Er zijn ook wel degelijk overeenkomsten tussen uilen en indianen .. voornamelijk verenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
Leuk, die uilen
ik bedoel die Indiaan![]()
ook dat ja, maar we waren net zo lekker van het ranzige afquote:
Dat heb je goed gedaan jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:28 schreef ZOA het volgende:
[..]
ook dat ja, maar we waren net zo lekker van het ranzige af
Ga rustig door hoor.quote:
Ik heb meer met roken en vuurwater.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:33 schreef Dotteke het volgende:
Laten we er dan ook maar een Indianen muziekje tegen aan gooien
Dit zijn Zuid-Amerikaanse Sissy Indianen die doen daar niet aan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:36 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik heb meer met roken en vuurwater.
De traditionele gebruiken zeg maar
Jij weet best veel van Indianen zeker?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit zijn Zuid-Amerikaanse Sissy Indianen die doen daar niet aan.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:36 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik heb meer met roken en vuurwater.
De traditionele gebruiken zeg maar
Dan mag jij de volgendequote:Op woensdag 30 januari 2013 18:44 schreef Toverheks het volgende:
was gesjellig vanmiddag zo over de Indianen en aanverwanten, maar mis KlukKluk in de OP
Ha Tiet der ops worden altijd voor haar neus weggekaapt!quote:
Ga ff lezen leuk!!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:45 schreef BendeBielzen het volgende:
Voor de mensen die er interesse in hebben, ons reisverslag is te zien op http://members.upc.nl/r.vandijk32/Hurghada.htm
De achtergrond wilt niet laden maar das voor later zorg
Thanks, ik ga even snuffelen daar.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:45 schreef BendeBielzen het volgende:
Voor de mensen die er interesse in hebben, ons reisverslag is te zien op http://members.upc.nl/r.vandijk32/Hurghada.htm
De achtergrond wilt niet laden maar das voor later zorg
Nee Pullup hebt het nu officieel beloofdquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:46 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ha Tiet der ops worden altijd voor haar neus weggekaapt!
Even lezen gaat niet lukken zie ikquote:
Meer vertel ik niet anders is de spanning eraf Heksiequote:
Ik ga me er natuurlijk ook aan houden als je een mooie Op wil makenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee Pullup hebt het nu officieel beloofden Bende ik ga vanavond eens er rustig voor zitten
moet zo ff de pleiterik maken
ohhhhhhhhh poezewoes hoop het zo he, wat heb ik een gruwelijke hekel aan dat karakter, echt en nog een rotkop heeft die Derek ook, je blijft gewoon van mijn Alfie afquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Meer vertel ik niet anders is de spanning eraf Heksie
ik ga wel wat in elkaar knutselen en stuur hem dan via pm morgen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga me er natuurlijk ook aan houden als je een mooie Op wil maken
BBC Entertainment loopt een maand achter Heksiequote:Op woensdag 30 januari 2013 18:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh poezewoes hoop het zo he, wat heb ik een gruwelijke hekel aan dat karakter, echt en nog een rotkop heeft die Derek ook, je blijft gewoon van mijn Alfie af![]()
Lavenderr, kom er maar in !!!!geef je mening over Derek
een maand??? ik dacht 4 afleveringenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
BBC Entertainment loopt een maand achter Heksie
Heb ff gekeken hoever ze waren op BBC Entertainment, dus er komt nog heel watquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een maand??? ik dacht 4 afleveringendus jij en Lavenderr weten alles al
Pas je wel op dat ze niet afknellenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:00 schreef beequeen het volgende:
Kom er maar in, Lavenderr?????![]()
* beequeen gaat heul snel op haar handen zitten.
Die ziet er ook stoer uitquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:54 schreef Jian het volgende:
En als we dan Geronimo en Cochise gehad hebben dan hoort daar natuurlijk de 3e grote War chief der Apachen bij; Mangas Coloradas (c.1793 – January 18, 1863) (de schoonvader van Cochise)
[ afbeelding ]
Heeft de blanken en de Mexicanen ook veel pijn gedaan, ze konden eigenlijk niet anders dan hem op z'n 70ste tijdens vredesbesprekingen lafhartig vermoorden.
Als die Apachen de helft van het aantal manschappen hadden gehad van de blanken dan had Amerika volgens mij nu Apachenland geheten.
Dank jequote:Op woensdag 30 januari 2013 19:08 schreef Dotteke het volgende:
Leuk verslag bende en tonja, de video's'en zo ga ik morgen kijken zijn er heel veel. ;
Volgens mij om aan te geven dat ze tekst neer wilde plempen die lang niet door de beugel konquote:
Ow bedankt voor de uitleg zoaquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:11 schreef ZOA het volgende:
[..]
Volgens mij om aan te geven dat ze tekst neer wilde plempen die lang niet door de beugel kon
omdat we net zo mooi van al dat ranzige af waren
T0nja kan dat leuk jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:11 schreef jacqhassel het volgende:
Het verslag is leuk geschreven....
Staat onder mijn favo's. Morgen op mijn gemak bekieken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:10 schreef BendeBielzen het volgende:
Dank jeNeem de tijd hoor, het blijft er voorlopig wel opstaan en waarschijnlijk komen er ook nog wel een paar fotootjes bij!
Ja! Zoiets.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:11 schreef ZOA het volgende:
Volgens mij om aan te geven dat ze tekst neer wilde plempen die lang niet door de beugel kon
nu ga ik even op mijn handen zittenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:11 schreef ZOA het volgende:
[..]
Raak je ze niet kwijt dan? *Flomp!quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nu ga ik even op mijn handen zitten
Wordt wel stillekes hier dan!!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:20 schreef Jian het volgende:
Iedereen gaat op de handen zitten, wat saai
Zolang het hun eigen handen maar zijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:20 schreef Jian het volgende:
Iedereen gaat op de handen zitten, wat saai
Ugh!quote:
Arme meidquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:21 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ugh!
Wij hebben trouwens ook ons eigen hollandse pocahontasje...
volgens mij lullen jullie volkomen langs elkaar heenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:21 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ugh!
oh wat was dat dom, om die griet naar het songfestival te sturen, vond het 10 keer niksquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:21 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ugh!
Dat was wel zo ongeveer haar niveau inderdaad.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:27 schreef beequeen het volgende:
Joan deed het leuk bij het Open Podium van waterkokert. Daar had ze het bij moeten laten.
Alsido zou het wel geweten hebben. Hadden ze hem maar als geluidsman meegenomen naar het ES, dan was alles goed gekomen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:29 schreef pullup het volgende:
Dat was wel zo ongeveer haar niveau inderdaad.
Vond haar hier idd beter dan dat songfestival gebeuren!quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:27 schreef beequeen het volgende:
Joan deed het leuk bij het Open Podium van waterkokert. Daar had ze het bij moeten laten.
Heb even foto's bekeken van jullie reis, mooi zijn ze, morgen even uitgebreid kijkenquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:04 schreef tonja het volgende:
Ik heb net een knolselderij, een winterpeen, 2 preien 2 tenen knoflook, een heleboel kastanje champignons, dille en kabeljauw gesneden en ik bloed niet eens.
Dat is het betere werkquote:
quote:
Always at your service.quote:
Ik wil graag een paar sokken. Denk je dat dat gaat lukken met die hiel? Schijnt moeilijk te zijn.quote:
Je doet het niet hè...quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:05 schreef Jian het volgende:
Ik verveel me![]()
ik wil ook een chatlog !
Waarom krijgt Gert wel een chatlog en ik niet?
Maak een, al dan niet, afgetimmerd forumpje en laat iedereen chatlogs posten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:05 schreef Jian het volgende:
Ik verveel me![]()
ik wil ook een chatlog !
Waarom krijgt Gert wel een chatlog en ik niet?
Ik doe wel een zakdoekquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wil graag een paar sokken. Denk je dat dat gaat lukken met die hiel? Schijnt moeilijk te zijn.
Ik heb gedruktquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je doet het niet hè...
[ afbeelding ]
Ik voel me buitengesloten, jij niet? iedereen heeft chatlogs behalve wij, tis gvd een complotquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Maak een, al dan niet, afgetimmerd forumpje en laat iedereen chatlogs posten.![]()
Is veul handiger, weten we eens een keer waar het over gaat.
Je hebt in ieder geval het red-buttonwoord niet genoemd..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ben jij eigenlijk onderdeel van het probleem?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Maak een, al dan niet, afgetimmerd forumpje en laat iedereen chatlogs posten.![]()
Is veul handiger, weten we eens een keer waar het over gaat.
Jah, en nu wil Scrut ook nog de nieuwe Wiem worden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik voel me buitengesloten, jij niet? iedereen heeft chatlogs behalve wij, tis gvd een complot
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval het red-buttonwoord niet genoemd..KippekontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk onderdeel van het probleem?
Ome Wiemquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Jah, en nu wil Scrut ook nog de nieuwe Wiem worden.
Okee, maar krijgen wel wel een chatlog dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begin ook een chat op Ustream en vertel niemand het wachtwoord.
Eens per maand zal ik die rondsturen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, maar krijgen wel wel een chatlog dan?
Mootie ook een keer drukken?quote:
Je hebt het toch wel gelezen, we hebben een nieuwe "opa", maar hij is er alleen in het weekend, we moeten dus nog even wachten, maar we hebben z'n topic al een beetje ingericht!quote:
Daar ga ik niet mee akkoord. Eens per maand, om de dag lijkt me beter.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eens per maand zal ik die rondsturen.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mootie ook een keer drukken?Het was het eerste wat me opviel. Wie hangt er nou een peertje in een hok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mwah, ik lees niet alles terug. Dat gelul van vanmiddag was niet doorheen te komen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt het toch wel gelezen, we hebben een nieuwe "opa", maar hij is er alleen in het weekend, we moeten dus nog even wachten, maar we hebben z'n topic al een beetje ingericht!
Zoveel praat ik nou ook weer niet in mezelf.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar ga ik niet mee akkoord. Eens per maand, om de dag lijkt me beter.
ik weet niet meer waarover het ging, o shit, denk je dat, dat erg is?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, ik lees niet alles terug. Dat gelul van vanmiddag was niet doorheen te komen.
Hoezo, hoe moeten die kippen anders 's avonds lezen, bij een kaars ofzo?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was het eerste wat me opviel. Wie hangt er nou een peertje in een hok.
Oosterse recepten en breipatronen, zoiets was het.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
ik weet niet meer waarover het ging, o shit, denk je dat, dat erg is?
Kippen lezen niet, gekkerd!quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo, hoe moeten die kippen anders 's avonds lezen, bij een kaars ofzo?
Wel hoor. Ze zijn misschien wat kippig maar met goede verlichting en een leesbrilletje is dat zo opgelost.quote:
Oooh, Bert Conimex, nu weet ik het weerquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oosterse recepten en breipatronen, zoiets was het.
Dat is Bert_Opzetborstel. Die van Conimex is een andere.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Oooh, Bert Conimex, nu weet ik het weer
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel hoor. Ze zijn misschien wat kippig maar met goede verlichting en een leesbrilletje is dat zo opgelost.
wat doe jij nou?quote:
Wiem Conimexquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is Bert_Opzetborstel. Die van Conimex is een andere.
Opletten!
Sollyquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:37 schreef Jian het volgende:
[..]
wat doe jij nou?Reageren op (vermeend) onrecht geeft je niet het recht om zelf ook even uit te halen. Denk je er aan!
Ja, ik geloof dat je dan onderdeel van het probleem bent! Heb je al een chatlog gekregen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:38 schreef MichieldeR het volgende:
Ik heb een probleem met impuls aankopen, zit ik hier dan goed ?
Ja hoor. Hier is niks te koop.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:38 schreef MichieldeR het volgende:
Ik heb een probleem met impuls aankopen, zit ik hier dan goed ?
te laatquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Solly![]()
Geen TR plaatsen pleaaaaaase?
Ik wist helemaal niet dat Conimex een familiebedrijf is.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, het was niet Wiem, die is van Chaootje, deze was van Poezewoest
Ik verkoop chatlogs. Best jammerquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja hoor. Hier is niks te koop.
Daar is Jian wel voor in de markt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:42 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik verkoop chatlogs. Best jammer
O, wacht effe, ik krijg net bericht terug naar aanleiding van mij TR, je moet honderd weesgroetjes doen of een foto van je blotte tetten posten of anders 14 dagen brommen!quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Solly![]()
Geen TR plaatsen pleaaaaaase?
Weet hij dat die van mij fake zijn? Nu wel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar is Jian wel voor in de markt.
De man van Poezewoest, Dirk, die schijnt directeur te zijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat Conimex een familiebedrijf is.
Die heet eigelijk Dirk van de Broekquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:45 schreef Jian het volgende:
[..]
De man van Poezewoest, Dirk, die schijnt directeur te zijnheb ik gehoord hoor.
Ha! Ik voel ineens een band. Weesgroetjes! Dat dacht ik vroeger ook altijd, als niet-katholiek, en ik dacht dat het inhield dat je heel vaak een wees moest groeten in gedachten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:44 schreef Jian het volgende:
[..]
O, wacht effe, ik krijg net bericht terug naar aanleiding van mij TR, je moet honderd weesgroetjes doen of een foto van je blotte tetten posten of anders 14 dagen brommen!
Weesgroetjes, Weesgegroetjes wat maakt het uit, we willen een foto van je blote tetten niet die stomme groetjesquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ha! Ik voel ineens een band. Weesgroetjes! Dat dacht ik vroeger ook altijd, als niet-katholiek, en ik dacht dat het inhield dat je heel vaak een wees moest groeten in gedachten.
Ja tettenquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Weesgroetjes, Weesgegroetjes wat maakt het uit, we willen een foto van je blote tetten niet die stomme groetjes
Dirk Kat ...quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:45 schreef Jian het volgende:
[..]
De man van Poezewoest, Dirk, die schijnt directeur te zijnheb ik gehoord hoor.
Ik altijd naar de Pinkstergemeente, geweldig lopend buffet na afloop van de dienstquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ging vroeger ook eens per maand naar de katholieke kerk. Oud papier inzamelen voor school.
Niets slecht over de Pinxtergemeentequote:Op woensdag 30 januari 2013 23:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik altijd naar de Pinkstergemeente, geweldig lopend buffet na afloop van de dienst
Wat begrijp je niet aan "geweldig lopend buffet"quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:51 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Niets slecht over de Pinxtergemeente
Nee hoor, was altijd gratisquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:52 schreef MichieldeR het volgende:
Het eten is goed maar het kost wat geld.
Later als je groot bentquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Weesgroetjes, Weesgegroetjes wat maakt het uit, we willen een foto van je blote tetten niet die stomme groetjes
Heej, heej, Michiel is zo'n blije eikel hèquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond die Pinkstergemeenteleden verdacht. Allemaal van die blije eikels.
Heeft hij die nog welquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej, heej, Michiel is zo'n blije eikel hè
Ik ben altijd blij.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej, heej, Michiel is zo'n blije eikel hè
Nee joh ik was een jaar of 16 en er was zo'n gemeente bij ons in de buurt en daar ik ging ik dan heen met vrienden als het regende vooral en dan mochten we binnen en meeeten en drinken en er waren een hoop gezinnen met knappe dochters enzoquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:53 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Dan ben je nooit echt lid geweest.
Ik ben 1,84m. Nu hebben we nog iemand nodig van 1,80 en dan kunnen we naar het carnaval als de gebroeders Dalton.quote:
Doe maar niet anders ga je morgen weer over de tong in de breigroepquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik de camera even halen.
lolquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben 1,84m. Nu hebben we nog iemand nodig van 1,80 en dan kunnen we naar het carnaval als de gebroeders Dalton.
Ikke!!quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben 1,84m. Nu hebben we nog iemand nodig van 1,80 en dan kunnen we naar het carnaval als de gebroeders Dalton.
Je wil de foto gewoon niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe maar niet anders ga je morgen weer over de tong in de breigroep
Nou compleet dan, dan is Michiel Joe, die kleine driftkop en in ben Averell, die do ... ow wach effe.quote:
Die het altijd over eten heeftquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou compleet dan, dan is Michiel Joe, die kleine driftkop en in ben Averell, die do ... ow wach effe.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou compleet dan, dan is Michiel Joe, die kleine driftkop en in ben Averell, die do ... ow wach effe.
Huh, jawel, ik was al helemaal opgewonden, maar ik wil alleen niet dat ze morgen kwaad over je spreken, je weet hoe ze zijn, de breigroepquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:49 schreef Toverheks het volgende:
ik kreeg hele andere antwoorden na aanleiding van mijn TR, komt zeker omdat ik niet van die dikke tetten heb
Nep, dat zou Lucky Luke nooit doenquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met de Daltons liep het trouwens niet erg goed af
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:12 schreef Jian het volgende:
Oh, jongens, daar is Gert, gewoon lopen, net doen alsof er niks aan de hand is, praat gewoon over het weer enzo....![]()
voor het weet ben je onderdeel van het probleem
En ik heb ook kantelramen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, beetje winderig en nat, maar het schijnt beter te worden
Dat klinkt eigenlijk best ranzig lolquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit je nou over HDNGMW te praten?quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Sssstt hij mag niet genoemd worden johquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zit je nou over HDNGMW te praten?
Een nieuwe vorstperiodequote:Op donderdag 31 januari 2013 00:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is vast een notequote:Op donderdag 31 januari 2013 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zit je nou over HDNGMW te praten?
Ik kan dus niet breien, maar als het goed is, heeft Jian de naalden al klaarliggen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt iets breien om de ventilatieroosters af te dichten.
Nou, kinky hoor, ..... naaldenquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan dus niet breien, maar als het goed is, heeft Jian de naalden al klaarliggen.
Hij is een Rock 'n' Roll junkie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan dus niet breien, maar als het goed is, heeft Jian de naalden al klaarliggen.
of een pannenlap, voor onder het pannetje met Conimexdingusquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt iets breien om de ventilatieroosters af te dichten.
Och, tot nu toe zijn al mijn notes complimenten, dus ik kan het hebben!quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die heb ik je dan fijn aangesmeerd
We gaan er in IQ niet op vooruit, qua vogs. Of has the best yet to come, qua prins pils? Hij is niet dóm of zo, maar het fingerspitzengefühl van zijn moeder mist hij.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:15 schreef ZOA het volgende:
[..]
Een nieuwe vorstperiode
jaartje of 30
O ja, jij had een abboquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, tot nu toe zijn al mijn notes complimenten, dus ik kan het hebben!
Verkapt uitlokken van een ban. ♪ +1quote:
ik schoot in de lachquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe maar niet anders ga je morgen weer over de tong in de breigroep
Neu.. het is soms wat kinderachtig, maar niet kwaadaardig.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:23 schreef Jian het volgende:
Zouden wij nu ook in de FB komen morgenochtend?
Naar aanleiding van het gezellige breikransje het stelletje idioten in de SC vanochtend,gisterenavond even een paar punten/verzoeken:
Nah, Gert haalt alles wat met mij te maken heeft uit de FB.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:23 schreef Jian het volgende:
Zouden wij nu ook in de FB komen morgenochtend?
Naar aanleiding van het gezellige breikransje het stelletje idioten in de SC vanochtend,gisterenavond even een paar punten/verzoeken:
Doet ut zeer?quote:
Als het om Scrut gaat, ga ik gewoon ver, het gaat vanzelf, ik kan mezelf niet helpenquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Verkapt uitlokken van een ban. ♪ +1
Staat er weer een chat in de brand?quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
Gehert! Rook je ook die brandlucht?
Dat was ik maarquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
Wat weet jij van 'm en waarom weet ik dat niet?quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, Gert haalt alles wat met mij te maken heeft uit de FB.
en krijgen we daar dan een log van, pullleaaaase!quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Staat er weer een chat in de brand?
Dat is het geheim van Conimex.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat weet jij van 'm en waarom weet ik dat niet?
Die fucker verdient het ook. Het is dat ik een zooi posts van 'm in FB al had weggemieterd voordat ik ze genote had, anders had-ie minstens een maand kunnen brommen vanachter z'n hasjpijp!quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Als het om Scrut gaat, ga ik gewoon ver, het gaat vanzelf, ik kan mezelf niet helpen
Ja, maar dat deel je toch met Sandeman!quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is het geheim van Conimex.
Only after eight.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar dat deel je toch met Sandeman!
quote:
quote:
Dat was geen brandlucht...quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
ramptoeristquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
Valkenboslaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, ok, misschien was ik iets te optimistisch en stond ik hier een klein beetje te dichtbij
[ afbeelding ]
En toen stuurde een boze agente mij weg.
Dat idee heb ik nou ook ...quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
In Den Haag gebeurt normaal gesproken ook echt geen kut, hè?
Verkoopt ze er popcorn en cola bij ook?quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:35 schreef Jian het volgende:
Liesje is het type waardoor die files op de andere rijbaan altijd ontstaan
Niet op een paar 100 meter van mijn huis nee. (Of er moet ruzie in de kroeg zijn dat is nog dichterbij)quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
In Den Haag gebeurt normaal gesproken ook echt geen kut, hè?
Zijn we dat niet allemaal? Je post in RLS of je post daar niet he?quote:
Gelukkig heb ik geen rijbewijs. De agente was echt heel erg boosquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:35 schreef Jian het volgende:
Liesje is het type waardoor die files op de andere rijbaan altijd ontstaan
Mooie bloezèèè, nieuw?quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En nu op weg naar het feestje van de ambassadeur.
Jah ... stel je voor dat je een heldendaad verrichten zouquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen rijbewijs. De agente was echt heel erg boos
Ja vind je het gek, had je nog een statief neergezet of was je vanuit de hand aan fotograferen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen rijbewijs. De agente was echt heel erg boos
Gewoon met mijn crappy telefoon. En daar had ik ter plaatse spijt van omdat ik niet kon inzoomen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja vind je het gek, had je nog een statief neergezet of was je vanuit de hand aan fotograferen?
Ik kom de deur alleen nog maar uit als er geschoten wordt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:39 schreef Gert het volgende:
Goede poging tot RLS Lies! Laat ze maar lullen! In A'dam gebeurt zóveel dat ze hier elke avond urenlang rondhangen. Jij staat tenminste met je poten in het bluswater.
en dan nog alleen als het zwaar kaliber is!quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kom de deur alleen nog maar uit als er geschoten wordt.
Allicht. Voor zo'n homopistooltje loopt niemand hier meer warm.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:41 schreef Jian het volgende:
[..]
en dan nog alleen als het zwaar kaliber is!
Dan steekt ze het maar weer aan...quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:43 schreef Jian het volgende:
Nou Lies, schiet es op, waar blijft de livestream, straks is het uit voor we beeld hebben
quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:43 schreef Jian het volgende:
Nou Lies, schiet es op, waar blijft de livestream, straks is het uit voor we beeld hebben
Alleen voor beschuit een 357 Magnum kom ik eruitquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Allicht. Voor zo'n homopistooltje loopt niemand hier meer warm.
Nee, Bob is BobdeStreamerquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:49 schreef Jian het volgende:
Bob ..., Bob, was 't, Conimex Bob, het schiet me ineens te binnen
Hoeveel heb je er nu dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:02 schreef mootie het volgende:
Dilemma dilemma... Willen we er nog een kat bij?
Als het een lieve, dikkerd is zou ik het doenquote:Op donderdag 31 januari 2013 01:04 schreef mootie het volgende:
[..]
2
Vrienden van ons moeten afstand doen ivm zware allergie, na 2 jaar aanklooien.
Het is een magere, lieve siamees.quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Als het een lieve, dikkerd is zou ik het doen
Als ik single was zou je zomaar de spijker op de kop hebben geslagen.quote:
Ik zou nu natuurlijk moeten vragen of je vriend niet van poesjes houdt. Maar dat vind ik te plat, dus dat doe ik niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik single was zou je zomaar de spijker op de kop hebben geslagen.
Er klopt geen bal van die zin.
Hij vindt onze katten geweldig.quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou nu natuurlijk moeten vragen of je vriend niet van poesjes houdt. Maar dat vind ik te plat, dus dat doe ik niet.
Ik vind het eigenlijk ook prima. Zeker omdat ze heel veel moeite hebben met afstand doen. Genoeg mensen willen hem hebben, maar ze willen eigenlijk graag dat hij naar ons gaat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:13 schreef Jian het volgende:
2 of 3 katten maakt toch geen zak uit? Wat kan je niet of minder als je 3 i.p.v. 2 katten hebt ? Klaar dus opgelost, sjee ik ben goed in dit soort dingen zeg
Nou ja, dat wel, maar voor je het weet vormen ze groepjes en trappen ze onschuldige voorbij komende Hollandse huiskatten zomaar in elkaar, die neiging hebben zequote:Op donderdag 31 januari 2013 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo'n Siamees zal toch wel geïntegreerd zijn?
Dat kan, maar de kans dat het wel goed gaat is groter .....quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn vriend is erg van het 'eigen kat eerst'. Hij is bang dat zij er moeite mee zullen hebben.
Als die van ons tegen hem aan lopen valt hij om. De oosterse vechtsporten zijn niet zijn forte.quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja, dat wel, maar voor je het weet vormen ze groepjes en trappen ze onschuldige voorbij komende Hollandse huiskatten zomaar in elkaar, die neiging hebben ze
quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, shit meid, wat lullig voor je, misschien moet je gewoon een minnaar nemen ....
Brabanders, zeker?quote:Op donderdag 31 januari 2013 01:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Als die van ons tegen hem aan lopen valt hij om. De oosterse vechtsporten zijn niet zijn forte.
Nou hebben wij wel mietjes. De terroristen van de buren zijn hier ook de baas in huis, en dat zijn Nederlanders.
Tsja, we krijgen nu een angsthaas als koning. Zal nooit vergeten dattie toen met de Damschreeuwer het eerste op de vlucht sloeg!quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
We gaan er in IQ niet op vooruit, qua vogs. Of has the best yet to come, qua prins pils? Hij is niet dóm of zo, maar het fingerspitzengefühl van zijn moeder mist hij.
Gelukkig wordt dat steeds minder belangrijk. Tenzij er oorlog uitbreekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op donderdag 31 januari 2013 07:06 schreef jacqhassel het volgende:
Goedemorgen..
Bij gelezen.Sommigen hier hebben echt humor.
Voor de chatlogs moet je niet bij mij zijn.
Hopelijk geeft de gene ze ook voortaan door aan jou Jian. Dat kleine logje dat ik heb gehad nl is niet veel bijzonders
Vond het wel grappigquote:Op donderdag 31 januari 2013 08:18 schreef pullup het volgende:
Ik heb al dat gebabbel van vannacht gelezen hoor in afwachting van die pics van mootie.
Doe het niet. Je moedigt ze nu alleen maar aan.quote:
Ach als het op een leuke manier gaatquote:Op donderdag 31 januari 2013 08:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Doe het niet. Je moedigt ze nu alleen maar aan.
Nu kan je niet meer zeggen dat ik je niet gewaarschuwd heb
quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:37 schreef jacqhassel het volgende:
selam als je zo moe bent ff terug je mand in een optie
De vraag is welke loopt het prettigst?quote:
Nee hoor ga zo pc afsluiten en naar Delftquote:Op donderdag 31 januari 2013 08:43 schreef pullup het volgende:
Ergens in de duistere krochten van de interwebz ruik ik weer alle ingredienten voor een ochtendje breien en steken.
Al hoef ik niets meer te bewegen om toch vooruit te komen met het laatste paar dan nog komen ze niet in de buurt van mijn voetenquote:Op donderdag 31 januari 2013 08:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
De vraag is welke loopt het prettigst?
Jij denkt dat jij de interwebz bent ?quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:45 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee hoor ga zo pc afsluiten en naar Delft![]()
![]()
Dat blijft toch mijn stad, ondanks dat ik er niet meer woon.
Ik dek me vast inquote:Op donderdag 31 januari 2013 08:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij denkt dat jij de interwebz bent ?
Die nennam kan ook prima in zijn eentje rellen met smileysquote:
Vond het ook om te gapen, want we mogen het er niet meer over hebben van Gert.quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Die nennam kan ook prima in zijn eentje rellen met smileys
Lang leven de NS!!!quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:46 schreef jacqhassel het volgende:
waai uit mijn hemd op station.geen sneeuw.geen regen.wel vertraging...
Precies ze zijn allemaal naar buiten gegaan en ik moet ook zo op padquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze hebben een 'dagje' dat kun je toch lezen blinde vink.
Te laat. Ze zitten al in de treinquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies ze zijn allemaal naar buiten gegaan en ik moet ook zo op pad
Ik zal extra voorzichtig zijn in de buurt van breiende mensjes in de trein vandaagquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Te laat. Ze zitten al in de treinTenzij het de Fyra is, dan red je het nog makkelijk
Ja, ja ik lees het nu. Oh leuk met z'n allen met de bus naar Delft begrijp ik, naar de Delfstblauw Ateliers en daarna koffie met een tompouce! Nou genieten maar damesquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze hebben een 'dagje' dat kun je toch lezen blinde vink.
Ik was om 6.30 uur al op pad, wann kutweerquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies ze zijn allemaal naar buiten gegaan en ik moet ook zo op pad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |