Mijn knuffelmarrokaan nichtquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waar komt die obsessie van jouw met Ang3l toch vandaan?
Ang3l is eigenlijk onze eigen doktersroman met meer diepgangquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn knuffelmarrokaan nicht![]()
En vorige week had ik volgens iemand anders nog een obsessie voor Q. Dus het zal allemaal wel meevallen.
En Angel is 1 van de weinig waar nog wat inhoud en verhaal in zit. Dus ik focus me meer op hem want want sommige andere uit weten te braken keer op keer kan mij minder boeien.
Hihi je zei diepgang!quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ang3l is eigenlijk onze eigen doktersroman met meer diepgang
En dan NOG slinger je me naar m'n hoofd dat ik niks nieuws vertelquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn knuffelmarrokaan nicht![]()
En vorige week had ik volgens iemand anders nog een obsessie voor Q. Dus het zal allemaal wel meevallen.
En Angel is 1 van de weinig waar nog wat inhoud en verhaal in zit. Dus ik focus me meer op hem want want sommige andere uit weten te braken keer op keer kan mij minder boeien.
Iquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet wachten maar iets doen tot ze er zijn.
Ja dat doe ik, heb afgewassen, en ben aan het werken, but they bug the hell out of me..quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet wachten maar iets doen tot ze er zijn.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ang3l is eigenlijk onze eigen doktersroman met meer diepgang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Wat?! Wie zit je te buggen?!quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I
[..]
Ja dat doe ik, heb afgewassen, en ben aan het werken, but they bug the hell out of me..
Ik moet je toch een beetje prikkelen om met meer te komenquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:43 schreef Ang3l het volgende:
En dan NOG slinger je me naar m'n hoofd dat ik niks nieuws vertel
Die vervelende mannen met wie ik moet chatten schat. Wel op blijven letten he.quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?! Wie zit je te buggen?!
(Nee ik ga niet t vorige topic terugzoeken)
It was a trap!quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik moet je toch een beetje prikkelen om met meer te komen
Then you better pray that PostNl dude comes by fast!quote:
Misschien dat je je bonnetje van maatjeMeer moet bewaren straks en kan declareren?quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Then you better pray that PostNl dude comes by fast!
quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien dat je je bonnetje van maatjeMeer moet bewaren straks en kan declareren?
lipjesquote:
Hmm, glovesquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:05 schreef missbehavin het volgende:
Ang3l baby, je kunt opgelucht adem halen, de PostNl man is geweest. Met mijn sparkly pants. And it fits, like a glove!
And I sparke!quote:
Ok ok, totaal willekeurig mits aan voorwaarden voldoenendequote:Op woensdag 30 januari 2013 14:08 schreef Ang3l het volgende:
Willekeurig iemand uit amsterdam, vrouwelijk en niet nederlands bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:12 schreef Ang3l het volgende:
Nou, ik hou van jullie allemaal hoor! Onvoorwaardelijk!Oh, ik hou gewoon eigenlijk van helemaal niemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Nou, ik hou van jullie allemaal hoor! Onvoorwaardelijk!Ik ben lelijk, ik val afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel ik maar af
Tap tap tap
Neem als troost nog wat chocolaquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben lelijk, ik val af
Viel ik maar af
Onder het mom van: kan toch geen kwaad meer, dan maar genieten?quote:
Neem nog wat chcola is niet echt feeder gedrag.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onder het mom van: kan toch geen kwaad meer, dan maar genieten?
FEEDER!
Waarom naakt?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:38 schreef Ang3l het volgende:
nu Cherrylips, naakt, vastgebonden op een stoel, trechter in d'r mond en Godtje erboven met een chocoladefontein
WAAROM ben ik zo visueel ingesteld
En ben ik ook naakt?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:38 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie nu Cherrylips, naakt, vastgebonden op een stoel, trechter in d'r mond en Godtje erboven met een chocoladefontein
WAAROM ben ik zo visueel ingesteld?!
Dhuuh, altijd naakt, zo werkt het met dat soort dingen...quote:
Zal toch wel een bruin kleedje zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:45 schreef Ang3l het volgende:
En anders krijgt ze chocovlekken op d'r nieuwe kleedje!
Dr punani is misschien rozequote:Op woensdag 30 januari 2013 14:52 schreef Bengeltje het volgende:
toch wel een bruin kleedje zijn.
Ze houdt van chocolade, misschien ook van die kleur
Gooi er wat rose in, misschien kan je het dan onderzoekenquote:
O en bruin kan weer heel mooi roze gebleekt gemaakt wordenquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal toch wel een bruin kleedje zijn.
Ze houdt van chocolade, misschien ook van die kleur, of zou het roze zijn.
Nou, ik hou van jullie allemaal hoor! Onvoorwaardelijk!Ik haat gewoon iedereen, homo of normaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
2 tieten is dan wel weer genoeg.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
2 GB aan ram is wat te weinig om te hebben tegenwoordig merk ik
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:38 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie nu Cherrylips, naakt, vastgebonden op een stoel
Ja, das wel aan de krappe kant zeg... wat kost dat nou nog?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
2 GB aan ram is wat te weinig om te hebben tegenwoordig merk ik
Ligt er aan, mn iPad heeft maar 512, werkt prima.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, das wel aan de krappe kant zeg... wat kost dat nou nog?.
Applequote:Op woensdag 30 januari 2013 15:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ligt er aan, mn iPad heeft maar 512, werkt prima.![]()
That's my middle name : Heat "vaag" Wavequote:
HeateWave 'vaag' S!quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
That's my middle name : Heat "vaag" Wave.
Piemols welquote:
Ook niet hoor, helemaal geen seks oidquote:
Bepaalde apps lossen t op door een foto te "locken/prive te maken" en als je er op klikt dan schiet ie naar Sarari waar je dan de blote tampeloerus zietquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook niet hoor, helemaal geen seks oid.
Nou ja, via streaming video misschien.
BRB.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bepaalde apps lossen t op door een foto te "locken/prive te maken" en als je er op klikt dan schiet ie naar Sarari waar je dan de blote tampeloerus ziet
Niet zo wijd open. Ik zie de snoepjes nog zitten!quote:
Je weet dat ik een grote mond hebquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet zo wijd open. Ik zie de snoepjes nog zitten!
Open deur in optima forma popjequote:Op woensdag 30 januari 2013 16:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je weet dat ik een grote mond heb
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Open deur in optima forma popje.
quote:
nee, kan je echt niet maken, er zijn mensen op FOK! die vermaakt moeten wordenquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:53 schreef missbehavin het volgende:
Zal ik even een dutje doen? Gewoon een uurtje, omdat het kan?
ja, kut altijd die mensen die met je willen neuken, moet echt verboden wordenquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou ook zo kunnen dutten (stomme jongen vanmorgen) maar ik kan nog heul nie!!
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:57 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou ook zo kunnen dutten (stomme jongen vanmorgen) maar ik kan nog heul nie!!
Er is NIET geneukt!quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, kut altijd die mensen die met je willen neuken, moet echt verboden worden.
Omdat ie de andere ochtenden bij mij is?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zeur niet, ik kan niet eerder dan zaterdag ochtendseks hebben
Sgoed.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:08 schreef missbehavin het volgende:
Kom je lekker even spoonen anders Ang3ltje?
lekker veilig zo, mij zal je niet vragenquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:08 schreef missbehavin het volgende:
Kom je lekker even spoonen anders Ang3ltje?
Heatwave, wwil jij t middelste lepeltje zijn anders?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
lekker veilig zo, mij zal je niet vragen.
Hmzzzzz, welke volgorde precies?quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heatwave, wwil jij t middelste lepeltje zijn anders?
Nha, bijvoorbeeld, compleet random willekeurig hoor:quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hmzzzzz, welke volgorde precies?.
Puur willekeurig, Ik snapquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nha, bijvoorbeeld, compleet random willekeurig hoor:
MissB <-- Heatwave o==8 Ang3l
CLquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben lelijk, ik val af
Viel ik maar af
Jij wilt ook niet met me trouwenquote:Op woensdag 30 januari 2013 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
lekker veilig zo, mij zal je niet vragen.
Het voorste lepeltje natuurlijk!quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sgoed.
Ben jij dan t achterste of t voorte lepeltje?
Waarom niet?quote:
Snap jij het?quote:
L-E!quote:
Iedere vrouw heeft minstens één minpunt. Blijkbaar heeft HW die bij jou toch weten te ontdekken.quote:
Hoe is het met mijn favoriete milf?quote:
Onmogelijk!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedere vrouw heeft minstens één minpunt. Blijkbaar heeft HW die bij jou toch weten te ontdekken.
Geweldig, natuurlijk!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn favoriete milf?
Zo fijngevoelig is HW niet wou je zeggen?quote:
Fijn. Hier ook alles top!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:24 schreef L-E het volgende:
Geweldig, natuurlijk!
Hoe is het met jou?
Dat. En ik ben te geweldig he.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo fijngevoelig is HW niet wou je zeggen?
Yup, tot over een maand!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:27 schreef L-E het volgende:
Nou, fijn, ik ben blij dat we even hebben bijgekletst.
Je hebt nog meer te kletsen?quote:
'toppie!'quote:
Vooral spezza.quote:
Je bent een slachtoffer van de hedendaagse maatschappij.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:15 schreef missbehavin het volgende:
Ik ook niet. Ik ben gewoon een beetje verpest, daar kan ik ook niets aan doen
Jij niet, maar die andere teven wel.quote:
Jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Je bent een slachtoffer van de hedendaagse maatschappij.
Says who?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij wilt ook niet met me trouwen
I don't see no ring on this finger!quote:
Ja, moet ik er een PMén ofzoquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I don't see no ring on this finger!
quote:
Cue_quote:
Hier ook z'n gangetjequote:
Ok dan: Plus le livre est beau, moins il a de chances d'être vendu. Tout homme supérieur s'élève audessus des masses. Son succès est donc en raison directe du temps nécessaire pour apprécier l'½uvre. Aucun libraire ne veut attendre.quote:
Ik wil geen lul verhaalquote:Op donderdag 31 januari 2013 08:24 schreef Barbusse het volgende:
Plus le livre est beau, moins il a de chances d'être vendu. Tout homme supérieur s'élève audessus des masses. Son succès est donc en raison directe du temps nécessaire pour apprécier l'½uvre. Aucun libraire ne veut attendre.
Nou ja zeg!quote:
Dit weekendquote:Op donderdag 31 januari 2013 08:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik!
Heb je al internet?
Ben je al volledig over?
TV de deur uit en boeken lezenquote:Op donderdag 31 januari 2013 08:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit weekend
Nieuwe bank komt over twee weken
Oven komt vandaag
TV is overleden
TV is toch zoooo 2012.quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit weekend
Nieuwe bank komt over twee weken
Oven komt vandaag
TV is overleden
Zeker peter!quote:Op donderdag 31 januari 2013 08:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooi. Dan was mijn constatering correct.
Zijn die nou leuk?quote:
Sommige zijn wel leuk, maar het zijn nu 12 delen en het zakt halverwege echt enorm in.quote:
De e-books van bol zijn goedkoper.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:02 schreef CherryLips het volgende:
Die e-books van Amazon zijn duurder dan de pockets
Dat verwacht je echt niet van Eric!quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige zijn wel leuk, maar het zijn nu 12 delen en het zakt halverwege echt enorm in.
Zelfs Eric is een kneus geworden.
Dat beloofd wat voor de seriequote:Op donderdag 31 januari 2013 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige zijn wel leuk, maar het zijn nu 12 delen en het zakt halverwege echt enorm in.
Zelfs Eric is een kneus geworden.
Ja, het loopt een beetje over in de wereld van LOTR op een gegeven moment ja.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat beloofd wat voor de serie. Krijgen we buiten vampieren, weerwolven, shapeshifters, mexicaanse tovenaars nog meer raar inspiratieloos gespuis? Dat begon mij heel erg te irriteren aan de serie, door er steeds meer freaks te laten opdraven.
Ik kan niet wachtent tot Gandalf in beeld komt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, het loopt een beetje over in de wereld van LOTR op een gegeven moment ja.
Eh, als ik deze uit heb ga ik denk ik eindelijk aan 22-11-1963 van Stephen King beginnen.quote:
Ossenhaas? Kogelbiefstuk? Duitse biefstuk?quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:12 schreef Pheno het volgende:
Geen idee waar het over gaat, maar steak klinkt goed.
Ossenhaas dan mag ik hopenquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ossenhaas? Kogelbiefstuk? Duitse biefstuk?
okquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eh, als ik deze uit heb ga ik denk ik eindelijk aan 22-11-1963 van Stephen King beginnen.
Schijnt wel leuk te zijn.
Ik eet al het vlees!quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ossenhaas? Kogelbiefstuk? Duitse biefstuk?
quote:
Ja precies, leverpastie, of cranberrypate of zo vind ik lekker. maar niertjes en lever en dat soort orgaanvlees.... *ril*. Die structuur is zo smerig.quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van orgaanvlees. Met als uitzondering Pate
Leverworst gaat soms met mosterd ook nogquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:32 schreef Ang3l het volgende:
astie, of cranberrypate of zo vind ik lekker. maar niertjes en lever en dat soort orgaanvlees.... *ril*. Die structuur is zo smerig.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt in ieder geval wat te lezen![]()
s-s-s-smoooooothquote:Op donderdag 31 januari 2013 09:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Meer dan genoeg voor jou ja.
Ik ben benieuwd.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind ze leuker dan Twilight. Veel leuker.
Zijn er dingen minder leuk dan twilight?quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind ze leuker dan Twilight. Veel leuker.
quote:
Was vet maar een ras, dan konden we het systematisch uitroeien. Nu lijkt t willekeur!quote:
"Ohh yes daddy, feed me"quote:
Zegt mister anorexiaquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was vet maar een ras, dan konden we het systematisch uitroeien. Nu lijkt t willekeur!
Je hebt mij nog nooit zien bunkeren zeker?quote:
Sterker nog, ik heb je nog nooit gezienquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt mij nog nooit zien bunkeren zeker?
Wat heb je gisteravond gegeten?quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt mij nog nooit zien bunkeren zeker?
Raccoon?quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Vanavond naar concertje, zin.in!
Zelfgemaakte hamburgers met ananas, gebakken rode ui, seroendeng, groene pepers en ruccola met smoked BBQ sausquote:
Okquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:47 schreef Ang3l het volgende:
anas, gebakken rode ui, seroendeng, groene pepers en r
Denk dat het hier wel bij past.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Ananas hoeft van mij nooit zo op dat soort dingen, klinkt goed voor de rest.
Bahquote:Op donderdag 31 januari 2013 10:56 schreef missbehavin het volgende:
Ik denk dat ik van het weekend maar weer eens mihoen goreng ga maken.
Die moet ik ook eens gaan proberen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is zelfs een naam voor.....![]()
Hawaiburger
Niet mijn favoriete gerecht, maar zoonlief is er dol opquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:59 schreef L-E het volgende:
Miss, hoe laat is het zover vanmiddag? Dan ga ik kaarsjes branden en wiegend zingen enzo.
Dat kan. Ik heb persoonlijk liever rijst.quote:
Ik ook. Ik kan echt tien keer per dag een kom droge rijst eten, zo lekker vind ik dat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kan. Ik heb persoonlijk liever rijst.
Wij zouden zó inblenden in Afrikaquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kan echt tien keer per dag een kom droge rijst eten, zo lekker vind ik dat.
Drie uur, noted!
quote:
Sucks, sterkte ermee babequote:
Jammer dat we niet meer ondervoed zijn, dat zou het plaatje compleet maken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij zouden zó inblenden in Afrika
Nou echt he, dan zou niemand ons er tussen uit kunnen halen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Jammer dat we niet meer ondervoed zijn, dat zou het plaatje compleet maken.
Ik ook en ook nog noodles voor de mihoenquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kan. Ik heb persoonlijk liever rijst.
Jij hebt liever wat meer bite?quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook en ook nog noodles voor de mihoen
Ja precies, zo vreemd is dat niet hoor, ananas op je hamburger. Of op je pizza.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is zelfs een naam voor.....![]()
Hawaiburger
Go kick some alimony ass!quote:
Vroeeger lustte ik geen rijst.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kan echt tien keer per dag een kom droge rijst eten, zo lekker vind ik dat.
Drie uur, noted!
Mjah, I'll tryquote:
Jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Is er geen Mac op 100 meter van je nieuwe huis ofzo?
Ik heb zin in een vent.quote:
WIDMquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zin in een vent.
Dilemma: Netjes wachten op de date van zaterdag, of vanavond ff hetero3 sms-en![]()
O nee, wacht, vanavond ga ik Deus ex: Human Revolution uitspelen! Vind ik. En WIDM kijken.
Eens ff de tussenstand bekijken of ik nog bovenaan staquote:
Ruilen? Ik heb alleen mijn patat-chinees. Met bijbelteksten. Oh. En twee pizzeria's, een eethuis en een chinees.quote:
Oh dar doe ik niet aan meequote:Op donderdag 31 januari 2013 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eens ff de tussenstand bekijken of ik nog bovenaan sta
Ik heb een Turkse toko, zooi cafés en restaurants, Mac, Febo, visboer, paar snackbars, Subway en andere broosjeszaken en shoarmazaken en er zal ook wel ergens een pizzeria zitten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb alleen mijn patat-chinees. Met bijbelteksten. Oh. En twee pizzeria's, een eethuis en een chinees.
Wil ik ook! Maar dan in een echte stad.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een Turkse toko, zooi cafés en restaurants, Mac, Febo, visboer, paar snackbars, Subway en andere broosjeszaken en shoarmazaken en er zal ook wel ergens een pizzeria zitten.
O en coffeeshops, voor de liefhebber.
Moet je aan de Oudegracht gaan wonenquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Wil ik ook! Maar dan in een echte stad.
Shoarma?quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:48 schreef Ang3l het volgende:
Ooooooow shit.... *wijst naar buik* .. wat doen die kriebels daar?
Subwayquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:46 schreef CherryLips het volgende:
restaurants, Mac, Febo, visboer, paar snackbars, Subway en andere broosjeszaken en shoarmazaken en er zal ook wel ergens een pizzeria zitten.
Te veel lawaai en al die huizen zijn oude troep.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je aan de Oudegracht gaan wonen
Quick, kill it with pizza!!quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Subway![]()
Dat vreet iemand met smaak toch niet? In elk geval niet in Nederland?
Ik wel. Ik vind t lekker zo af en toe.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Subway![]()
Dat vreet iemand met smaak toch niet? In elk geval niet in Nederland?
Whut? Weinig dingen lekkerder dan brood! Vers, zelfgebakken brood, net uit de ovenquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben sowieso geen fan van brood.
Noodzakelijk iets.
Wat is jouw suggestie dan?quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zoveel lekker brood in dit land. Bijna elk land is er jaloers op. En dan daar gaan eten
Nou dan hebben we de verklaringquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben sowieso geen fan van brood.
Noodzakelijk iets.
Het is ook niet het brood alleen hé. Je kan er ook boter op doen, beleg enzo.. ei met kaas.. met pitjes in het brood, extra luchtig of harde korstjes. Alles is mogelijk met brood, de vraag is alleen op wat voor soort brood val jijquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Mja, soms denk ik wel eens "o di's wel lekekr" maaar over t algemeen ben ik niet zo van brood.
Ik doe nooit boter op brood, tenzij hagelslag.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Het is ook niet het brood alleen hé. Je kan er ook boter op doen, beleg enzo.. ei met kaas.. met pitjes in het brood, extra luchtig of harde korstjes. Alles is mogelijk met brood, de vraag is alleen op wat voor soort brood val jij
Moet ik nou zeggen dat ik homobrood ben zodat je me niet wil sodomiseren of wat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik val trouwens t meeste op heterobrood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |