die rand wil ik ook :-) Als ik de deken af heb ooit hahahaquote:Op maandag 4 februari 2013 11:45 schreef trui het volgende:
De nieuwste deken van Attic24/Lucy al gezien? Ik vind dat ze in de rand ook een leuke steek verwerkt heeft, misschien iets voor je deken Spuug!
wow wordt echt een kunstwerkje al :-)quote:Op maandag 4 februari 2013 10:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Nog even een foto van mijn project:
[ afbeelding ]
leuk tasje :-) hoe maak je het vast eigenlijk aan de greep?quote:Op maandag 4 februari 2013 10:52 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb een coin purse gehaakt![]()
[ afbeelding ]
moet eerlijk bekennen dat ik dit wel 1 van de mooiste projekten vind die ik hier heb langs zien komen in al die jaren, vind het nu al WAUWquote:Op maandag 4 februari 2013 10:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Nog even een foto van mijn project:
[ afbeelding ]
Wat een prachtig compliment.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet eerlijk bekennen dat ik dit wel 1 van de mooiste projekten vind die ik hier heb langs zien komen in al die jaren, vind het nu al WAUW
en gemeend, vind hem nu al schitterend worden en ben benieuwt naar het resultaat als het af isquote:
Ja, dat is een goeie inderdaad. Dat was ook mijn plan, maar ik had niet goed gerekend... Dit ging via mijn schoonzusje en die was erg verbaasd over de prijs, daardoor durfde ik het eigenlijk niet zo goed omhoog te gooien.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:39 schreef trui het volgende:
[..]
ik gebruik doorgaans de formule 'materiaalkosten x 2'. daarmee zou je dus ook op 30 euro komen in jouw geval. nu heb je er wel erg weinig voor gevraagd denk ik. je kunt het ook vooraf berekenen/schatten en voorleggen aan degene die jou vraagt iets te haken. als het diegene dan te duur wordt hoef je er ook niet aan te beginnen.
Wat lief!quote:Op maandag 4 februari 2013 14:38 schreef trui het volgende:
niet heel scherp, maar hier is dan de groepsfoto:
[ afbeelding ]
'WOW helemaal gaaf! Had je ook zoveel eitjes? Ik vind het erg leuk en goede inspiratiequote:Op maandag 4 februari 2013 14:38 schreef trui het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk zonde om ze weg te doen.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:37 schreef trui het volgende:
het zijn traktaties, we doen er wat M&M's in en uitdelen maar.
ik heb bijna alle eitjes gekregen van anderen!
erg leuk zo in het overzicht! schattig ^^. Benieuwd hoeveel het vechten gaat worden om de papegaai ^^.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:38 schreef trui het volgende:
[ afbeelding ]
merci! ik ging er gaandeweg inderdaad juist steeds meer aandacht aan besteden. maar zo achteraf bekeken vind ik de wat eenvoudigere vaak juist ook wel erg leuk hoor. bij de papegaai bijv. ben ik wel wat doorgeschoten vind ik nu. die vleugels en staart hadden net zo goed van vilt gekund, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:56 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik vind ze supergeweldig geworden trui! En ook niks niet afgeraffeld die laatste soorten, je hebt van ieder eitje een kunstwerkje gemaakt.
neejoh, ze staan hier al lang genoeg de boekenkast te verrommelen met z'n allen. ik ben blij als ze straks ieder hun eigen weg gaan.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:58 schreef Koningin het volgende:
[..]
Eigenlijk zonde om ze weg te doen.
dank! en ik ben ook wel benieuwd, hoop niet dat er echt ruzie van komt.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
erg leuk zo in het overzicht! schattig ^^. Benieuwd hoeveel het vechten gaat worden om de papegaai ^^.
taartjesfee, moet je voor het downloaden betalen op deze site Er staan zulke leuke dingen bijquote:Op maandag 4 februari 2013 08:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Voor wie er nog verschillende haaksteken zoekt, ik kwam een linkje tegen met 300 stuks :-)
http://issuu.com/lesliss/docs/crochet_patterns_book_300/1
ja heb ik inmiddels gedaan, maar het is zoooo slechtquote:Op maandag 4 februari 2013 16:18 schreef trui het volgende:
ik heb geen mededeling over betalen gezien daar, Creado. je moet je wel registreren.
Geen idee. Ik bookmark ze gewoonquote:Op maandag 4 februari 2013 16:17 schreef CREADO het volgende:
[..]
taartjesfee, moet je voor het downloaden betalen op deze site Er staan zulke leuke dingen bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |