Gewoon nee.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Doet me denken aan Mario Been 'maar we hebben zo'n jonge ploeg' *RILT
Inzet prima? Ik heb om te beginnen niet vaak zo'n lamlendig ajax - feyenoord en Feyenoord - twente gezien. Ook vandaag spatte de passie er niet vanaf.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:52 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Met name El Ahmadi wordt enorm gemist voor de creativiteit. Inzet is prima maar je mist kwaliteit.
Fout van De Vrij volgens een getergde Koeman.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:54 schreef Muto het volgende:
Trouwens is het bij die corner bizar dat die speler überhaupt de bal mag aannemen en schieten. Kennen we allemaal janken op Mathijsen en Mulder, maar die bal moet gewoon geblokt worden.
Ach donder toch op man.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:54 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Inzet prima? Ik heb om te beginnen niet vaak zo'n lamlendig ajax - feyenoord en Feyenoord - twente gezien. Ook vandaag spatte de passie er niet vanaf.
Was ook een fout van De Vrij ja, maar Mathijsen deed ook niksquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:54 schreef Muto het volgende:
Trouwens is het bij die corner bizar dat die speler überhaupt de bal mag aannemen en schieten. Kennen we allemaal janken op Mathijsen en Mulder, maar die bal moet gewoon geblokt worden.
Daarom maakte ik 'm snel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:55 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ik zat ook op een Ollie TT te wachten
En toch zijn er mensen die stug blijven denken dat Feyenoord een serieuze titelkandidaat is.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:51 schreef arjan1212 het volgende:
Feyenoord weer een illusie armer. Een waardeloos 2013 tot nu toe voor Feyenoord. Een lachwekkende 0-0 tegen AGOVV, verlies van Brugge, Ajax en Psv. We komen simpelweg kwaliliteit tekort om echt hoge ogen te gooien
Insomia is niet in staat de sfeer van het topic aan te voelen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:55 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ik zat ook op een Ollie TT te wachten
misbruik je machtquote:
busje opwachten, rijnmond vertellen dat ze moeten werken voor dat geld en het is compleetquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:54 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Inzet prima? Ik heb om te beginnen niet vaak zo'n lamlendig ajax - feyenoord en Feyenoord - twente gezien. Ook vandaag spatte de passie er niet vanaf.
ben helemaal panja hier manquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Insomia is niet in staat de sfeer van het topic aan te voelen.
Toen Koeman kwam stond alles er toch veel kutter voor en deed hij ook niet zulke uitspraken na een nederlaag. Hij eiste scherpte en noemde in de media nooit verzachtende omstandigheden voor welke nederlaag dan ook. Echt nooit gewoon.quote:
Koeman heeft er ook geen kijk op hoor. Hoe de fuck kan hij die downie van een Immers op blijven stellen? Bakt er he-le-maal niks van.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
El Ahmadi is niet creatief, gewoon extreem balvast en de motor van je team qua loopvermogen. We hebben gewoon te weinig power. Zo'n El Ahmadi had v. Bommel of Strootman het heel de wedstrijd extreem moeilijk gemaakt. Dan kun je Clasie lekker op Wijnaldum zetten zoals vandaag en kan Vilhena die andere koekenbakker op hun middenveld aanpakken. Scheelt zoveel met of zonder zo'n man.
Nee hij zal Mathijssen niet afvallen. BMI speelt ook steds slechter als LB.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Was ook een fout van De Vrij ja, maar Mathijsen deed ook niks
Ja, maar hij is er nu eenmaal niet meerquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
El Ahmadi is niet creatief, gewoon extreem balvast en de motor van je team qua loopvermogen. We hebben gewoon te weinig power. Zo'n El Ahmadi had v. Bommel of Strootman het heel de wedstrijd extreem moeilijk gemaakt. Dan kun je Clasie lekker op Wijnaldum zetten zoals vandaag en kan Vilhena die andere koekenbakker op hun middenveld aanpakken. Scheelt zoveel met of zonder zo'n man.
quote:
Vorig jaar ja. Dit jaar niet meer.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:55 schreef Devv het volgende:
[..]
En toch zijn er mensen die stug blijven denken dat Feyenoord een serieuze titelkandidaat is.
het is mathijsenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee hij zal Mathijssen niet afvallen. BMI speelt ook steds slechter als LB.
Geen alternatieven. We zijn niet meer zo goed als vorig jaar. Face it.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:56 schreef PIETR het volgende:
[..]
Koeman heeft er ook geen kijk op hoor. Hoe de fuck kan hij die downie van een Immers op blijven stellen? Bakt er he-le-maal niks van.
Kijk dan eens terug man, niet doorjagen, penalty van Immers om over de rebound nog maar te zwijgen, bal kwijt eindigt vaak in een terug strompelend middenveld, ik mis het gewoon hoor. En de creativiteit ontbreekt zeker ook, kijk naar die man meer situatie vandaag met Immers die die natuurlijk verneukt, want het is Immers.quote:
Mijn post staat niet op zichzelf he, ik reageer op mensen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, maar hij is er nu eenmaal niet meer
Dortmund weer geloof ik.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Kunnen we Sahin niet ophalen, waar speelt die tegenwoordig
Is het ook niet geweest ook. Selectie bij lange na niet breed genoeg, en dat ga je nu merken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vorig jaar ja. Dit jaar niet meer.
Heeft met name met een gebrek aan kwaliteit te maken, ze dekten fel door en ook bij die counter zie je Vilhena VOL achter Hutchinson aanrennen en hem achterhalen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:54 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Inderdaad, en volgend seizoen misschien weer als het team bij elkaar blijft. Dit jaar voor de 4e plaats gaan. Benieuwd hoe we voor de dag komen tegen Willem II, ook zo'n vervelende uitwedstrijd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vorig jaar ja. Dit jaar niet meer.
Je bent echt een debiel als je serieus zegt dat er niet gewerkt wordt. Die gasten hebben hun kloten afgelopen de laatste paar wedstrijden man.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:57 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Kijk dan eens terug man, niet doorjagen, penalty van Immers om over de rebound nog maar te zwijgen, bal kwijt eindigt vaak in een terug strompelend middenveld, ik mis het gewoon hoor. En de creativiteit ontbreekt zeker ook, kijk naar die man meer situatie vandaag met Immers die die natuurlijk verneukt, want het is Immers.
Zijn vooral simpele zielen eigenlijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat een gekanker hier door sommigen man.
Met deze selectie top 5 spelen is gewoon erg knap. Tegen een uitnederlaag tegen PSV in een fucking bekerwedstrijd aanlopen is ook geen schande, maar hier wordt meteen het hele team en de trainer in twijfel getrokken.
Moeten we soms de polonaise gaan lopen, we zijn geen PSVquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Met deze selectie top 5 spelen is gewoon erg knap. Tegen een uitnederlaag tegen PSV in een fucking bekerwedstrijd aanlopen is ook geen schande, maar hier wordt meteen het hele team en de trainer in twijfel getrokken.
Een van de besten die ik bewust heb mee mogen maken in Feyenoord shirt. Weet z'n eerste wedstrijd nog goed. Na 2 passes wist ik al genoeg. Alleen toppers hebben zo'n fluwelen pass dat het net lijkt of ze er geen kracht achter hoeven te zetten.quote:
Met extreem weinig voetbalverstand ook.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn vooral simpele zielen eigenlijk.
Der zal er toch wel eentje bijlopen die beter is dan Immers?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen alternatieven. We zijn niet meer zo goed als vorig jaar. Face it.
... Met deze selectie is top 5 het minimale vriend.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Als je denkt dat we hier gaan happen zit je in 't verkeerde topic.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:59 schreef RubenSosa het volgende:
Wat was feyenoord slecht zeg. Totaal geen inzet/instelling. Uitslag had hoger mogen zijn. 5-1/6-1
Met dit voetbal blijf je wel gewoon punten pakken tegen de kleintjesquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met extreem weinig voetbalverstand ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |