zou niet eens weten wie het is, dus ga me er ook niet druk over maken.quote:
muzikaal gezien vind ik het ook een rotplaat, maar de boodschap is wel goed.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:54 schreef themauster het volgende:
Earth Song is ook echt de enige MJ plaat die ik verschrikkelijk vind
Even gegoogled het adres geeft een nachtclub aanquote:
Godsamme wat een bedrag... Daar moet je toch al gauw een maand of 2/3 voor werkenquote:
Ik vrees dat dit slechts een fractie is van de bonus die wat van lui in de Londense City hebben gekregen ofzo. Of wat voetballers van wie er genoeg 250.000 pond in een week verdienen...quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Godsamme wat een bedrag... Daar moet je toch al gauw een maand of 2/3 voor werken
3 maanden!! Zo veel?!quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Godsamme wat een bedrag... Daar moet je toch al gauw een maand of 2/3 voor werken
het gaat over Paultjuhhhh die was gister jarigquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:25 schreef Mortaxx het volgende:
Welke notoire domoor heeft deze TT bedacht. Johan is absoluut geen Giel-aanbidder. Sterker nog, met dat enge wereldje wil hij niets te maken hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |