Dank je Leandra!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:51 schreef Leandra het volgende:
Gefeliciteerd Klus, fijn dat het rond is en je nu de boel finaal kunt afronden.
Ex wilde er vanaf. Uitkopen was geen optie. Ernstig achterstallig onderhoud e.d., kon ik niet opbrengen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:57 schreef Leandra het volgende:
Ja, dat zal pijnlijk zijn, maar waarom ben je er niet gewoon blijven wonen dan?
Dank!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:58 schreef kissaa het volgende:
@het kluskonijn: Gefeliciteerd EN sterkte gewenst!
Je hebt ook krengen van wijven, hoor.quote:
Jammer, dat zoiets op zo'n manier moet verlopenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 01:05 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Je hebt ook krengen van wijven, hoor.
Maar ik snap wat je bedoelt.
Ik snap/voel wel wat je bedoelt. Maar leven begint ook bij loslaten van het oude & vertrouwde. Dat begint al met het doorknippen van de navelstreng. En dus ook met het loslaten van je oude vertrouwde omgeving/huis/"relatie" etc. Dat doet pijn, maar geeft ook de mogelijkheid opnieuw te beginnen en zonder ballast, iets nieuws op te bouwen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:55 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Doet toch pijn. Dat hutje was 20 jaar lang mijn geliefde binnenstadshuisje. Ik vrees dat ik niet wil/kan aanzien hoe de kopers binnenkort alles gaan slopen en mijn geliefde originele details er uit gaan smijten...
Hebben ze al aangekondigd.
Feli!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:04 schreef Leandra het volgende:
Hier ook onder voorbehoud verkocht trouwens....
Wilde ik gisteren alleen nog niet posten want toen liep de bedenktijd nog
31 augustus te koop gezet, 31 mei prijs overeengekomen (maar door omstandigheden kon er pas vorige week getekend worden), ergens tussen 22 juli en 15 augustus de overdracht.
Oh, en in het kader van het "mannen zijn eikels en vrouwen zijn bitches" deel van dit topic kan ik jullie mededelen dat we ook nog gaan trouwen
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:04 schreef Leandra het volgende:
Hier ook onder voorbehoud verkocht trouwens....
Wilde ik gisteren alleen nog niet posten want toen liep de bedenktijd nog
31 augustus te koop gezet, 31 mei prijs overeengekomen (maar door omstandigheden kon er pas vorige week getekend worden), ergens tussen 22 juli en 15 augustus de overdracht.
Oh, en in het kader van het "mannen zijn eikels en vrouwen zijn bitches" deel van dit topic kan ik jullie mededelen dat we ook nog gaan trouwen
Gefeliciteerd en sterktequote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:55 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dank je Leandra!
Nou inderdaad, het is toch wel een kwestie van "de boel afronden" en ik besef dat ik inderdaad deze "boel" achter me moet laten en een 'nieuw' leven moet opstarten.
Doet toch pijn. Dat hutje was 20 jaar lang mijn geliefde binnenstadshuisje. Ik vrees dat ik niet wil/kan aanzien hoe de kopers binnenkort alles gaan slopen en mijn geliefde originele details er uit gaan smijten...
Hebben ze al aangekondigd.
Ja, je drukt het uitstekend uit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:18 schreef blomke het volgende:
Ik snap/voel wel wat je bedoelt. Maar leven begint ook bij loslaten van het oude & vertrouwde. Dat begint al met het doorknippen van de navelstreng. En dus ook met het loslaten van je oude vertrouwde omgeving/huis/"relatie" etc. Dat doet pijn, maar geeft ook de mogelijkheid opnieuw te beginnen en zonder ballast, iets nieuws op te bouwen.
Wat blijft, zijn ook de "goede" herinneringen.
Klopt volgens mij als een zwerende vinger.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:36 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij zijn er in deze reeks niet heel veel klussers die een huis kopen met als doel snel winst te halen door te kopen, klussen en weer verkopen.
De meesten hebben juist een heleboel tijd en liefde in hun huis gestopt, en hebben vaak voor kwalitatief goede materialen gekozen, wat mensen die puur voor de snelle winst kopen/klussen/verkopen niet altijd doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |