Gefeliciteerd vent ! Welk vak ?quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Goedemorgen! En dat is het zeker, krijg net een 8 terug
Thanks. Collectief Arbeidsrecht.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd vent ! Welk vak ?
Dat is correctquote:Op woensdag 30 januari 2013 07:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het over romeins recht gaat
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Thanks. Collectief Arbeidsrecht.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik ben echt heeel benieuwd naar de vragen..quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:20 schreef Speedy_T het volgende:
Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een tentamen heb gehad dat niet om 9 uur was
Topperquote:Op woensdag 30 januari 2013 07:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hp netbook van 169¤. Ik vind dat ik gerechtvaardigd vertrouwen wel hard kan maken, t niet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:30 schreef Speedy_T het volgende:
Wat heb je gekocht dan? Een macbook voor 99 euro?
Beetje netbook doet 250¤ nu. Dan vind ik dit een goede aanbieding. We gaan het zienquote:Op woensdag 30 januari 2013 08:36 schreef Aurelius. het volgende:
Nee ik denk van niet. Maar props als het lukt
Vast wel. Hp pav [nogiets] 11.6. gewoon effe zoeken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:42 schreef Aurelius. het volgende:
Staat die aanbieding er nog steeds? Want ik wil eigenlijk ook nog een handig laptopje voor colleges
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Goedemorgen iedereen.
Dankquote:
Is alleen die van den bosch onverbindend?quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:30 schreef Maharbal het volgende:
Nutteloos feitje van de dag:
LJN: BY9350, Gerechtshof 's-Hertogenbosch , 12/00228
Hof Den Bosch heeft net de hondenbelasting (verordening) onverbindend verklaard
Kijken of dat in 't nieuws komt
Welk tentamen had je? Ben zelf ook zo'n type die een half boek neerpent, skip ik het algemene deel wat m.i. bekend mag worden verondersteld, dan is het weer: te kort door de bocht dus niet alle punten. Tegelijkertijd mag je ook niet in telegramstijl antwoorden, dus ik vind het lastig schipperen tussen kort/bondig antwoorden en te langdradig antwoorden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:09 schreef Yreal het volgende:
Bijzonder tentamen. Voor mijn gevoel kon ik alles heel mooi kort en bondig beantwoorden.
En dan schrijft degene naast mij een half boek..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |