Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Hop! 10-20 door de storm, ging voor mijn gevoel beter dan de eerste keer, het 20 minuten achter elkaar leek nu ook niet zo'n klere-eind. 4.3 km gedaan, helemaal niet gek voor mij! Dus kom maar op met die 30 in 1x lopen, dat lukt mij dan ook wel.. ongeloofelijk
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Op woensdag 30 januari 2013 19:26 schreef De_kluizenaar het volgende: Hop! 10-20 door de storm, ging voor mijn gevoel beter dan de eerste keer, het 20 minuten achter elkaar leek nu ook niet zo'n klere-eind. 4.3 km gedaan, helemaal niet gek voor mij! Dus kom maar op met die 30 in 1x lopen, dat lukt mij dan ook wel.. ongeloofelijk
Op woensdag 30 januari 2013 19:26 schreef De_kluizenaar het volgende: Hop! 10-20 door de storm, ging voor mijn gevoel beter dan de eerste keer, het 20 minuten achter elkaar leek nu ook niet zo'n klere-eind. 4.3 km gedaan, helemaal niet gek voor mij! Dus kom maar op met die 30 in 1x lopen, dat lukt mij dan ook wel.. ongeloofelijk
Niets dan lof
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Net tijdens het lopen een rare pijn in mijn onderbeen, een soort kramp met tintelingen. Is nu weer helemaal weg.. Voor de zekerheid mijn rondje maar ingekort, maar zie net dat ik wel genoeg heb gelopen om de 150k grens te passeren
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
Goed bezig! Het waait hier ook bijzonder hard, ben blij dat het gister met de loopgroep iets minder was.