Een van tweeën, en het goede antwoord was 3:60. whooptiedooquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:14 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Jij dacht ook dat vertegenwoordiging/volmacht in 3:90 stond
Ja, dat geloof ik graag. Maar als je ieder onderwerp zo goed wil onthouden als 258 e.v. VWEU wens ik je heel veel succesquote:volgens mij ben je gewoon minder goed in dat soort dingetjes onthouden?![]()
Dat snap ik, maar basis dingen moet je wel weten. En dan is in ieder geval handig om daar wel moeite in te stoppen bij vakken die je interesseren. Maar ik ben sowieso meer van de opzoek-mentaliteit, misschien is dat ook niet goed.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat het handig is betwist ik niet. Maar je kunt niet - of, laat ik dat anders verwoorden, ik kan niet - van ieder vak én van ieder onderwerp binnen een vak precies onthouden waar het staat. Zeker bij de vakken waar je niet binnen één wet blijft maar hopeloos heen en weer bladert is dat een onbegonnen zaak.
Haha sjokko toch niet z'n pikkie getraptquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een van tweeën, en het goede antwoord was 3:90. whooptiedoo
[..]
Ja, dat geloof ik graag. Maar als je ieder onderwerp zo goed wil onthouden als 258 e.v. VWEU wens ik je heel veel succes
Haha met je edit jij weet ook niet waar volmacht staatquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:18 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Haha sjokko toch niet z'n pikkie getrapt?
ouwe groenlinksert
Nee maar voor verdragen vind ik het ook wat anders
Eens hoor, maar toch vind ik het VWEU/VEU en het EVRM toch net even wat meer moeite waard, als je kijkt bij hoeveel vakken je daar ook mee in aanraking komt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:18 schreef Aurelius. het volgende:
Nee maar voor verdragen vind ik het ook wat anders
Ik wist het wel daarom editte ik ookquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha met je edit jij weet ook niet waar volmacht staat
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:20 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik wist het wel daarom editte ik ook
quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:18 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
" toch niet z'n pikkie getrapt?
Klopt ook niet helemaal. Althans, laat grijs gebied.quote:
Wtf dat heb ik nog niet meegemaaktquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:22 schreef NotGuilty het volgende:
Ruzie in de hoorcollege zaal, echt de standaard dorpsidioot zit weer te rellen. vanaf blok 1 al hetzelfde liedjeIk snap niet dat die gozer hier nog zit.
Maak een filmpjequote:Op woensdag 30 januari 2013 14:22 schreef NotGuilty het volgende:
Ruzie in de hoorcollege zaal, echt de standaard dorpsidioot zit weer te rellen. vanaf blok 1 al hetzelfde liedjeIk snap niet dat die gozer hier nog zit.
Wat?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:22 schreef NotGuilty het volgende:
Heb je de tweede kans van BR2 al terug? En hoe stat het ervoor met RG2? Hier gaat het eigenlijk niet zo goed. M'n maximale spanningsboog is wel zo'n beetje bereikt, ik ben al vanaf begin december tentamens aan het leren en ben er nu wel klaar mee.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:23 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Wtf dat heb ik nog niet meegemaakt
Vertel even wat er gebeurde danquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:25 schreef NotGuilty het volgende:
Hahah beijerlandse wil er een zaak van maken en roept ze naar voren![]()
![]()
![]()
die gast staat nu door de microfoon zijn verhaal te doen, wat een wending![]()
![]()
Hangt er al wel zag ik net!quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:25 schreef Valid het volgende:
[..]
Heb je de tweede kans van BR2 al terug? En hoe stat het ervoor met RG2? Hier gaat het eigenlijk niet zo goed. M'n maximale spanningsboog is wel zo'n beetje bereikt, ik ben al vanaf begin december tentamens aan het leren en ben er nu wel klaar mee.
Nee die uitslag hangt er morgen!quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:25 schreef Valid het volgende:
[..]
Heb je de tweede kans van BR2 al terug? En hoe stat het ervoor met RG2? Hier gaat het eigenlijk niet zo goed. M'n maximale spanningsboog is wel zo'n beetje bereikt, ik ben al vanaf begin december tentamens aan het leren en ben er nu wel klaar mee.
Op woensdag 30 januari 2013 14:26 schreef Aurelius. het volgende:
Ja, 16e gemaakt volgens mij? 51% geslaagdquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:28 schreef Aurelius. het volgende:
lol brb
[..]
even voor de duidelijkheid, we hebben het over Burg2 he?
2e kansen zijn altijd slechter gemaakt is mijn ervaringquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:30 schreef Aurelius. het volgende:
Pfoe dat is een stuk minder dan 1e kans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |