Jij balen, ach het scheelt,hij is dus al eens eerder op tv geweest. Of je moet de dvdcollectie kopen. Ik vind Voyager wel een goede serie, samen met TNG en Enterprise. DS9 is ook wel te waarderen maar dan moet je er wel flink ver in zitten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:44 schreef blrrrt het volgende:
Maandag komt de laatste aflevering, en ik ga morgen op vakantie!!!!![]()
Ah joh, dat vinden ze gaaf omdat Alice Krige ook Borg Queen was in Star Trek: First COntact. En ze speelde daar ook onwijs gaaf.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:56 schreef Netflier het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vraag me af waarom Alice Krige (boven) in Endgame de rol van Borg queen speelt, terwijl die voorheen in de Voyager-series altijd werd toegekend aan Susanna Thompson (onder).
Ik vind ze allebei wel gaaf, moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:58 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ah joh, dat vinden ze gaaf omdat Alice Krige ook Borg Queen was in Star Trek: First COntact. En ze speelde daar ook onwijs gaaf.
De film komt er. Een evt. nieuwe serie zal sterk afhankelijk zijn van het succes van de film.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:55 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik hoop dat er nog een nieuwe serie komt, laat staan een film. Enterprise was de eerste die gecancelled was, dat belooft niet veel goeds...
ik vond de 2e wereldoorlog afleveringen van Enterprise anders wel zwaar briljantquote:Op maandag 10 juli 2006 12:12 schreef kriele het volgende:
Ik kijk meer uit naar Star Trek 11. Het is wel te hopen dat de weer de toekomst ingaan, ipv het verleden.
Het niveau van Enterprise vond ik vrij hoog. Het was ook grotendeels vrij van al dat moralistische gemekker wat we kennen van Janeway en Picard, Archer liet zelfs aliens mishandelen om zo de Aarde te redden. Trucage was ook van hoger niveau. Errug jammer dat de serie gestopt is. Ik snap echt niet waarom ze verder gaan met die films; Generations was OK, First Contact zelfs heel goed, maar Resurrection en Nemesis waren ronduit slaapverwekkend. Ik kan me niet voorstellen dat die laatste twee kaskrakers zijn geweestquote:Op maandag 10 juli 2006 23:10 schreef kriele het volgende:
[..]
De film komt er. Een evt. nieuwe serie zal sterk afhankelijk zijn van het succes van de film.
Enterprise begon behoorlijk slap met onbekende en onherkenbare aliens. Archer vond ik een prima captain, maar de karakters van de andere hoofdrolspelers werden veel te laat uitgewerkt en waren de eerste seizoenen zeer slap. De serie kwam te laat op gang. En ik denk ook dat de serie te lijden had van z'n zwakke voorganger Voyager.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Het niveau van Enterprise vond ik vrij hoog. Het was ook grotendeels vrij van al dat moralistische gemekker wat we kennen van Janeway en Picard, Archer liet zelfs aliens mishandelen om zo de Aarde te redden. Trucage was ook van hoger niveau. Errug jammer dat de serie gestopt is. Ik snap echt niet waarom ze verder gaan met die films; Generations was OK, First Contact zelfs heel goed, maar Resurrection en Nemesis waren ronduit slaapverwekkend. Ik kan me niet voorstellen dat die laatste twee kaskrakers zijn geweest
Ik vond Voyager alles behalve zwak .... vond het de beste ST-serie ever,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:48 schreef kriele het volgende:
[..]
Enterprise begon behoorlijk slap met onbekende en onherkenbare aliens. Archer vond ik een prima captain, maar de karakters van de andere hoofdrolspelers werden veel te laat uitgewerkt en waren de eerste seizoenen zeer slap. De serie kwam te laat op gang. En ik denk ook dat de serie te lijden had van z'n zwakke voorganger Voyager.
Ik heb nog een uitvoerig interview met writer/producer Ronald Moore gelezen. Dat gaat over TNG, DS9 en Voyager. Ik zal eens kijken of ik de link weer kan vinden. Zeer interessant om te lezen.
http://filmforce.ign.com/articles/444/444306p1.html
wow! dat waren de woorden die ik zocht!quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:12 schreef Ramjet het volgende:
[..]
Ik vond Voyager alles behalve zwak .... vond het de beste ST-serie ever,
het werd pas zwak toen ze met ST: Enterprise begonnen,
ik heb alle series trouw gevolgd, maar na een paar afleveringen van Enterprise ben ik gestopt met kijken, was nix meer aan en dat komt waarschijnlijk omdat geen 1 serie meer kan opleven aan Voyager
ze hadden gewoon niet terug moeten gaan in de tijd, maar gewoon weer vooruitquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:02 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik vond Enterprise een prima serie, hoewel het inderdaad nogal afweek van wat het Star Trek gevoel, maar dat werd de laatste twee seizoenen al veel beter. Ik denk dat ze geen prequel hadden moeten maken, dat was een te grote opgave.
Als ik nu TOS kijk, houd ik dat ook niet vol omdat het te belachelijk is eigenlijk, en dan wordt het moeilijk om vanuit het huidige perspectief een serie te maken die zich daarvoor zou hebben moeten afspelen. Echter, gezien de opgave is het nog best een geode serie geworden.
Ik denk ook dat ie vooral gecancelled is omdat ze tegenover Stargate geen kans meer maakte. Een geweldige serie trouwens...
Zelfs de makers geven toe dat Voyager eigenlijk mislukt is. Heel veel afleveringen hadden TNG afleveringen kunnen zijn. Het had veel donkerder moeten zijn. Veel meer onderlinge strijd tussen starfleet leden en de maquis, voedseltekorten, onderdelen die niet meer te repareren vielen, wanhoop etc. Het pure overleven had uitgewerkt moeten worden. Ze zaten notabene aan de andere kant van het heelal!quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:12 schreef Ramjet het volgende:
[..]
Ik vond Voyager alles behalve zwak .... vond het de beste ST-serie ever,
het werd pas zwak toen ze met ST: Enterprise begonnen,
ik heb alle series trouw gevolgd, maar na een paar afleveringen van Enterprise ben ik gestopt met kijken, was nix meer aan en dat komt waarschijnlijk omdat geen 1 serie meer kan opleven aan Voyager
In sommige afleveringen hebben ze inderdaad opeens wel een makkelijke uitweg die zich plots aandient. Dat theatrale geacteer van Janeway trouwens ookquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:12 schreef kriele het volgende:
[..]
Zelfs de makers geven toe dat Voyager eigenlijk mislukt is. Heel veel afleveringen hadden TNG afleveringen kunnen zijn. Het had veel donkerder moeten zijn. Veel meer onderlinge strijd tussen starfleet leden en de maquis, voedseltekorten, onderdelen die niet meer te repareren vielen, wanhoop etc. Het pure overleven had uitgewerkt moeten worden. Ze zaten notabene aan de andere kant van het heelal!
het leuke aan DS9 waren toch wel de grote ruimtegevechten, dat maakte die serie anders dan alle anderenquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:34 schreef kriele het volgende:
Wat wordt DS9 door veel mensen ontzettend onderschat. Ik geef toe. Die serie kwam wat langzaam opgang, maar na seizoen 3 werd ie echt fantastisch! Ze zijn met die serie zoveel verder gegaan dan alle andere series. De hoofdrolspelers hoefden niet meer zo perfekt te zijn. Ze mochten verkeerde en immorele kuezes maken.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:24 schreef peaceman het volgende:
Voyager heeft mij meer geboeid dan elke andere Star Trek serie. Natuurlijk deels omdat de 1e Star Trek voor mijn tijd was, maar ten opzichte van TNG vond ik de karakters wat boeiender en DS9 was te statisch naar mijn mening.
Maar op zich gaat het er natuurlijk om aan welke serie je de meeste lol beleefd hebt en in mijn geval steekt Voyager er dan met kop en schouders bovenuit. Zonde dat de serie gestopt is.
Hey Kriele,quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:34 schreef kriele het volgende:
Wat wordt DS9 door veel mensen ontzettend onderschat. Ik geef toe. Die serie kwam wat langzaam opgang, maar na seizoen 3 werd ie echt fantastisch! Ze zijn met die serie zoveel verder gegaan dan alle andere series. De hoofdrolspelers hoefden niet meer zo perfekt te zijn. Ze mochten verkeerde en immorele kuezes maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |