Dit is het niveau "Park checken" al bijna voorbijquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:47 schreef Quantic het volgende:
Wauw, dit begint legendarische vormen aan te nemen
User van de dag.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:46 schreef iBenny het volgende:
Gaat dat User van de Week interview nog door?
Ga dan voor een 'Bert-fire topic'quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Berten: Een grap met iemand uit halen terwijl het 'slachtoffer' het halverwege al door heeft en vervolgens de grap naar eigen hand toe draait
Hopelijk vanavond al terugquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
User van de dag.
Heb het net naar hem toegestuurd.
Goed bezig welquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
User van de dag.
Die bedoel ik inderdaadquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
User van de dag.
Hij wil meewerken ja, dat had hij me gisteren al toegezegd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die bedoel ik inderdaad.
Nice. Hopelijk wil hij meewerken
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hij wil meewerken ja, dat had hij me gisteren al toegezegd.
Moeten we dat nog van hem geloven dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hij wil meewerken ja, dat had hij me gisteren al toegezegd.
Nee manquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Had zelf alleen al bijna 2 pagina's aan tekst. Straks nog even wat cutten.
[..]![]()
![]()
Mijn eigen quasi-chique gebrabbel bedoel ik. In Bert's teksten ga ik niet snijden. Voordat ik het weet heb ik ook een cameraploeg voor de deur. Die man is overal toe in staat.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee manAlles over Bert moet je gewoon zo laten staan
Maakt niet uit dat 't dan lang is
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mijn eigen quasi-chique gebrabbel bedoel ik. In Bert's teksten ga ik niet snijden. Voordat ik het weet heb ik ook een cameraploeg voor de deur. Die man is overal toe in staat.
[..]
Mijn eigen quasi-chique gebrabbel bedoel ik. In Bert's teksten ga ik niet snijden. Voordat ik het weet heb ik ook een cameraploeg voor de deur. Die man is overal toe in staat.
[..]
quote:
Baasquote:Opname van het nummer "Rimbalzello" door Los Clementos in december 1983. Deze opname heb ik gemaakt in het kader van een wedstijd om een reis naar Las Vegas te kunnen winnen. Ik werd uiteindelijk een van de winnaars en ben 1 week in Las Vegas geweest. Het was een combinatie van een bezoek aan een video-beurs en bezoekjes aan diverse attracties in en rond Las Vegas.
Straks krijg je een baantje aangeboden bij L1 door het bovengemiddelde niveau van je interviewquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dan bedankt ik vriendelijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Straks krijg je een baantje aangeboden bij L1 door het bovengemiddelde niveau van je interview
Daar mag je alleen werken met een raar accentquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Straks krijg je een baantje aangeboden bij L1 door het bovengemiddelde niveau van je interview
Dat heb ik wel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daar mag je alleen werken met een raar accent
Als het lijkt op Limburgs: aangenomenquote:
Gelukkig niet. Plus het is aan de andere kant van het land dus dat ga ik sowieso niet doen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als het lijkt op Limburgs: aangenomen
Ik ben een rasechte limburger, maar aan mij horen de limburgers het niet. 1 stap buiten limburg en iedereen hoort het aan de Gquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Plus het is aan de andere kant van het land dus dat ga ik sowieso niet doen.
Ik voel een nieuw werkwoord aankomenquote:
Wel link met de f zo net schuin onder de r....quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:08 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Ik voel een nieuw werkwoord aankomen![]()
Ik bert
Hij bertt
Wij bertten
We hebben gebert
Het blijft Fok! hèquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:08 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Ik berd
Hij berdt
Wij berdden
We hebben geberd
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wel link met de f zo net schuin onder de r....
Nou, deze stunt was anders wel een heftige gebertenis.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:08 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Ik bert
Hij bertt
Wij bertten
We hebben gebert
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:12 schreef schaakstuk het volgende:
[..]
Nou, deze stunt was anders wel een heftige gebertenis.
Er viel niks live op L1 te volgenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:16 schreef Onufriev het volgende:
Wat een reeks, heb zonet alle 10 topics doorgelezen![]()
Was al aan het balen dat ik er te laat achter kwam dat het live op L1 te volgen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |