quote:Dat van die 11e film is nog helemaal niks over gezegd. De meeste leden van de Next Generation cast zeggen zelfs dat als Nemesis succesvol is ze misschien wel nog een film willen doen. Voyager heeft ook te weinig kijkcijfers gehad om een succesvolle film te waarborgen (borg, get it
dat was toen nog niet zeker, er werd gespeculeerd over een nieuwe serie met de Doctor in een van de hoofdrollen, het is uiteindelijk beter gewordenen waarschijnlijk wordt de 11e Star Trek film eentje met de crew van Voyager
Dat van die doctor heb ik nog nooit iets over gelezen, hij heeft wel iets anders gemaakt. Ik ben niet helemaal zeker, maar of een boek, of een audio opname met iets over de Doctor.
quote:dat van de 11e film is idd niet zeker, maar het was al lastig om voor Nemesis de hele crew bijelkaar te krijgen, want niet iedereen had er aan het begin echt zin in
Op maandag 02 september 2002 22:15 schreef Xhorder het volgende:[..]
Dat van die 11e film is nog helemaal niks over gezegd. De meeste leden van de Next Generation cast zeggen zelfs dat als Nemesis succesvol is ze misschien wel nog een film willen doen. Voyager heeft ook te weinig kijkcijfers gehad om een succesvolle film te waarborgen (borg, get it
).
Dat van die doctor heb ik nog nooit iets over gelezen, hij heeft wel iets anders gemaakt. Ik ben niet helemaal zeker, maar of een boek, of een audio opname met iets over de Doctor.
ik hoop eigenlijk niet op de Voyager crew in een film, ze zijn veels te slap en ik vind de TNG crew ook veel beter, maarjah je weet maar nooit wat ze gaan uitspoken daarzo
dat van de Doctor in een nieuwe serie was ook al een tijdje terug, toen was Voyager nog niet eens afgelopen, maar toen waren ze al druk aan het brainstormen over een nieuwe serie, ik weet eigenlijk niet of er iets met alleen de Doctor als vervolg is, ik weet wel dat dat er van Garak is
quote:
Enterprise is ook zwaar wennen..... ik mis de Voyager crew
quote:Het zal nog in den treure herhaald worden op de SBS6-zen, Net5-ven en V8-ten van deze wereld met een kwartier commercials, verknipt en zonder aftiteling...
Op maandag 02 september 2002 22:16 schreef Cheiron het volgende:
Toch jammer dat het afgelopen is... beetje nostalgische gevoelens enzo ..
Gelukkig heb ik alles (de 5 series en 9 films) op VHS en er is een begin gemaakt met het verzamelen op DVD
quote:ik mis de Voyager crew niet eigenlijk, Neelix (zijn vertrek vond ik wel indrukwekkend, met de gehele crew als een erehaag) en de Doctor wel, maar de rest niet eigenlijk
Op maandag 02 september 2002 22:20 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Dit zei ik net:
[..]
en de nieuwe serie is idd wennen maar als je er eenmaal aan gewend bent is ie heerlijk om naar te kijken, tis een heel nieuw idee en niet zo doorgeborduurd op een uitgemolken idee
quote:Dat is wel waar...maar je hebt zoveel voorkennis.... 26 afleveringen toch? eerste seizoen?? dan heb ik ze allemaal hier
Op maandag 02 september 2002 22:23 schreef ToXiCitY het volgende:[..]
ik mis de Voyager crew niet eigenlijk, Neelix (zijn vertrek vond ik wel indrukwekkend, met de gehele crew als een erehaag) en de Doctor wel, maar de rest niet eigenlijk
en de nieuwe serie is idd wennen maar als je er eenmaal aan gewend bent is ie heerlijk om naar te kijken, tis een heel nieuw idee en niet zo doorgeborduurd op een uitgemolken idee
quote:
quote:alle Voyager afleveringen zullen nog wel in een mega-DVD box verschijnen, zal alleen nog wel ff duren denk ik
Op maandag 02 september 2002 22:27 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Dat is wel waar...maar je hebt zoveel voorkennis.... 26 afleveringen toch? eerste seizoen?? dan heb ik ze allemaal hier
Weet iemand waar ik het hele seizoen voyager vandaan kan halen??
tot die tijd verzamel ik de VHSjes maar
quote:Free Record Shop
Op maandag 02 september 2002 22:27 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Weet iemand waar ik het hele seizoen voyager vandaan kan halen??
illegale manieren bespreken we hier niet.
quote:zeg dan niks.....
Op maandag 02 september 2002 22:31 schreef Xhorder het volgende:[..]
geen trekkie????
dan, dismissed!!!
quote:ik heb ze opgenomen van TV dat mag toch???
Op maandag 02 september 2002 22:31 schreef Raven het volgende:[..]
Free Record Shop
Mediamarkt
Fame
enz enz enzillegale manieren bespreken we hier niet.
Raven doe niet zo naief...
quote:Ja, ik dacht "ik zeg maar niks". Trekkie? Hmm, alle series en films heb ik gezien, Enterprise de eerste 8 afleveringen. Ik zie mezelf als een liefhebber, niet een trekkie, daar ben ik misschien wat te kritisch voor.
zeg dan niks.....oh!!! dat deed je ook!!
![]()
geen trekkie????
dan, dismissed!!!
quote:ik zit in dezelfde catagorie maar je reactie mag je dan even uitleggen
Op maandag 02 september 2002 22:38 schreef Xhorder het volgende:[..]
Ja, ik dacht "ik zeg maar niks". Trekkie? Hmm, alle series en films heb ik gezien, Enterprise de eerste 8 afleveringen. Ik zie mezelf als een liefhebber, niet een trekkie, daar ben ik misschien wat te kritisch voor.
die bedoel ik.....of je bedoelde dat die "originaliteit" een deur intrappen is...... in dat geval!
yep!!!
[Dit bericht is gewijzigd door DaBuzzzzz op 02-09-2002 22:41]
quote:Trekkies zijn ook meer de mensen die blind op alles staren waar Star Trek voor staat
Op maandag 02 september 2002 22:38 schreef Xhorder het volgende:[..]
Ja, ik dacht "ik zeg maar niks". Trekkie? Hmm, alle series en films heb ik gezien, Enterprise de eerste 8 afleveringen. Ik zie mezelf als een liefhebber, niet een trekkie, daar ben ik misschien wat te kritisch voor.
ik ben ook gewoon een liefhebber, heb ook niet echt een favo serie ofzo maar gewoon favo afleveringen, elke serie heeft zijn goede en slechte afleveringen
quote:Ja de originaliteit... Ik heb weinig origineels gezien in Enterprise tot nu toe. Een paar dingen zijn anders, ja, maar dat zijn vaak hele kleine nutteloze dingen. Verder is het weer alien of the week business..
ik zit in dezelfde catagorie maar je reactie mag je dan even uitleggen![]()
die
bedoel ik.....of je bedoelde dat die "originaliteit" een deur intrappen is...... in dat geval!
yep!!!
Ik heb wel een favoriete serie, maar dat komt misschien omdat ik vind dat die de meeste goeie afleveringen heeft, en omdat het me gewoon wat meer aanspreekt (donkerder, karakterontwikkelingen, cast, de hele Dominion arc ). Die serie is dus DS9..
quote:Hmzzzzz ik toch Voyager voorlopig....
Op maandag 02 september 2002 22:45 schreef Xhorder het volgende:[..]
Ja de originaliteit... Ik heb weinig origineels gezien in Enterprise tot nu toe. Een paar dingen zijn anders, ja, maar dat zijn vaak hele kleine nutteloze dingen. Verder is het weer alien of the week business..
Ik heb wel een favoriete serie, maar dat komt misschien omdat ik vind dat die de meeste goeie afleveringen heeft, en omdat het me gewoon wat meer aanspreekt (donkerder, karakterontwikkelingen, cast, de hele Dominion arc ). Die serie is dus DS9..
quote:
Op maandag 02 september 2002 22:23 schreef ToXiCitY het volgende:ik mis de Voyager crew niet eigenlijk, Neelix (zijn vertrek vond ik wel indrukwekkend, met de gehele crew als een erehaag) en de Doctor wel, maar de rest niet eigenlijk
Ik vind Enterprise cool! Videoband 1.5 (Civilization + Fortunate Son) zijn de eerste 2 afleveringen die ik tegen vond vallen... Trouwens 11 september ligt band 1.6 in de winkels!
quote:er zitten veel goede afleveringen in DS9, en de karakters gaan ook veel veranderingen door (neem nou Gul Dukat bijvoorbeeld
Op maandag 02 september 2002 22:45 schreef Xhorder het volgende:[..]
Ja de originaliteit... Ik heb weinig origineels gezien in Enterprise tot nu toe. Een paar dingen zijn anders, ja, maar dat zijn vaak hele kleine nutteloze dingen. Verder is het weer alien of the week business..
voorderest niets mis met die serie
Later werd het wel cool idd
quote:Wat zijn de plat... De zwaartekracht staat niet goed afgesteld
Op maandag 02 september 2002 22:46 schreef Gboy27 het volgende:
Enterprise crew
Het Emissary gedoe in DS9 had soms wat saaie afleveringen, maar verder vond ik het best boeiend.
quote:Het eerste seizoen was inderdaad niet zo sterk als de latere seizoenen.
Mijn God, het eerste seizoen van DS9 was echt niet om aan te zien. Dat politieke gezeik tot in den treure..Later werd het wel cool idd
quote:je moet ze ook eigenlijk pas vanaf het einde van seizoen 2 kijken, toen de Jem`Hadar werden geintroduceerd
Op maandag 02 september 2002 22:50 schreef Cheiron het volgende:
Mijn God, het eerste seizoen van DS9 was echt niet om aan te zien. Dat politieke gezeik tot in den treure..Later werd het wel cool idd
maarjah elke serie heeft zijn voor- en nadelen
ik heb niet echt een favoriete serie, ik vind die met Kirk nog altijd de leukste, maar niet die hele serie, zitten ook een hoop rotte appels tussen (maar ook de meest geniale aflevering: Trouble With Tribbles) dus ik hou mijn favorieten op de films 4 en 6
quote:Das toch met die wollige beestjes die zichzelfe vermenigvuldigden ?
Op maandag 02 september 2002 22:53 schreef ToXiCitY het volgende:[..]
(maar ook de meest geniale aflevering: Trouble With Tribbles)
quote:
Op maandag 02 september 2002 22:50 schreef Xhorder het volgende:Wat zijn de plat... De zwaartekracht staat niet goed afgesteld
Het Emissary gedoe in DS9 had soms wat saaie afleveringen, maar verder vond ik het best boeiend.
Mijn top 5:
1. The Next Generation
2. Deep Space Nine
3. Enterprise (denk dat die op de 3e plaats zal komen)
4. Voyager
5. The Original Series
quote:Ja, maar het eerste seizoen bouwt het wel allemaal een beetje op. Ik weet niet helemaal zeker of dat in het eerste seizoen al was, maar ze gaven al vroeg kleine hints over een grote macht in het Gamma quadrant... Dat merkte ik pas toen ik alles al had gezien en toen ze weer gingen herhalen.
je moet ze ook eigenlijk pas vanaf het einde van seizoen 2 kijken, toen de Jem`Hadar werden geintroduceerd
quote:yep
Op maandag 02 september 2002 22:54 schreef Cheiron het volgende:[..]
Das toch met die wollige beestjes die zichzelfe vermenigvuldigden ?
erg cool!
2259
quote:Trouwens, het zal mij wel weer zijn, maar de aftiteling was fout bij Endgame! (moest een iets langere versie zijn en blablabla... (ik let op dit soort dingen...)). AVRO's schiuld.
Op maandag 02 september 2002 22:21 schreef Gboy27 het volgende:[..]
..en zonder aftiteling...
quote:Wat was er fout aan dan? En niet meteen de AVRO de schuld geven. Bij dit soort afleveringen bestaan er vaak verschillende versies. De laatste afl van DS9 heeft ook twee versies, de één ook met geknipte stukjes en de ander niet.
Trouwens, het zal mij wel weer zijn, maar de aftiteling was fout bij Endgame! (moest een iets langere versie zijn en blablabla... (ik let op dit soort dingen...)). AVRO's schiuld.
quote:De muziek en namen waren fout. De BBC, die het in twee keer uitzond, had bij beide keren dezelfde en goede aftiteling gebruikt.
Op maandag 02 september 2002 23:19 schreef Xhorder het volgende:[..]
Wat was er fout aan dan? En niet meteen de AVRO de schuld geven. Bij dit soort afleveringen bestaan er vaak verschillende versies. De laatste afl van DS9 heeft ook twee versies, de één ook met geknipte stukjes en de ander niet.
quote:in de aftiteling knippen is tot daar aan toe, in de scenes gaan snijden kan ik wat minder waarderen
Op maandag 02 september 2002 23:34 schreef Verfokker het volgende:[..]
De muziek en namen waren fout. De BBC, die het in twee keer uitzond, had bij beide keren dezelfde en goede aftiteling gebruikt.
en ze doen het jammer genoeg vrijwel altijd wel
Was Voyager nou opgeslokt en hebben ze de sphere van binnenuit opgeblazen of hebben ze een looping gemaakt om de sphere heen en ze van achter aangevallen?
quote:
Op maandag 02 september 2002 21:53 schreef DaBuzzzzz het volgende:[Prometheus Class]
![]()
leg uit!!! komt er toch iets verder de toekomst in??
quote:Precies. Hoewel ik het idee van opdelen in kleinere stukjes maar niks vind (meer vuurkracht, maar ook veel kwetsbaarder!) is het schip als geheel heel mooi:
Op maandag 02 september 2002 22:05 schreef ToXiCitY het volgende:[:?
leg uit!!!]
hij is 1x voorgekomen in een Voyager aflevering, namelijk Message In A Bottle uit seizoen 4
tis een experimenteel prototype met 4 nacelles, en hij kan zich opsplitsen in 3 afzonderlijk bestuurbare stukken
die aflevering is best lachen trouwens, das die ene dat de Doctor door een Hirogen-netwerk naar het Alpha Quadrant wordt gestuurd en dan blijkt dat schip waar hij op zit (de Prometheus) gekaapt te zijn door Romulans
Bronnen:
http://www.thetrekker.org/prometheus.html
http://www.shiporama.org/prometheus.htm
quote:Ik dacht eerst dat ze in de bol gingen verstoppen, maar met nog 5 minuten te gaan in die kunstmatige transwarp-wormhole, hoe hebben ze dat dan uitgehouden in dat ding als ze daarvoor al zwaar werden beschoten? Dus hier ben ik ook wel benieuwd naar...
Op dinsdag 03 september 2002 00:47 schreef Lister het volgende:
Ik kon de laatste actie scene niet helemaal volgen...
quote:Virtual Voyager Season
Op maandag 02 september 2002 22:31 schreef mamamiep het volgende:
Ik wil nog een seizoen met Voyager
Wel vindt ik het jammer.
Ondanks alle voorspelbaarheden, slechte dingen etc. vond ik het een hele mooie serie.
gelukkig heb ik nu Enterprise, het hele eerste seizoen, al gezien, en op DiVX staan....
Die serie is echt de moeite waard voor Voyager Fans
1. Seven krijgt een operatie waarbij ze weer emoties mag voelen. Ik heb dat helemaal niet zien gebeuren????
2. Op het einde zit er nog één Borg Sphere achter Voyager aan en dan zegt Janeway dat ze een andere richting in gaan slaan die blijkbaar weer terug naar de Delta Quadrant leidt. En op het eind komt eerst de Sphere uit de worm-hole en daarna Voyager pas. En is Voyager weer thuis in het Alpha Quadrant.
Hoe is dat mogelijk? De Sphere heeft Voyager toch niet in kunnen halen?
Kan iemand mij dit aub uitleggen????
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 07:29 schreef oVRoM het volgende:[..]
quote:1) de operatie zou aan het einde van de dienst van 7of9 uitgevoert worden. Misschien is die operatie nooit uitgevoert om dat de Janeway uit de toekomst binnen kwam vallen. Dat heeft op dat moment een grotere prioriteit dan een emotie-operatie
Op dinsdag 03 september 2002 19:25 schreef Tarantino het volgende:
Twee dingen begrijp ik niet van de End Game:1. Seven krijgt een operatie waarbij ze weer emoties mag voelen. Ik heb dat helemaal niet zien gebeuren????
2. Op het einde zit er nog één Borg Sphere achter Voyager aan en dan zegt Janeway dat ze een andere richting in gaan slaan die blijkbaar weer terug naar de Delta Quadrant leidt. En op het eind komt eerst de Sphere uit de worm-hole en daarna Voyager pas. En is Voyager weer thuis in het Alpha Quadrant.
Hoe is dat mogelijk? De Sphere heeft Voyager toch niet in kunnen halen?
is geloof ik al heel snel uit de aflevering geknipt omdat ie anders te lang zou worden
quote:\
Op dinsdag 03 september 2002 19:47 schreef ToXiCitY het volgende:
voor zover ik weet ging het zo: de Voyager maakt een rare move zodat de Sphere de Voyager voorbij schietis geloof ik al heel snel uit de aflevering geknipt omdat ie anders te lang zou worden
Dat maakte ik er ook uit op..... sim-pel
quote:Waarom stellen ze dan een koers op een worm-hole die naar het Delta Quadrant gaat? Is dat om de kijkers in spanning te houden of ze nu wel of niet in de Alpha Quadrant uitgekomen zijn?
Op dinsdag 03 september 2002 19:47 schreef ToXiCitY het volgende:
voor zover ik weet ging het zo: de Voyager maakt een rare move zodat de Sphere de Voyager voorbij schietis geloof ik al heel snel uit de aflevering geknipt omdat ie anders te lang zou worden
Of hoorde die actie bij de "rare move", het blijft iig erg vaag naar mijn mening.
Ik vind dat een te essentieel stuk van de aflevering om hem zo te laten eindigen, ze wisten zeker niet hoe ze het moesten aanpakken en knalde er een flinke explosie in zodat de kijkers het wel zullen slikken. Een beetje frustrerend einde zo....
quote:ze zetten geen koers naar dat stuk die terugging naar het Delta Quadrant, dat werd alleen maar door Paris geopperd als het dichtstbijzijnde, en de manier waarop Janeway zei "prepare for a course change" gaf aan dat ze een plannetje had, een vage move maken dus
Op dinsdag 03 september 2002 19:59 schreef Tarantino het volgende:[..]
Waarom stellen ze dan een koers op een worm-hole die naar het Delta Quadrant gaat? Is dat om de kijkers in spanning te houden of ze nu wel of niet in de Alpha Quadrant uitgekomen zijn?
Of hoorde die actie bij de "rare move", het blijft iig erg vaag naar mijn mening.
Ik vind dat een te essentieel stuk van de aflevering om hem zo te laten eindigen, ze wisten zeker niet hoe ze het moesten aanpakken en knalde er een flinke explosie in zodat de kijkers het wel zullen slikken. Een beetje frustrerend einde zo....
maarja hier kan je eigenlijk oneindig lang over doorspeculeren want je ziet het gewoon niet in de aflevering
quote:Waarom ging die Sphere uberhaupt open ?
Op dinsdag 03 september 2002 20:46 schreef ToXiCitY het volgende:[..]
ze zetten geen koers naar dat stuk die terugging naar het Delta Quadrant, dat werd alleen maar door Paris geopperd als het dichtstbijzijnde, en de manier waarop Janeway zei "prepare for a course change" gaf aan dat ze een plannetje had, een vage move maken dus
maarja hier kan je eigenlijk oneindig lang over doorspeculeren want je ziet het gewoon niet in de aflevering
quote:ja er is gewoon een stuk tussenuit geknipt, dat kan niet anders, het sluit niet goed op elkaar aan
Op dinsdag 03 september 2002 21:20 schreef STING het volgende:[..]
Waarom ging die Sphere uberhaupt open ?
en dat is wel jammer, er zitten wel vaker van dit soort gaten in afleveringen
quote:Met Startrek.com schieten we helaas ook niets op:
Op dinsdag 03 september 2002 21:22 schreef ToXiCitY het volgende:[..]
ja er is gewoon een stuk tussenuit geknipt, dat kan niet anders, het sluit niet goed op elkaar aan
en dat is wel jammer, er zitten wel vaker van dit soort gaten in afleveringen
quote:Toch ben ik wel erg nieuwsgierig naar het volledige verhaal dan.
In the collapsing transwarp corridor, a Borg Sphere bears down on Voyager as its armor begins to fail. Captain Janeway orders Lt. Paris to adjust course. The Borg Sphere emerges into the Alpha Quadrant and Starfleet vessels begin firing upon it. But then it explodes in a spectacular fireball, and Voyager emerges from within the debris intact. Admiral Paris welcomes Janeway back home, and she promises him a full report.
quote:Dat was niet in het eerste seizoen. In "Vortex" werden de Changelings als mythische wezens gebracht.
Op maandag 02 september 2002 22:57 schreef Xhorder het volgende:[..]
Ja, maar het eerste seizoen bouwt het wel allemaal een beetje op. Ik weet niet helemaal zeker of dat in het eerste seizoen al was, maar ze gaven al vroeg kleine hints over een grote macht in het Gamma quadrant... Dat merkte ik pas toen ik alles al had gezien en toen ze weer gingen herhalen.
En de hel brak los met "The Jem'Hadar"...
* Dagobert zit nu al een tijdje Voyagers te kijken. Elke dag 1tje dus het gaat lekker rap.
Nu zat ik dus gisteren Hunters te kijken. de aflevering waarin er brieven van thuis komen.
Daarin werd bekend dat alle Maqui gevangen of gedood waren. Chakotay in een Maqui. Tot hier snappik het.
Dan verteld hij vervolgens tegen B'Elanna dat het zo erg is en dan krijg ik het gevoel dat zij er ook eentje is.
De grote vraag: Wat is de maqui en is die tatoo van Chacotay daar iets mee? En waarom heeft B'Elanna die dan niet? Of is zij er geen? Wie helpt mij uit de brand?
quote:De maquis is een organisatie tegen de Federation.
Op vrijdag 6 december 2002 00:01 schreef Dagobert het volgende:
Woei wat een heerlijk afschuwelijke hijs* Dagobert zit nu al een tijdje Voyagers te kijken. Elke dag 1tje dus het gaat lekker rap.
Nu zat ik dus gisteren Hunters te kijken. de aflevering waarin er brieven van thuis komen.
Daarin werd bekend dat alle Maqui gevangen of gedood waren. Chakotay in een Maqui. Tot hier snappik het.
Dan verteld hij vervolgens tegen B'Elanna dat het zo erg is en dan krijg ik het gevoel dat zij er ook eentje is.
De grote vraag: Wat is de maqui en is die tatoo van Chacotay daar iets mee? En waarom heeft B'Elanna die dan niet? Of is zij er geen? Wie helpt mij uit de brand?
Ze boycotten hen als het ware.
De USS Voyager krijgt de opdracht een schip van de Maquis te gaan zoeken in de Badlands, omdat daar een infiltrant aan boord is: Tuvok.
Als ze daar aankomen, worden ze door de Caretaker naar het Delta-Quadrant geslingerd, alwaar de Cakertaker de Maquis gevangen houdt.
Janeway red ze, en vernietigt de Caretaker, hun enige weg terug naar huis, snel dan, om het volkje de Ocampa's te redden.
Janeway haalt Chakotay over om met zijn crew de crew van de Voyager te joinen en zo samen een snelle weg naar huis te zoeken.
Ook B'Ellana is een van de Maquis die zich bij de crew van de Voyager voegt.
Kijk maar naar de Rank Pips: Chakotay en B'Ellana hebben andere: geen rondjes, maar plaatsvervangende pips.
De tatoo van Chakotay komt van zijn vader vandaan.
Die was namelijk indiaan, en als eerbetoon aan zijn vader, heeft hij die tatoo laten zetten
snap je het nu?
quote:M'n oom werkt bij Paramount NL en is zelf net als ik ook liefhebber van Star Trek.
Op maandag 2 september 2002 22:31 schreef ToXiCitY het volgende:[..]
alle Voyager afleveringen zullen nog wel in een mega-DVD box verschijnen, zal alleen nog wel ff duren denk ik
tot die tijd verzamel ik de VHSjes maar
Feb. 2003: DS9 Collection Box
Feb. 2004: Voyager Collection Box
Paramount heeft DS9 al officieel aangekondigd. Voyager laten ze in het onwetende tot november 2003 (rond laatste seizoenbox DS9 dus), maar bij deze alvast een antwoord
oh en Nemesis komt 18 Februari 2003 in NL. 2 weken van te voren naar de Sneak dan maar?
quote:Faithy
Op vrijdag 6 december 2002 00:11 schreef Faithy het volgende:
...
Nu snappik het, snap ik ook meteen waarom ze idd niet van die rondjes hebben
quote:Nee, de Maquis is een verzetsorganisatie tegen de Cardassians. Ze hebben nooit zwaar gevochten tegen de Federation, wat natuurlijk ook niet kan aangezien veel Starfleet leden overliepen naar de Maquis.
Op vrijdag 6 december 2002 00:11 schreef Faithy het volgende:
De maquis is een organisatie tegen de Federation.
quote:Als je wilt weten hoe de Maquis zijn onstaan moet je de volgende aflv. kijken (in chronologische volgorde):
Op vrijdag 6 december 2002 00:17 schreef Dagobert het volgende:
Nu snappik het, snap ik ook meteen waarom ze idd niet van die rondjes hebben
TNG: "Chain of Command" (voor wat algemene informatie over de Cardassians en over het verdrag tussen de Federatie en de Cardies die uiteindelijk indirect tot de Maquis leidt)
TNG: "Journey's End" (pre-Maquis, je ziet hierin dat er moeilijkheden in het grensgebied ontstaan)
DS9: "The Maquis" (deze aflevering speelt ongeveer een week na "Journey's End", hierin zie je het ontstaan van de Maquis")
TNG: "Preemtive Strike" (Ro Laren infiltreert de Maquis)
VOY: "Caretaker" (de situatie rondom Voyager's Maquis)
DS9: "For the Cause" (hoe de Maquis situatie mensen uit elkaar kan drijven)
DS9: "Blaze of Glory" (het bloedige einde van de Maquis)
quote:
Op maandag 10 maart 2003 04:58 schreef CySt het volgende:
Sorry voor de kick, maar ik vroeg me af of er mensen wel eens bloopers zijn opgevallen? Ik weet eentje in de aflevering Good Shepherd in season6.. 2 mannen en een vrouw zitten met de captain in de delta flyer op een missie, er komen allerlei problemen, bla bla bla, en een van de mannen besluit een escape pod te nemen.. zodra hij daarin zit moet je eens letten op zijn besturingspaneel voor hem, dan zie je een muis bewegen voor iets van 3sec. is toch wel grappig dat ze daar nooit wat aan gedaan hebben
quote:Jaja, dat heb ik idd gezien. Maar ik snap niet wat er zo leuk aan is, eigenlijk.
Op vrijdag 14 maart 2003 19:21 schreef CySt het volgende:
bla bla muiswijzer
Het is gewoon een klein foutje, fuck that!
Ik moet altijd op zondag werken, dus ik mis star trek voyager altijd. Daarom neem ik het op maar ik was het dit keer vergeten. Heeft iemand het gezien en kan die me vertellen waar het over ging, dan weet ik waar we zijn
Het gaat over star trek op net5, aangezien er wel meerdere kanalen zijn die op zondag STV uitzenden, zie www.tvgids.nl ..
Alvast Bedankt!
quote:Ik kan geen titel van de aflv. vinden op die site, dus ik kan je er ook niets over vertellen..
Op zondag 6 april 2003 23:27 schreef CySt het volgende:
Ik mocht geen apart topic openen, dus dan maar hier
Ik moet altijd op zondag werken, dus ik mis star trek voyager altijd.
Daarom neem ik het op maar ik was het dit keer vergeten. Heeft iemand het gezien en kan die me vertellen waar het over ging, dan weet ik waar we zijn
Het gaat over star trek op net5, aangezien er wel meerdere kanalen zijn die op zondag STV uitzenden, zie www.tvgids.nl ..
Alvast Bedankt!
quote:Nee ik ook niet, daarom vroeg ik het hier
Op maandag 7 april 2003 00:29 schreef Summoner het volgende:[..]
Ik kan geen titel van de aflv. vinden op die site, dus ik kan je er ook niets over vertellen..
quote:Niemand?
Op zondag 6 april 2003 23:27 schreef CySt het volgende:
Ik mocht geen apart topic openen, dus dan maar hierIk moet altijd op zondag werken, dus ik mis star trek voyager altijd. Daarom neem ik het op maar ik was het dit keer vergeten. Heeft iemand het gezien en kan die me vertellen waar het over ging, dan weet ik waar we zijn
Alvast Bedankt!
quote:Ik heb zondag stukjes gezien van STV:
Op maandag 7 april 2003 15:10 schreef CySt het volgende:[..]
Niemand?
Zoiets ongeveer.
quote:
Op maandag 7 april 2003 15:10 schreef CySt het volgende:[..]
Niemand?
quote:Bron: http://www.startrek.nl --> Today on TV --> "last week"
Sunday 6 April VOY - Waking Moments NET5 17:55 - 18:55 voy081 4
Many members of the crew report the sudden incongruous appearance of a previously unknown alien being in their dreams. Discussion of the alien's appearance reveals that everyone has seen the same creature, even though no one has ever met this species before. The Doctor fights to keep the crew from falling into comas, but before long he is fighting a losing battle. Chakotay, whose Indian meditation practices include a thorough knowledge of directed dreaming, believes he may be able to lead the rest of the crew out of the alien's trap...but even his abilities may not match up the power of the crew's uninvited guests.
quote:Dan weet ik uit me hoofd al welke aflevering het is
Op maandag 7 april 2003 17:08 schreef victorinox het volgende:[..]
Ik heb zondag stukjes gezien van STV:
Het ging over ruimtewezens die mensen in hun dromen gevangen houden.
De hele crew lag te slapen en had dezelfde droom, alleen Chakotay en de Dokter sliepen niet, en moesten dus de crew redden.Zoiets ongeveer.
Thnx trouwens
[Dit bericht is gewijzigd door CySt op 07-04-2003 22:04]
quote:Helemaal niet aan startrek.nl gedacht! Bedankt iig, maar die ander was al iets eerder
Op maandag 7 april 2003 17:11 schreef STING het volgende:[..]
[..]Bron: http://www.startrek.nl --> Today on TV --> "last week"
quote:Als je die aflevering zo goed beheerst, waarom moet je hem dan nog op TV kijken?
Op maandag 7 april 2003 21:59 schreef CySt het volgende:
Dan weet ik uit me hoofd al welke aflevering het is( * CySt sicko is) Namelijk Waking moments, aflevering 13 van season 4.Helemaal uit mijn hoofd
Thnx trouwens
quote:Ik blijf ze leuk vinden en wil alles ook op video hebben, ik download, neem op, en koop alle afleveringen. Maar als ik dus op tv afleveringen mis klopt de index van mijn band niet meer dus neem ik vanaf me pc (tvout) op op video. Zodat ik de volgende keer weer verder kan gaan en dat alle afleveringen in de goede volgorde staan
Op maandag 7 april 2003 23:20 schreef Summoner het volgende:[..]
Als je die aflevering zo goed beheerst, waarom moet je hem dan nog op TV kijken?
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 16:01 schreef CySt het volgende:
Ik blijf ze leuk vinden en wil alles ook op video hebben, ik download, neem op, en koop alle afleveringen. Maar als ik dus op tv afleveringen mis klopt de index van mijn band niet meer dus neem ik vanaf me pc (tvout) op op video. Zodat ik de volgende keer weer verder kan gaan en dat alle afleveringen in de goede volgorde staan
quote:Heel simpel. Ik verzamel alle originele banden, heb alle afleveringen van internet op cd gezet, en ik neem de versies van tv op. Misschien een beetje raar maargoed. Ik heb gewoon nog niet alle orignele banden dus.. Maar zoals ik al zei, als ik een zondag de afleveringen gemist heb of vergeten ben op te nemen, dan neem ik vanaf cd+tvout op op video, zodat de afleveringen gewoon kloppen, dus aflevering 1,2,3,4 en niet 1,4,7,13 enz..
Op donderdag 10 april 2003 00:14 schreef Summoner het volgende:[..]
Om een belangrijke Ferengi te quoten: "You're confusing me!!!"
quote:Zeker, het was de beste uit de hele reeks. Maar ja. Die yanks wilde niet meer verder gaan. Pff. Werd te duur. De AVRO kan de laatste reeks niet eens meer betalen.
Op maandag 2 september 2002 22:16 schreef Cheiron het volgende:
Toch jammer dat het afgelopen is... beetje nostalgische gevoelens enzo ..
Vanaf 22 november gaat Veronica om 18:10 een dubbele aflevering van Startrek: Voyager uitzenden.
Veronica zal beginnen bij seizoen 1 met de pilot, Caretaker Part 1&2.
bron: startrek.nl
quote:
Caretaker:In the late 24th century, a renegade group known as the Maquis operate outside the law to right what they see as Federation injustices. After infiltrating a Maquis cell to apprise Starfleet of the group's activities, Lieutenant Tuvok, along with the crew of a ship commanded by the Maquis captain Chakotay, disappear in an area of space known as the Badlands. Tuvok's commanding officer, Captain Janeway, leads a mission to find the Vulcan lieutenant, enlisting the aid of Starfleet prisoner Tom Paris, a former Maquis member, to guide her ship, the U.S.S. Voyager NCC-74656, through the Badlands.
Considered a traitor by most of Voyager's crew, Paris strikes up a friendship with Ensign Harry Kim, a naive young Starfleet Academy grad. Kim learns that Paris was drummed out of Starfleet after his piloting error caused the deaths of three officers. The outcast joined the ranks of the Maquis, but was soon arrested by Federation authorities.
After reaching the Badlands, Voyager encounters an inexplicable phenomenon that sends the ship hurtling to the Delta Quadrant, located 70,000 light years from home. The catapult effect kills a number of crewmembers, including the Chief Medical Officer, who is replaced by an Emergency Medical Hologram (EMH) that attends to the wounded. But the EMH has barely begun his work when the entire crew of Voyager is transported to what appears to be a pastoral farm, populated by friendly humans. But it's only an illusion; the farm is actually the interior of the Array, a huge space station, and the residents are holograms. The crew is imprisoned within a strange laboratory facility, alongside the missing Maquis.
After being subjected to a painful examination, the crews of Voyager and the Maquis vessel are returned to their respective ships, docked outside the Array. But two crewpersons are missing: Harry Kim and B'Elanna Torres, the half-Klingon, half-human engineer from the Maquis vessel. Returning to the "farm," Janeway confronts the only remaining inhabitant, an old man playing a banjo. But the man cares nothing about their dilemma and offers them no information about the missing officers.
Noting that the Array is sending energy pulses toward the fifth planet of a neighboring system, Janeway sets course in that direction. Far beneath the surface of that planet, an ailing Kim and Torres regain consciousness in a medical facility. But what they're doing there and why they have yet to discover.
Voyager docked at Deep Space 9
Mr. Paris and Captain Janeway on the bridge of the U.S.S. Voyager
Alle informatie is onder voorbehoud! (bron www.dvd-home.nl)
DVD Inhoud:
Disc 1: Caretaker; Parallax; Time and Again
Disc 2: Phage; The Cloud; Eye Of The Needle; Ex Post Facto
Disc 3: Emanation; Prime Factors; State of Flux; Heroes and Demons
Disc 4: Cathexis; Faces; Jetrel; Learning Curve
Disc 5: Special Features
De vijfde DVD van de boxset bevat de volgende special features:
- Braving The Unknown: Season One:
includes new interviews with Executive Producers Rick Berman, Michael Piller and Jeri Taylor discussing how the three of them created the series. They reveal the challenges of creating fresh, new characters, a new premise and the risks of sending the crew into unfamiliar Star Trek territory.
- Voyager Time Capsule: Kathryn Janeway:
a new, exclusive interview with Kate Mulgrew talking about how she landed the role of Janeway, the challenges of playing a female captain and her Broadway play on Katherine Hepburn, Tea At Five. Also includes archival interviews with the actress and rare behind-the-scenes footage.
- The First Captain: Genevieve Bujold:
reveals rare footage and outtakes of Ms. Bujold as Captain Janeway, with commentary by Executive Producer Rick Berman.
- Cast Reflections: Season One:
Voyager's principal cast members discuss their reactions to joining the Star Trek Franchise, getting fan mail, and auditioning. Also featured: Armin Shimerman discussing his role as Quark in the pilot episode.
- On Location With the Kazons:
Supervising Producer David Livingston guides viewers on an exclusive tour of the desert locale used for the Kazon Village in the pilot episode. Includes interviews with Director Rick Kolbe and behind-the-scenes footage of the cast.
- Red Alert: Visual Effects Season One:
Dan Curry and the Visual Effects crew give the blow by blow of some spectacular visual effects created for season one. Highlights include: behind-the-scenes footage of exploding space station, utilizing fire elements in crashing Chakotay's ship and secrets of shooting the Voyager ship model.
- Launching Voyager On The Web:
Veteran website designer Marc Wade explains how, in the early days of the internet, an interactive Voyager website was created to help launch the series. Included is rare footage of Kate Mulgrew and Robert Picardo playing their roles for a trivia game, plus an overview of Star Trek's history on the Web.
- Real Science With Andre Bormanis:
Science Consultant and screenwriter Bormanis explores how the writers strive for authenticity by incorporating real space phenomena and scientific theories. For Season One, Andre discusses how Hubble photos helped create 'the Badlands,' voyaging through wormholes, and the possibilities of time travel.
- Lost Transmissions From The Delta Quadrant:
hidden in the Voyager menu, viewers who search and click with their DVD remote can find special interview clips with Kate Mulgrew, Michael Piller, Brannon Braga and guest star Vaughn Armstrong (from Eye of the Needle).
Dit lijke me wel wat...
Jammer dat de eerste pas in mei komt, damn waarom niet gewoon in maart net als met TNG en DS9?!
En hoe zit het met de TOS boxen, komt de eerste dan ook pas in mei uit? Hopelijk niet.
quote:Ja precies, dat is waar dat nieuwe topic van mij toen over ging -> een handtekeningenactie voor die film.
en waarschijnlijk wordt de 11e Star Trek film eentje met de crew van Voyager
Twee geweldige afleveringen trouwens gister! Ik vind het altijd geweldige afl.en als ze zich voor een groot deel op aarde afspelen. Net zoals die ene (in seizoen 6 geloof ik?) waar ze allemaal in hun stoere pakjes in het jaar 1999 aankomen.
P.S. Is er iets mis met dit forum ofzo? Ik heb posts-per-pagina duidelijk ingesteld op 250, maar het STVOY-deel1 topic telt toch 11 pagina's.
quote:Het zou leuk zijn, maar persoonlijk heb ik liever een film met een gemengde cast van TNG, DS9 en VOY characters. Het zou geweldig zijn om bijvoorbeeld Riker en Tuvok in een scene samen te zien, of Tom Paris en Bashir... Al die combinaties die mogelijk zijn.
Op zondag 1 februari 2004 10:12 schreef m021 het volgende:
Ja precies, dat is waar dat nieuwe topic van mij toen over ging -> een handtekeningenactie voor die film.
quote:Dat is in seizoen 3, en het jaar was 1996. "Future's End".
Twee geweldige afleveringen trouwens gister!Ik vind het altijd geweldige afl.en als ze zich voor een groot deel op aarde afspelen. Net zoals die ene (in seizoen 6 geloof ik?) waar ze allemaal in hun stoere pakjes in het jaar 1999 aankomen.
quote:Tsja, het is een beetje moeilijk daarvoor een petitie te starten.
Op zondag 1 februari 2004 15:22 schreef Summoner het volgende:
Het zou leuk zijn, maar persoonlijk heb ik liever een film met een gemengde cast van TNG, DS9 en VOY characters.
quote:Een Voyager film komt er hoogstwaarschijnlijk niet. Rick Berman heeft een tijdje terug in een interview gezegd dat het waarschijnlijk is dat het een film met een gemengde cast wordt. Als Rick Berman daadwerkelijk vervangen wordt, staan de zaken natuurlijk anders.
Op zondag 1 februari 2004 17:21 schreef m021 het volgende:
Tsja, het is een beetje moeilijk daarvoor een petitie te starten.Dus onderteken deze maar gewoon. Als die lui dan beslissen de film te gaan maken kan je alsnog gaan zeuren om een andere cast.
Maar een Voyager film zou erg problematisch zijn om me maken. Hoe krijg je al die mensen bijvoorbeeld weer bij elkaar? Je kunt ze niet weer op hun oude schip zetten en daar een avontuur mee beleven, hetzelfde geldt voor DS9. En nu de TNG mensen ook behoorlijk verspreid zijn, lijkt me een gemengde cast de logische volgende stap.
Wat wil zeggen: mensen die de petitie ondertekenen weten ook wel dat de kans klein is, maar hopen dat hun handtekening helpt om die film er tóch te laten komen.
BTW zie mij sigature
(maaruh, ben wel een fan van die series. Zet je lekker aan het denken over de verre toekomst )
[Dit bericht is gewijzigd door Flex82 op 15-02-2004 19:02]
quote:Hoezo is deze screenshot uit Star Trek 4 een doembeeld?
Op zondag 15 februari 2004 19:02 schreef Flex82 het volgende:
Even een doembeeld voor de fans
quote:Argh, Genevieve Bujold.
Op zondag 15 februari 2004 20:59 schreef MrData het volgende:
Ja jongens, hadden we toch bijna dit als Janeway gehad
quote:Haar kille uitstraling bevalt me niet. Ze komt wel autoritair over, maar wekt niet echt sympathie. Zo'n warme glimlach als die van Kate kan deze nooit produceren.
Op maandag 16 februari 2004 00:01 schreef bobjuh het volgende:
Ben blij dat die het niet geworden is.
Maarja is mischien ook omdat we gewend zijn aan Kate Mulgrew
Best wel eng ziet ze der uit
quote:hmz net werkte die nog wel
Op maandag 16 februari 2004 00:30 schreef Summoner het volgende:
Die afbeelding werkt niet.
quote:You don't have permission to access "http://i.imdb.com/Photos/Events/0307-the/bujoldg1.nev" on this server.
Op maandag 16 februari 2004 00:54 schreef bobjuh het volgende:
hmz net werkte die nog wel
Gewoon http://i.imdb.com/Photos/Events/0307-the/bujoldg1.nev in je adressbalk copy pasten werkt wel volgens mij
quote:http://www.imdb.com/gallery/granitz/0307-the/Events/0307-the/bujoldge.nev?path=pgallery&path_key=Bujold,%20Genevi%E8ve
Op maandag 16 februari 2004 01:16 schreef Summoner het volgende:[..]
You don't have permission to access "http://i.imdb.com/Photos/Events/0307-the/bujoldg1.nev" on this server.
net een heks
En hier staat dat het tot nader order zo blijft!
edit: ff de link gerepareerd
[Dit bericht is gewijzigd door m021 op 17-02-2004 07:58]
quote:Leuk maar hoe zit het met de zaterdag dan?
Op maandag 16 februari 2004 20:03 schreef m021 het volgende:
Om 19:05 u. vandaag schakelde ik in op Veronica, in de verwachting Lois&Clark te zien te krijgen. Tot mijn verbazing was daar echter Voyager!En [url=http://www.sbsonline.nl/modules.php?name=special&site=televisienieuws&sid=868]hier staat[/url dat het tot nader order zo blijft!
edit:
ik zie het al
quote:
Deze week niet alleen zaterdag, maar ook elke werkdag een aflevering van Star Trek Voyager!
[Dit bericht is gewijzigd door Gunner op 16-02-2004 20:16]
quote:Idd, 1 aflevering Voyager, toen Seinfeld, en daarna 2 afleveringen Enterprise
Op maandag 16 februari 2004 20:03 schreef m021 het volgende:
Om 19:05 u. vandaag schakelde ik in op Veronica, in de verwachting Lois&Clark te zien te krijgen. Tot mijn verbazing was daar echter Voyager!En [url=http://www.sbsonline.nl/modules.php?name=special&site=televisienieuws&sid=868]hier staat[/url dat het tot nader order zo blijft!
quote:Bij nader inzien ga ik ook een beetje naar die mening neigen.
Op maandag 16 februari 2004 23:38 schreef CySt het volgende:
Wat een lijers. STV is leuk, maar ik neem het elke zaterdag op en die werkdagen worden met wat te veel.
quote:Nah wat een doos zeg
Op dinsdag 17 februari 2004 08:02 schreef m021 het volgende:[..]
Bij nader inzien ga ik ook een beetje naar die mening neigen.
Mijn moeder vond dat ik gister de 2de afl. van Enterprise maar niet moest zien omdat ik "al zoveel star trek had gezien vandaag".
quote:Je kunt nooit genoeg star trek zien.
Op dinsdag 17 februari 2004 08:02 schreef m021 het volgende:
Mijn moeder vond dat ik gister de 2de afl. van Enterprise maar niet moest zien omdat ik "al zoveel star trek had gezien vandaag".
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 14:00 schreef Summoner het volgende:[..]
Je kunt nooit genoeg star trek zien.
quote:Mooie trucage hoor
Op zondag 15 februari 2004 20:59 schreef MrData het volgende:
Ja jongens, hadden we toch bijna dit als Janeway gehad[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Nee, dit zijn echte screenshots. Deze opnames zijn echt gemaakt, zoals je ook zult zien, als je eenmaal je eerste Voyager DVD box gekocht hebt.
Op dinsdag 17 februari 2004 21:18 schreef CySt het volgende:
Mooie trucage hoor.
quote:
Yeah, that's right. As some of you have already figured out, I attended the Creation Con in Seattle last weekend, and there they showed most of the bonus material of the VOY season 1 DVDs, including the Bujold-footage.
Tim and Ethan had already talked about it earlier, that the VOY DVDs were about to be released, and then they talked about the bonus material, yeah, they had heard there would be some extras, what was it? Oh, yes, the Bujold-footage! Then they went like: "How on earth did they get the rights for that?? I can't believe they are releasing that! You will see... oh boy, you will see... no, we don't tell you more, wait and see..."
And then, while the two were signing autographs and we were called row by row, they showed us the bonus material including the Bujold-footage.
We got to see the scene on the bridge, when she shows Tom and Harry around and asks Harry whether he wants to take over at his station, and the line "it is not crunch time - yet."
And the other scene was the briefing room scene with Tuvok. They showed her close-up of the scene. Tim was there, though most of the time you saw only his arm or his shoulder, because of the camera angle. He delivered his lines and played them pretty much the same way he does in the final version with Kate - except, he had absolutely nothing to act off. I hadn't believed it possible, but she managed to deliver this entire scene with zero dramatic or emotional effect. She was flat, helpless, looked as if she'd start to cry, had zero authority, no backbone, she obviously mistook Janeway for a tragic heroine in a third-rate drama, a victim, and did not play her as a strong person, a Captain, a woman in charge.
Yikes! Am I glad she left and they got Kate to play the part!
ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:07 schreef m021 het volgende:
BTW ik zag gister toevallig bij Enterprise de naam Roxann Dawson voorbijkomen als regisseur. Is dat dezelfde als....?
En natuurlijk omdat het hier al een 1,5 week stond.quote:Op woensdag 25 februari 2004 01:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Ontdekte ik per toeval
goed was die aflevering he? Later nog eens dunnetjes over gedaan in Southparkquote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:47 schreef Summoner het volgende:
Yay, mirror spock r0x0rZ!
Tis een echte klassieker ja. Die referenties in Southpark vond ik dan ook zeer cool, en zo waren er nog veel meer Star Trek verwijzingen in die serie. Het Plane'arium bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:53 schreef kinky_queen het volgende:
goed was die aflevering he? Later nog eens dunnetjes over gedaan in Southpark
ah, mischien moet ik die ook maar eens gaan koekeloeren danquote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:29 schreef Summoner het volgende:
[..]
Tis een echte klassieker ja. Die referenties in Southpark vond ik dan ook zeer cool, en zo waren er nog veel meer Star Trek verwijzingen in die serie. Het Plane'arium bijvoorbeeld.
Die mirror universe aflevering van TOS kreeg trouwens een erg goed vervolg in DS9, waarin bleek dat mirror Spock idd de hervormingen had doorgevoerd. De evil Federation werd vervolgens veroverd door een Alliantie van Cardassians, Klingons en Bajorans.
Ik geloof dat 6 September voor de eerste TOS box stond. En dan in oktober en november de andere twee. Duurt nog wel ff...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:31 schreef kinky_queen het volgende:
ps jij kunt me vast wel vertellen wanneer TOS op dvd komt in Nederland?
Dat vroeg ik me dus ook al af... Hoe zit dat nou???quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:12 schreef m021 het volgende:
Wel vreemde 2de aflevering vandaag: in 'Mr. Tuvix' zaten 3 DNA's verwerkt:
- die van Tuvok
- die van Neelix
- die van die plant
Maar bij het 'splitsen' haalden ze alleen Tuvok & Neelix er uit, maar niet die plant!
nee ,zie de post boven je ze hebben het er gewoon uit gewistquote:Op zaterdag 6 maart 2004 09:05 schreef m021 het volgende:
Ja, maar dan hebben nu Neelix en Tuvok dus DNA van de plant in zich!
Nee, dat suggereert Summoner alleen maar, dat is echter nooit gezegd.quote:nee ,zie de post boven je ze hebben het er gewoon uit gewist
dat zag ik net ookquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:07 schreef m021 het volgende:
WTF, ik krijg net de tv-gids binnen, geen Voyager meer op zaterdag?
Nou hebben we nog maar 5 dagen per week Star Trek.
[..]
Vond ik juist wel een mooi einde. Ze hadden van mij niet verder moeten gaan want dat had afbreuk gedaan aan het mooie verhaal. Was trouwens een prachtige aflevering. Ik hou wel van dit soort drama.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:59 schreef m021 het volgende:
Wat een incompleet einde v/d aflevering vandaag zeg!
Idd, het is de al eerder in deze topic besproken (en geprezenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Prachtige aflevering vandaag![]()
Wordt future's end part 2 niet vanavond uitgezonden?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:08 schreef m021 het volgende:
[..]
Idd, het is de al eerder in deze topic besproken (en geprezen) aflevering 'Future's End'.
Mooi overigens dat Veronica het in de juiste volgorde uitzendt!
Je bedoelt dat ze ook vanuit andere locaties kunnen transporteren, bijvoorbeeld vanuit engineering? Dit proces wordt wel via de transporter in de transporter room gedaan, en het gebeurt alleen als het noodzakelijk is. In de transporter room(s) wordt alles gecoördineerd. Ook functioneert het als ontvangstruimte voor gasten. Een stijve diplomaat zou het niet op prijs stellen als hij gewoon naar een van de cargo bays werd getransporteerd.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 08:29 schreef m021 het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag: ze kunnen zeggen 'beam directly to <deel van het schip>'. Waarom hebben ze dan nog een transporter room?
quote:From: Paramount [mailto:Paramount@paramount.nl]
Sent: donderdag 2 september 2004 2:42
To: xxxxxx@xxxxxxx.com
Subject: Star Trek Voyager seizoen 3: nu op DVD!
Nu te koop: Star Trek Voyager: het complete derde seizoen!
Star Trek Voyager Seizoen 3 is nu overal te koop op DVD! Stampvol unieke extra's helpt Voyager 3 je verzameling alweer een eind op weg! Zeven DVD's, met perfect beeld- en geluidskwaliteit, die moet je toch zeker ook hebben?
Klik op de volgende link om je af te melden van de Paramount Home Entertainment nieuwsbrief
+ Star Wars ep 4,5,6 WS.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:53 schreef MrData het volgende:
TOS seizoen 1, Voyager seizoen 3 en strakjes de SE van Generations. Arme bankrekening![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:31 schreef Derice het volgende:
Zeker gedownload ofzo?
Dat kan ik ook wel doen, maar heb van TNG & DS9 ook alle boxen al.
Net als S1 & S2 van Voyager, dus om nou in ene die boxen niet meer aan te vullen.
TOS koop ik volgend jaar wel ofzo.
pff; ik ga echt geen 700 euro betalen voor een hele serie. Paramount heeft de kosten voor Voyager er allang uit.quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:06 schreef Summoner het volgende:
[..]
Daar mag je trots op zijn. Aan die lame downloaders hebben we niks, die nemen alleen maar en geven niets terug. Door je plicht als star trek liefhebber te doen garandeer je de toekomst van de serie.
En als je een echte Voyager fan bent, maar je enige inkomen je zakgeld is....?quote:Op zondag 5 september 2004 03:11 schreef CySt het volgende:
Als je een échte Voyager fan bent, dan koop je de boxen gewoon. En dan heb je het er ook voor over
quote:Op zondag 5 september 2004 10:17 schreef m021 het volgende:
[..]
En als je een echte Voyager fan bent, maar je enige inkomen je zakgeld is....?
De toekomst van de star trek franchise hangt af van de hoeveelheid winst die Paramount maakt op syndication rechten, dvd's en merchandise. De series zijn altijd al lange termijns investering en dus is elke box die verkocht wordt van belang.quote:Op zondag 5 september 2004 02:55 schreef KonnieKipke het volgende:
pff; ik ga echt geen 700 euro betalen voor een hele serie. Paramount heeft de kosten voor Voyager er allang uit.
Het is idd. duur. Maar het scheelt al als je de boxen haalt bij de goedkoopste winkels. Bij MM (Rijswijk) zijn ze 59,99 en bij FRS 89,99. Verder komen die boxen om de paar maanden uit. Op die manier is het voor mij te doen.quote:Op zondag 5 september 2004 03:37 schreef KonnieKipke het volgende:
ik ben een echte voyager fan, en geloof me.. ik kan me echt voorstellen dat je die boxen origineel wilt hebben. Maar this is too much $$$.
Dan zul je lang moeten sparen. Ik vind het ook wel erg veel ¤ 90 per box.quote:Op zondag 5 september 2004 10:17 schreef m021 het volgende:
[..]
En als je een echte Voyager fan bent, maar je enige inkomen je zakgeld is....?
Precies. True, het is veel geld. Maar, omdat er een aantal maanden tussen zitten, heb je tegen die tijd het geld wel weerquote:Op zondag 5 september 2004 14:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het is idd. duur. Maar het scheelt al als je de boxen haalt bij de goedkoopste winkels. Bij MM (Rijswijk) zijn ze 59,99 en bij FRS 89,99. Verder komen die boxen om de paar maanden uit. Op die manier is het voor mij te doen.
Ik kan het eigenlijk ook altijd wel opbrengen. Als het erom spant zorg ik gewoon dat ik er rekening mee houd en wat minder uitgeef aan andere dingen. Gewoon een beetje prioriteiten stellen.quote:Op maandag 6 september 2004 08:34 schreef CySt het volgende:
Precies. True, het is veel geld. Maar, omdat er een aantal maanden tussen zitten, heb je tegen die tijd het geld wel weer.
ze houden geen volgorde aan volgens mij bij veronica van wat ik gezien heb, maar het eind bestaat uit twee delen, dus morgen de ontknoping, blijft leukquote:Op maandag 5 juni 2006 19:29 schreef K33T het volgende:
Nu al afgelopen
Torres zei dat ze volgende week thuis zouden komen, ze zijn dus nog niet thuis?
mwoahquote:Op maandag 5 juni 2006 22:42 schreef Scarafax het volgende:
Kijk alleen maar Voyager... de beste die er is/was... geweldige serie!
hmm, dus ik kan op een of ander willekeurig moment ineens deel 2 verwachten, en daarna is er over 3 dagen pardoes deel 1 op TV.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:53 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
ze houden geen volgorde aan volgens mij bij veronica van wat ik gezien heb, maar het eind bestaat uit twee delen, dus morgen de ontknoping, blijft leuk![]()
Je zit echt verkeerd. Gisteren was de aflevering " Inside Man", dat is nummer 6 van seizoen 7. De laatste aflevering is "End Game", en dat zijn nummer 25 en 26. Het zou kunnen zijn dat Veronica ze door elkaar gooit, maar dat lijkt me niet zo slim.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:53 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
ze houden geen volgorde aan volgens mij bij veronica van wat ik gezien heb, maar het eind bestaat uit twee delen, dus morgen de ontknoping, blijft leuk![]()
Voor mij is het:quote:Op maandag 5 juni 2006 23:00 schreef K33T het volgende:
[..]
mwoah
Voor mij blijft TNG toch wel nummer 1. Voyager is na Deep Space Nine de slechtste serie.
Deze, en volgende week, staan nog gewoon afleveringen gepland.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:53 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Kijk eens op deze site.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:04 schreef K33T het volgende:
Hoe weet je dat het Repentance is?
Bij mij staat DS9 juist op 1, verder schuift alles op.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:45 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Voor mij is het:
1. The Next Generation
2. Voyager
3. Enterprise (de meest recente)
4. Star Trek (de originele)
5. DS9
Jij balen, ach het scheelt,hij is dus al eens eerder op tv geweest. Of je moet de dvdcollectie kopen. Ik vind Voyager wel een goede serie, samen met TNG en Enterprise. DS9 is ook wel te waarderen maar dan moet je er wel flink ver in zitten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:44 schreef blrrrt het volgende:
Maandag komt de laatste aflevering, en ik ga morgen op vakantie!!!!![]()
Ah joh, dat vinden ze gaaf omdat Alice Krige ook Borg Queen was in Star Trek: First COntact. En ze speelde daar ook onwijs gaaf.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:56 schreef Netflier het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vraag me af waarom Alice Krige (boven) in Endgame de rol van Borg queen speelt, terwijl die voorheen in de Voyager-series altijd werd toegekend aan Susanna Thompson (onder).
Ik vind ze allebei wel gaaf, moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:58 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ah joh, dat vinden ze gaaf omdat Alice Krige ook Borg Queen was in Star Trek: First COntact. En ze speelde daar ook onwijs gaaf.
De film komt er. Een evt. nieuwe serie zal sterk afhankelijk zijn van het succes van de film.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:55 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik hoop dat er nog een nieuwe serie komt, laat staan een film. Enterprise was de eerste die gecancelled was, dat belooft niet veel goeds...
ik vond de 2e wereldoorlog afleveringen van Enterprise anders wel zwaar briljantquote:Op maandag 10 juli 2006 12:12 schreef kriele het volgende:
Ik kijk meer uit naar Star Trek 11. Het is wel te hopen dat de weer de toekomst ingaan, ipv het verleden.
Het niveau van Enterprise vond ik vrij hoog. Het was ook grotendeels vrij van al dat moralistische gemekker wat we kennen van Janeway en Picard, Archer liet zelfs aliens mishandelen om zo de Aarde te redden. Trucage was ook van hoger niveau. Errug jammer dat de serie gestopt is. Ik snap echt niet waarom ze verder gaan met die films; Generations was OK, First Contact zelfs heel goed, maar Resurrection en Nemesis waren ronduit slaapverwekkend. Ik kan me niet voorstellen dat die laatste twee kaskrakers zijn geweestquote:Op maandag 10 juli 2006 23:10 schreef kriele het volgende:
[..]
De film komt er. Een evt. nieuwe serie zal sterk afhankelijk zijn van het succes van de film.
Enterprise begon behoorlijk slap met onbekende en onherkenbare aliens. Archer vond ik een prima captain, maar de karakters van de andere hoofdrolspelers werden veel te laat uitgewerkt en waren de eerste seizoenen zeer slap. De serie kwam te laat op gang. En ik denk ook dat de serie te lijden had van z'n zwakke voorganger Voyager.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Het niveau van Enterprise vond ik vrij hoog. Het was ook grotendeels vrij van al dat moralistische gemekker wat we kennen van Janeway en Picard, Archer liet zelfs aliens mishandelen om zo de Aarde te redden. Trucage was ook van hoger niveau. Errug jammer dat de serie gestopt is. Ik snap echt niet waarom ze verder gaan met die films; Generations was OK, First Contact zelfs heel goed, maar Resurrection en Nemesis waren ronduit slaapverwekkend. Ik kan me niet voorstellen dat die laatste twee kaskrakers zijn geweest
Ik vond Voyager alles behalve zwak .... vond het de beste ST-serie ever,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:48 schreef kriele het volgende:
[..]
Enterprise begon behoorlijk slap met onbekende en onherkenbare aliens. Archer vond ik een prima captain, maar de karakters van de andere hoofdrolspelers werden veel te laat uitgewerkt en waren de eerste seizoenen zeer slap. De serie kwam te laat op gang. En ik denk ook dat de serie te lijden had van z'n zwakke voorganger Voyager.
Ik heb nog een uitvoerig interview met writer/producer Ronald Moore gelezen. Dat gaat over TNG, DS9 en Voyager. Ik zal eens kijken of ik de link weer kan vinden. Zeer interessant om te lezen.
http://filmforce.ign.com/articles/444/444306p1.html
wow! dat waren de woorden die ik zocht!quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:12 schreef Ramjet het volgende:
[..]
Ik vond Voyager alles behalve zwak .... vond het de beste ST-serie ever,
het werd pas zwak toen ze met ST: Enterprise begonnen,
ik heb alle series trouw gevolgd, maar na een paar afleveringen van Enterprise ben ik gestopt met kijken, was nix meer aan en dat komt waarschijnlijk omdat geen 1 serie meer kan opleven aan Voyager
ze hadden gewoon niet terug moeten gaan in de tijd, maar gewoon weer vooruitquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:02 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik vond Enterprise een prima serie, hoewel het inderdaad nogal afweek van wat het Star Trek gevoel, maar dat werd de laatste twee seizoenen al veel beter. Ik denk dat ze geen prequel hadden moeten maken, dat was een te grote opgave.
Als ik nu TOS kijk, houd ik dat ook niet vol omdat het te belachelijk is eigenlijk, en dan wordt het moeilijk om vanuit het huidige perspectief een serie te maken die zich daarvoor zou hebben moeten afspelen. Echter, gezien de opgave is het nog best een geode serie geworden.
Ik denk ook dat ie vooral gecancelled is omdat ze tegenover Stargate geen kans meer maakte. Een geweldige serie trouwens...
Zelfs de makers geven toe dat Voyager eigenlijk mislukt is. Heel veel afleveringen hadden TNG afleveringen kunnen zijn. Het had veel donkerder moeten zijn. Veel meer onderlinge strijd tussen starfleet leden en de maquis, voedseltekorten, onderdelen die niet meer te repareren vielen, wanhoop etc. Het pure overleven had uitgewerkt moeten worden. Ze zaten notabene aan de andere kant van het heelal!quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:12 schreef Ramjet het volgende:
[..]
Ik vond Voyager alles behalve zwak .... vond het de beste ST-serie ever,
het werd pas zwak toen ze met ST: Enterprise begonnen,
ik heb alle series trouw gevolgd, maar na een paar afleveringen van Enterprise ben ik gestopt met kijken, was nix meer aan en dat komt waarschijnlijk omdat geen 1 serie meer kan opleven aan Voyager
In sommige afleveringen hebben ze inderdaad opeens wel een makkelijke uitweg die zich plots aandient. Dat theatrale geacteer van Janeway trouwens ookquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:12 schreef kriele het volgende:
[..]
Zelfs de makers geven toe dat Voyager eigenlijk mislukt is. Heel veel afleveringen hadden TNG afleveringen kunnen zijn. Het had veel donkerder moeten zijn. Veel meer onderlinge strijd tussen starfleet leden en de maquis, voedseltekorten, onderdelen die niet meer te repareren vielen, wanhoop etc. Het pure overleven had uitgewerkt moeten worden. Ze zaten notabene aan de andere kant van het heelal!
het leuke aan DS9 waren toch wel de grote ruimtegevechten, dat maakte die serie anders dan alle anderenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:34 schreef kriele het volgende:
Wat wordt DS9 door veel mensen ontzettend onderschat. Ik geef toe. Die serie kwam wat langzaam opgang, maar na seizoen 3 werd ie echt fantastisch! Ze zijn met die serie zoveel verder gegaan dan alle andere series. De hoofdrolspelers hoefden niet meer zo perfekt te zijn. Ze mochten verkeerde en immorele kuezes maken.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:24 schreef peaceman het volgende:
Voyager heeft mij meer geboeid dan elke andere Star Trek serie. Natuurlijk deels omdat de 1e Star Trek voor mijn tijd was, maar ten opzichte van TNG vond ik de karakters wat boeiender en DS9 was te statisch naar mijn mening.
Maar op zich gaat het er natuurlijk om aan welke serie je de meeste lol beleefd hebt en in mijn geval steekt Voyager er dan met kop en schouders bovenuit. Zonde dat de serie gestopt is.
Hey Kriele,quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:34 schreef kriele het volgende:
Wat wordt DS9 door veel mensen ontzettend onderschat. Ik geef toe. Die serie kwam wat langzaam opgang, maar na seizoen 3 werd ie echt fantastisch! Ze zijn met die serie zoveel verder gegaan dan alle andere series. De hoofdrolspelers hoefden niet meer zo perfekt te zijn. Ze mochten verkeerde en immorele kuezes maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |