abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122265651

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 31-01-2013 08:46:03 ]
Ja doei.
pi_122265943
Eindelijk terug gelezen, leuke foto's gespot :)
En moblo feli! Fijn dat jullie het nu rond hebben.
pi_122266911
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:28 schreef BlueNumber het volgende:

[..]

Ik doel op het mentale vlak, niet fysieke.

Anyway, met dit lekkere weer ga ik toch ook nog maar lopen vanavond :)
Ja ik begreep je wel hoor ;)

Zoals ik al zei, ze breken je toch wel, of je nou bodybuilder en top athleet bent.

Ben toch wel benieuwd waar je het op baseert eigenlijk? :)
pi_122266939
Hop! 10-20 door de storm, ging voor mijn gevoel beter dan de eerste keer, het 20 minuten achter elkaar leek nu ook niet zo'n klere-eind.
4.3 km gedaan, helemaal niet gek voor mij! Dus kom maar op met die 30 in 1x lopen, dat lukt mij dan ook wel.. ongeloofelijk :o
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_122266997
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:26 schreef De_kluizenaar het volgende:
Hop! 10-20 door de storm, ging voor mijn gevoel beter dan de eerste keer, het 20 minuten achter elkaar leek nu ook niet zo'n klere-eind.
4.3 km gedaan, helemaal niet gek voor mij! Dus kom maar op met die 30 in 1x lopen, dat lukt mij dan ook wel.. ongeloofelijk :o
4.3KM in 20 minuten, netjes! ^O^
pi_122267027
Alleen dat hoesten zodra ik stopte met hobbelen en start met wandelen, :N verschrikkelijk
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_122267061
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:27 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

4.3KM in 20 minuten, netjes! ^O^
Nee in 30 .. wat netjes is voor mn 119 kilo.
pi_122267068
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:28 schreef De_kluizenaar het volgende:
Alleen dat hoesten zodra ik stopte met hobbelen en start met wandelen, :N verschrikkelijk
hoesten?? keelpijn oid?
pi_122267101
quote:
6s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:28 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Nee in 30 .. wat netjes is voor mn 119 kilo.
Zeker zeker, wat is je streef gewicht?
pi_122267107
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:28 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

hoesten?? keelpijn oid?
Nee, geen pijn. Nasleep van een fikse verkoudheid. Komt niks los maar ontzettend kriebelhoest! Hoest me suf!
pi_122267150
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:29 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Zeker zeker, wat is je streef gewicht?
Vanaf 100 word ik blij. 14 kwijt nu.
pi_122267188
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:30 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Vanaf 100 word ik blij. 14 kwijt nu.
Mooi op weg dan! Ook nog krachttraining erbij?
pi_122267371
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:31 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Mooi op weg dan! Ook nog krachttraining erbij?
Neuh, die tijd kan ik er niet bij vrij maken hoor :o hoeft voor mij ook echt niet, ik ben geen 20-er meer. ;)
  Moderator woensdag 30 januari 2013 @ 19:39:37 #14
155227 crew  Guppy
dus
pi_122267600
Goed bezig Kluizenaar!! Ik ga op zn vroegst zaterdag maar weer een rondje denk ik...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_122267754
Goed bezig kluiz!
pi_122267847
Goed zo Kluizenaar! Loop je volgens een programma?
  woensdag 30 januari 2013 @ 19:46:17 #17
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_122267964
quote:
_O_ Niets dan lof *O*
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_122267982
Net tijdens het lopen een rare pijn in mijn onderbeen, een soort kramp met tintelingen. Is nu weer helemaal weg.. Voor de zekerheid mijn rondje maar ingekort, maar zie net dat ik wel genoeg heb gelopen om de 150k grens te passeren :)
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_122268003
^O^ superprestatie weer kluizenaar! :)
Ja doei.
pi_122268070
quote:
^O^ Goed bezig! Het waait hier ook bijzonder hard, ben blij dat het gister met de loopgroep iets minder was.

Moblo feli *O* fijn dat het nu echt echt rond is!!
  woensdag 30 januari 2013 @ 19:48:10 #21
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_122268080
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:46 schreef motorbloempje het volgende:
^O^ superprestatie weer kluizenaar! :)
Moblo gefeliciteerd! O+
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_122268158
Dank je wel!
Ja doei.
  woensdag 30 januari 2013 @ 19:54:46 #23
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_122268429
Poeh...ik heb echt zo verschrikkelijk veel zin om weer te lopen morgen O+

Ik krijg bijna afkickverschijnselen. Wie had dit ooit gedacht? Ik vrees dat deze sport & moi elkaar niet meer los gaan laten *)

Kluizenaar: ^O^
pi_122268594
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:54 schreef Quoi het volgende:

Ik krijg bijna afkickverschijnselen. Wie had dit ooit gedacht? Ik vrees dat deze sport & moi elkaar niet meer los gaan laten *)

*waar zit die Like knop?* :D
pi_122268764
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:54 schreef Quoi het volgende:

Fijn! Geniet ervan! :D
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')