SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:In 2011 was er kanker bij hem ontdekt, leverkanker. In oktober heeft hij nog een scan gehad en toen werd er gezegd dat de kanker weg was.quote:
Afgelopen zondag is hij in het ziekenhuis opgenomen, de kanker is terug en flink uitgezaaid. Lever, lymfen, longen, blaas.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Waarom zou je niet willen soppen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:13 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
[..]
Of de sterk zijn en het niet doen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
In 2011 was er kanker bij hem ontdekt, leverkanker. In oktober heeft hij nog een scan gehad en toen werd er gezegd dat de kanker weg was.
Afgelopen zondag is hij in het ziekenhuis opgenomen, de kanker is terug en flink uitgezaaid. Lever, lymfen, longen, blaas.
Blijft hij nog wel werken of gaat hij nu gewoon zijn bucketlist af?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Jezus, kanker verwoest echt steeds meer. Hoor het om mij heen ook bij zoveel plekken. Dus je directeur zal niet meer op zijn werk verschijnen of gaat hij gewoon nog even door?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
In 2011 was er kanker bij hem ontdekt, leverkanker. In oktober heeft hij nog een scan gehad en toen werd er gezegd dat de kanker weg was.
Afgelopen zondag is hij in het ziekenhuis opgenomen, de kanker is terug en flink uitgezaaid. Lever, lymfen, longen, blaas.![]()
Meh, dat is wel klote zegquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Afgelopen zondag is hij in het ziekenhuis opgenomen, de kanker is terug en flink uitgezaaid. Lever, lymfen, longen, blaas.![]()
![]()
Klote zegquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Afgelopen zondag is hij in het ziekenhuis opgenomen, de kanker is terug en flink uitgezaaid. Lever, lymfen, longen, blaas..
![]()
Dat is erg vervelend om te horenquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Afgelopen zondag is hij in het ziekenhuis opgenomen, de kanker is terug en flink uitgezaaid. Lever, lymfen, longen, blaas.Kan ook rap gaan nu.
Zelfde als bij m'n oom dus vorig jaar. Was ook zgn. weg en een maand later had hij uitzaaiingen naar hersens, longen en lymfen. Drie weken later was hij dood![]()
![]()
Omdat... geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou je niet willen soppen?![]()
![]()
Er was al een interim geregeld zodat mn baas uit de operatie kon stappen. Hij was de laatste maanden al drastisch geminderd met werken.
Damn zegIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Gecondoleerd. Vreselijke kut ziekte.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is erg vervelend om te horenKan ook rap gaan nu.
Zelfde als bij m'n oom dus vorig jaar. Was ook zgn. weg en een maand later had hij uitzaaiingen naar hersens, longen en lymfen. Drie weken later was hij dood![]()
Dus! pak de sopmachine en sopsopsopsopsopsop!quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Omdat... geen idee eigenlijkWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Hoe lang heb je met hem samen gewerkt?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Er was al een interim geregeld zodat mn baas uit de operatie kon stappen. Hij was de laatste maanden al drastisch geminderd met werken.
Damn zeg![]()
Nou, hup, soppen jijquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Omdat... geen idee eigenlijk![]()
![]()
Tot laterquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Omdat... geen idee eigenlijk![]()
![]()
![]()
Als ik de gezondheid van mijn vaders kant maar niet heb.. pffquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:27 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Vreselijke kut ziekte.
Heb wat dat betreft wel al behoorlijk leren leven met de dood![]()
![]()
Mn tante ging ziekenhuis in met longontsteking, bleek acute leukemie te hebben, 4 dagen later was ze dood.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is erg vervelend om te horenKan ook rap gaan nu.
Zelfde als bij m'n oom dus vorig jaar. Was ook zgn. weg en een maand later had hij uitzaaiingen naar hersens, longen en lymfen. Drie weken later was hij dood
Mn stiefpa ging ziekenhuis in met rugklachten, bleek de op 1 na agressiefste vorm van longkanker te hebben, 7 weken later was hij dood.
Op de dag van zijn overlijden belde mn stiefma me op om te vertellen dat mn tante precies dezelfde vorm van kanker had, 6 weken later was ze dood.
[b]AirwiN schreef [/b]
Half jaar.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:27 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hoe lang heb je met hem samen gewerkt?
Ik heb het nu vooral moeilijk met de herinneringen die dit oproept
[b]AirwiN schreef [/b]
Mja, is zeker nog eens extra kut als je eigenlijk denkt dat je beter bent en dan zoiets..quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Damn zeg![]()
das kut inderdaadquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als ik de gezondheid van mijn vaders kant maar niet heb.. pff
Heb wat dat betreft wel al behoorlijk leren leven met de dood
Bij mij is het al wel duidelijk: ik word heel oud maar ga dood vanwege dichtgeslibte aderen of iets met de longen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Erg genoeg ken ik het gevoelquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn tante ging ziekenhuis in met longontsteking, bleek acute leukemie te hebben, 4 dagen later was ze dood.
Mn stiefpa ging ziekenhuis in met rugklachten, bleek de op 1 na agressiefste vorm van longkanker te hebben, 7 weken later was hij dood.
Op de dag van zijn overlijden belde mn stiefma me op om te vertellen dat mn tante precies dezelfde vorm van kanker had, 6 weken later was ze dood.![]()
![]()
Als ik daarentegen het bloed van mams heb red ik de 100 welquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
das kut inderdaad
Bij mij is het al wel duidelijk: ik word heel oud maar ga dood vanwege dichtgeslibte aderen of iets met de longen![]()
![]()
dat red ik makkelijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als ik daarentegen het bloed van mams heb red ik de 100 wel
Ja dat geloof ik wel. Ik moest afgelopen zomer een van de weinige directe leuke collegas overnemen voor 6 maanden i.v.m. darmkanker. Gelukkig is ze goed hersteld maar dat is toch ook wel erg raar. Die vrouw is haar 2 katten kwijtgeraakt, darmkanker overwonnen, baan verloren en rottijd met haar vriend. Allemaal in een jaar tijd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Half jaar.
Ik heb het nu vooral moeilijk met de herinneringen die dit oproept![]()
Hoezo je leven kan in een korte tijd helemaal veranderen / naar de klote gaan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:31 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel. Ik moest afgelopen zomer een van de weinige directe leuke collegas overnemen voor 6 maanden i.v.m. darmkanker. Gelukkig is ze goed hersteld maar dat is toch ook wel erg raar. Die vrouw is haar 2 katten kwijtgeraakt, darmkanker overwonnen, baan verloren en rottijd met haar vriend. Allemaal in een jaar tijd.![]()
Tenzij er onoplettende bestuurders zijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als ik daarentegen het bloed van mams heb red ik de 100 wel![]()
![]()
ik heb waarschijnlijk een of ander vrouwtje dat op haar 65 de pijp uitgaat en dat ik daarna nog zo'n 30 jaar een zielige weduwnaar wordquote:
Ja dat is echt wel bizar als je zo een sterke vrouw ziet breken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hoezo je leven kan in een korte tijd helemaal veranderen / naar de klote gaan.![]()
Klopt, daarom blijf ik nu nog even veilig in bedquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:32 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Tenzij er onoplettende bestuurders zijn![]()
![]()
Geil in bed is beter dan buiten in de kouquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt, daarom blijf ik nu nog even veilig in bed![]()
![]()
Jij en een vrouwquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb waarschijnlijk een of ander vrouwtje dat op haar 65 de pijp uitgaat en dat ik daarna nog zo'n 30 jaar een zielige weduwnaar word![]()
![]()
Als ik naar mijn opa's en oma's kijk, dan wordt ik ook oud.
Ik heb mijn overgrootoma's gekend. Die hebben beide net niet de 100 gered.
Ik heb vorig jaar mijn beide opa's verloren die beide ver in de 90 waren.
Ik heb de rest nog.![]()
Ja maarja, tegenwoordig zijn er andere ziektes en duizenden manieren om te overlijden. You never know. Je kan er niet van uit gaan dat je oud wordt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:34 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb de rest nog.![]()
Vast welquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:34 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Geil in bed is beter dan buiten in de kou![]()
![]()
Vroeger niet natuurlijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:35 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja maarja, tegenwoordig zijn er andere ziektes en duizenden manieren om te overlijden. You never know. Je kan er niet van uit gaan dat je oud wordt.![]()
![]()
Komen altijd wel nieuwe ziektes bij. Vooral met al die moderne aandoeningen van tegenwoordig. Elk kind heeft ook wel wat.quote:![]()
Wij hadden 5 generaties op rij in de familiequote:Op woensdag 30 januari 2013 10:34 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb de rest nog.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ook halloquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:36 schreef rival het volgende:
een onderwerp waar ik niet over nadenk, kan er toch niks mee![]()
![]()
Gezien mijn familie is die mogelijkheid er wel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:35 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja maarja, tegenwoordig zijn er andere ziektes en duizenden manieren om te overlijden. You never know. Je kan er niet van uit gaan dat je oud wordt.
Alleen ik heb geen invloed op externe factoren, behalve veiligheidsaspecten in acht nemen.![]()
En er gaan er ook altijd weer weg hequote:Op woensdag 30 januari 2013 10:36 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Komen altijd wel nieuwe ziektes bij. Vooral met al die moderne aandoeningen van tegenwoordig. Elk kind heeft ook wel wat.![]()
![]()
True, achja het blijft onzeker hoe lang je leeft. Zolang je gezond leeft doe je zelf al alles wat je kunt doenquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En er gaan er ook altijd weer weg heEn oppassen voor ongelukken natuurlijk.
![]()
jij nodigt er wat uit per dag zegquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kom jij dan hier naar mij...![]()
![]()
waarom zou ik naar iemand gaan die aan het haten is?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kom jij dan hier naar mij...
Ga jij gewoon is komenquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kom jij dan hier naar mij...![]()
![]()
Houden zo!quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:36 schreef rival het volgende:
een onderwerp waar ik niet over nadenk, kan er toch niks meeIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zodat ik je kan liefhebbenquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom zou ik naar iemand gaan die aan het haten is?![]()
![]()
Ik heb 1 collega verloren aan kanker.
Soms denk ik nog wel aan haar, toffe dame was dat wel. Ze werd, toen de kanker werd geconstateerd, ook ineens goudeerlijk naar mensen die ze niet mocht.![]()
ik ben vanmiddag toch in belgië dus dan rij ik wel ff langs limbolandquote:
Ja, want België is natuurlijk ook altijd in de buurt van Venloquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben vanmiddag toch in belgië dus dan rij ik wel ff langs limboland![]()
![]()
Dat is wel een bazenactiequote:Op woensdag 30 januari 2013 10:40 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb 1 collega verloren aan kanker.
Soms denk ik nog wel aan haar, toffe dame was dat wel. Ze werd, toen de kanker werd geconstateerd, ook ineens goudeerlijk naar mensen die ze niet mocht.![]()
ik denk dat als ik zou weten dat ik doodga stop met alles en een wereldreis ga maken tot ik er dood bij neerval
Jullie zijn nepbelgen, dus jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, want België is natuurlijk ook altijd in de buurt van Venlo
Mensen uit Venlo als nepbelgen zienquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jullie zijn nepbelgen, dus ja![]()
![]()
Ik duik ff mn boek in om mn gedachten te verzetten!
Waar ik net nog hoopte dat mn fantasie niet op de loop ging, hoop ik nu juist van wel
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik hoop het ook voor jequote:Op woensdag 30 januari 2013 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar ik net nog hoopte dat mn fantasie niet op de loop ging, hoop ik nu juist van wel![]()
![]()
Have funquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar ik net nog hoopte dat mn fantasie niet op de loop ging, hoop ik nu juist van wel![]()
![]()
Je hebt ook die film van die man die ze volgen in zijn laatste weken van terminale kanker. Dan doet hij alles wat hij wilt. Hij schijt ook op het bureau van zijn baas die hij niet mocht. Wel mooi om te zien dat hij alles nog doet en daarna accepteert dat het zover is. Geen idee hoe die hete alleen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is wel een bazenactie![]()
ik denk dat als ik zou weten dat ik doodga stop met alles en een wereldreis ga maken tot ik er dood bij neerval![]()
liever nepBelgen als nepMoffenquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mensen uit Venlo als nepbelgen zien
The bucketlist is toch ook zo'n film?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:43 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je hebt ook die film van die man die ze volgen in zijn laatste weken van terminale kanker. Dan doet hij alles wat hij wilt. Hij schijt ook op het bureau van zijn baas die hij niet mocht. Wel mooi om te zien dat hij alles nog doet en daarna accepteert dat het zover is. Geen idee hoe die hete alleen.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Oh, het gaat over kanker. Kutzooi![]()
Ik kom later wel terug.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ja, ik zou stoppen met werken en reizenquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is wel een bazenactie![]()
ik denk dat als ik zou weten dat ik doodga stop met alles en een wereldreis ga maken tot ik er dood bij neerval.
![]()
Ik zou mensen uit Venlo dan toch eerder als een nepduitser neerzetten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
liever nepBelgen als nepMoffen![]()
Ja zet er een Pc met Fok! neer en je kan ze allemaal wel ff alleen latenquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Allemaal een aparte ruimte geven ja![]()
![]()
owquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zou mensen uit Venlo dan toch eerder als een nepduitser neerzetten.
Ja klopt, maar die ik opnoemde is een documentaire.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
The bucketlist is toch ook zo'n film?![]()
En jij helemaalquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zou mensen uit Venlo dan toch eerder als een nepduitser neerzetten..
![]()
aha okquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:45 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja klopt, maar die ik opnoemde is een documentaire.
Preciesquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ja zet er een Pc met Fok! neer en je kan ze allemaal wel ff alleen laten![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben toch ook een allochtoon
Daarom.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben toch ook een allochtoon![]()
Serieus hoor:quote:quote:Persoon die in Nederland woonachtig is en van wie ten minste één ouder in het buitenland is geboren. Wie zelf in het buitenland is geboren, hoort tot de eerste generatie, wie in Nederland is geboren, hoort tot de tweede generatie![]()
quote:
ik moet binnekort ook maar weer eens naar de tandarts
Ooh, altijd goedquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
In mijn kiezenofzo Oversekste pubers 6
Had er laatst 1 waarvoor me hele kies uitgeboord moest worden. Boven en onder
Zonder verdoving
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is lastig kinderen krijgen.![]()
![]()
in Münchenquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik wil er ook best wonen hoor
Ergens bij een berg zodat ik in de winter in de achtertuin kan boarden zou ik ook wel willenquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik wil er ook best wonen hoor![]()
![]()
nee want volgens joof ben ik een ondankbaar wicht.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
goed gepoetst!
kreeg je nu een lolly mee?
De tijd dat je wat lekkers krijgt heb ik nooit meegemaakt. Je kreeg altijd een klein speeltje...![]()
Bayernquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Berlijn dan of net over de grens. Niet in Bayern
een lolly die je dan ter plekke kapotbeetquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee want volgens joof ben ik een ondankbaar wicht.
De tijd dat je wat lekkers krijgt heb ik nooit meegemaakt. Je kreeg altijd een klein speeltje...
Ik ookquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De tijd dat je wat lekkers krijgt heb ik nooit meegemaakt. Je kreeg altijd een klein speeltje...![]()
Zo'n klein ringetje of een autootje ofzo
What you forget, you are gonna repeat.
Vorige keer dat ik er was, zag ik die piepschuimen vliegtuigjes liggen. Toen heb ik er een gevraagd. Schaamteloos.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De tijd dat je wat lekkers krijgt heb ik nooit meegemaakt. Je kreeg altijd een klein speeltje...Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh, het gaat over heterosexuele levensgezellen. Kutzooiquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi, mijn heteroseksuele levensgezel.'
Ik kom later wel terug.![]()
Ik kreeg altijd fluor als kadootje. Normale kinderen kregen snoep daarna maar mijn moeder is mijn tandarts dus ik kreeg het zelfs thuis amperElke dag een tandarts om me heen die constant let of mijn tanden wel schoon zijn -.- Erg irritant.
![]()
Hehe kreeg ik ook altijdquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De tijd dat je wat lekkers krijgt heb ik nooit meegemaakt. Je kreeg altijd een klein speeltje...
Waarom zou de tandarts iets lekkers geven, lekker goed advies![]()
![]()
wat heeft Joof zijn mening ermee te maken?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja soms een speeltje soms snoep bij onze![]()
![]()
Ja of een aparte sticker ofzo weet ik het.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Zo'n klein ringetje of een autootje ofzo
Snoep is zo niet verantwoord![]()
![]()
nee het advies om goed te poetsen na het snoepen kreeg ik er wel bijquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:01 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
fluor als cadeauquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:01 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik kreeg altijd fluor als kadootje. Normale kinderen kregen snoep daarna maar mijn moeder is mijn tandarts dus ik kreeg het zelfs thuis amperElke dag een tandarts om me heen die constant let of mijn tanden wel schoon zijn -.- Erg irritant.
was je vast heel blij mee ofnie?
Om zijn klanten terug te laten komenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe kreeg ik ook altijd
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:00 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, het gaat over heterosexuele levensgezellen. Kutzooi'
Ik kom later wel terug.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja onwijsquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
fluor als cadeauwas je vast heel blij mee ofnie?
![]()
![]()
Direct tanden poetsen na het snoepen is ook niet goedquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
nee het advies om goed te poetsen na het snoepen kreeg ik er wel bij.
Een goede tandarts doet dat nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Om zijn klanten terug te laten komen![]()
![]()
Nee, hij heeft alleen een oogje op Bastian Schweinsteiger.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij vind de VS ook leuk natuurlijk?![]()
die je zelf in elkaar moet zetten?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik er was, zag ik die piepschuimen vliegtuigjes liggen. Toen heb ik er een gevraagd. Schaamteloos.![]()
![]()
Groepswaquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
wat heeft Joof zijn mening ermee te maken?
ja soms een speeltje soms snoep bij onze![]()
Ik ben helemaal niet ondankbaar laatstaan een wicht![]()
![]()
Nog nooit geweestquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij vind de VS ook leuk natuurlijk?
Kut dwerg is hetquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Groepswa![]()
![]()
Bayernse chicksquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:03 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, hij heeft alleen een oogje op Bastian Schweinsteiger.
je eigen groep swaquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Groepswa![]()
![]()
en het lekkerste bier en schnitzelquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Bayern heeft wel het mooiste stukje natuur van Duitsland.
De vriendin van Bastian Schweinsteiger.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Bayern heeft wel het mooiste stukje natuur van Duitsland.![]()
Die ja.quote:
Ik heb er de hele middag mee gespeeld. Maar nu ben ik hem kwijt.
Das die blonde toch?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:06 schreef twi het volgende:
[..]
De vriendin van Bastian Schweinsteiger.![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ja.
Ik heb er de hele middag mee gespeeld. Maar nu ben ik hem kwijt.epische dingen!
![]()
Vaak geweest?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en het lekkerste bier en schnitzel![]()
Ik weet dat ze vroeger bij de Intertoys lagen voor een kwartje ofzo. Mooie tijden waren dat.quote:
Precies. Er lag ook echt nooit snoep bij onze tandartsquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja of een aparte sticker ofzo weet ik het.
Snoep is zo niet verantwoord
Wel altijd leuke kleine speeltjes
What you forget, you are gonna repeat.
niet zo heul vaak, 2x munchen ofzoquote:
en de bierkelders in München zijn tof
Speelgoedquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies. Er lag ook echt nooit snoep bij onze tandarts
Wel altijd leuke kleine speeltjes![]()
![]()
quote:maar ik wil dat shirt niet aanraken, dus die moet ze dan wel zelf uitdoen
München wel een mooie stad.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
niet zo heul vaak, 2x munchen ofzo
en de bierkelders in München zijn tof
Persoonlijk vind ik de regio bij Berchtesgaden het mooiste stukje natuur van Duitsland![]()
![]()
3x WM, 3x EMquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]maar ik wil dat shirt niet aanraken, dus die moet ze dan wel zelf uitdoen
![]()
![]()
Hoi![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meerdere malen, tot ze een schuimkraagje heeft net als het bier.
Vuilakje van me.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meerdere malen, tot ze een schuimkraagje heeft net als het bier.
![]()
![]()
nog leukerquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]maar ik wil dat shirt niet aanraken, dus die moet ze dan wel zelf uitdoen
![]()
![]()
winkel in belgië neemt de telefoon niet opze gaan pas open om 2 uur
Belgiëquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:13 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
![]()
Waarom wil je naar België?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:13 schreef AldoTheApache het volgende:
![]()
![]()
Ik moet ff bij een of andere hockeywinkel iets passen en ophalenquote:Maar ik wil wel ff van te voren zeker zijn dat ze dat ding hebben in mijn maat want anders is het nogal zonde om daarheen te rijden
moet ze er wel een showtje van maken natuurlijk, anders doe ik het liever zelf, cadeau uitpakkenquote:![]()
![]()
Zwitserland en Luxemburg doe je over Duitslandquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet wel als je met de auto door wil naar Luxemburg, Zwitserland, Frankrijk etc etc.
![]()
![]()
Whehehe, wel zo handig jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik moet ff bij een of andere hockeywinkel iets passen en ophalenMaar ik wil wel ff van te voren zeker zijn dat ze dat ding hebben in mijn maat want anders is het nogal zonde om daarheen te rijden
Maar dan wil je niet, dan moet je door Belgiëquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet wel als je met de auto door wil naar Luxemburg, Zwitserland, Frankrijk etc etc.
![]()
![]()
Jij wel jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zwitserland en Luxemburg doe je over Duitsland![]()
Zwitserland doe je met het vliegtuigquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zwitserland en Luxemburg doe je over Duitsland![]()
Luxemburg door België
ligt er trouwens wel aan vanaf waar je rijdt
Ligt eraan waar je woontquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zwitserland en Luxemburg doe je over Duitsland.
Of rij je graag om.
Preciesquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehe, wel zo handig ja
[..]
Maar dan wil je niet, dan moet je door België.
![]()
quote:
word je beschoten?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kedeng kedeng, kedeng kedeng.
Herkenbaar ritme wel en dan doel ik niet op de trein.
met de auto normaal gesproken wel! Lekker blazen op de autobahnquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als jij naar Zwitserland gaat, hoop ik dat je ook over Duitsland doet fahren.
Jakquote:Dat ligt er maar net aan of je daar in de bergen wilt scheuren met je auto of motorquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zwitserland doe je met het vliegtuig![]()
Luxemburg door België
ligt er trouwens wel aan vanaf waar je rijdt.
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kedeng kedeng, kedeng kedeng.
Herkenbaar ritme wel en dan doel ik niet op de trein.
![]()
![]()
Zwitserland wel ja. Lekker de toeristische route door de bergenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als jij naar Zwitserland gaat, hoop ik dat je ook over Duitsland doet fahren.![]()
![]()
Overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ging dat maar. Op de autobaan zitten gewoon gaten van een meter breed en tien meter diep.
![]()
Dan moet je maar de komkommer pakken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zou zweren dat ik een courgette had liggen![]()
Ik zou niet eens weten hoe ik naar Zwitserland moet rijden.
Köln, Koblenz, Mannheim, Karlsruhe, Freiburg en dan Basel/Zürich?![]()
Ik hoop niet dat die dat formaat heeftquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien doelt ze op de autobahn tussen navelstad en spleetdorp?![]()
![]()
ga maar goed sparen danquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik voldoende geld heb ga ik daar deze zomer mooi rond toeren.
en vergeet een bezoekje aan Basel niet![]()
misschien kom je mij wel tegen in de bergen als ik op de fiets zit
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien doelt ze op de autobahn tussen navelstad en spleetdorp?![]()
![]()
Hoeft niet eens heel duur te zijn hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik voldoende geld heb ga ik daar deze zomer mooi rond toeren.
en dan kan je v-power 100 tanken![]()
![]()
Warme komkommer in de lasagnequote:Op woensdag 30 januari 2013 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je maar de komkommer pakken.![]()
![]()
Ik kan bevestigen dat het niet dat formaat heeftquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat die dat formaat heeft![]()
![]()
klik hier danquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik zou niet eens weten hoe ik naar Zwitserland moet rijden.
Köln, Koblenz, Mannheim, Karlsruhe, Freiburg en dan Basel/Zürich?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik wil niet op kaartjes kijken enzo. Ik moet dat allemaal zo wetenkoop gewoon een TomTom
Geen aubergine?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zou zweren dat ik een courgette had liggenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Alsof die altijd zo betrouwbaar zijnquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb ik. Maar niet als ik achter de computer zit. Topografie was altijd mijn beste vak, dus ik moet dat wetenquote:
Maar had ik het juist of niet?![]()
![]()
Gewoon met Captain_Maximum in de auto zitten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof die altijd zo betrouwbaar zijn
Komt alles goed.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Want?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon met Captain_Maximum in de auto zitten.
Komt alles goed.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb al wel wat spaargeld hoor, maar goed. Moet nog even kijken of ik met auto of motor ga.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ga maar goed sparen dan
en vergeet een bezoekje aan Basel niet![]()
misschien kom je mij wel tegen in de bergen als ik op de fiets zit
Aangezien ik last van mijn rug krijg op deze motor denk ik met de autoBenzine ben je het meeste aan kwijtquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
Hoeft niet eens heel duur te zijn hoor
en dan kan je v-power 100 tankenJe snapt de grap nietquote:Gelukkig maarquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat het niet dat formaat heeft![]()
![]()
weet ik niet, ik ga altijd met het vliegtuig naar mijn oudersquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb ik. Maar niet als ik achter de computer zit. Topografie was altijd mijn beste vak, dus ik moet dat weten
Maar had ik het juist of niet?
Dan zoek ik het zelf wel opquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
weet ik niet, ik ga altijd met het vliegtuig naar mijn ouders![]()
![]()
Oh mooi.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zij weet altijd precies hoe je moet rijden.
Ik weet dat niet en dus maak ik nog weleens leuke avonturen mee als ik op pad ga
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan zoek ik het zelf wel op
Is lekkerquote:Nee dat vind ik niet zo lekkerquote:Ja lekker joh.. met nog meer groentemeuk enzoquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doe jij courgette in de lasagne?Je durft niet eensquote:dus
![]()
![]()
Ik weet het ook nooit, daarom ben ik altijd blij als zij ook naar een meet gaat.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh mooi.
Ik weet dat niet en dus maak ik nog weleens leuke avonturen mee als ik op pad ga
Ja, want dat is ook zo moeilijkquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan zoek ik het zelf wel op![]()
![]()
Je intimideert mequote:Op woensdag 30 januari 2013 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is lekker
[..]
Nee dat vind ik niet zo lekker
[..]
Ja lekker joh.. met nog meer groentemeuk enzo
[..]
Je durft niet eensdus
![]()
![]()
Ja! Klopt. Maar als je voor Zürich gaat kun je ook over Stuttgart, al zou ik dat niet doen ivm drukte denk ik.quote:![]()
Zow, weer terug uit de klauwen van de nederlandse gezondheidszorg
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dikke onzin, krijg me kleine pensioen van anderhalf jaar niet afgekocht omdat de dekkingsgraad van mijn pensioenfonds te laag is. Dus in andere woorden omdat hun niet goed met financiën om kunnen gaan mag ik mijn eigen gegeven 800 euro niet terug krijgen.![]()
Gut zo'n compliment krijg ik nou nooit...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Er kan ook spinazi inquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ja lekker joh.. met nog meer groentemeuk enzo.
![]()
Zürich is wel een leuke stadquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja! Klopt. Maar als je voor Zürich gaat kun je ook over Stuttgart, al zou ik dat niet doen ivm drukte denk ik.
Dan is je hengel kapot.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gut zo'n compliment krijg ik nou nooit...![]()
hoe weet je dat?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:32 schreef Topiek het volgende:
Iemand op whatsapp heeft me geblokkeerd
Ja man! Champignonnetjes, kleine stukjes verse ananas, paprika, in reepjes gesneden prei, uitjes van diverse soorten...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ananas in de lasagne?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja man! Champignonnetjes, kleine stukjes verse ananas, paprika, in reepjes gesneden prei, uitjes van diverse soorten...
Ja dat wil ik ook nog een keer makenquote:Nog even een goed receptje zoeken.
Ik zie het niet gebeuren.. grootspraak dit datquote:![]()
Ja echt wel! Erg lekker...quote:
Ik doe ook banaan in de zuurkoolschotel
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik ben maar een simpele als ik het zelf moet kokenquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:33 schreef MeneerLogica het volgende:
Groente zijn het lekkerst gewokt. Wokken![]()
terwijl ik wel van lekker eten hou
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook nog een keer makenNog even een goed receptje zoeken.
[..]
Ik zie het niet gebeuren.. grootspraak dit dat![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja echt wel! Erg lekker...
Ik doe ook banaan in de zuurkoolschotel![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben maar een simpele als ik het zelf moet koken![]()
terwijl ik wel van lekker eten hou![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er anderhalfjaar over gedaan voordat ik zonder te verdwalen naar een vriend reedquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het ook nooit, daarom ben ik altijd blij als zij ook naar een meet gaat.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kom heust wel een keer langs, wacht maarquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geeft niks, hebben de meeste mannen last van hoor![]()
![]()
quote:
zo heb ik een keer iemand 'voor de grap' verwijderd van FB, toen hij me opnieuw toevoegde gewoon genegeerd
It's okayquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nooit geweest. Sowieso nog niet in Zwitserlandquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zürich is wel een leuke stad
Heel Europa zo'n beetje gehad, maar Zwitserland niet![]()
![]()
Hij blokkeert me omdat ik hem de waarheid vertelde over zijn kinderachtige gedrag, en dat iedereen het er inmiddels over hadquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zo heb ik een keer iemand 'voor de grap' verwijderd van FB, toen hij me opnieuw toevoegde gewoon genegeerd![]()
![]()
De kat is net het winkelwagentje ingeklommen
[b]AirwiN schreef [/b]
Logica je geeft ons een slechte naamquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geeft niks, hebben de meeste mannen last van hoor![]()
![]()
Sorryquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Logica je geeft ons een slechte naam![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
De kat is net het winkelwagentje ingeklommen![]()
![]()
![]()
Spreek jij die woorden ook altijd met pijn in je mokumhart uit?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Niks mis met intimiderende mensenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
hahaquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:36 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hij blokkeert me omdat ik hem de waarheid vertelde over zijn kinderachtige gedrag, en dat iedereen het er inmiddels over had
ik zou zo iemand ook blokkeren hoor
Zit wat inquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks mis met intimiderende mensen![]()
![]()
Ze hing als spiderman aan de zijkant van het wagentjequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
pffquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zei de man die niet durfde te meeten
ik had tentamen
Tja.. als hij niet wil luisteren wordt hij maar gepest hoor.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
haha
ik zou zo iemand ook blokkeren hoor![]()
![]()
![]()
Slap excuusquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij durft, ik ben toch niet intimiderend volgens jouquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou niettus
Ik zal eens even naar de overkant komen
als ik durf![]()
![]()
Jij woont ook in Hoorn?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:43 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Jij durft, ik ben toch niet intimiderend volgens jouIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wel danquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:43 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Jij durft, ik ben toch niet intimiderend volgens jou
dit gesprek leidt nergens naar toe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |