Dan bedankt ik vriendelijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Straks krijg je een baantje aangeboden bij L1 door het bovengemiddelde niveau van je interview
Daar mag je alleen werken met een raar accentquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Straks krijg je een baantje aangeboden bij L1 door het bovengemiddelde niveau van je interview
Dat heb ik wel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daar mag je alleen werken met een raar accent
Als het lijkt op Limburgs: aangenomenquote:
Gelukkig niet. Plus het is aan de andere kant van het land dus dat ga ik sowieso niet doen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als het lijkt op Limburgs: aangenomen
Ik ben een rasechte limburger, maar aan mij horen de limburgers het niet. 1 stap buiten limburg en iedereen hoort het aan de Gquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Plus het is aan de andere kant van het land dus dat ga ik sowieso niet doen.
Ik voel een nieuw werkwoord aankomenquote:
Wel link met de f zo net schuin onder de r....quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:08 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Ik voel een nieuw werkwoord aankomen![]()
Ik bert
Hij bertt
Wij bertten
We hebben gebert
Het blijft Fok! hèquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:08 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Ik berd
Hij berdt
Wij berdden
We hebben geberd
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wel link met de f zo net schuin onder de r....
Nou, deze stunt was anders wel een heftige gebertenis.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:08 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Ik bert
Hij bertt
Wij bertten
We hebben gebert
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:12 schreef schaakstuk het volgende:
[..]
Nou, deze stunt was anders wel een heftige gebertenis.
Er viel niks live op L1 te volgenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:16 schreef Onufriev het volgende:
Wat een reeks, heb zonet alle 10 topics doorgelezen![]()
Was al aan het balen dat ik er te laat achter kwam dat het live op L1 te volgen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |