Ja leuk he?! Maar dit zijn er maar 7, kun je nagaan hoe erg veel 20 er zijn...quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat grappig ziet dat eruit, Mizz Enroe! Ik zou ze houden. Echt!
Volgens mij gaan de ukjes van de opvang er heel erg blij mee zijnquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:39 schreef MizzEnroe het volgende:
Oh wat een leuke haaksels heb ik voorbij zien komen! Echt goed gelukt allemaal!
Ik ben zelf nog (altijd) druk met het haken van mijn 20 Evil Green pigs. Ik heb er nu al 17 af, nog maar 3 te gaan. Veeeeeeeeeeeel later dan ik gehoopt had, maar ja, ziek geworden en met een nieuwe baan begonnen. Ik heb tijdens de avonden wel tijd om te haken, maar dan meestal geen fut meer. Zo zonde...Hieronder 7 van mijn zwijntjes, ze zijn allemaal net even wat anders. Sommige zijn wat strakker gehaakt en daardoor ook wat kleiner. De ogen en wenkbrauwen zijn vaak ook even net wat anders.
[ afbeelding ]
Ik maak deze voor mijn ukje, die ze uit mag gaan delen op de opvang.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:07 schreef MQBM het volgende:
Mijn jurkje is af![]()
Niet helemaal tevreden, want foutjes, en hij is voor mij net te krap bij de armsgaten, maar al met al voor een eerste kledingstuk ben ik niet ontevreden. Ik ga 'm aan mijn zusje geven, die is een stuk kleiner dan ik, dus dat zou prima moeten passen
![]()
De foto doet niet helemaal recht aan het jurkje, zo plat liggen ziet het er wat vormeloos uit, maar goed, voor het idee![]()
[ afbeelding ]
Ik ga 'm zeker nog een keer maken ooit (met een andere kleur garen, NOOIT meer zwart) En dan hoop ik dat ik 'm foutloos kan maken en ook voor mezelf passend.
Nu beginnen aan een regenboog grannystripe babydekentje, zin in!
quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:39 schreef MizzEnroe het volgende:
Ik ben zelf nog (altijd) druk met het haken van mijn 20 Evil Green pigs. Ik heb er nu al 17 af, nog maar 3 te gaan. Veeeeeeeeeeeel later dan ik gehoopt had, maar ja, ziek geworden en met een nieuwe baan begonnen. Ik heb tijdens de avonden wel tijd om te haken, maar dan meestal geen fut meer. Zo zonde...Hieronder 7 van mijn zwijntjes, ze zijn allemaal net even wat anders. Sommige zijn wat strakker gehaakt en daardoor ook wat kleiner. De ogen en wenkbrauwen zijn vaak ook even net wat anders.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:37 schreef NijntjesUk het volgende:
Mooi hoor, MQBM!
Heb een eenhoorn gehaakt! Patroon gekregen via een (ander) forumSinterklaas
Moet eerlijk zeggen dat ik vind dat ie goed gelukt is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat geinig Trovey die col 2 kantenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:15 schreef trovey het volgende:
Even een overzicht wat ik voor een user heb gemaakt
[ afbeelding ]
Boekenlegger spin en web.![]()
en een cowl die je op twee manier kunt dragen
zo
[ afbeelding ]
en zo
[ afbeelding ]
Wat een gave eenhoorn LEUK!!! Echt gaaf dat zie ik mijzelf dus niet haken..quote:Heb een eenhoorn gehaakt! Patroon gekregen via een (ander) forumSinterklaas
Moet eerlijk zeggen dat ik vind dat ie goed gelukt is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te gaaf deze wat een werk voor op de opvang..quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:39 schreef MizzEnroe het volgende:
[ afbeelding ]
Oh Bijou, wat mooi!quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:52 schreef Bijou het volgende:
Nieuwe regenboogdeken (85 x 120 cm)
[ afbeelding ]
Dat zég je toch niet?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:26 schreef Muck het volgende:
Ik besef ineens dat ik mijn muts nog helemaal niet heb laten zien
Stokhaken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:08 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik ben ook met een stokhaak-project bezigBij mij wordt het gewoon een simpele (col)sjaal. Tegen de tijd dat het weer winter wordt zal hij wel af zijn.. Die onderste foto lijkt trouwens wel wat op mijn wol
Bedankt voor de tip wat betreft de kleur! Ik heb het boek ook gekocht, om deze jurk. Ik denk aan wit, of gebroken wit, of rood, of ... of... of...quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:07 schreef MQBM het volgende:
Mijn jurkje is af![]()
Niet helemaal tevreden, want foutjes, en hij is voor mij net te krap bij de armsgaten, maar al met al voor een eerste kledingstuk ben ik niet ontevreden. Ik ga 'm aan mijn zusje geven, die is een stuk kleiner dan ik, dus dat zou prima moeten passen
![]()
De foto doet niet helemaal recht aan het jurkje, zo plat liggen ziet het er wat vormeloos uit, maar goed, voor het idee![]()
[ afbeelding ]
Ik ga 'm zeker nog een keer maken ooit (met een andere kleur garen, NOOIT meer zwart) En dan hoop ik dat ik 'm foutloos kan maken en ook voor mezelf passend.
Nu beginnen aan een regenboog grannystripe babydekentje, zin in!
HET BOEK IS NIET VERSCHILLEND.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:59 schreef CREADO het volgende:
Wow wat een mooie dingen :-) ! En dat boek is verschillend en niet leverbaar meer. Heb alles afgezocht...:-)
Echt, alle kleuren zijn goed, maar géén zwartquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:54 schreef phluphy het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip wat betreft de kleur! Ik heb het boek ook gekocht, om deze jurk. Ik denk aan wit, of gebroken wit, of rood, of ... of... of...![]()
Hij ziet er wel mooi uit joh! Welk materiaal heb je gebruikt?
Wat is de samenstelling van dat materiaal?quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:58 schreef MQBM het volgende:
[..]
Echt, alle kleuren zijn goed, maar géén zwartRood zat ik zelf ook al aan te denken voor de volgende keer als ik 'm maak. Ben heel benieuwd hoe die van jou gaat worden!
Ik heb gewerkt met Micro, van Schachenmayr. Daar heb ik een partijtje van 21 bolletjes van op de kop getikt op marktplaatsVoor 20 euro
Het is een wat apart soort garen, vrij glad, en dun, maar het "valt" echt heel erg mooi, bij dat jurkje. Ik heb gehaakt met haaknaald 4. Maar volgens mij kan je bijna elk soort garen wel gebruiken wat voor haaknaald 4 geschikt is.
Het is 100% polyacryl, micro fibre. Dus echt heel vreemd garen, en super licht, Was echt een lucky shot want ik had er nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:00 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wat is de samenstelling van dat materiaal?
Ik ben zo bang dat het snel te zwaar wordt, en daardoor naar beneden gaat trekken, zeg maar.
Wauw! echt heel mooiquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:26 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
nou 2 sjaals/stola nu nog bezig met een petrolkleur voor tegen de zomer, van Catania en dan schei ik ermee uit, dan maar weer eens breien want heb mooi breipatroon maar dat haken is zo verslavend..donkergrijze van scheepjes voor mijn oudste en die lichtere grijs voor mezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |