Gelukkig niet. Plus het is aan de andere kant van het land dus dat ga ik sowieso niet doen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als het lijkt op Limburgs: aangenomen
Ik ben een rasechte limburger, maar aan mij horen de limburgers het niet. 1 stap buiten limburg en iedereen hoort het aan de Gquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Plus het is aan de andere kant van het land dus dat ga ik sowieso niet doen.
Ik voel een nieuw werkwoord aankomenquote:
Wel link met de f zo net schuin onder de r....quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:08 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Ik voel een nieuw werkwoord aankomen![]()
Ik bert
Hij bertt
Wij bertten
We hebben gebert
Het blijft Fok! hèquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:08 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Ik berd
Hij berdt
Wij berdden
We hebben geberd
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wel link met de f zo net schuin onder de r....
Nou, deze stunt was anders wel een heftige gebertenis.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:08 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Ik bert
Hij bertt
Wij bertten
We hebben gebert
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:12 schreef schaakstuk het volgende:
[..]
Nou, deze stunt was anders wel een heftige gebertenis.
Er viel niks live op L1 te volgenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:16 schreef Onufriev het volgende:
Wat een reeks, heb zonet alle 10 topics doorgelezen![]()
Was al aan het balen dat ik er te laat achter kwam dat het live op L1 te volgen was
Ik vind ze er beide supernetjes uitzienquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:32 schreef LookAtMe het volgende:
sudokulover's uiterlijk past wel bij zijn username
Is dit officieel bevestigd? Ik twijfel namelijk over "dt".quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:37 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Werkwoord is berten, stam is bert, ik bert.
dat wel jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:38 schreef -trutje- het volgende:
[..]
Ik vind ze er beide supernetjes uitzien![]()
Voor de FOK'ers wel hoor, een hele impactquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:12 schreef schaakstuk het volgende:
[..]
Nou, deze stunt was anders wel een heftige gebertenis.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:37 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Werkwoord is berten, stam is bert, ik bert.
Ik móet deze post gequote hebben. Gewoon om mijn woorden dicht bij deze legendarische held van de FOK!erlandse geschiedenis, Baas Bert, te hebben.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:12 schreef Bert_opzetborstel het volgende:
Hebben jullie allemaal naar L1 gekeken?
Dit trollen bevalt me wel.![]()
![]()
![]()
De camera was wel van L1, maar het had te weinig "nieuwswaarde"
Maar jullie hebben het filmpje op Youtube toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |