quote:From: Paramount [mailto:Paramount@paramount.nl]
Sent: donderdag 2 september 2004 2:42
To: xxxxxx@xxxxxxx.com
Subject: Star Trek Voyager seizoen 3: nu op DVD!
Nu te koop: Star Trek Voyager: het complete derde seizoen!
Star Trek Voyager Seizoen 3 is nu overal te koop op DVD! Stampvol unieke extra's helpt Voyager 3 je verzameling alweer een eind op weg! Zeven DVD's, met perfect beeld- en geluidskwaliteit, die moet je toch zeker ook hebben?
Klik op de volgende link om je af te melden van de Paramount Home Entertainment nieuwsbrief
+ Star Wars ep 4,5,6 WS.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:53 schreef MrData het volgende:
TOS seizoen 1, Voyager seizoen 3 en strakjes de SE van Generations. Arme bankrekening![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:31 schreef Derice het volgende:
Zeker gedownload ofzo?
Dat kan ik ook wel doen, maar heb van TNG & DS9 ook alle boxen al.
Net als S1 & S2 van Voyager, dus om nou in ene die boxen niet meer aan te vullen.
TOS koop ik volgend jaar wel ofzo.
pff; ik ga echt geen 700 euro betalen voor een hele serie. Paramount heeft de kosten voor Voyager er allang uit.quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:06 schreef Summoner het volgende:
[..]
Daar mag je trots op zijn. Aan die lame downloaders hebben we niks, die nemen alleen maar en geven niets terug. Door je plicht als star trek liefhebber te doen garandeer je de toekomst van de serie.
En als je een echte Voyager fan bent, maar je enige inkomen je zakgeld is....?quote:Op zondag 5 september 2004 03:11 schreef CySt het volgende:
Als je een échte Voyager fan bent, dan koop je de boxen gewoon. En dan heb je het er ook voor over
quote:Op zondag 5 september 2004 10:17 schreef m021 het volgende:
[..]
En als je een echte Voyager fan bent, maar je enige inkomen je zakgeld is....?
De toekomst van de star trek franchise hangt af van de hoeveelheid winst die Paramount maakt op syndication rechten, dvd's en merchandise. De series zijn altijd al lange termijns investering en dus is elke box die verkocht wordt van belang.quote:Op zondag 5 september 2004 02:55 schreef KonnieKipke het volgende:
pff; ik ga echt geen 700 euro betalen voor een hele serie. Paramount heeft de kosten voor Voyager er allang uit.
Het is idd. duur. Maar het scheelt al als je de boxen haalt bij de goedkoopste winkels. Bij MM (Rijswijk) zijn ze 59,99 en bij FRS 89,99. Verder komen die boxen om de paar maanden uit. Op die manier is het voor mij te doen.quote:Op zondag 5 september 2004 03:37 schreef KonnieKipke het volgende:
ik ben een echte voyager fan, en geloof me.. ik kan me echt voorstellen dat je die boxen origineel wilt hebben. Maar this is too much $$$.
Dan zul je lang moeten sparen. Ik vind het ook wel erg veel ¤ 90 per box.quote:Op zondag 5 september 2004 10:17 schreef m021 het volgende:
[..]
En als je een echte Voyager fan bent, maar je enige inkomen je zakgeld is....?
Precies. True, het is veel geld. Maar, omdat er een aantal maanden tussen zitten, heb je tegen die tijd het geld wel weerquote:Op zondag 5 september 2004 14:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het is idd. duur. Maar het scheelt al als je de boxen haalt bij de goedkoopste winkels. Bij MM (Rijswijk) zijn ze 59,99 en bij FRS 89,99. Verder komen die boxen om de paar maanden uit. Op die manier is het voor mij te doen.
Ik kan het eigenlijk ook altijd wel opbrengen. Als het erom spant zorg ik gewoon dat ik er rekening mee houd en wat minder uitgeef aan andere dingen. Gewoon een beetje prioriteiten stellen.quote:Op maandag 6 september 2004 08:34 schreef CySt het volgende:
Precies. True, het is veel geld. Maar, omdat er een aantal maanden tussen zitten, heb je tegen die tijd het geld wel weer.
ze houden geen volgorde aan volgens mij bij veronica van wat ik gezien heb, maar het eind bestaat uit twee delen, dus morgen de ontknoping, blijft leukquote:Op maandag 5 juni 2006 19:29 schreef K33T het volgende:
Nu al afgelopen
Torres zei dat ze volgende week thuis zouden komen, ze zijn dus nog niet thuis?
mwoahquote:Op maandag 5 juni 2006 22:42 schreef Scarafax het volgende:
Kijk alleen maar Voyager... de beste die er is/was... geweldige serie!
hmm, dus ik kan op een of ander willekeurig moment ineens deel 2 verwachten, en daarna is er over 3 dagen pardoes deel 1 op TV.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:53 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
ze houden geen volgorde aan volgens mij bij veronica van wat ik gezien heb, maar het eind bestaat uit twee delen, dus morgen de ontknoping, blijft leuk![]()
Je zit echt verkeerd. Gisteren was de aflevering " Inside Man", dat is nummer 6 van seizoen 7. De laatste aflevering is "End Game", en dat zijn nummer 25 en 26. Het zou kunnen zijn dat Veronica ze door elkaar gooit, maar dat lijkt me niet zo slim.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:53 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
ze houden geen volgorde aan volgens mij bij veronica van wat ik gezien heb, maar het eind bestaat uit twee delen, dus morgen de ontknoping, blijft leuk![]()
Voor mij is het:quote:Op maandag 5 juni 2006 23:00 schreef K33T het volgende:
[..]
mwoah
Voor mij blijft TNG toch wel nummer 1. Voyager is na Deep Space Nine de slechtste serie.
Deze, en volgende week, staan nog gewoon afleveringen gepland.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:53 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Kijk eens op deze site.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:04 schreef K33T het volgende:
Hoe weet je dat het Repentance is?
Bij mij staat DS9 juist op 1, verder schuift alles op.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:45 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Voor mij is het:
1. The Next Generation
2. Voyager
3. Enterprise (de meest recente)
4. Star Trek (de originele)
5. DS9
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |