Mosterd na de maaltijdquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Boter na de maaltijd, maar zorg dat je vanaf nu dat soort shit achter een wachtwoord zet
Ohja verrekquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd
Boter na de vis
http://www.moorsmagazine.com/lijstebrij/spreekwoorden.htmlquote:
quote:we slaan elkaar er wel doorheen
Ik hoorde op tv een keer dat iemand 'de doodgeverfde favoriet' was, die vind ik zo leukquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:37 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
http://www.moorsmagazine.com/lijstebrij/spreekwoorden.html
[..]![]()
Een mooie verbastering blijft toch die van Prinses Laurentien, die na haar verlovingsaankondiging tegen de pers zei: ''Toen Constantijn me ten huwelijk vroeg heb ik met volle mond ja gezegd''.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:37 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
http://www.moorsmagazine.com/lijstebrij/spreekwoorden.html
[..]![]()
Na een keiharde blowjob, zullen we trouwen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:40 schreef Giku het volgende:
[..]
Een mooie verbastering blijft toch die van Prinses Laurentien, die na haar verlovingsaankondiging tegen de pers zei: ''Toen Constantijn me ten huwelijk vroeg heb ik met volle mond ja gezegd''.
Vond die eigenlijk wel het leukste
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Na een keiharde blowjob, zullen we trouwen?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:41 schreef Yreal het volgende:
Oh, Nieuws op het otto front : De laptop is inmiddels van de site verwijderd.
Mooie tentamen vraagquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:43 schreef Duderd het volgende:
Tentamen vraag...
Klassieke grondrechten kunnen zogeheten positieve verplichtingen met zich brengen.
Leg uit wat positieve verplichtingen zijn en geef hiervan een voorbeeld.
verplichten de staat tot actief handelenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:43 schreef Duderd het volgende:
Tentamen vraag...
Klassieke grondrechten kunnen zogeheten positieve verplichtingen met zich brengen.
Let uit wat positieve verplichtingen zijn en geef hiervan een voorbeeld.
Gaat zeker over de klassieke grondrechtenquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:43 schreef Duderd het volgende:
Tentamen vraag...
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gaat zeker over de klassieke grondrechten
You don't say?quote:
Deze vraag heb ik trouwens letterlijk ook al een keer op een tentamen gehad. Volgens mij wist ik het toen nietquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:43 schreef Duderd het volgende:
Tentamen vraag...
Actieve houding overheidquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:43 schreef Duderd het volgende:
Tentamen vraag...
Onvoorstelbaar dat jij 9's haaltquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gaat zeker over de klassieke grondrechten
edit: zie nu dat het al in de vraag staat_!!
Daar kom ik nou ook achter ja. Kon mij niet herinneren dat in ons onderwijs aan de orde is gekomen.. Mijn antwoord: De verplichting van de overheid om te handelen richting de burger in zijn voordeelquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
verplichten de staat tot actief handelen
Beetje lullig om de vraag zo te formuleren.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:43 schreef Duderd het volgende:
Tentamen vraag...
Dat lijkt mij sterkquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:46 schreef Duderd het volgende:
[..]
Daar kom ik nou ook achter ja. Kon mij niet herinneren dat in ons onderwijs aan de orde is gekomen.. Mijn antwoord: De verplichting van de overheid om te handelen richting de burger in zijn voordeel![]()
Alleen maar drugstoerisme manquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:46 schreef Paxcon het volgende:
Maastricht lijkt me wel een toffe stad trouwens
Je wist niet wat een Curriculum Vitae was!?!?!?! Of mis ik hier iets?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk![]()
Maar goed, zo kwam ik er vorig jaar pas achter wat een cv was terwijl dat ongeveer het eerste was wat we op het hbo leerde.
Commanditaire vennootschapquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:48 schreef Giku het volgende:
[..]
Je wist niet wat een Curriculum Vitae was!?!?!?! Of mis ik hier iets?
CV als in voor de arbeidsmarkt komen terwijl dit het topic rechten isquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:48 schreef Giku het volgende:
[..]
Je wist niet wat een Curriculum Vitae was!?!?!?! Of mis ik hier iets?
EDIT: Commanditaire vennootschap bedoel je hopelijk*Pro google skills*
Nja eigenlijk is alleen het stukje 'in het voordeel van de burger' fout. Als voorbeeld had ik het art. 20 lid 3 Gw: Nederlanders hier te lande, die niet in het bestaan kunnen voorzien, hebben een bij de wet te regelen recht op bijstand van overheidswege.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk![]()
Maar goed, zo kwam ik er vorig jaar pas achter wat een cv was terwijl dat ongeveer het eerste was wat we op het hbo leerde.
Overige sociale grondrechten zoals recht op je eigen onderwijs te beginnen.quote:
Ja, en de vraag was dus gesteld vanuit het perspectief van de klassieke grondrechten. Welke ook positieve verplichtingen met zich mee kunnen brengen. Noem daar maar eens een voorbeeld van.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:49 schreef Joosie200 het volgende:
Verplichtingen die de overheid dient na te streven, maar die de burger niet rechtens kan afdwingen. Voorbeelden: recht op onderwijs, recht op onderdak, recht op etc. Het vraagt dus een pro-actief handelen van de overheid, daar waar bij de klassieke grondrechten het gaat om nalaten van de overheid ook maar in te grijpen (tenzij beperking opgaat) in de uitoefening van dergelijke rechten (recht van vereniging, recht op vrije meningsuiting, godsdienstvrijheid)
Tentamenvraag voor welk vak? Inkoppertje iig
Herkansing inleiding rechtswetenschapquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:49 schreef Joosie200 het volgende:
Verplichtingen die de overheid dient na te streven, maar die de burger niet rechtens kan afdwingen. Voorbeelden: recht op onderwijs, recht op onderdak, recht op etc. Het vraagt dus een pro-actief handelen van de overheid, daar waar bij de klassieke grondrechten het gaat om nalaten van de overheid ook maar in te grijpen (tenzij beperking opgaat) in de uitoefening van dergelijke rechten (recht van vereniging, recht op vrije meningsuiting, godsdienstvrijheid)
Tentamenvraag voor welk vak? Inkoppertje iig
Wat klinkt logisch? Jouw antwoord in ieder geval niet..quote:
Raar geformuleerd ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, en de vraag was dus gesteld vanuit het perspectief van de klassieke grondrechten. Welke ook positieve verplichtingen met zich mee kunnen brengen. Noem daar maar eens een voorbeeld van.
Als je maar weet waar je ze kan vinden @Tchockquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Overige sociale grondrechten zoals recht op je eigen onderwijs te beginnen.Ken niet alle sociale grondrechten uit mijn hoofd ja
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
CV als in voor de arbeidsmarkt komen terwijl dit het topic rechten is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |