SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op woensdag 30 januari 2013 20:29 schreef Greys het volgende:
Amsterdammmmmmm
Amsterdammmmmmmmmmmm
Daar is van alles aan de haaaaaaaaaaaaand
Ken je die wel?
Gelukkig 2016!quote:
Dat is normaal ook geen excuus als het gaat om je feitenkennis.quote:
Whehehe die hebben ze al gedaan ooit, briljante uitzending was dat.quote:
Dat is toch Lenny?quote:
Alleen maar als je dit aan weet te vullen:quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:35 schreef Muis006 het volgende:
Ik ken wel Cliff Richard, heb ik het nu een beetje goedgemaakt?
this generation weeps for all of usquote:
Dan heb je niet goed geluisterd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Lenny kon zingen!!!!1111een
En dan zegt dat wat over mij.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Toegegeven, 'Baby' is gewoon ontzettend catchy.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En dan zegt dat wat over mij.
Hepatitis is ook catchy maar dat maakt het nog niet leuk.
Bij gebrek aan een weerwoord bij dezen een raspberry-smileyquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Met speels gemak.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:41 schreef Peter het volgende:
one-direction zou ook zomaar het songfestival kunnen winnen
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:41 schreef Peter het volgende:
one-direction zou ook zomaar het songfestival kunnen winnen
ging denk ik iets mis dus ik heb je post verduidelijktquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Met speels gemak.
En het zou nog eens goed terecht zijn ook met het juiste nummer.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind zijn muziek ook niks.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:48 schreef sp3c het volgende:
ik weiger trouwens iets met Ali B. erin te kijken
ik doe het gewoon niet en als die mafkees ooit naar het ESF gaat dan ga ik niet naar de meet
Credits Cee: 0quote:
En allemaal knuffelenquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:50 schreef sp3c het volgende:
wat zou de dresscode trouwens zijn voor zo'n meet?
bontkraagje?
das warm hoor bij Henk binnen!
En 'gozerwijffie' tegen elke man zeggenquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En allemaal knuffelenen Carmensetten!
de eerste die gozerwijffie tegen mij zegt krijgt een klapquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En 'gozerwijffie' tegen elke man zeggen
En de eerste die vraagt of je homo bent?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
de eerste die gozerwijffie tegen mij zegt krijgt een klap
serieus!
echt zo 'BOTS'
Challenge accepted.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
serieus!
echt zo 'BOTS'
Heej gozâhwijffie!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
serieus!
echt zo 'BOTS'
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:53 schreef sp3c het volgende:
behalve lompehork
die houd ik vast en dan geeft zijn vrouw hem een klap
Ja godverdomme wat een timingquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:53 schreef sp3c het volgende:
behalve lompehork
die houd ik vast en dan geeft zijn vrouw hem een klap
die kijk ik verdwaasd aan en vraag ik de wegquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
En de eerste die vraagt of je homo bent?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:54 schreef Greys het volgende:
LompeVrouw staat leuk op de foto met haar rode kleedje
wat een holbewoner!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, hij heeft geen smartphone ofzo
Maar...ik ben Henkquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar de mond van vol is loopt het hart van over?
Ik vraag Henk even of hij - als hij Joop ziet misschien vanavond - even wil informerenquote:
Vieslakje.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of Ingrid dat zo'n goed plan vindtquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:59 schreef Henk_van_Ingrid het volgende:
[..]
Ik weet niet of Ingrid dat zo'n goed plan vindt![]()
![]()
Ik heb Joop ff een smsje gestuurdquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag Henk even of hij - als hij Joop ziet misschien vanavond - even wil informeren
mwehequote:
lol!quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kreeg een leeg berichtje terug .... En nog één
Ik vind alles prima Henkquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:59 schreef Henk_van_Ingrid het volgende:
[..]
Ik weet niet of Ingrid dat zo'n goed plan vindt![]()
![]()
* sp3c maakt nog een aantekeningquote:
Hij belde: "Ja, met Joop... Ik heb godverredomme 25 kaarten gekregen joh! Gisteren een stelletje en vandaag weer! En nog allemaal verschillende ook. Hártstikke leuk. Bedankt allemaal!!"quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag Henk even of hij - als hij Joop ziet misschien vanavond - even wil informeren
Gedraag je flapdrolquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:03 schreef Henk_van_Ingrid het volgende:
[..]
[..]
Je bent geen Flickr, dus dan durf ik het wel
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij belde: "Ja, met Joop... Ik heb godverredomme 25 kaarten gekregen joh! Gisteren een stelletje en vandaag weer! En nog allemaal verschillende ook. Hártstikke leuk. Bedankt allemaal!!"
Aldus Joop
[..]
Hij belde: "Ja, met Joop... Ik heb godverredomme 25 kaarten gekregen joh! Gisteren een stelletje en vandaag weer! En nog allemaal verschillende ook. Hártstikke leuk. Bedankt allemaal!!"
Aldus Joop
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aldus Joop
Crewbash, even een banaanvraag doen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:04 schreef Henk_van_Ingrid het volgende:
[..]
jij bend de stomste mod ooit!!1
* Henk_van_Ingrid logt uit.
Ahquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aldus Joop
[..]
Aldus Joop
Aaaaaah wat leuk, me luvs Joopquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aldus Joop
Terecht, pleur maar in z'n notesquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Crewbash, even een banaanvraag doen.
zo leuk dat hier ook ONZ mods komenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:04 schreef Henk_van_Ingrid het volgende:
[..]
jij bend de stomste mod ooit!!1
* Henk_van_Ingrid logt uit.
Al.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Terecht, pleur maar in z'n notes
Jou zou ik zo raken, gewoon bats boem jeweetwel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh je doet niet alleen in ONZ streng zie ik
Ohhh kommaar kommaar kommaarquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jou zou ik zo raken, gewoon bats boem jeweetwel.
ik vind het gewoon wel prettig dat er iemand anders een keer de stomste mod isquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, achter de schermen kan ik dat kunstje niet
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:03 schreef Henk_van_Ingrid het volgende:
[..]
[..]
Je bent geen Flickr, dus dan durf ik het wel
Bohquote:
In mijn hoofd zijn we samen stom, dat verlicht de pijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vind het gewoon wel prettig dat er iemand anders een keer de stomste mod is
*checkt*quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh
* LompeHork stapt in batsmobiel
[..]
In mijn hoofd zijn we samen stom, dat verlicht de pijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:10 schreef sp3c het volgende:
hork staat op het punt te komen!
in zijn batsmobiel!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom dan jongen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wilde het serieus net postenquote:
Oerbeer en Mono laten ons een beetje in de steek op de afterparteh
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik gok op werk, issie wel druk mee, maar dat is ook positief natuurlijk, liever druk dan de hele dag niets doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heeft ie opeens een..
een..
leven?
![]()
![]()
ik kwam al eerder, nu zit ik te fok!kenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef sp3c het volgende:
ik kwam al eerder, nu zit ik te fok!kenOeh, zie net je signature pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.held.
![]()
nu pas?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oeh, zie net je signature pasheld.
Hockey is al zeker 2 weken backOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ben een blinde vink.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
nu pas?
Hockey is al zeker 2 weken back
En ja dat weet ikgenieten.
![]()
Ik voel me aangesprokenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik gok op werk, issie wel druk mee, maar dat is ook positief natuurlijk, liever druk dan de hele dag niets doen
Universiteit moet eens opschieten.![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken
Universiteit moet eens opschieten.niet aangesproken voelen doen.
Uni is altijd traag. Ik heb niets te doen op m'n werk, dat is ook redelijk kut![]()
![]()
Ja soberso, instantiesquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]niet aangesproken voelen doen.
Uni is altijd traag. Ik heb niets te doen op m'n werk, dat is ook redelijk kut
Wat doe je voor werk?![]()
ik ben zelfs voetbal gaan volgenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben een blinde vink.
En ja dat weet ikgenieten.
die figuren stoppen in de winter
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat ja, bakken er vaak niets tot weinig van, matig allemaal.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja soberso, instanties
Wat doe je voor werk?
Ik ben officieel een "Certified Technician" maar houdt in dat ik systeembeheer doe bij verschillende bedrijven (en soms op 1 plek, zoals nu, waar ik dus geen neuk te doen heb)
![]()
Nu je het zegt, z'n cluppie speelt vandaag geloof ikquote:Mietjes, ze hebben zelfs een verwarmd veld!quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben zelfs voetbal gaan volgen
die figuren stoppen in de winter![]()
![]()
Maar dat je niets te doen hebt betekent dan toch dat je supergoed bent in je werkquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat ja, bakken er vaak niets tot weinig van, matig allemaal.
Ik ben officieel een "Certified Technician" maar houdt in dat ik systeembeheer doe bij verschillende bedrijven (en soms op 1 plek, zoals nu, waar ik dus geen neuk te doen heb)
?
![]()
Klopt, luie systeembeheerder is een goede systeembeheerder, zeggen ze wel eensquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar dat je niets te doen hebt betekent dan toch dat je supergoed bent in je werk?
![]()
![]()
Ja Oerbeer ookquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde het serieus net posten
Oerbeer en Mono laten ons een beetje in de steek op de afterparteh
Zeker last van zunne wijsvingers.![]()
meestal betekend dat dat de gebruikers allemaal uit hun neus zitten te vretenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar dat je niets te doen hebt betekent dan toch dat je supergoed bent in je werk?
If you're chewing on life's gristle, don't grumble give a whistlequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, luie systeembeheerder is een goede systeembeheerder, zeggen ze wel eens![]()
![]()
Dit ook welquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
meestal betekend dat dat de gebruikers allemaal uit hun neus zitten te vretenbedrijf waar ik nu ziet wordt namelijk overgenomen, dus die lui doen geen hol meer behalve internetten
![]()
![]()
wat een hork
het ging over werk en daar heeft niemand zin inOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee want het is nog geen 21:30quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:27 schreef LompeHork het volgende:
Sorry, ging niet over neuken zeker?![]()
muis begon eroverOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
wat kinderachtig! godverdomme!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik zit 'De Tiende van Tijl' te kijken, heel cultureel verantwoord
Alleen nu was er net een kippenvelachtig ding, hele mooie muziek in een winkelcentrum door een orkest, en ik kan het nergens vinden
#hetkanjemaardwarszittenIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Oh Muis, jammer dat je geen facebook hebt, anders had je me gisteravond heel erg uit kunnen lachen
Ik zou niet durven.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:30 schreef Greys het volgende:
Oh Muis, jammer dat je geen facebook hebt, anders had je me gisteravond heel erg uit kunnen lachen![]()
Echt, wat een faal
Ik wilde vanmiddag nog een foto maken van Het Stukje Pad waar het gebeurde
En vandaag liep ik heel de dag met mijn shirt binnenstebuiten.
Nu nog steeds
Nou hier was het terecht hoor:quote:quote:20 uur geleden via mobiel
Dat je dan voor het slapen gaan nog even met de hond gaat uitwaaien, een grote windvlaag al je haar voor je ogen blaast, je doorloopt tijdens het wilde haargraaien en je dan plat op je bek gaat omdat je ipv het paadje te volgen tijdens dat moment van haarblindheid zo een drassig veldje op stiefelt waar losgewaaide takken op liggen. Volgens mij zag niemand het, heb voor de zekerheid wel mijn 'neenee dit lag in de planning en hoorde er bij' gezicht opgezet. Even twee knieën en een hand wassen. Meid meid 't is me allemaal wat. Da-aag!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:31 schreef Greys het volgende:
Echt, wat een faal
Nu nog steeds![]()
![]()
Ik ben te lui om het te veranderen en ach, als kennelijk het toch niemand is opgevallen vandaag (terwijl alle naden overduidelijk uitsteken enzo en het labeltje aan de buitenkant zitquote:).
Er schiet me ineens weer iets te binnen; iets met een string....wat was het ook alweer precies???quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben te lui om het te veranderen en ach, als kennelijk het toch niemand is opgevallen vandaag (terwijl alle naden overduidelijk uitsteken enzo en het labeltje aan de buitenkant zit).
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.![]()
Moet kunnen, is hip tegenwoordigquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:31 schreef Greys het volgende:
Echt, wat een faal
Nu nog steeds(ofzo
)
![]()
Oh shut itquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er schiet me ineens weer iets te binnen; iets met een string....wat was het ook alweer precies???
Ik zat met de meneer en diens broer in de auto, ik achterin, en ik had geen gordel om. Opeens neemt de meneer een bocht nogal scherp en ik bonjour zo over de achterbank heendus ik ben met de agiliteit van een turnster met hypermobiliteitssyndroom op de andere helft van de achterbank gaan zitten met een "ik wilde aan de andere kant gaan zitten"gezicht, want de broer zag het gebeuren en keek nogal vreemd achterom
![]()
![]()
dat dit allemaal kan in Nederland johOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
that is just weirdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hoort er allemaal bij! Lag in de planning! Heus!quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:36 schreef Muis006 het volgende:
Ik zat met de meneer en diens broer in de auto, ik achterin, en ik had geen gordel om. Opeens neemt de meneer een bocht nogal scherp en ik bonjour zo over de achterbank heendus ik ben met de agiliteit van een turnster met hypermobiliteitssyndroom op de andere helft van de achterbank gaan zitten met een "ik wilde aan de andere kant gaan zitten"gezicht, want de broer zag het gebeuren en keek nogal vreemd achterom
Goeien kontquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:38 schreef Greys het volgende:
Labels, stickerts, het hangt er allemaal maar gewoon uit![]()
![]()
Nope, na een avondje Henk op visite bij Ingquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat was niet eens deze keer, toch?
[ afbeelding ]
Zo heb ik nog een juweeltje van jou, iets met kinect en paardje rijden![]()
Maar Ing heeft het volgens mij nog over een andere keer, toen ik ergens bukte en de stickert van mijn roze (?) onderbroekje ook aan de buitenkant bleek te zitten.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
zit jij ook zo te genieten Hork?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
OH JEZUS FUCK HELL NOquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, na een avondje Henk op visite bij Ing
Zo heb ik nog een juweeltje van jou, iets met kinect en paardje rijden![]()
Heb je die op je foon? Ik wil hem (zelf...) nog wel eens zien
Arme Muisquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoort er allemaal bij! Lag in de planning! Heus!
Of in de auto meezingen inclusief moeilijke gezichten erbij trekken en dan opmerken dat de auto voor je wel heel verbaasd in de achteruitkijkspiegel kijkt. En dan heel stoicijns een beetje gaan playbacken
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Arme Muis
Of in de auto meezingen inclusief moeilijke gezichten erbij trekken en dan opmerken dat de auto voor je wel heel verbaasd in de achteruitkijkspiegel kijkt. En dan heel stoicijns een beetje gaan playbacken![]()
![]()
Of dat je staat te vozen en dat er iemand nog zo'n veiligheidsding (niet zo'n enorme plastic label maar zo'n hard stripje in het gewone label) in je shirtje voeltquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Arme Muis
Of in de auto meezingen inclusief moeilijke gezichten erbij trekken en dan opmerken dat de auto voor je wel heel verbaasd in de achteruitkijkspiegel kijkt. En dan heel stoicijns een beetje gaan playbackenEn je dan denkt 'had ik DIE nou maar eens per ongeluk binnenstebuiten aangetrokken, dan had ik het gemerkt'. En nee, hij was niet gejat
oeh, met ijshockey schaatste ik een keer achteruit per ongeluk met mijn achterhoofd tegen het goal aan
was om mijn helm te testen zogenaamd, daarna deed ik het gewoon nog een keer om dat punt kracht bij te zetten
prima kwaliteit hoor, voel nix!
maar ik voelde het wel![]()
Ik liep ooit 15 minuten lang door Schiphol, douane en alles, met m'n gulp open. Ik vond dat de paspoortcontrole-meneer me al raar aankeek.![]()
niceOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:45 schreef Cee het volgende:
Ik liep ooit 15 minuten lang door Schiphol, douane en alles, met m'n gulp open. Ik vond dat de paspoortcontrole-meneer me al raar aankeek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:45 schreef sp3c het volgende:
oeh, met ijshockey schaatste ik een keer achteruit per ongeluk met mijn achterhoofd tegen het goal aan
was om mijn helm te testen zogenaamd, daarna deed ik het gewoon nog een keer om dat punt kracht bij te zetten
prima kwaliteit hoor, voel nix!
maar ik voelde het wel![]()
Ahhhhhhhh!
ik zal er eens op gaan lettenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Of die ene keer dat ik op de basisschool zat en m'n moeder leuke sokjes met konijntjes voor me had gekocht en ik ze droeg en een klasgenootje me vroeg waar ik m'n sokken vandaan had. Bijna alle kinderen lachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat lief en genant tegelijkertijd
![]()
![]()
WAHAHAHAHA
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:49 schreef Cee het volgende:
Of die ene keer dat ik op de basisschool zat en m'n moeder leuke sokjes met konijntjes voor me had gekocht en ik ze droeg en een klasgenootje me vroeg waar ik m'n sokken vandaan had. Bijna alle kinderen lachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!
![]()
Of die ene keer dat ik op de basisschool zat en m'n moeder leuke sokjes met konijntjes voor me had gekocht en ik ze droeg en een klasgenootje me vroeg waar ik m'n sokken vandaan had. Bijna alle kinderen lachten.AHAHAHAHAHAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of die ene keer dat ik op de basisschool zat en m'n moeder leuke sokjes met konijntjes voor me had gekocht en ik ze droeg en een klasgenootje me vroeg waar ik m'n sokken vandaan had. Bijna alle kinderen lachten.Neeee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij wint
bump!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
slaap lekker
Het huwelijksfeest van Kano en Puala wel bij Henk in de kroeg he?
FEESTJUHHHHH
Is dat nog vóór de komende meet, of loop ik dan ietsje te hard van stapel?
Moet wel, want anders past de bruidsjurk niet meer door de liefdesbaby.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:58 schreef Greys het volgende:
FEESTJUHHHHH
Kunnen we toch nog een bruiloft gaan plannen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
nu weet ik eindelijk wie het setje zijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:58 schreef Greys het volgende:
FEESTJUHHHHH
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Wie dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:01 schreef komrad het volgende:
[..]
nu weet ik eindelijk wie het setje zijn
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
En dat wij dan een lila bruidsmeisjesjurk hebben en Erik in pak en dat we elkaar dan op het huwelijksfeest gaan bellen en dat ie dan zegt rrrrrrrrraaaaaaaaaaadiant.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet wel, want anders past de bruidsjurk niet meer door de liefdesbaby.
Kunnen we toch nog een bruiloft gaan plannen!
Ok, hiervoor moet je My Best Friend's Wedding gezien hebben, dat wel
En toch blijft het boeiend he?quote:
Erwtensoap dit keer.quote:
Maarre, er waren toch boterhamzakjes overhandigd? Dan ken er toch heul nie geen beebie in aantocht zijn?Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug![]()
Ik snap deze nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Of dat je staat te vozen en dat er iemand nog zo'n veiligheidsding (niet zo'n enorme plastic label maar zo'n hard stripje in het gewone label) in je shirtje voeltEn je dan denkt 'had ik DIE nou maar eens per ongeluk binnenstebuiten aangetrokken, dan had ik het gemerkt'. En nee, hij was niet gejat
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
Bij sommige winkels zit er zo'n enorm rond plastic ding in ter bescherming van stelen, toch? Maar dat laat altijd een klein gaatje na in de stof. Tegenwoordig zit er soms een hard plastic (?) stripje in een label aan de binnenkant van je kleding. En de werking daarvan wordt weggehaald als ze het bij de kassa langs een ding halen. Maar het dingetje zelf blijft gewoon zitten. Normaal knip je dat label (inclusief hard stripje) er dan thuis uit. Maar dat had ik nooit gedaan kennelijk, het was mij niet opgevallen. Hem welquote:![]()
Het zat iets boven mijn middel aan de zijkant trouwens, viel mee hoorMaar hij dacht 'wtf voel ik toch' en toen gingen we kijken wat het was en het was nogal oncharmant
Dat labeltje snapte ik wel, maar wat dat met vozen te maken had ontging mequote:Op woensdag 30 januari 2013 23:34 schreef Greys het volgende:
Bij sommige winkels zit er zo'n enorm rond plastic ding in ter bescherming van stelen, toch? Maar dat laat altijd een klein gaatje na in de stof. Tegenwoordig zit er soms een hard plastic (?) stripje in een label aan de binnenkant van je kleding. En de werking daarvan wordt weggehaald als ze het bij de kassa langs een ding halen. Maar het dingetje zelf blijft gewoon zitten. Normaal knip je dat label (inclusief hard stripje) er dan thuis uit. Maar dat had ik nooit gedaan kennelijk, het was mij niet opgevallen. Hem wel![]()
Het zat iets boven mijn middel aan de zijkant trouwens, viel mee hoorMaar hij dacht 'wtf voel ik toch' en toen gingen we kijken wat het was en het was nogal oncharmant
Ik voos nooit; te braaf voor
![]()
. Goede avond allemaal!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
geloof dat ik binnenkort een date hebquote:
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Met de hondenman?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof dat ik binnenkort een date heb
Ynske
![]()
Bedankt voor de zon...![]()
berichtjes sturen, kletsen feestje organiseren, uitnodigen, enzoquote:Today is life -
Dale Carnegie![]()
Wie organiseert er een feestje dan? Jij of hij?quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
berichtjes sturen, kletsen feestje organiseren, uitnodigen, enzoIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
En zal ik dan stiekeme hand-op-kont foto's komen maken?
Werkte vorige keer ook
Wat leukquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof dat ik binnenkort een date heb
Knip wel ff het labeltje van heur onderbroekje danquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:03 schreef Greys het volgende:
En zal ik dan stiekeme hand-op-kont foto's komen maken?
Werkte vorige keer ook
Ynske
![]()
ik en vriendin bij haar thuis, dus honden kunnen meequote:Op donderdag 31 januari 2013 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie organiseert er een feestje dan? Jij of hij?
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Goeien tip!quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Knip wel ff het labeltje van heur onderbroekje danIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Je weet het hè; voor goeien tips + onderbroekjes kun je op me rekenenquote:
Jij
Altijd
Wat moest ik toch zonder jouquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je weet het hè; voor goeien tips + onderbroekjes kun je op me rekenen
Jij
Altijd
En zonder onderbroekjes
Het zou koud zijn aan je billenquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat moest ik toch zonder jou
En zonder onderbroekjes
Ynske
![]()
jurkje van zaterdag wel goed gekeurd?quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Knip wel ff het labeltje van heur onderbroekje dan
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Zo, nou!quote:
Je zag er heel leuk uit zaterdagquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
jurkje van zaterdag wel goed gekeurd?
Jawel hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
jurkje van zaterdag wel goed gekeurd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
Ynske
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jawel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Today is life -
Dale Carnegie![]()
neequote:Op donderdag 31 januari 2013 00:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
jurkje van zaterdag wel goed gekeurd?
moet uitI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Woop woopquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof dat ik binnenkort een date heb![]()
![]()
Ynske
![]()
quote:lijkt me niet op de eerste date
![]()
K ben niet zo van een kanopuala
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Oh.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:03 schreef Ynske het volgende:
[..]lijkt me niet op de eerste date
![]()
K ben niet zo van een kanopuala![]()
![]()
Note to self: eerste date overslaan met Ynske.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ynske
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:24 schreef Bart het volgende:
Note to self: eerste date overslaan met Ynske.![]()
Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:03 schreef Ynske het volgende:
[..]lijkt me niet op de eerste date
![]()
K ben niet zo van een kanopuala![]()
![]()
Ynske
![]()
ben jij nu maar blij met de boterhammenzakjesquote:Op donderdag 31 januari 2013 08:39 schreef Puala het volgende:
Bruiloft? Baby? Setje? Jullie lopen veel harder van stapel dan wij doen
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Je hebt onderbewuste seksuele verlangens naar de user Monopoly.quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:30 schreef Muis006 het volgende:
Is er een Freud aanwezig?
Ik heb vannacht over monopoly (het spelletje) gedroomdI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
En ook tijdens een shabu meet vooraf bij tombo. Heb ik nog wel ergens een foto vanquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:40 schreef Greys het volgende:
Maar Ing heeft het volgens mij nog over een andere keer, toen ik ergens bukte en de stickert van mijn roze (?) onderbroekje ook aan de buitenkant bleek te zitten.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Oh niet onderbewust hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt onderbewuste seksuele verlangens naar de user Monopoly.
Maar ik dacht misschien betekent het ook iets anders.![]()
Maar die zaten nog in kano zijn broekzak zei hij zelf.quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben jij nu maar blij met de boterhammenzakjes![]()
Ynske
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar die zaten nog in kano zijn broekzak zei hij zelf.!
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ynske
![]()
Dan wacht ik op de post in OUDquote:Op donderdag 31 januari 2013 08:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar die zaten nog in kano zijn broekzak zei hij zelf.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
fixedquote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Oh dat zei Ynske al.
Waarom zou je in SEX wachten.
Omdat Qwea.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:01 schreef Bart het volgende:
Oh dat zei Ynske al.
![]()
Ynske
![]()
Kun je zwanger worden van 1 keer onbeschermde sex?quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:01 schreef Bart het volgende:
Oh dat zei Ynske al.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
fixedquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
Kun je zwanger worden van 82 keer onbeschermde sex?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ja dat kan, maar dat was t nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
Kun je zwanger worden van 1 keer onbeschermde sex?![]()
Zo fijn dat jullie dat nu weten he![]()
![]()
Kano zal wel licht overdreven hebben.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Vissersboot vs Zeilvis.
Ik hoorde al wel dat Mevrouw Bart een poging tot uithoren had gedaan jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Kano zal wel licht overdreven hebben.![]()
![]()
Ja mijn leven is verrijktquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dat was t niet![]()
Zo fijn dat jullie dat nu weten he![]()
![]()
Ja daar is ze heel subtiel inquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hoorde al wel dat Mevrouw Bart een poging tot uithoren had gedaan ja.
Pwnd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:07 schreef Bart het volgende:
Vissersboot vs Zeilvis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ynske
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat had ik al begrepenMaar met haar zijn er nog meer zo subtiel hoor
Today is life -
Dale Carnegie![]()
was t niet onbeschermd, of was t vaker dan 1 keer?quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dat was t niet![]()
Zo fijn dat jullie dat nu weten he
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Soa'squote:Op donderdag 31 januari 2013 09:01 schreef Bart het volgende:
Oh dat zei Ynske al.
Kan toch niet als je allebei maagd bent?quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Wie zegt dat ze dat alle 2 zijn?quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Kan toch niet als je allebei maagd bent?
Wie zegt van niet?quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ik. Weet ik uit betrouwbare bronquote:![]()
Oke. Nou ja, dan heeft kano een probleem.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Aah joh, duurt maar 8 wekenquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Oke. Nou ja, dan heeft kano een probleem.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Piemeltonman staat naast mijn macbookquote:
Als kinderen ook onder de SOA's vallen is het 20 jaar oid.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Gecondoleerdquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als kinderen ook onder de SOA's vallen is het 20 jaar oid.
Tofquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Piemeltonman staat naast mijn macbook![]()
![]()
Ik wilde van het weekend met mo wat leuks doen, maar ik kan niks bedenken
Limburg of Portugal?quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Wat ik trouwens wel zou waarderen is als prive dingen toch wat meer prive blijven.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Welke prive dingen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
Wat ik trouwens wel zou waarderen is als prive dingen toch wat meer prive blijven.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ynske
![]()
![]()
k heb nu al zin in vanavond
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Zit ik liever in Noord-Hollandquote:.
Waneer ik waar ben, wat ik doe, allerlei speculaties erover enzovoort. Dat 't een beetje besproken wordt (hihi kano en paula hihihi) vind ik prima, maar 't kan te gek ook. Straks willen jullie er een webcam bij.quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ynske
![]()
hahahahquote:
en dat voor alleen berichtjes sturenToday is life -
Dale Carnegie![]()
Ik ben graag enthousiast.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
hahahah
en dat voor alleen berichtjes sturen![]()
Spreek de mensen die het doen er dan specifiek op aan. Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, laat staan dat ik weet of ik mezelf aangesproken moet voelenquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waneer ik waar ben, wat ik doe, allerlei speculaties erover enzovoort. Dat 't een beetje besproken wordt (hihi kano en paula hihihi) vind ik prima, maar 't kan te gek ook..
Straks?quote:Straks willen jullie er een webcam bij.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: