interesse gewekt!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:48 schreef Gehenna het volgende:
Het leek wat op een interactieve 'House of leaves' van Danielewski.
Laat maar weten of het leuk isquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:26 schreef Manke het volgende:
Ziet er grappig uit, old skool![]()
Ik ga hem halen, bedankt voor de tip.
Hij is gratis voor Android zie ik, ik koop de bundel toch voor larry reloaded.quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:39 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Laat maar weten of het leuk isDe bundle duurt nog een dag of 25, dus ik heb nog tijd zat om te beslissen.
Hmja, met in-app aankopen. Naja, eens proberen maar.quote:
Ik ben benieuwd wanneer die komtquote:
Het is niet geheel point & click op de manier van Broken Sword maar misschien zijn the walking dead en a wolf among us wat voor jou?quote:
die heb ik toevallig beiden ook reeds uit. Dankje voor het meedenken. Memoria heb ik overigens ook al gespeeld.quote:Op zondag 14 september 2014 17:27 schreef ems. het volgende:
[..]
Het is niet geheel point & click op de manier van Broken Sword maar misschien zijn the walking dead en a wolf among us wat voor jou?
The longest journey ook al eens gedaan?quote:Op zondag 14 september 2014 17:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
die heb ik toevallig beiden ook reeds uit. Dankje voor het meedenken. Memoria heb ik overigens ook al gespeeld.
Jepquote:Op zondag 14 september 2014 18:18 schreef ems. het volgende:
[..]
The longest journey ook al eens gedaan?
Thanks! Ik zal The Cave ook eens gaan bekijkenquote:Op zondag 14 september 2014 19:29 schreef lizardtattoo het volgende:
Je kan nstuurlijk altijd iets uit de top 100 allertijden kiezen http://www.adventuregamers.com/articles/view/18643 of per jaar de "Aggie Awards" bekijken en daaruit en keuze maken die bij jouw persoonlijke voorkeur aansluit.
als je het uit hebt sowieso tussendoor weet ik niet...quote:Op zondag 14 september 2014 23:30 schreef Geralt het volgende:
The Cave is wel tof in elk geval.
Vraagje, kan je nadat je 3 mannetjes hebt gekozen nog wisselen naar een van die andere 7?
Ik zit eigenlijk onbedoeld/per ongeluk met hillbilly opgescheept en die moet ik niet
Tof!quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:29 schreef lizardtattoo het volgende:
https://www.kickstarter.c(...)-charles-dexter-ward
NIeuwe horror-adventure, met een echte license van Lovecraft-nabestaanden (vandaar ook het bedrag dat ze vragen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |