heb het verhaal van Sven gelezen en ben er stil van, wat een mooi initiatief Dotje van de ouders van Sven en dank voor deze goede tip.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:37 schreef Dottey het volgende:
mochten jullie ook willen fb-en met sterrenmutsjes.. https://www.facebook.com/Sterrenmutsjes
en dan ik ga hier gewoon voor mee helpen bedelen.... effe klikken op "like"
https://www.facebook.com/(...)82798&type=1&theater
kunnen ze stemmen mee winnen om centjes binnen te halen voor het project. tot en met 9 feb.
--------------
ik vind het een super initiatief en zal er zeker een zooi maken als ik eindelijk eens klaar ben met mijn trui breien![]()
goede tip dus!
nou ik kwam niet met die tip! ik was er ook van onder de indruk. Kippenvel. Al mijn haakplannen door de war.. duik eerst op zolder voor mijn voorrraad in te pakken ^^.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb het verhaal van Sven gelezen en ben er stil van, wat een mooi initiatief Dotje van de ouders van Sven en dank voor deze goede tip.
oh super cute! Kwam die van ravelry?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:03 schreef B.ertha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kleur houdt het midden tussen bovenstaande foto's en onderstaande overbelichte foto
[ afbeelding ]
Ja, maar wel betaald.quote:Op maandag 4 februari 2013 08:47 schreef CREADO het volgende:
[..]
oh super cute! Kwam die van ravelry?
Dottey wat goed dat je mee doet!
ga eens proberen zo een mutsje te haken, lukt het me dan ga ik er een paar haken en stuur het naar hun.quote:Op maandag 4 februari 2013 01:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
nou ik kwam niet met die tip! ik was er ook van onder de indruk. Kippenvel. Al mijn haakplannen door de war.. duik eerst op zolder voor mijn voorrraad in te pakken ^^.
Eerst hiervoor een lading haken en sturen.
Erg leuk, maar ik kan gewoon niet overweg met getekende patronenquote:Op maandag 4 februari 2013 08:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Voor wie er nog verschillende haaksteken zoekt, ik kwam een linkje tegen met 300 stuks :-)
http://issuu.com/lesliss/docs/crochet_patterns_book_300/1
Dat is lief van jequote:Op maandag 4 februari 2013 10:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Niet? Oh dat is wel balen. Ik heb ze vaak liever zo dan geschreven, op deze manier snap ik meteen hoe het moet
Als je er een ziet die je graag wil kan ik ook wel kijken of ik hem voor je uit kan schrijven?
Geweldig!quote:Op maandag 4 februari 2013 08:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Voor wie er nog verschillende haaksteken zoekt, ik kwam een linkje tegen met 300 stuks :-)
http://issuu.com/lesliss/docs/crochet_patterns_book_300/1
Mooi!quote:Op maandag 4 februari 2013 11:45 schreef trui het volgende:
De nieuwste deken van Attic24/Lucy al gezien? Ik vind dat ze in de rand ook een leuke steek verwerkt heeft, misschien iets voor je deken Spuug!
Het ziet eruit als vaste, losse, vaste, losse.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:01 schreef trui het volgende:
het geinige is dus dat het niet een 'draadje erdoorheen' is, maar het lijkt er inderdaad wel op. als 't goed is komt er eerdaags een beschrijving op haar weblog.
Oh, die sloffenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 19:14 schreef bietel het volgende:
Pffff hehe, eindelijk de donkerblauwe sloffen af, die ik in opdracht moest maken. Daarvoor had ik net een rood paar afgemaakt en die was ik eigenlijk al zat! Heb er 2 maanden over gedaan... (met 3 weken ziek meegerekend en gewoon geen puf om ze af te maken)
Donkerblauw valt in de categorie 'zwart' qua haakbaarheid 's avonds. Gewoon niet te doen!
Maar goed, ze zijn af en ik heb er wat mee verdiend!![]()
Ik ben vergeten een foto te maken, maar het zijn deze:
[ afbeelding ]
En dan in deze kleur:
[ afbeelding ]
Nu nog een damesmuts, babymuts, babyslofjes, cowl en weer krokodillensloffen maken in opdracht en dan mag ik weer voor mezelf gaan haken!
Jullie zijn ook allemaal weer lekker bezig geweest!
Leuke angry bird varkens (wat een werk!), mooie sjaals en shawls, mooie regenboogdeken van onze turbohaakster!, Veel leuke beestjes (die eenhoorn blijft toch erg leuk!), en een megavaas in the making! Als ik iemand vergeten ben: sorry! Ik vond het wel erg mooi!
Eigenlijk zie ik hier bijna nooit lelijke, stomme enz. dingen. Jullie maken gewoon allemaal goeie dingen!
dankje....ik wacht gewoon af...en ben toch nog lang niet klaar met mijn dekenquote:Op maandag 4 februari 2013 12:10 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Het ziet eruit als vaste, losse, vaste, losse.
Tof zeg!quote:Op maandag 4 februari 2013 10:52 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb een coin purse gehaakt![]()
[ afbeelding ]
Hehehquote:Op maandag 4 februari 2013 10:53 schreef Spuuglokje het volgende:
Ondertussen ben ik alweer een eind opgeschoten met m'n deken. Nu al 25 cm hoogte. Oh wacht, 25 cm, dan moet ik de hoeveelheid die ik nu gehaakt heb nog 8 keer haken en dan is ie pas af!![]()
![]()
![]()
wat mooi!quote:Op maandag 4 februari 2013 10:52 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb een coin purse gehaakt![]()
[ afbeelding ]
ik vind dat toch best al ver klinken hoor!quote:Op maandag 4 februari 2013 10:53 schreef Spuuglokje het volgende:
Ondertussen ben ik alweer een eind opgeschoten met m'n deken. Nu al 25 cm hoogte. Oh wacht, 25 cm, dan moet ik de hoeveelheid die ik nu gehaakt heb nog 8 keer haken en dan is ie pas af!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |