abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 januari 2013 @ 19:45:53 #101
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_122311084
Wat grappig ziet dat eruit, Mizz Enroe! Ik zou ze houden. Echt!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_122311378
Wat een leuke projecten allemaal! Bijou wat heb je weer razendsnel een mooi deken gehaakt. Met welk garen maak jij die? Ik vind de kleuren erg mooi :)

Gefeliciteerd met je Etsy shopje Tyler girl!
Hoe bepaal je nou wat je er voor vraagt? Dat vind ik zelf nog wel lastig.
pi_122311461
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat grappig ziet dat eruit, Mizz Enroe! Ik zou ze houden. Echt!
Ja leuk he?! Maar dit zijn er maar 7, kun je nagaan hoe erg veel 20 er zijn...
.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_122312041
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 19:39 schreef MizzEnroe het volgende:
Oh wat een leuke haaksels heb ik voorbij zien komen! Echt goed gelukt allemaal!

Ik ben zelf nog (altijd) druk met het haken van mijn 20 Evil Green pigs. Ik heb er nu al 17 af, nog maar 3 te gaan. Veeeeeeeeeeeel later dan ik gehoopt had, maar ja, ziek geworden en met een nieuwe baan begonnen. Ik heb tijdens de avonden wel tijd om te haken, maar dan meestal geen fut meer. Zo zonde... :X Hieronder 7 van mijn zwijntjes, ze zijn allemaal net even wat anders. Sommige zijn wat strakker gehaakt en daardoor ook wat kleiner. De ogen en wenkbrauwen zijn vaak ook even net wat anders.

[ afbeelding ]

Ik maak deze voor mijn ukje, die ze uit mag gaan delen op de opvang. :)
Volgens mij gaan de ukjes van de opvang er heel erg blij mee zijn :)
pi_122312532
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 15:07 schreef MQBM het volgende:
Mijn jurkje is af *O*
Niet helemaal tevreden :@ , want foutjes, en hij is voor mij net te krap bij de armsgaten, maar al met al voor een eerste kledingstuk ben ik niet ontevreden. Ik ga 'm aan mijn zusje geven, die is een stuk kleiner dan ik, dus dat zou prima moeten passen :)

De foto doet niet helemaal recht aan het jurkje, zo plat liggen ziet het er wat vormeloos uit, maar goed, voor het idee ;)

[ afbeelding ]

Ik ga 'm zeker nog een keer maken ooit (met een andere kleur garen, NOOIT meer zwart :X ) En dan hoop ik dat ik 'm foutloos kan maken en ook voor mezelf passend.

Nu beginnen aan een regenboog grannystripe babydekentje, zin in! :Y
:o wat mooi, dus nu moet je er nog eentje maken voor jezelf :Y
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_122312546
Mooie dingen weer gezien, de dekens...ja, dat heb ik nou eenmaal wat mee. :') Mooi jurkje en ook weer allerlei leuke beestjes, muts en sjaal....ik heb net een boekje gekocht wat over stokhaken gaat....staat er erg duidelijk in want ik wel het ook wel eens proberen. :P

Nu even bezig met het XXL-garen van de Action, een cowl maken maar dan meer voor binnen...ja lekker onduidelijk hè? :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_122312649
die eenhoorn en die groene pigs zo bij elkaar, meisjes wat zijn die beestjes toch leuk
pi_122312771
quote:

Ik ben zelf nog (altijd) druk met het haken van mijn 20 Evil Green pigs. Ik heb er nu al 17 af, nog maar 3 te gaan. Veeeeeeeeeeeel later dan ik gehoopt had, maar ja, ziek geworden en met een nieuwe baan begonnen. Ik heb tijdens de avonden wel tijd om te haken, maar dan meestal geen fut meer. Zo zonde... :X Hieronder 7 van mijn zwijntjes, ze zijn allemaal net even wat anders. Sommige zijn wat strakker gehaakt en daardoor ook wat kleiner. De ogen en wenkbrauwen zijn vaak ook even net wat anders.

[ afbeelding ]

quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 18:37 schreef NijntjesUk het volgende:
Mooi hoor, MQBM!

Heb een eenhoorn gehaakt! Patroon gekregen via een (ander) forumSinterklaas :)
Moet eerlijk zeggen dat ik vind dat ie goed gelukt is :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+ O+ O+ Ooooooit ga ik ook beestjes haken, wat ontzettend leuk, zowel de eenhoorn als de varkentjes!! _O_

En bedankt allemaal voor de complimentjes op mijn jurk :@ :s)
pi_122312786
Even een overzicht wat ik voor een user heb gemaakt

Boekenlegger spin en web. :P

en een cowl die je op twee manier kunt dragen

zo

en zo

Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_122313323
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 20:15 schreef trovey het volgende:
Even een overzicht wat ik voor een user heb gemaakt

[ afbeelding ]

Boekenlegger spin en web. :P

en een cowl die je op twee manier kunt dragen

zo

[ afbeelding ]

en zo

[ afbeelding ]
wat geinig Trovey die col 2 kanten ^O^ mooi gedaan
pi_122313422

nou 2 sjaals/stola nu nog bezig met een petrolkleur voor tegen de zomer, van Catania en dan schei ik ermee uit, dan maar weer eens breien want heb mooi breipatroon maar dat haken is zo verslavend..donkergrijze van scheepjes voor mijn oudste en die lichtere grijs voor mezelf.
  donderdag 31 januari 2013 @ 20:33:32 #112
147091 janeway
live long and prosper
pi_122313837
quote:
Heb een eenhoorn gehaakt! Patroon gekregen via een (ander) forumSinterklaas :)
Moet eerlijk zeggen dat ik vind dat ie goed gelukt is :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een gave eenhoorn LEUK!!! Echt gaaf dat zie ik mijzelf dus niet haken..

quote:

[ afbeelding ]

Te gaaf deze wat een werk voor op de opvang..

En de spinnenboeken legger heb ik ook al elders gezien En de col ook maar (dezelfde foto's) maar ik weet even niet zo snel meer waar..
Ik haak in een iets minder tempo ik heb al jaren 2 tennisarmen (nee ik tennis niet) maar jeetje dat voel ik dus nu weer een stukje erger.. Balen hoor.. Ik werk in de kinderopvang en heb toch moeite met het tillen van de kids.. Dus gas terug voor mij
  donderdag 31 januari 2013 @ 20:49:36 #113
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_122314745
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 16:52 schreef Bijou het volgende:
Nieuwe regenboogdeken (85 x 120 cm) *O*

[ afbeelding ]
Oh Bijou, wat mooi!
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 31 januari 2013 @ 20:50:16 #114
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_122314795
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:26 schreef Muck het volgende:
Ik besef ineens dat ik mijn muts nog helemaal niet heb laten zien :o

Dat zég je toch niet? :P
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 31 januari 2013 @ 20:51:48 #115
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_122314909
quote:
6s.gif Op woensdag 30 januari 2013 22:08 schreef E.T. het volgende:

[..]

Ik ben ook met een stokhaak-project bezig :Y Bij mij wordt het gewoon een simpele (col)sjaal. Tegen de tijd dat het weer winter wordt zal hij wel af zijn.. Die onderste foto lijkt trouwens wel wat op mijn wol :D
Stokhaken. :D :o Alleen als mijn baas me een jaar betaald-verlof geeft.
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 31 januari 2013 @ 20:52:59 #116
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_122314997
quote:
10s.gif Op donderdag 31 januari 2013 13:25 schreef trui het volgende:
Ivan de Verschrikkelijke!
Daar ging mijn middelbare-school werkstuk over. *) Wát een man. :P
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 31 januari 2013 @ 20:54:18 #117
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_122315083
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 15:07 schreef MQBM het volgende:
Mijn jurkje is af *O*
Niet helemaal tevreden :@ , want foutjes, en hij is voor mij net te krap bij de armsgaten, maar al met al voor een eerste kledingstuk ben ik niet ontevreden. Ik ga 'm aan mijn zusje geven, die is een stuk kleiner dan ik, dus dat zou prima moeten passen :)

De foto doet niet helemaal recht aan het jurkje, zo plat liggen ziet het er wat vormeloos uit, maar goed, voor het idee ;)

[ afbeelding ]

Ik ga 'm zeker nog een keer maken ooit (met een andere kleur garen, NOOIT meer zwart :X ) En dan hoop ik dat ik 'm foutloos kan maken en ook voor mezelf passend.

Nu beginnen aan een regenboog grannystripe babydekentje, zin in! :Y
Bedankt voor de tip wat betreft de kleur! Ik heb het boek ook gekocht, om deze jurk. Ik denk aan wit, of gebroken wit, of rood, of ... of... of... :P
Hij ziet er wel mooi uit joh! Welk materiaal heb je gebruikt?
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 31 januari 2013 @ 20:57:05 #118
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_122315240
quote:
1s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:59 schreef CREADO het volgende:
Wow wat een mooie dingen :-) ! En dat boek is verschillend en niet leverbaar meer :(. Heb alles afgezocht...:-)
HET BOEK IS NIET VERSCHILLEND.

:) Zoals spuuglokje (o.a.) al heel vriendelijk en geduldig meermaals heeft uitgelegd.
Het boek ziet er anders uit, omdat de omslag afwijkt. maar de INHOUD (als in: vanaf pagina 1) is hetzelfde.

Alstublieft. GRAAG GEDAAN.
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 31 januari 2013 @ 20:58:00 #119
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_122315287
6 posts achter elkaar. :o
... ♥ ik mis je ♥
pi_122315297
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 20:54 schreef phluphy het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip wat betreft de kleur! Ik heb het boek ook gekocht, om deze jurk. Ik denk aan wit, of gebroken wit, of rood, of ... of... of... :P
Hij ziet er wel mooi uit joh! Welk materiaal heb je gebruikt?
Echt, alle kleuren zijn goed, maar géén zwart :P Rood zat ik zelf ook al aan te denken voor de volgende keer als ik 'm maak. Ben heel benieuwd hoe die van jou gaat worden!
Ik heb gewerkt met Micro, van Schachenmayr. Daar heb ik een partijtje van 21 bolletjes van op de kop getikt op marktplaats :D Voor 20 euro :Y Het is een wat apart soort garen, vrij glad, en dun, maar het "valt" echt heel erg mooi, bij dat jurkje. Ik heb gehaakt met haaknaald 4. Maar volgens mij kan je bijna elk soort garen wel gebruiken wat voor haaknaald 4 geschikt is.
  donderdag 31 januari 2013 @ 21:00:20 #121
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_122315408
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 20:58 schreef MQBM het volgende:

[..]

Echt, alle kleuren zijn goed, maar géén zwart :P Rood zat ik zelf ook al aan te denken voor de volgende keer als ik 'm maak. Ben heel benieuwd hoe die van jou gaat worden!
Ik heb gewerkt met Micro, van Schachenmayr. Daar heb ik een partijtje van 21 bolletjes van op de kop getikt op marktplaats :D Voor 20 euro :Y Het is een wat apart soort garen, vrij glad, en dun, maar het "valt" echt heel erg mooi, bij dat jurkje. Ik heb gehaakt met haaknaald 4. Maar volgens mij kan je bijna elk soort garen wel gebruiken wat voor haaknaald 4 geschikt is.
Wat is de samenstelling van dat materiaal?

Ik ben zo bang dat het snel te zwaar wordt, en daardoor naar beneden gaat trekken, zeg maar.
... ♥ ik mis je ♥
pi_122315666
Ik ben ook net ziek geweest maar ik had echt geen puf om te haken die week. Eerlijk gezegd heb ik sinds de zomer nog nauwelijks gehaakt. Alleen twee truitjes gebreid... Heb t zo druk met werken, de weken vliegen voorbij en 's avonds op de bank heb ik echt geen zin meer om een handwerkje te pakken. Poes die elke haak/breinaald of bol wol aanvalt helpt ook niet mee. Beetje een dipje, jammer... -O-
Kwak
pi_122315671
Wowwww....Dank allemaal voor het uitzoeken. IEDEREEN AANSCHAFFEN ZOU IK ZEGGEN :-)

Ik ben inmiddels voorzien van andere boeken en hing blijkbaar nog in de oude waan! SORRY! Vandaar effe geen reactie...Heb zelf ook echt liever de NL gehad, maar dat is persoonlijk. Het is echt een superboekje...wie weet koop ik het ooit toch hahaha

Oh ben soooo in love met die zebra's ^O^ :o . Is die van christel krukkert?
By DMB
pi_122315672
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 21:00 schreef phluphy het volgende:

[..]

Wat is de samenstelling van dat materiaal?

Ik ben zo bang dat het snel te zwaar wordt, en daardoor naar beneden gaat trekken, zeg maar.
Het is 100% polyacryl, micro fibre. Dus echt heel vreemd garen, en super licht, Was echt een lucky shot want ik had er nog nooit van gehoord :+ Het glanst een beetje en de draad is op zich wel wat splijtgevoelig, maar als je eenmaal gewend bent dan haakt het wel prima weg (vond ik dan :@ ) Het is een heel klein beetje elastisch, waardoor het jurkje ook precies genoeg stretch krijgt.
  donderdag 31 januari 2013 @ 21:05:01 #125
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_122315678
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 20:26 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]

nou 2 sjaals/stola nu nog bezig met een petrolkleur voor tegen de zomer, van Catania en dan schei ik ermee uit, dan maar weer eens breien want heb mooi breipatroon maar dat haken is zo verslavend..donkergrijze van scheepjes voor mijn oudste en die lichtere grijs voor mezelf.
Wauw! echt heel mooi O+ welk patroon is dat, pineapple?

Kwam net deze tegen, vond ik ook wel schattig, trui/sjaal dinges.

[ Bericht 8% gewijzigd door saaw op 31-01-2013 21:13:25 ]
an urge to help mankind overcomes me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')