Er zijn ook wel degelijk overeenkomsten tussen uilen en indianen .. voornamelijk verenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
Leuk, die uilen
ik bedoel die Indiaan![]()
ook dat ja, maar we waren net zo lekker van het ranzige afquote:
Dat heb je goed gedaan jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:28 schreef ZOA het volgende:
[..]
ook dat ja, maar we waren net zo lekker van het ranzige af
Ga rustig door hoor.quote:
Ik heb meer met roken en vuurwater.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:33 schreef Dotteke het volgende:
Laten we er dan ook maar een Indianen muziekje tegen aan gooien
Dit zijn Zuid-Amerikaanse Sissy Indianen die doen daar niet aan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:36 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik heb meer met roken en vuurwater.
De traditionele gebruiken zeg maar
Jij weet best veel van Indianen zeker?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit zijn Zuid-Amerikaanse Sissy Indianen die doen daar niet aan.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:36 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik heb meer met roken en vuurwater.
De traditionele gebruiken zeg maar
Dan mag jij de volgendequote:Op woensdag 30 januari 2013 18:44 schreef Toverheks het volgende:
was gesjellig vanmiddag zo over de Indianen en aanverwanten, maar mis KlukKluk in de OP
Ha Tiet der ops worden altijd voor haar neus weggekaapt!quote:
Ga ff lezen leuk!!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:45 schreef BendeBielzen het volgende:
Voor de mensen die er interesse in hebben, ons reisverslag is te zien op http://members.upc.nl/r.vandijk32/Hurghada.htm
De achtergrond wilt niet laden maar das voor later zorg
Thanks, ik ga even snuffelen daar.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:45 schreef BendeBielzen het volgende:
Voor de mensen die er interesse in hebben, ons reisverslag is te zien op http://members.upc.nl/r.vandijk32/Hurghada.htm
De achtergrond wilt niet laden maar das voor later zorg
Nee Pullup hebt het nu officieel beloofdquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:46 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ha Tiet der ops worden altijd voor haar neus weggekaapt!
Even lezen gaat niet lukken zie ikquote:
Meer vertel ik niet anders is de spanning eraf Heksiequote:
Ik ga me er natuurlijk ook aan houden als je een mooie Op wil makenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee Pullup hebt het nu officieel beloofden Bende ik ga vanavond eens er rustig voor zitten
moet zo ff de pleiterik maken
ohhhhhhhhh poezewoes hoop het zo he, wat heb ik een gruwelijke hekel aan dat karakter, echt en nog een rotkop heeft die Derek ook, je blijft gewoon van mijn Alfie afquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Meer vertel ik niet anders is de spanning eraf Heksie
ik ga wel wat in elkaar knutselen en stuur hem dan via pm morgen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga me er natuurlijk ook aan houden als je een mooie Op wil maken
BBC Entertainment loopt een maand achter Heksiequote:Op woensdag 30 januari 2013 18:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhhh poezewoes hoop het zo he, wat heb ik een gruwelijke hekel aan dat karakter, echt en nog een rotkop heeft die Derek ook, je blijft gewoon van mijn Alfie af![]()
Lavenderr, kom er maar in !!!!geef je mening over Derek
een maand??? ik dacht 4 afleveringenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
BBC Entertainment loopt een maand achter Heksie
Heb ff gekeken hoever ze waren op BBC Entertainment, dus er komt nog heel watquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een maand??? ik dacht 4 afleveringendus jij en Lavenderr weten alles al
Pas je wel op dat ze niet afknellenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:00 schreef beequeen het volgende:
Kom er maar in, Lavenderr?????![]()
* beequeen gaat heul snel op haar handen zitten.
Die ziet er ook stoer uitquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:54 schreef Jian het volgende:
En als we dan Geronimo en Cochise gehad hebben dan hoort daar natuurlijk de 3e grote War chief der Apachen bij; Mangas Coloradas (c.1793 – January 18, 1863) (de schoonvader van Cochise)
[ afbeelding ]
Heeft de blanken en de Mexicanen ook veel pijn gedaan, ze konden eigenlijk niet anders dan hem op z'n 70ste tijdens vredesbesprekingen lafhartig vermoorden.
Als die Apachen de helft van het aantal manschappen hadden gehad van de blanken dan had Amerika volgens mij nu Apachenland geheten.
Dank jequote:Op woensdag 30 januari 2013 19:08 schreef Dotteke het volgende:
Leuk verslag bende en tonja, de video's'en zo ga ik morgen kijken zijn er heel veel. ;
Volgens mij om aan te geven dat ze tekst neer wilde plempen die lang niet door de beugel konquote:
Ow bedankt voor de uitleg zoaquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:11 schreef ZOA het volgende:
[..]
Volgens mij om aan te geven dat ze tekst neer wilde plempen die lang niet door de beugel kon
omdat we net zo mooi van al dat ranzige af waren
T0nja kan dat leuk jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:11 schreef jacqhassel het volgende:
Het verslag is leuk geschreven....
Staat onder mijn favo's. Morgen op mijn gemak bekieken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:10 schreef BendeBielzen het volgende:
Dank jeNeem de tijd hoor, het blijft er voorlopig wel opstaan en waarschijnlijk komen er ook nog wel een paar fotootjes bij!
Ja! Zoiets.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:11 schreef ZOA het volgende:
Volgens mij om aan te geven dat ze tekst neer wilde plempen die lang niet door de beugel kon
nu ga ik even op mijn handen zittenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:11 schreef ZOA het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |