin van Geel
Hoezo dat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nope, enkel wat gezeik met Strooband, verder verliep in ieder geval waar ik bij was alles rustig.
het ligt een stuk genuanceerder:quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:55 schreef onlogisch het volgende:
Joris Matijssen
Lex Immers
Martin van Geel
We hebben een maximum aan het aantal Marokkanen dat tegelijk mag spelen. Over een heel seizoen bezien is dat 0,9 speler.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:40 schreef Abed het volgende:
Waarom speelde Bakkal uberhaupt zo weinig? Te technisch zeker.
Dat Mathijsen gehaald is was nog wel te begrijpen, alleen de contractduur niet echt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
het ligt een stuk genuanceerder:
- Mathijsen presteert een stuk minder goed dan verwacht. Maar het feit dat er staat minder dan verwacht, duidt erop dat de verwachtingen wel degelijk positief waren. Dat hij deze nu niet waarmaakt, maakt zijn transfer een ongelukkige maar zeer zeker op dat moment geen onbegrijpelijke.
- Immers werd gehaald als vervanger van Bakkal. Heeft meer werklust en body dan Bakkal en scoorde bij Ado regelmatig. Dat hij niet de meest technisch onderlegde speler was, was vooraf bekend. Als vervanger voor Bakkal op dat moment geen onlogische keuze, maar zeer zeker geen wereldaankoop. Dat hij nu zo gruwelijk door de mand valt is echt niet te verklaren, bij Ado heb ik hem regelmatig schitterende goals zien maken en intelligente passes zien geven. Toch de druk dan?
- Van Geel werd bewierookt om zijn snelheid en slimheid van handelen. Voetbal is (gelukkig) geen exacte wetenschap en dus zijn er ook geen garanties. Over het gemiddelde bezien denk ik dat Van Geel een ruime voldoende scoort.
En Kongolo speelt toch nog gewoon bij ons?
Dit dus.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat Mathijsen gehaald is was nog wel te begrijpen, alleen de contractduur niet echt.
Klopt, maar dat heeft waarschijnlijk te maken met het geld dat hij nog te goed had van zijn vorige club en Feyenoord dat bedrag zo kon uitsmeren over meerdere jaren. Daarnaast is hij een hele goede vriend van Martin Van Geel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat Mathijsen gehaald is was nog wel te begrijpen, alleen de contractduur niet echt.
Mwah, het verhaal van Mathijsen kan ik nog met je meegaan. Hij presteert niet naar zijn verwachtingen. Al kan je je afvragen of je op een positie die al sterk bezet is wel zo diep in de buidel moet tasten qua salaris. Neemt overigens niet weg dat dan nu wellicht de tijd aan is gebroken je keuze te herzien. BMI op links laten voetballen, lijkt toch langzamerhand uit te draaien op kapitaalvernietiging.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
het ligt een stuk genuanceerder:
- Mathijsen presteert een stuk minder goed dan verwacht. Maar het feit dat er staat minder dan verwacht, duidt erop dat de verwachtingen wel degelijk positief waren. Dat hij deze nu niet waarmaakt, maakt zijn transfer een ongelukkige maar zeer zeker op dat moment geen onbegrijpelijke.
- Immers werd gehaald als vervanger van Bakkal. Heeft meer werklust en body dan Bakkal en scoorde bij Ado regelmatig. Dat hij niet de meest technisch onderlegde speler was, was vooraf bekend. Als vervanger voor Bakkal op dat moment geen onlogische keuze, maar zeer zeker geen wereldaankoop. Dat hij nu zo gruwelijk door de mand valt is echt niet te verklaren, bij Ado heb ik hem regelmatig schitterende goals zien maken en intelligente passes zien geven. Toch de druk dan?
- Van Geel werd bewierookt om zijn snelheid en slimheid van handelen. Voetbal is (gelukkig) geen exacte wetenschap en dus zijn er ook geen garanties. Over het gemiddelde bezien denk ik dat Van Geel een ruime voldoende scoort.
En Kongolo speelt toch nog gewoon bij ons?
Tja, als je Mathijsen nu op de bank plaatst heb je wel een hele dure bankzitter. Beetje kiezen tussen 2 kwaden. Immers moet gewoon op een trein richting Groningen of Nijmegen gezet worden, die kan het niveau echt niet aan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:49 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Mwah, het verhaal van Mathijsen kan ik nog met je meegaan. Hij presteert niet naar zijn verwachtingen. Al kan je je afvragen of je op een positie die al sterk bezet is wel zo diep in de buidel moet tasten qua salaris. Neemt overigens niet weg dat dan nu wellicht de tijd aan is gebroken je keuze te herzien. BMI op links laten voetballen, lijkt toch langzamerhand uit te draaien op kapitaalvernietiging.
Wat betreft Immers ben ik het echt oneens. Die heeft maar één goed seizoen gespeeld bij Ado (net als heel Ado overigens). Afgelopen seizoen was het ook allemaal niet best. Op de tribunes bij Den Haag waren ze dan ook allerminst er rouwig om dat hij vertrok. Ik kan het dan niet blijven snappen dat we met ons beperkte budget meteen alle kaarten hebben gezet op Lex Immers. De transfermarkt was amper open en er was al bekend dat Immers naar ons zou gaan. Iedereen kon zien dat hij gewend was om vanuit de ruimte te spelen, zodra het wat voller wordt mist hij overzicht en handelingssnelheid om de situatie te overzien. Dit was al bekend toen hij bij Den Haag speelde.
Als je nu Mathijsen op de bank zet is het niet kiezen tussen 2 kwaden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, als je Mathijsen nu op de bank plaatst heb je wel een hele dure bankzitter. Beetje kiezen tussen 2 kwaden. Immers moet gewoon op een trein richting Groningen of Nijmegen gezet worden, die kan het niveau echt niet aan.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We hebben een maximum aan het aantal Marokkanen dat tegelijk mag spelen. Over een heel seizoen bezien is dat 0,9 speler.
aww knuffelen met boetiusquote:
Ja klopt, ik bedoel meer dat het dan definitief weggegooid geld is geweest. Misschien dat Willem II nog interesse heeft, hij woont namelijk nog steeds in Tilburg...quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je nu Mathijsen op de bank zet is het niet kiezen tussen 2 kwaden.
BMI heeft toekomst, opa niet.
Tja, dat zeg ik. Daarom is opa een fout van v Geel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja klopt, ik bedoel meer dat het dan definitief weggegooid geld is geweest. Misschien dat Willem II nog interesse heeft, hij woont namelijk nog steeds in Tilburg...
Koemans meest onbegrijpelijke zet op dit moment vind ik het laten staan van Immers. (En het soms inbrengen van KO)quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, dat zeg ik. Daarom is opa een fout van v Geel.
Ik vraag me af hoe Koeman over deze situatie denkt. Ook Koeman is het natuurlijk niet ontgaan dat BMI onzeker is als LB. Hij moet toch ook zien dat BMI op LB kapitaalvernietiging is. En dat het de algehele defensie niet ten goede komt.
Denk dat Koeman nog steeds hoopt dat het iets tussen de oren is en met vertrouwen Immers uiteindelijk wel gaat presteren.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Koemans meest onbegrijpelijke zet op dit moment vind ik het laten staan van Immers. (En het soms inbrengen van KO)
Die heeft wel gezien dat het er niet beter op wordt maar als je niets beters achter de hand hebt voor het systeem wat je speelt houdt het wel opquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk dat Koeman nog steeds hoopt dat het iets tussen de oren is en met vertrouwen Immers uiteindelijk wel gaat presteren.
Zijn wel mogelijkheden, Vilhena kan ook op 10 bijvoorbeeld. Singh ook dacht ik.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die heeft wel gezien dat het er niet beter op wordt maar als je niets beters achter de hand hebt voor het systeem wat je speelt houdt het wel op
Dat begrijp ik maar dan moet je toch iets anders gaan spelen en dan heb je weer kans dat Pellè minder gaat renderenquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn wel mogelijkheden, Vilhena kan ook op 10 bijvoorbeeld. Singh ook dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |