De kar ligt nog volquote:
Idd.quote:
Er was er één afgevallen aan de achterkant, was ook te zien op beeld.quote:
Zal die olifant hebben gedaan. Hij riep het nog.quote:
Ze zullen hem er wel weer opgelegd hebben.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er was er één afgevallen aan de achterkant, was ook te zien op beeld.
Yes..quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er was er één afgevallen aan de achterkant, was ook te zien op beeld.
quote:
Ook die van mijquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:50 schreef OliviaV het volgende:
Tania: Zitten we net nu ingegraven -> een mol graaft zich in. Ook had ze met die opdracht van een paar afleveringen op de boot een ooglap op waardoor ze blind was -> een mol kan ook niets zien. Tania is mijn mol
Ik hoop het echt niet, dat zou betekenen dat ze er tot het einde inzitquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:50 schreef OliviaV het volgende:
Tania: Zitten we net nu ingegraven -> een mol graaft zich in. Ook had ze met die opdracht van een paar afleveringen op de boot een ooglap op waardoor ze blind was -> een mol kan ook niets zien. Tania is mijn mol
De echte kampeeropdracht zal nog wel komenquote:
Ja het ziet er prachtig uit allemaal, maar ik mis toffe opdrachtenquote:
en zarayda dan vorige week met het woord vacht, ze zei iets over dat het haar haar wasquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:50 schreef OliviaV het volgende:
Nee, de malariamug. De helft van de mensen die ooit gestorven zijn, zijn gestorven aan malariaquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:52 schreef LudoSanders het volgende:
Een Nijlpaard heeft de meeste doden op zijn naam.
Of dat is haar tactiek he..quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Zarayda kan nooit de mol zijn... als die wist dat ze vantevoren naar Zuid-Afrika zou worden getransporteerd tussen allerlei wilde beesten had ze gewoon bedankt voor de eer
Aanwijzen wie de Mol is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:53 schreef franklop het volgende:
moeten ze raden hoelaat het is ofzo
Nah, dat geloof ik niet meerquote:
Ja johquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaan ze nou gewoon zitten weerwolven?
Ja dusquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaan ze nou gewoon zitten weerwolven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |