Site van groupon wilt niet ladenquote:Op woensdag 30 januari 2013 07:13 schreef iBenny het volgende:
Iemand al gezien wat de Grouponactie van vandaag is![]()
?
Ik zie ook net dat het niet Groupon maar groupdeal is. Hetzelfde bedrijf, andere naam.quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:13 schreef iBenny het volgende:
Iemand al gezien wat de Grouponactie van vandaag is![]()
?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie ook net dat het niet Groupon maar groupdeal is. Hetzelfde bedrijf, andere naam.
8 gratis Oral-B opzetborstels
Bert & Herman bij het Flikkerende FOK!Systeemquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:43 schreef Topiek het volgende:
[..]
Nieuwe strips:
Bert en Herman:
Bert en Herman: En het FOK! avontuur
Ik heb ook over dit hele gebeuren gedroomd, verbaast me ook niksquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:11 schreef Fopje het volgende:
Wie heeft er nog meer over Bert gedroomd?
Toen ze voor de deur stonden en ipv alleen Bert ook de cameraploeg zagen staan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wanneer werd nou precies duidelijk dat Bert L1 had ingeschakeld?
Hier in het topic bedoelde ikquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Toen ze voor de deur stonden en ipv alleen Bert ook de cameraploeg zagen staan?
toen Bert himself het postte hier op FOKquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hier in het topic bedoelde ik
Helemaal overheen gelezenquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
toen Bert himself het postte hier op FOK
quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hier in het topic bedoelde ik
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:03 schreef Bert_opzetborstel het volgende:
Hier is hij dan eindelijk, de enige echte Bert opzetborstel.
Vandaag heeft de ontknoping plaatsgevonden en ik moet zeggen het was een prachtige afsluiting.
We kregen een mooi pakketje tandenborstels, tandpasta, mondwater enz. en nog een mooi boeket bloemen. Door een fout van Groupon kwamen we bij onze TM terecht,die dit meteen oppakte voor een grap. Onze TM zou de leverancier van de slechte opzetborsteltjes zijn volgens Groupon.
In eerste instantie dachten we echt met de leverancier te maken te hebben en kregen allerlei
rare voorstellen, waar we dan op reageerden. Afgelopen weekend kwamen we bij toeval op dit topic terecht. Ongelofelijk hoeveel mensen hierop reageren en zelfs doneren, maar ook goed om te zien dat mensen nog respect hebben, gezien de reacties naar aanleiding van de mededeling dat we naar een begrafenis moesten.
Uiteraard ook opmerkingen van mensen met nog minder IQ dan men ons al had toegedicht.
Omdat TM de afsluiting wilde filmen hadden wij als tegenaanval een cameraman van de regionale TV L1 ingeschakeld. We zullen hier een mooi filmpje van maken en morgen in de nieuwsuitzending van 17.30u tonen.Kijken dus!
Trouwens, ze zijn de defecte opzetborsteltjes vergeten mee te nemen.
Ik zal ze bewaren, dan kunnen jullie ze nog een keer ophalen.
Dat niet, maar wel vroeg wakker en meteen hier kijken of ik nog wat had gemist.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:11 schreef Fopje het volgende:
Wie heeft er nog meer over Bert gedroomd?![]()
Hij is prach-tig geworden hè. Ik vind het zo ontzettend leuk dat Bert het zo oppakt. Toen de grap nog in volle gang was (deel twee denk ik?) had ik Bert al gegoogeld en zo zag ik al dat hij aan L1 verbonden was. Maar deze uitkomt was wel het laatste dat ik had verwacht!quote:
Haha! Ja echtquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:32 schreef sudokulover het volgende:
[..]
Hij is prach-tig geworden hè. Ik vind het zo ontzettend leuk dat Bert het zo oppakt. Toen de grap nog in volle gang was (deel twee denk ik?) had ik Bert al gegoogeld en zo zag ik al dat hij aan L1 verbonden was. Maar deze uitkomt was wel het laatste dat ik had verwacht!
Ben wel blij dat ze niet al eerder het topic ontdekt hadden, want dan was voor mij de lol wel minder geweest. Maar dat ze er nu op het hoogtepunt achter komen en zelf een camera hadden geregeld, alleen maar!
Vooral overdonderd! Dat was wel het laatste scenario waar ik rekening mee had gehouden. Toen hij opendeed was hij ook heel relaxed, geen sprankeltje verbazing. En ik weet nog dat ik dat vreemd vond. En toen een paar seconden daarna kwam er nog een camera tevoorschijnquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:37 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Haha! Ja, echt![]()
![]()
![]()
Schrokken jullie toen jullie die cameraman zagen?
Echt een geweldige actie van Bertquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:40 schreef sudokulover het volgende:
[..]
Vooral overdonderd! Dat was wel het laatste scenario waar ik rekening mee had gehouden. Toen hij opendeed was hij ook heel relaxed, geen sprankeltje verbazing. En ik weet nog dat ik dat vreemd vond. En toen een paar seconden daarna kwam er nog een camera tevoorschijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |