Precies mijn mening: tweakers zijn dikwijls overgeïnformeerde consumenten als het om laptops gaat. Dus kan nooit de gemiddelde consument zijn die meteen weet welk model het is, makkelijk prijzen vergelijkt enzovoortquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou dan ben ik maar geen redelijk denkend consumentweet ik veel wat laptops kosten of wat tweakers is
Bovendien , ik heb hem al voor 350 nieuw !quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies mijn mening: tweakers zijn dikwijls overgeïnformeerde consumenten als het om laptops gaat. Dus kan nooit de gemiddelde consument zijn die meteen weet welk model het is, makkelijk prijzen vergelijkt enzovoort
Wie ging hier los op die middelste afbeelding?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:18 schreef NotGuilty het volgende:
Ik weet niet meer wie dit hier had gepost: http://robzijlstra.wordpress.com/
Maar bedanktgeweldig
quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wie ging hier los op die middelste afbeelding?![]()
[ afbeelding ]
quote:VERBOUWING
Zittingszaal 14 wordt momenteel verbouwd. Zittingszaal 14 was een doodgewone rechtszaal, analoog en van papier.
Goedgenoeg.
Zittingszaal 14 wordt een hedendaagse rechtszaal, digitaal en met wifi.
Dat laatste - met wifi - is overigens een wens van de rechtbankpers en nog maar zeer de vraag.
Ook de rest is afwachten.
Geniale blog.quote:Deze week kwam via Twitter wel even naar buiten dat medewerkers van de rechtbank in Leeuwarden zaten te jellebellen tijdens een gezamenlijke cursusdag.
Op de bewegwijzering naar het juiste cursuszaaltje had ‘rechtbank Groningen’ gestaan. In plaats van rechtbank Noord-Nederland.
Zie je wel, kwetterde een Ljouwtjer verongelijkt.
Vanuit het gerechtsgebouw aan de Brinkstraat in Assen werd zuinigjes gereageerd. Gutteguttie, klonk het, waarover je je wel niet druk kunt maken.
Zolang de Friese collega’s dat rare taaltje van ze maar thuis laten, vinden ze in Assen alles best.
Alsof het nog niet genoeg is, zijn ook de arrondissementsparketten Groningen, Drenthe en Friesland sinds 2013 samen.
Het heet nu Openbaar Ministerie Noord-Nederland.
Helemaal lekker loopt het nog niet bij justitie.
Sinds ze het samen doen kunnen ze bijvoorbeeld niets meer printen.
Al twee keer moest een strafzaak om die reden tijdens de zitting worden stilgelegd en uitgesteld.
Heel soms kan er wel worden geprint, maar dan duurt dat een halve dag.
Het gedoe is overigens niet een gevolg van schaalvergroting, zeggen ze, maar is juist veroorzaakt door de krimpende overheid.
Door bezuinigingen.
Ik mag hopen dat het over romeins recht gaatquote:Op woensdag 30 januari 2013 03:50 schreef Aurelius. het volgende:
Bruce ik snap vraag 11 niet helemaal van oefentt2005
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |