frans bauer is mooie muziek zekerquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:23 schreef TrippleDistilled het volgende:
Geitengeblehr
Kamelenmuziek met een religieus tintje
Dat is geen Arabische muziek oelewapper. Dat is Breton een Keltische en Europese taal die gesproken wordt in het uiterste westen van Frankrijk.quote:
Goede ouwe tijd. Zong ik altijd samen met mijn opa tijdens lange boswandelingen. En maar flinke passen zetten, en die arm in de lucht.quote:
Wtf hoezo weet je dat kk nerdje heb je geen vrienden ofzoquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:44 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Dat is geen Arabische muziek oelewapper. Dat is Breton een Keltische en Europese taal die gesproken wordt in het uiterste westen van Frankrijk.
Jawel hoor, ik ben alleen geen oppervlakkige aap zoals jij.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:50 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wtf hoezo weet je dat kk nerdje heb je geen vrienden ofzo
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:23 schreef TrippleDistilled het volgende:
Geitengeblehr
Klopt het 1e voorbeeld is niet zo doeltreffend, deze echter doet wel pijn aan de oortjes, jammer want die is muziek erg lekker, volume v.d. zangeres staat veel te hoog.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:37 schreef Bunnyfluff het volgende:
Ik vind de klacht een beetje overdreven.
Het is niet mijn smaak, maar het klinkt ook niet onaangenaam. Is het omdat ze niet in het Engels zingt?
Nederlandstalige muziek is ook niet populair in het buitenland.
Altijd dat jammerende gejank. Ik word er misselijk van als ik er naar luister..quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:08 schreef Woestijnvos het volgende:
Geitengeblehr
Niet mijn dingquote:..
Euhh waarom komen velen met house muziek aanzetten? Komt toch helemaal niet in de buurt.quote:
Die linkjes van daarnet was trance. Sowieso, gaat toch om de Arabische melodie die erin zit?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:25 schreef masaje het volgende:
[..]
Euhh waarom komen velen met house muziek aanzetten? Komt toch helemaal niet in de buurt.
Ja met originele instrumenten en zonder housebeat natuurlijk, dat maakt het gelijk zo kermis-achtig, toch bedankt voor je inzet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:27 schreef Anshur het volgende:
[..]
Die linkjes van daarnet was trance. Sowieso, gaat toch om de Arabische melodie die erin zit?
Reichstep wat is deze???quote:
Lijkt wel zo'n yt reactie die je altijd ziet bij zulke filmpjesquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:07 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ADOLF HITLER WUUUUUUUUUUBWOBWOWBUWUBWUBUW DEUTSCHLAND DEUTSCHLAND!
quote:ADOLF HITLER WUB WUB WEB WUB WUBWUB WUB WEB WUB WUBWUB WUB WEB WUB WUBWUB WUB WEB WUB WUBWUB WUB WEB WUB WUBWUB WUB WEB WUB WUBWUB WUB WEB WUB WUBWUB WUB WEB WUB WUBWUB WUB WEB WUB WUBWUB WUB WEB WUB WUBWUB WUB WEB WUB WUBWUB WUB WEB WUB WUBWUB WUB WEB WUB WUBWUB WUB WEB WUB WUBWUB WUB WEB WUB WUBWUB WUB WEB WUB WUBWUB WUB WEB WUB WUBWUB WUB WEB WUB WUBWUB WUB WEB WUB WUBWUB WUB WEB WUB WUBWUB WUB WEB WUB WUBWUB WUB WEB WUB WUBWUB WUB WEB WUB WUBWUB WUB WEB WUB WUBWUB WUB WEB WUB WUB
quote:§§§§______§§§§§§§§§§§§§§
§§§§______§§§§__________
§§§§______§§§§__________
§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
_________§§§§_______§§§§
_________§§§§_______§§§§
§§§§§§§§§§§§§_______§§§§
卐卐卐 卐 卐卐
Kan er altijd wel om lachen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:13 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
Lijkt wel zo'n yt reactie die je altijd ziet bij zulke filmpjes![]()
[..]
[..]!
OMG, geitengejank + autotunequote:Op woensdag 30 januari 2013 18:12 schreef masaje het volgende:
[..]
Klopt het 1e voorbeeld is niet zo doeltreffend, deze echter doet wel pijn aan de oortjes, jammer want die is muziek erg lekker, volume v.d. zangeres staat veel te hoog.
En zie hier het gevolg van:quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:50 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wtf hoezo weet je dat kk nerdje heb je geen vrienden ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |