Op woensdag 30 januari 2013 14:26 schreef Aurelius. het volgende:
Ja, 16e gemaakt volgens mij? 51% geslaagdquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:28 schreef Aurelius. het volgende:
lol brb
[..]
even voor de duidelijkheid, we hebben het over Burg2 he?
2e kansen zijn altijd slechter gemaakt is mijn ervaringquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:30 schreef Aurelius. het volgende:
Pfoe dat is een stuk minder dan 1e kans
Same here. Dit is gevoelsmatig echt de langste tentamenperiode ooit geweest. Van 10 december tot aan 1 februari alleen maar bezig geweest met het maken of voorbereidingen van tentamens en essays. Vorige week even een weekje pauze gehad (maar toch doorgebracht in de UBquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:25 schreef Valid het volgende:
[..]
Heb je de tweede kans van BR2 al terug? En hoe stat het ervoor met RG2? Hier gaat het eigenlijk niet zo goed. M'n maximale spanningsboog is wel zo'n beetje bereikt, ik ben al vanaf begin december tentamens aan het leren en ben er nu wel klaar mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een heel blok les gehad in de tussentijdquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
Same here. Dit is gevoelsmatig echt de langste tentamenperiode ooit geweest. Van 10 december tot aan 1 februari
Opeens was er allemaal gedoe, een hele rij meiden gilt tegen een jongen dat hij moet stoppen met filmen en foto's maken. Maar er is echt altijd wat met die gozer. Hij beweert dat hij geen fotos maakt en dat ze maar de politie moeten bellen. Toen verstonden we de helft niet en moesten ze naar voren komen, daar deed hij een vaag verhaal en bleef om politie roepen. Hij maakt geen fotos want op internet kan hij fotos vinden van veel mooiere meiden zegt hij. Maar Beijerlandse mocht niet in zijn telefoon kijken om te bewijzen dat hij dat niet heeft gedaan, want dat moet de politie doen zegt hijquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:28 schreef NotGuilty het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 30 januari 2013 14:26 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Vertel even wat er gebeurde dan
Nou ja, ik had het gister erover met een van de docenten. Het 8-8-4 systeem loopt nog door elkaar met het oude systeem. De docenten die zowel een bachelor als een mastervak moeten geven kunnen op dezelfde dag een tentamen, een bespreking, een herkansing en een college hebben zolang alles nog niet gelijk looptquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een heel blok les gehad in de tussentijd![]()
Klinkt als een stereotype autist. Kwestie van wachten totdat hij een KLB topic aanmaakt omdat hij 'chi meiden aan het hosselen was' maar gestoord werd door de docent.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Opeens was er allemaal gedoe, een hele rij meiden gilt tegen een jongen dat hij moet stoppen met filmen en foto's maken. Maar er is echt altijd wat met die gozer. Hij beweert dat hij geen fotos maakt en dat ze maar de politie moeten bellen. Toen verstonden we de helft niet en moesten ze naar voren komen, daar deed hij een vaag verhaal en bleef om politie roepen. Hij maakt geen fotos want op internet kan hij fotos vinden van veel mooiere meiden zegt hij. Maar Beijerlandse mocht niet in zijn telefoon kijken om te bewijzen dat hij dat niet heeft gedaan, want dat moet de politie doen zegt hij![]()
Echt een onzin verhaal, en een idiote gast. Een andere keer had hij ruzie omdat hij zo vervelend was dat mensen hem er niet meer langs lieten en hij moest plassen ofzo.
Spannend! Laat even weten wat het geworden is...quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:28 schreef Aurelius. het volgende:
lol brb
[..]
even voor de duidelijkheid, we hebben het over Burg2 he?
Is toch prima?quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:45 schreef Aurelius. het volgende:
7, valt weer tegenmaargoed ik moet het er maar mee doen
Ja maar representeert niet echt hoeveel tijd ik er opnieuw in had gestoken..quote:
Zo is hetquote:Op woensdag 30 januari 2013 14:53 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ja maar representeert niet echt hoeveel tijd ik er opnieuw in had gestoken..
Tweede kans was wel lastiger, misschien dit keer wel te veel gestrooid met de arresten ofzo.
Maargoed ik moet ook niet blijven zeuren, 9 punten weer binnen.
Dat was de zes die je herkanst hebt toch? Dat is nog best prima.quote:Op woensdag 30 januari 2013 14:45 schreef Aurelius. het volgende:
7, valt weer tegenmaargoed ik moet het er maar mee doen
Ja klopt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat was de zes die je herkanst hebt toch? Dat is nog best prima.
Boekenmarkt? Dat je 2de hands meuk kan verkopen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:04 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ja klopt.
Vrijdag nabespreking, ga daar toch maar weer heen. Valt ook tegelijk met de boekenmarkt lekker handig weer
Ohwquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:05 schreef Aurelius. het volgende:
Haha nee zo heet het hier, is van de studievereniging, gewoon bestelde boeken afhalen.
Wat is dr dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:08 schreef Aurelius. het volgende:
Nou Bruce jou stuur ik ook niks meer natte tosti die je bent.
Haha nee ik had die RGS tentamen antwoorden even uitgeschreven achter de vragen (die van februari) wat kleine dingen erbij gezet niks bijzonders.quote:
je bent glossator?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:10 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Haha nee ik had die RGS tentamen antwoorden even uitgeschreven achter de vragen (die van februari) wat kleine dingen erbij gezet niks bijzonders.
Hij zou die andere doen.
https://www.google.nl/#hl(...)p+prno+rug&gs_l=hp.3..0i30.400.2437.0.2457.17.11.0.6.6.0.102.563.10j1.11.0...0.0...1c.1.viWvXmSx67Q&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.41642243,d.d2k&fp=7b2548090d2c5406&biw=1280&bih=864quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:14 schreef Aurelius. het volgende:
Weten de RUG'ers hier trouwens waar ik de vakgroep PRNO vind? 2e Verdieping Harmonie?
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:11 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Scherp, je hebt goed opgelet bij Brandsma paxie
Nee, nooit van gehoordquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:14 schreef Aurelius. het volgende:
Weten de RUG'ers hier trouwens waar ik de vakgroep PRNO vind? 2e Verdieping Harmonie?
Je belt wel gewoon opnieuw steeds en zo?quote:Op woensdag 30 januari 2013 15:27 schreef Yreal het volgende:
Nog steeds geen teken van leven van mijn laptop
ja, uiteraard. Lekker kut dat alle adressen en sofinummers en shit van klanten op die laptop staanquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je belt wel gewoon opnieuw steeds en zo?
Boter na de maaltijd, maar zorg dat je vanaf nu dat soort shit achter een wachtwoord zetquote:Op woensdag 30 januari 2013 15:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja, uiteraard. Lekker kut dat alle adressen en sofinummers en shit van klanten op die laptop staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |