We gaan echt winnen met 1-4 ofzo. Die brabantse joden willen niet winnenquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:18 schreef Caland het volgende:
Ik echt totaal niet. Feyenoord in toppers dit seizoen.
Dan was ik ook gegaan, samen met een PSV'er dat wel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:18 schreef SjaakBauer het volgende:
Wel jammer dat het 1:1 was, anders had dat hele kutstadion vol gezeten met Feijenoorders.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We gaan echt winnen met 1-4 ofzo. Die brabantse joden willen niet winnen
Dit.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:18 schreef Caland het volgende:
Ik echt totaal niet. Feyenoord in toppers dit seizoen.
Vanavond die boeren, volgende ronde de joden in een kolkende Kuip, avondwedstrijdquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit.
Willen we winnen, zullen we 3 toppers op rij moeten pakken. Zie het niet erg gebeuren
Zal wel Ajax zijn, ze gaan echt niet weer het risico nemen dat dat de finale kan zijn (in het geval dat we winnen uiteraard)quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:20 schreef Typisch het volgende:
Is al bekend tegen wie je moet als je wint? Of wordt er dan weer geloot?
Zouden ze het dan aandurven met uitpubliek?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel Ajax zijn, ze gaan echt niet weer het risico nemen dat dat de finale kan zijn (in het geval dat we winnen uiteraard)
Alsof wij deze campagne nog eens thuis gaan loten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vanavond die boeren, volgende ronde de joden in een kolkende Kuip, avondwedstrijd![]()
Nee. Als het in Amsterdam is gewoon geen uitpubliek, bij ons in 2 wedstrijden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zouden ze het dan aandurven met uitpubliek?
nee joh.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zouden ze het dan aandurven met uitpubliek?
Waarschijnlijk jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee. Als het in Amsterdam is gewoon geen uitpubliek, bij ons in 2 wedstrijden.
Belachelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel Ajax zijn, ze gaan echt niet weer het risico nemen dat dat de finale kan zijn (in het geval dat we winnen uiteraard)
Is het al officieel afgeketst?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
nee joh.
Mooi kut trouwens dat die Fer deal niet doorgaat.
Ik vond het wel een ferdeal.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
nee joh.
Als ze consequent zijn doen ze het sowieso in 2 wedstrijden. Maarja, KNVB en consequentquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee. Als het in Amsterdam is gewoon geen uitpubliek, bij ons in 2 wedstrijden.
Ik zie hem nog best gaan, hetzij naar Everton, hetzij naar een andere ploeg.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
nee joh.
Ferdomme.quote:
ff <CTRL>+F5quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:37 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ziet er bij mij zo uit
[ afbeelding ]
Hou je bijdehande tyfusbek lekker tegen mij mafkeesquote:
Rustig aan Loek, de tering man.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:39 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hou je bijdehande tyfusbek lekker tegen mij mafkees
Staat idd nu net pas bij nieuws, zonde zonde
Is het al zeker dat hij niet speelt dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb een slecht gevoel over vanavond.
Al bekend wie er voor Immers komt?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:39 schreef Aldo-MC het volgende:
Hou je bijdehande tyfusbek lekker tegen mij mafkees
Nee, het stond er al een tijdje.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:39 schreef Aldo-MC het volgende:
Staat idd nu net pas bij nieuws, zonde zonde
Doe dan een McClaren-esque quote: Met Fer hebben we een ander team dan zonder Fer.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:45 schreef huffderobot het volgende:
Plus: we kunnen ferschrikkelijk leuke grappen blijven maken. Elke nadeel hep se foordeel.
Gelukkig blijft Fer, want anders moeten we zonder hem verder.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe dan een McClaren-esque quote: Met Fer hebben we een ander team dan zonder Fer.
Immers speelt gewoon (helaas).quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
Al bekend wie er voor Immers komt?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe dan een McClaren-esque quote: Met Fer hebben we een ander team dan zonder Fer.
quote:"With Fer whe're far stronger. I understand that he's ferry dissapointed, but my focus is the team. Leroy needs to do his job."
Waarschijnlijk ja!quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:46 schreef elCholo het volgende:
[..]
[..]
Nee, het stond er al een tijdje.
Je had gewoon eerder moeten refreshen, lul!
Zijn pa wilde al liever dat hij niet zou spelen tegen Feyenoord uit angst voor een blessure zegt al voldoende over zijn fysiek welzijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:50 schreef Muto het volgende:
Dus we hebben een speler met een kapotte knie verkocht voor 5.5 miljoen? Ik vraag me af of Twente nog winst gaat pakken op Fer.
Dit was de laatste kans, tenzij er zich een v Nistleroy-scenario voordoet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:50 schreef Muto het volgende:
Dus we hebben een speler met een kapotte knie verkocht voor 5.5 miljoen? Ik vraag me af of Twente nog winst gaat pakken op Fer.
Sinds Goebbels daar ontslagen is stellen die medische keuringen dus ook niet zoveel meer voor.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:50 schreef Muto het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:feyenoordpings twitterde op woensdag 30-01-2013 om 17:40:32Mokotjo vervangt Janmaat in bekerduel met PSV http://t.co/wKcL5lT0 #psvfey reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds Goebbels daar ontslagen is stellen die medische keuringen dus ook niet zoveel meer voor.Waarom Goebbels, het is Josef M. van de medische staf die al een tijdje zoek is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:feyenoordpings twitterde op woensdag 30-01-2013 om 17:40:32Mokotjo vervangt Janmaat in bekerduel met PSV http://t.co/wKcL5lT0 #psvfey reageer retweet
BFF met GGMM
Oja, dat is waar ook.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom Goebbels, het is Josef M. van de medische staf die al een tijdje zoek is...
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:58 schreef Fuszy het volgende:
Immers moet zich nu laten zien. Faalt hij nog een keer, dan staat zondag denk ik iemand anders op zijn plek.
Zondag staat er ook iemand anders op zijn plek.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:58 schreef Fuszy het volgende:
Immers moet zich nu laten zien. Faalt hij nog een keer, dan staat zondag denk ik iemand anders op zijn plek.
Faalt hij nog een keer, dan staat zondag denk ik iemand anders op zijn plek.
Fer?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:58 schreef Fuszy het volgende:
Die leider van ze blijft ook maar met geld smijten. Kan nooit goed gaan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom Goebbels, het is Josef M. van de medische staf die al een tijdje zoek is...
Immers komt niet uit de Feyenoord-school dus ik denk dat Joop geen interesse heeft. Als Joop snel is kan hij Leerdam nog wegkapen voor, laten we zeggen, 2 miljoen. Special price for you my friend.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:00 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Fer?
Ik ruil Fer wel voor Immers, als die tenminste twee normale knieen heeft.
Wie hebben we op de bank voor het middenveld behalve Vormer dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:03 schreef SjaakBauer het volgende:
Wel raar trouwens dat Singh niet verhuurd is, die had toch prima even een halfjaartje ergens anders kunnen spelen?
Goossens, Mokotjo en Leerdam.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie hebben we op de bank voor het middenveld behalve Vormer dan?
Mokotjo lijkt me zich te moeten richten op RB, Leerdam is weg en Goossens van glas.quote:
Klopt. Maar Singh heeft 3 invalbeurtjes ofzo gehad. Laat hem lekker een halfjaar bij Heerenveen of NEC spelen denk ik dan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mokotjo lijkt me zich te moeten richten op RB, Leerdam is weg en Goossens van glas.
Wat is de positie van Singh dan? Volgens mij is hij een allround middenvelder.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:07 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Die spelen toch helemaal niet op zijn positie man.Kelvin speelt sowieso niet meer voor ons
Ja, dat zou logisch zijn als het bovengenoemde niet het geval was. Anders zit je straks bij blessures ineens met een tekort aan middenvelders.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klopt. Maar Singh heeft 3 invalbeurtjes ofzo gehad. Laat hem lekker een halfjaar bij Heerenveen of NEC spelen denk ik dan.
Da's waar.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, dat zou logisch zijn als het bovengenoemde niet het geval was. Anders zit je straks bij blessures ineens met een tekort aan middenvelders.
Centraal ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wat is de positie van Singh dan? Volgens mij is hij een allround middenvelder.
In Koemans ogen gebrek aan beter?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:08 schreef PIETR het volgende:
Wat een slapjanus, die Koeman. Hoe kun je Immers nou laten staan? Kan geen enkel argument bedenken ..
Waar heb ik het over een rechtsback dan Ritmo?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Centraal ja.
Maar geen rechtsback.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waar heb ik het over een rechtsback dan Ritmo?
Daar gaat je theorie flapdrolquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mokotjo lijkt me zich te moeten richten op RB, Leerdam is weg en Goossens van glas.
Dan zeg ik alsnog nergens dat Singh een rechtsback is.quote:
Verhuren is totaal niet realistisch en de alternatieven die jij noemt voor hem zijn op andere posities moeten spelen of niet/nauwelijks inzetbaar zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan zeg ik alsnog nergens dat Singh een rechtsback is.
Ohja, wil je me niet uit lopen schelden? Ik ben daar nogal gevoelig voor namelijk.
Is goed Loekiequote:Op woensdag 30 januari 2013 18:36 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Verhuren is totaal niet realistisch en de alternatieven die jij noemt voor hem zijn op andere posities moeten spelen of niet/nauwelijks inzetbaar zijn.
Als je mij met die klaarblijkelijke mongool blijft vergelijken ga ik terugschelden vanaf nu. Dus als je de sfeer positief wilt houden stop dan met dat Ritmo of Loek of hoe die allemaal ook mag heten
De man die dat speelde is een van mijn oudooms.. True story.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Die doedelzakspeler voor de wedstrijd met het hand in hand kan ik me nog goed herinneren. Zwaar kippenvel.
Loekie gaat hier vast op reageren.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De man die dat speelde is een van mijn oudooms.. True story.
T zal weer eens niet zo zijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
kopuh kopuh kopuhquote:Feyenoord begint in april met verkoop 'Blijdorp-shirts'
Feyenoord hoopt vanaf 2 april de officiële thuistenues met de tekst 'Diergaarde Blijdorp' te gaan verkopen. Bij de fanshops is er volop vraag naar deze shirtjes, waarin Feyenoord afgelopen weekend tijdens de thuiswedstrijd tegen FC Twente voor het eerst speelde. ,,Ik schat dat we al duizend verzoekjes binnen hebben gekregen,'' zegt manager merchandising Alex van Mook.
De bijzondere tricots zullen geheid een verzamelobject worden, omdat er maar een paar duizend exemplaren worden gemaakt. ,,Dus op is op,'' zegt hij. Overigens vinden de sjaaltjes, rompertjes en shirtjes met het speciale 'olifant-logo' al gretig aftrek. De opbrengst gaat naar Diergaarde Blijdorp, dat tot eind dit seizoen de plek inneemt van verzekeraar ASR als sponsor van Feyenoord.
Met het geld hoopt het bedrijf de oer-Rotterdamse attractie, die in zwaar weer verkeert, de helpende hand te bieden. ASR heeft in de Kuip op alle plekken plaatsgemaakt voor de dierentuin, die zelfs op de boarding langs het veld is te zien. Directeur Marc Damen beschikt tot het einde van het seizoen over de business-unit van de ex-sponsor.
Het filmpje over Giovanni van Bronckhorst en het olifantje Olie van Blijdorp is een regelrechte hit op YouTube. In drie dagen tijd is de video van ruim een minuut al meer dan 55.000 keer bekeken.
In het reclamefilmpje is te zien hoe Giovanni op jonge leeftijd een speelgoedolifant kwijtraakt. Jaren later als Van Bronckhorst profspeler is bij Feyenoord ziet hij het knuffelbeest weer, dat inmiddels is uitgegroeid tot een volwassen exemplaar van 3 meter hoogte.
Tof.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Loekie gaat hier vast op reageren.
BOOOOOOOOOMquote:
Bakkes houden mafkees. Is allang onderzocht ik ben die gast nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Loekie gaat hier vast op reageren.
Waarom mocht jij op de middenstip staan dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
kopuh kopuh kopuh
[..]
Tof.
Ik mocht vorig jaar ook in een volle Kuip op de middenstip staan. Fucking indrukwekkend is dat.
nounounounou.mp4quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:40 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Bakkes houden mafkees. Is allang onderzocht ik ben die gast niet
Moet dat agressieve gedoe nou steeds?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:40 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Bakkes houden mafkees. Is allang onderzocht ik ben die gast niet
Zolang ik Loek genoemd blijf worden wat kennelijk volgens DonRanja een klootzak is of was zal ik daar tegen ageren.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet dat agressieve gedoe nou steeds?![]()
Doe eens normaal en rustig man.
Was met het 75-jarig bestaan van de Kuip.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom mocht jij op de middenstip staan dan?
Inderdaad. Als Loek ruige opmerkingen wil maken gaat hij maar naar de SC.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet dat agressieve gedoe nou steeds?![]()
Doe eens normaal en rustig man.
Da's wel kankerziekquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Was met het 75-jarig bestaan van de Kuip.
[ afbeelding ]
Van jou niet hoor, jij hebt gewoon een stoornisquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Loekie heb ter wel last van hé.
Was jij dat spandoek dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Was met het 75-jarig bestaan van de Kuip.
[ afbeelding ]
Heb de beste man overigens nooit gezien hoor, weet alleen dat hij het wasquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:40 schreef Caland het volgende:
Tof.
Ik mocht vorig jaar ook in een volle Kuip op de middenstip staan. Fucking indrukwekkend is dat.
Nee, die Immers look-a-like bij het uitvak.quote:
Ik overdrijf altijd een beetje, maar stond wel op de middellijn.quote:
Voor iemand die vorige keer nog zo zat te huilen dat al dat "gekanker" niet nodig was en dat het pijn deed aan je kinderoortjes, loopt je wel kankerbijdehand te doen hé Bouthuizen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:44 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Van jou niet hoor, jij hebt gewoon een stoornis
Je had die Lurling gewoon een volle hoek moeten geven, dan was je echt een legende geweestquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik overdrijf altijd een beetje, maar stond wel op de middellijn.
Koeman nog een hand gegeven en Lurling een bal teruggeschoten met de warming up. Dat laatste ben ik niet zo trots op.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voor iemand die vorige keer nog zo zat te huilen dat al dat "gekanker" niet nodig was en dat het pijn deed aan je kinderoortjes, loopt je wel kankerbijdehand te doen hé Bouthuizen.
Ach, zo ontdek je wel eens wat gaten in de beveiliging.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb de beste man overigens nooit gezien hoor, weet alleen dat hij het was. Familie dit dat zus zo.
Ik ben meer onder de indruk van je one-men veldbestorming afgelopen zondag.
DIe laatste moet je me even uitleggen. Die tussendeur zit normaal toch op slot?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, zo ontdek je wel eens wat gaten in de beveiliging.
Zo kan je na de wedstrijd dus het veld op, na de wedstrijd ook zo het Maasgebouw inlopen en je kan in principe gewoon met je seizoenskaart van Z op X gaan staan.
Op het veld lopen zou ik niet te vaak doen. Voordat je het weet is er een of andee nsb'ert waardoor je een sv krijgt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, zo ontdek je wel eens wat gaten in de beveiliging.
Zo kan je na de wedstrijd dus het veld op, na de wedstrijd ook zo het Maasgebouw inlopen en je kan in principe gewoon met je seizoenskaart van Z op X gaan staan.
Ga lekker doedelzak spelen met je voorouders joh, moet je niet ergens een lintje doorknippen vanavond?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voor iemand die vorige keer nog zo zat te huilen dat al dat "gekanker" niet nodig was en dat het pijn deed aan je kinderoortjes, loopt je wel kankerbijdehand te doen hé Bouthuizen.
Ja ik stond een tijdje terug voor een gozer die een SCC van W neerlegde. De eerste keer weigert die poort dan en vaak hebben die kutten in dat hok toch niks in de gaten, tweede keer gaat hij dan wel open. Vond het ook vrij apart, maargoed.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
DIe laatste moet je me even uitleggen. Die tussendeur zit normaal toch op slot?
Hij is nu druk bezig met de voorbereidingen voor de troonsopvolging, dus hij heeft geen tijd voor lintjesquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:48 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ga lekker doedelzak spelen met je voorouders joh, moet je niet ergens een lintje doorknippen vanavond?
In plaats van de opening van het een of ander voor het eerst, neem ik liever de maagdelijkheid van die lelijke trol van een wijf van jequote:Op woensdag 30 januari 2013 18:48 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ga lekker doedelzak spelen met je voorouders joh, moet je niet ergens een lintje doorknippen vanavond?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij is nu druk bezig met de voorbereidingen voor de troonsopvolging, dus hij heeft geen tijd voor lintjes
Dat zo iemand nog tegen een nieuw stadion is he. Ze zullen dat hele hok toch minstens naar hem moeten vernoemen als je zoveel betekenis hebt voor de club.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij is nu druk bezig met de voorbereidingen voor de troonsopvolging, dus hij heeft geen tijd voor lintjes
En jij denkt dat dat niet gaat gebeuren dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:50 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat zo iemand nog tegen een nieuw stadion is he. Ze zullen dat hele hok toch minstens naar hem moeten vernoemen als je zoveel betekenis hebt voor de club.
Wat loop je nou steun te zoeken bij Sjaak, teringmongoolquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:50 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat zo iemand nog tegen een nieuw stadion is he.
Hou gewoon je bek tegen mijn homeboy Loek jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat loop je nou steun te zoeken bij Sjaak, teringmongool.
De verhoudingen hier niet kennen tussen mensen.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hou gewoon je bek tegen mijn homeboy Loek ja
Pelle is wel de enige die BMI een elleboog geeft en er levend mee wegkomt denk ik.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:52 schreef Fuszy het volgende:
![]()
Is dit hetzelfde als de spelers op de training? Elkaar scherp houden
Haha je begint weer boos te worden hequote:Op woensdag 30 januari 2013 18:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat loop je nou steun te zoeken bij Sjaak, teringmongool.
De verhoudingen hier niet kennen tussen mensen.
BMI is echt een watje qua karakter man. Is zo'n rustige knul. Als die het temperament had van Vilhena, had je er één die gereed was voor een TBS-kliniek.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Pelle is wel de enige die BMI een elleboog geeft en er levend mee wegkomt denk ik.
Dat denk ik ook inderdaad. Misschien clasie ook nog wel omdat hij zo klein is.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Pelle is wel de enige die BMI een elleboog geeft en er levend mee wegkomt denk ik.
+1 , en alle debielen die mij Ritmo of Loek blijven noemen ook graagquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ban die HMF eens, wat een kutuser. Ik word helemaal gek van dat popi-jopi gedrag van die gast
Pelle had geluk dat BMI voor de training aardig riant geluncht had.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
NamaakRotterdammers met grote muilenquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Haha je begint weer boos te worden he![]()
speel eens een liedje op je doedelzak voor ons
Tulpen uit Amsterdam vind ik wel bij je passen. Vieze Kralingers altijd brrrrrrrrr
BMI met temperament roeit complete steden uit manquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
BMI is echt een watje qua karakter man. Is zo'n rustige knul. Als die het temperament had van Vilhena, had je er één die gereed was voor een TBS-kliniek.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:54 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
+1 , en alle debielen die mij Ritmo of Loek blijven noemen ook graag
Ik durf serieus te zeggen dat BMI met temperament de reïncarnatie van jezus op aarde zou zijn. Turning water into wine, like Bruno Indi.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
BMI met temperament roeit complete steden uit man
Heb ik al een aantal keer geprobeerd, maar ik kom maar niet van hem af.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ban die HMF eens, wat een kutuser. Ik word helemaal gek van dat popi-jopi gedrag van die gast
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik durf serieus te zeggen dat BMI met temperament de reïncarnatie van jezus op aarde zou zijn. Turning water into wine, like Bruno Indi.
Hij schijnt samen te werken met een mod hier. Ik verdenk Morpheus.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik al een aantal keer geprobeerd, maar ik kom maar niet van hem af.
Jij kotst toch op het plebs van Zuid? Allemaal importboertjes en weet ik veel wat voor bullshit je er laatst bij haalde.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
NamaakRotterdammers met grote muilen. Hoe is het eigenlijk in Apeldoorn Loekie?
Die zijn wel opvallend close samen idd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij schijnt samen te werken met een mod hier. Ik verdenk Morpheus.
Jij bent het allebei. De samenvoeging van aids en kanker, best een prestatie.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:54 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
+1 , en alle debielen die mij Ritmo of Loek blijven noemen ook graag
Schijnen ook te whatsappen samen, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zijn wel opvallend close samen idd.
Whatquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij bent het allebei. De samenvoeging van aids en kanker, best een prestatie.
Milanquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:59 schreef Muto het volgende:
Trouwens, hoorde vandaag bij de training dat er een Italiaanse club een bod wil neerleggen voor BMI.
Zoiets moet je niet doen met users. Erg onprofessioneel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Schijnen ook te whatsappen samen, maar dat weet ik niet zeker.
Hoop niet dat het Parma isquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:59 schreef Muto het volgende:
Trouwens, hoorde vandaag bij de training dat er een Italiaanse club een bod wil neerleggen voor BMI.
Precies dus als je met mij fuckt ga je gewoon dood smerige klootzak.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij bent het allebei. De samenvoeging van aids en kanker, best een prestatie.
Nee, ik kots op Loekie Bouthuizen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:57 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Jij kotst toch op het plebs van Zuid? Allemaal importboertjes en weet ik veel wat voor bullshit je er laatst bij haalde.
En dat durft zich Feyenoorder te noemen
quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:59 schreef Muto het volgende:
10 miljoen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:59 schreef Muto het volgende:
Neem deze zaak anders even mee naar achter. De integriteitscommissie van Fok! doet graag onderzoek naar dit soort complotten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoiets moet je niet doen met users. Erg onprofessioneel.
Zo'n Morp zou nog een voorbeeld kunnen nemen aan DonRaja.
Jezus :s :squote:Op woensdag 30 januari 2013 19:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Precies dus als je met mij fuckt ga je gewoon dood smerige klootzak.
Oh. Het zou voor een hoop dingen toch wel goed uitkomen zoiets.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:00 schreef Muto het volgende:
Dat van BMI was een grap trouwens. In de hoop om van die achterlijke discussie hier af te komen.
Ik weet ook niet waarom ik op Loek blijf reageren. Zullen we gewoon massaal doen alsof die debiel niet meer in dit topic post?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:00 schreef Muto het volgende:
Dat van BMI was een grap trouwens. In de hoop om van die achterlijke discussie hier af te komen.
Ik ben niet zo bang voor mensen die dit zeggen op internet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Precies dus als je met mij fuckt ga je gewoon dood smerige klootzak.
Als ik diegene daarmee op de kast krijg, dan wel.quote:
Gast ik ben die Loek of Ritmo of weet ik veel ECHT nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom ik op Loek blijf reageren. Zullen we gewoon massaal doen alsof die debiel niet meer in dit topic post?
Caland wel, want die houd zich nogal afzijdig.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bang voor mensen die dit zeggen op internet.
Oke Loekiequote:Op woensdag 30 januari 2013 19:02 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Gast ik ben die Loek of Ritmo of weet ik veel ECHT niet
houdt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Caland wel, want die houd zich nogal afzijdig.
Snap ik.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Caland wel, want die houd zich nogal afzijdig.
kankerhondquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
houdt.
grapje, kom me aub niet opzoeken.
Mag er eerst wel gekeken worden naar een vervanger, die Rammstein kan nu met RKC wat ervaring op doen maar heeft niet half zijn kwaliteiten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter, lekker tegen elkaar opbieden en in de zomer voor 18 miljoen weg
Je bent net zo'n grote flapdrol met je eeuwige gekanker op Feijenoord. Net een Amsterdammer, a-l-l-e-e-n maar zaniken, zeiken. Nooit positief. Hoepel op naar het hoge noorden waar je hoort malloot.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:02 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Gast ik ben die Loek of Ritmo of weet ik veel ECHT niet
VVV toch.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:03 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Mag er eerst wel gekeken worden naar een vervanger, die Rammstein kan nu met RKC wat ervaring op doen maar heeft niet half zijn kwaliteiten.
Kongolo idioot. Groter talent dan BMI. En het is VVVquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:03 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Mag er eerst wel gekeken worden naar een vervanger, die Rammstein kan nu met RKC wat ervaring op doen maar heeft niet half zijn kwaliteiten.
King Kong#yoloquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:03 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik denk dat Kongolo zijn vervanger zal zijn, die heeft net zoveel potentie.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:03 schreef Aldo-MC het volgende:
die Rammstein kan nu met RKC wat ervaring op doen maar heeft niet half zijn kwaliteiten.
Ik snap niks van deze zin.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja man, maar niet echt wedstrijden spelen niveau voor ons hoe dan ook
Kongolo inderdaad gewoon als vervanger voor bmi zien. Zou het kutter vinden als De Vrij weg gaat.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:04 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik denk dat Kongolo zijn vervanger zal zijn, die heeft net zoveel potentie.
Continu aftrekken (Een rukker zijn) en denken gaat je niet goed af Loek.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja man, maar niet echt wedstrijden spelen niveau voor ons hoe dan ook
Jongere broertje van Konologo (quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kongolo inderdaad gewoon als vervanger voor bmi zien. Zou het kutter vinden als De Vrij weg gaat.
Is die er ook nog? Ook een CV?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jongere broertje van Konologo () is helemaal een eindbaas gek.
Nelom, Woudenberg.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:06 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Kan die ook als linksback spelen dan?
Ahhwquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kongolo idioot. Groter talent dan BMI. En het is VVVNepsupporter
Ik en Leo sowieso.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:08 schreef Jimbo het volgende:
Gaat er nog iemand naar kruispunt vanavond?
Loek ook.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik en Leo sowieso.. Zie je daar?
* Leo en ikquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vrienden die hun sporen als supporter wel verdient hebben jaquote:
Echt grenzenloos hoe diep ik qua niveau kan zakken by the way. Het is mooi geweestquote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt grenzenloos hoe diep ik qua niveau kan zakken by the way. Het is mooi geweestIk stap de motor op.
Ga je nog naar Eindhoven racen dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt grenzenloos hoe diep ik qua niveau kan zakken by the way. Het is mooi geweestIk stap de motor op.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:19 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
In vergelijking met Strootman is Immers zelfs nog een mooie voetballer
Ach, wat goed is, komt snel. Hihi, komt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:31 schreef Caland het volgende:
Van Beek basis. Mokotjo geblesseerd?
Je gaat toch niet zo iemand bij deze wedstrijd zijn debuut laten maken.
Boetius maddafackaquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:31 schreef Caland het volgende:
Als ik Immers op straat tegen zou komen en ik kende hem verder niet zou ik denken dat hij een junk isquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:19 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
In vergelijking met Strootman is Immers zelfs nog een mooie voetballer
Is wel wat anders. Van Beek is nooit het grootste talent geweest, ook zijn kortje contractje spreekt niet heel veel waardering uit. En dan nu basis.quote:
Dat denk ik ook, terwijl ik hem verder wel ken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als ik Immers op straat tegen zou komen en ik kende hem verder niet zou ik denken dat hij een junk is
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, terwijl ik hem verder wel ken.
sla t vandaag ff over, heb geen vervoer vandaag. Maatjes van me gaan wel vamdaar dat ik t vroeg.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. We zullen het wel zien. Koeman heeft sowieso weinig vertrouwen in Mokotjo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Is wel wat anders. Van Beek is nooit het grootste talent geweest, ook zijn kortje contractje spreekt niet heel veel waardering uit. En dan nu basis.
Ik ben ook als enige lid nog overgebleven van de Mokotjo fanclub.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klopt. We zullen het wel zien. Koeman heeft sowieso weinig vertrouwen in Mokotjo.
Ik wàs fan van hem, maar niet als rechtsback.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben ook als enige lid nog overgebleven van de Mokotjo fanclub.
En terecht.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Hanegem heeft hem ook laten vallen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Fan van zijn uiterlijk?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik wàs fan van hem, maar niet als rechtsback.
Heeft hij het ook niet heel onverdienstelijk gedaan vorig seizoen, o.a. tegen Ajax thuis.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik wàs fan van hem, maar niet als rechtsback.
Ik bedoelde Immers, niet jou!quote:
Is dat een goeie voor de toekomst die Van Beek?quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:31 schreef Caland het volgende:
Altijd die negers he. Die pikken... Zo groot:quote:
Kan ik niet echt over oordelen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:37 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Is dat een goeie voor de toekomst die Van Beek?
Wat Caland zegt. Altijd moeten vechten om niet weggestuurd te worden. Echter was het met De Vrij ook zo. Misschien dat hij dezelfde weg als De Vrij bewandeld.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:37 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Is dat een goeie voor de toekomst die Van Beek?
De Vrij kreeg wel een langer contract, en eerder.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Wat Caland zegt. Altijd moeten vechten om niet weggestuurd te worden. Echter was het met De Vrij ook zo. Misschien dat hij dezelfde weg als De Vrij bewandeld.
Was ooit nog regionaal talent van het Jaar die Mokotjo. Zit nu niet eens meer bij de wedstrijdselectie.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:44 schreef Typisch het volgende:
Ach, we zien het wel toch. Bastos werd ook weggestuurd (bij Excelsior that is), Ajax stuurt ook een Narsingh en Elia weg. De een groeit wat harder dan de ander en bij een andere speler valt het kwartje weer later of helemaal niet. Prima dat ze zo'n jongen er gewoon bij houden imo.
Waar is Komotjo eigenlijk?
Feyenoord & normaal beleidquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:50 schreef Typisch het volgende:
Echt als er normaal beleid gevoerd blijft worden gaan er mooie jaren komen voor ons Feyenoord.
Te beginnen met het stadionquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ooit moet dat gebeuren, nu is het moment.
Zolang ze spelers als Bruins blijven wegsturen kun je van normaal beleid niet spreken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:50 schreef Typisch het volgende:
Echt als er normaal beleid gevoerd blijft worden gaan er mooie jaren komen voor ons Feyenoord.
Bruins, Clasie, Vilhenaquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang ze spelers als Bruins blijven wegsturen kun je van normaal beleid niet spreken.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Altijd die negers he. Die pikken... Zo groot:.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zal Mokotjo zijn dan,quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:14 schreef Muto het volgende:
Naast Leerdam gaat er waarschijnlijk nog een spelert weg morgen.
Technisch is er weinig op aan te merken.quote:
Die hebben net Hofs ook nog er bij gehaald. Denk dat de centjes daar wel op zullen zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of KO Fernandez, naar Willem 2.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:40 schreef Happel het volgende:
Bericht van mijn vader. Of ik zo een Blijdorp sjaal wil. Hij heeft er 20. Via een collega op het werk gekregen. Hij wilde alleen de naam van die collega niet geven.
[..]
Technisch is er weinig op aan te merken.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang ze spelers als Bruins blijven wegsturen kun je van normaal beleid niet spreken.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:42 schreef De_Pel het volgende:
Super Feynoord![]()
er nog altijd geen vertrouwen in![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
BruinsEuropese subtopper in spe man.
Scheer je weg manquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:51 schreef BObNL het volgende:
Ik blijf erbij dat die Boetius nul rendement heeften immers weer hoor
Je bedoelt Achahbar.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:53 schreef Muto het volgende:
Waarom denkt Pelle dat hij Messi is? Hij loopt tegenwoordig veel meer met de bal.
Nee. Achahbarquote:
Achahbar is juist een verademing na Schakenquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij altijd met je gehaat op hakkebar.
Nee hoor, heb zelfs m'n mening al wat aangepast ten gunste van hem.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij altijd met je gehaat op hakkebar.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Achahbar is juist een verademing na Schaken
Ah, wat is het nu?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee hoor, heb zelfs m'n mening al wat aangepast ten gunste van hem.
Het is jammer dat hij telkens moet combineren met die mongool van een Immers. Die voetbalt alsof hij rolschaatsen aan heeft.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:58 schreef Typisch het volgende:
[..]Ik snap dat gehaat ook niet, die gozer heeft echt een zieke techniek. Hij moet nog leren om eerder te spelen want dat inzicht heeft hij wel, althans in de vorm van een één-tweetje kan hij het wel. Ik zie er nog steeds wel wat in.
ik pleit al jaren voor de leeuw..maarja die hebben we niet in t teamquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wie wil je daar anders neerzetten dan?
Tony in combinatie met hem en Boëtius man, serieus.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is jammer dat hij telkens moet combineren met die mongool van een Immers. Die voetbalt alsof hij rolschaatsen aan heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |