We gaan echt winnen met 1-4 ofzo. Die brabantse joden willen niet winnenquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:18 schreef Caland het volgende:
Ik echt totaal niet. Feyenoord in toppers dit seizoen.
Dan was ik ook gegaan, samen met een PSV'er dat wel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:18 schreef SjaakBauer het volgende:
Wel jammer dat het 1:1 was, anders had dat hele kutstadion vol gezeten met Feijenoorders.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We gaan echt winnen met 1-4 ofzo. Die brabantse joden willen niet winnen
Dit.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:18 schreef Caland het volgende:
Ik echt totaal niet. Feyenoord in toppers dit seizoen.
Vanavond die boeren, volgende ronde de joden in een kolkende Kuip, avondwedstrijdquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit.
Willen we winnen, zullen we 3 toppers op rij moeten pakken. Zie het niet erg gebeuren
Zal wel Ajax zijn, ze gaan echt niet weer het risico nemen dat dat de finale kan zijn (in het geval dat we winnen uiteraard)quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:20 schreef Typisch het volgende:
Is al bekend tegen wie je moet als je wint? Of wordt er dan weer geloot?
Zouden ze het dan aandurven met uitpubliek?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel Ajax zijn, ze gaan echt niet weer het risico nemen dat dat de finale kan zijn (in het geval dat we winnen uiteraard)
Alsof wij deze campagne nog eens thuis gaan loten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vanavond die boeren, volgende ronde de joden in een kolkende Kuip, avondwedstrijd![]()
Nee. Als het in Amsterdam is gewoon geen uitpubliek, bij ons in 2 wedstrijden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zouden ze het dan aandurven met uitpubliek?
nee joh.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zouden ze het dan aandurven met uitpubliek?
Waarschijnlijk jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee. Als het in Amsterdam is gewoon geen uitpubliek, bij ons in 2 wedstrijden.
Belachelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel Ajax zijn, ze gaan echt niet weer het risico nemen dat dat de finale kan zijn (in het geval dat we winnen uiteraard)
Is het al officieel afgeketst?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
nee joh.
Mooi kut trouwens dat die Fer deal niet doorgaat.
Ik vond het wel een ferdeal.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
nee joh.
Als ze consequent zijn doen ze het sowieso in 2 wedstrijden. Maarja, KNVB en consequentquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee. Als het in Amsterdam is gewoon geen uitpubliek, bij ons in 2 wedstrijden.
Ik zie hem nog best gaan, hetzij naar Everton, hetzij naar een andere ploeg.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
nee joh.
Ferdomme.quote:
ff <CTRL>+F5quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:37 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ziet er bij mij zo uit
[ afbeelding ]
Hou je bijdehande tyfusbek lekker tegen mij mafkeesquote:
Rustig aan Loek, de tering man.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:39 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hou je bijdehande tyfusbek lekker tegen mij mafkees
Staat idd nu net pas bij nieuws, zonde zonde
Is het al zeker dat hij niet speelt dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb een slecht gevoel over vanavond.
Al bekend wie er voor Immers komt?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:39 schreef Aldo-MC het volgende:
Hou je bijdehande tyfusbek lekker tegen mij mafkees
Nee, het stond er al een tijdje.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:39 schreef Aldo-MC het volgende:
Staat idd nu net pas bij nieuws, zonde zonde
Doe dan een McClaren-esque quote: Met Fer hebben we een ander team dan zonder Fer.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:45 schreef huffderobot het volgende:
Plus: we kunnen ferschrikkelijk leuke grappen blijven maken. Elke nadeel hep se foordeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |