SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Het is zo makkelijk he?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:18 schreef muhahaha het volgende:
Ik zit mobiel en dan haat ik lapo's helemaal.
![]()
Ik moet eigenlijk naar bedje toe...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
De TT intrigeert me!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Komt welquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Er zijn meer mensen die niet direct gelukkig worden van (zoveel) spiegels hoor; ongeveer de halve wereldbevolkingquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jij hebt dat?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb ook een slaapkamer vol spiegels maar sinds mijn lieftallige vrouwtje 32 kilo is aangekomen heb ik de spiegels afgeplakt. Het was gewoon te veel van het goede. Haar vlees kwam op me af alsof zij me verpletteren wilde. Bah!Ben mijn oude inlognaam voor Fok vergeten, dus dan maar een nieuwe aangemaakt.![]()
Net als met foto'squote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die niet direct gelukkig worden van (zoveel) spiegels hoor; ongeveer de halve wereldbevolking
Soms wel soms niet... ik ben gewoon kritisch![]()
Truste @ all !!!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is geen 'vrouwtje' meer hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:22 schreef DickBos het volgende:
Ik heb ook een slaapkamer vol spiegels maar sinds mijn lieftallige vrouwtje 32 kilo is aangekomen heb ik de spiegels afgeplakt. Het was gewoon te veel van het goede. Haar vlees kwam op me af alsof zij me verpletteren wilde. Bah!.
![]()
Ik moet stoppen met bier drinken!!_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Staat je vrouw op lijst van bedreigde diersoorten?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:22 schreef DickBos het volgende:
Ik heb ook een slaapkamer vol spiegels maar sinds mijn lieftallige vrouwtje 32 kilo is aangekomen heb ik de spiegels afgeplakt. Het was gewoon te veel van het goede. Haar vlees kwam op me af alsof zij me verpletteren wilde. Bah!![]()
Waaromquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet stoppen met bier drinken!!_!
?
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:25 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Staat je vrouw op lijst van bedreigde diersoorten?![]()
![]()
Met foto's ben ik ook kritischquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Net als met foto's
Soms wel soms niet... ik ben gewoon kritisch
What you forget, you are gonna repeat.
Omdat het anders niet goed aflooptquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Een beetje zoals ik?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat het anders niet goed aflooptWhat you forget, you are gonna repeat.
Stoppen danquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat het anders niet goed afloopt![]()
![]()
quote:Ik ga niet kotsen hoorquote:![]()
De geilheid!! Man o man de geilheid
[b]AirwiN schreef [/b]
Hahaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik ga niet kotsen hoor![]()
De geilheid!! Man o man de geilheid
Wat kan daar niet goed aan aflopen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik ga niet kotsen hoor![]()
De geilheid!! Man o man de geilheid![]()
![]()
Meer dan genoegquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat kan daar niet goed aan aflopen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Slaap lekker lief!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga naar bed hoor....
Wat een freaking bizarre dag
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmm, okequote:Slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga naar bed hoor....
Wat een freaking bizarre dag![]()
![]()
Als je maar geen random mensen van straat gaat plukken..quote:
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga naar bed hoor....
Wat een freaking bizarre dag
Nope!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je maar geen random mensen van straat gaat plukken..
Gorcummers zijn niet geil
[b]AirwiN schreef [/b]
Jawel, daar heb jij gelijk aan. Maar zij kan behoorlijk dominant zijn en ze leest soms op Fokforum wat ik allemaal schrijf en als ze leest dat ik haar madame zou noemen, of vetreetje of dikbilkoe of zo, nou, dan zwaait er wat. Ze heeft een ferme zweep. En van die hoge lieslaarzen met stiletto hakken. #engquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is geen 'vrouwtje' meer hoor.
Ben mijn oude inlognaam voor Fok vergeten, dus dan maar een nieuwe aangemaakt.![]()
I see what you did therequote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope!!
Gorcummers zijn niet geil![]()
![]()
Ik dacht aan komkommers bij Gorcummers..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope!!
Gorcummers zijn niet geil
Rotop met je hashtags manquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:30 schreef DickBos het volgende:
[..]
Jawel, daar heb jij gelijk aan. Maar zij kan behoorlijk dominant zijn en ze leest soms op Fokforum wat ik allemaal schrijf en als ze leest dat ik haar madame zou noemen, of vetreetje of dikbilkoe of zo, nou, dan zwaait er wat. Ze heeft een ferme zweep. En van die hoge lieslaarzen met stiletto hakken. #engtis geen twitter
![]()
Dame of vrouw werkt prima hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:30 schreef DickBos het volgende:
[..]
Jawel, daar heb jij gelijk aan. Maar zij kan behoorlijk dominant zijn en ze leest soms op Fokforum wat ik allemaal schrijf en als ze leest dat ik haar madame zou noemen, of vetreetje of dikbilkoe of zo, nou, dan zwaait er wat. Ze heeft een ferme zweep. En van die hoge lieslaarzen met stiletto hakken. #eng![]()
Het idee alleen al bezorgd me een sahara gevoelquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ziet haar zweep er toevallig zo uit?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:30 schreef DickBos het volgende:
[..]
Jawel, daar heb jij gelijk aan. Maar zij kan behoorlijk dominant zijn en ze leest soms op Fokforum wat ik allemaal schrijf en als ze leest dat ik haar madame zou noemen, of vetreetje of dikbilkoe of zo, nou, dan zwaait er wat. Ze heeft een ferme zweep. En van die hoge lieslaarzen met stiletto hakken. #engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan heb je een zandneger nodigquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het idee alleen al bezorgd me een sahara gevoel![]()
![]()
Dame? Muhahaha! Dat klinkt wel heel erg #vintagequote:Ben mijn oude inlognaam voor Fok vergeten, dus dan maar een nieuwe aangemaakt.![]()
Nee een 50 tinten Amsterdammerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:33 schreef DickBos het volgende:
[..]
Dame? Muhahaha! Dat klinkt wel heel erg #vintagequote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rotop met je hashtags mantis geen twitter
![]()
Hashtags op FOK!, dat is als gaan zwemmen met een parachute.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:33 schreef DickBos het volgende:
[..]
Dame? Muhahaha! Dat klinkt wel heel erg #vintage
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Hashtags op FOK!, dat is als gaan zwemmen met een parachute.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Hashtags op FOK!, dat is als gaan zwemmen met een parachute.
Die vind ik wel hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga slapen. Trusten lieverds
En Huppel, in gedachten geef ik je nu een hele dikke naakte knuffel. Knuffel je terug?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En Huppel, in gedachten geef ik je nu een hele dikke naakte knuffel. Knuffel je terug?![]()
![]()
Naakt?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En Huppel, in gedachten geef ik je nu een hele dikke naakte knuffel. Knuffel je terug?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh HELL YEAH!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En wel meer ook
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:37 schreef Ishimaru het volgende:
Ik maak van je ster een hashtag dan piep je wel anders
Je bent lekker op dreef.
![]()
Twijfelen aan mijn skillz!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:36 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik zou niet eens verbaasd zijn als je er daadwerkelijk 1 vindt
Die heb ik toch allang gevonden
[b]AirwiN schreef [/b]
Prachtge hasjtags, #blow zo door!quote:Ben mijn oude inlognaam voor Fok vergeten, dus dan maar een nieuwe aangemaakt.![]()
Boob on boob actionquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij ook schatquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ik zou idd beter moeten weten, ik schaam me diepquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Twijfelen aan mijn skillz!!
Die heb ik toch allang gevonden![]()
![]()
Was jij serieus over die meet?quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Terecht welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:38 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik zou idd beter moeten weten, ik schaam me diep
[b]AirwiN schreef [/b]
Stel je eens voor als ik zaterdag in zo'n bui zou zijn en drank achter de kiezen zou hebben? Ik zou door jullie allemaal gekielhaald wordenquote:![]()
![]()
![]()
Sonata Arctica.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ze bedoelt #meat.quote:Ben mijn oude inlognaam voor Fok vergeten, dus dan maar een nieuwe aangemaakt.![]()
Nee joh, geweldig juistquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:40 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Stel je eens voor als ik zaterdag in zo'n bui zou zijn en drank achter de kiezen zou hebben? Ik zou door jullie allemaal gekielhaald worden![]()
.
![]()
Oké.quote:Lijkt me wel tof.
Die neiging heb ik sowieso wel hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:40 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Stel je eens voor als ik zaterdag in zo'n bui zou zijn en drank achter de kiezen zou hebben? Ik zou door jullie allemaal gekielhaald worden![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Wie ben jij nou weer?quote:
Wist je dat niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:40 schreef twi het volgende:
[..]
Heb jij een bril? Pics van muhahaha met bril!.
![]()
Ik wil nooit in mijn eentje enzo.quote:
Ik geloof dat Bambi ook wel wilde gaan.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Met een chick die zo dik is dat ze de veertig niet zal halen.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat beweert 'ie ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Met een chick die zo dik is dat ze de veertig niet zal halen.![]()
Dan wil ik nog een vierde mee, anders voel ik me zo'n aanhangsel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil nooit in mijn eentje enzo.
Ik geloof dat Bambi ook wel wilde gaan.
sry lieverdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die neiging heb ik sowieso wel hoor![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die neem ik altijd in de ochtendquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:43 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe zou ik dat moeten weten? Ik lig 's nachts nooit naast je als je de pil moet zoeken..
![]()
Zoiets jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:43 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nou oke, LoLa en Huppel zouden mijn afmaken en de rest zou niet meer bijkomen van het lachen![]()
![]()
Misschien wil Lokje wel mee.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan wil ik nog een vierde mee, anders voel ik me zo'n aanhangsel.
Dan kan ik Lokje ook eens meeten.quote:
Jou.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dan hoop ik dat Bambi aardig is, dan heb ik nog wat te lullen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou nog haarseks met haar hebben.
Dat duurt niet zo lang hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Bambi aardig is, dan heb ik nog wat te lullen.
Bambi heeft mooi haar trouwens. Lange blonde krullen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik wil ook naar SA, mij willen jullie vast niet meeten
[b]AirwiN schreef [/b]
Date met Bambi, haarseks met Loka. Hoe past Fera in dat plaatje?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou nog haarseks met haar hebben.![]()
![]()
Krullen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat duurt niet zo lang hoor.
Bambi heeft mooi haar trouwens. Lange blonde krullen.
Ik ga voor de muziek.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:48 schreef twi het volgende:
[..]
Date met Bambi, haarseks met Loka. Hoe past Fera in dat plaatje?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat is geen date jongen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:48 schreef twi het volgende:
[..]
Date met Bambi, haarseks met Loka. Hoe past Fera in dat plaatje?
En haarseks met Loka is fijn.
Hipsters noemen dat lunch.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is geen date jongen.
En haarseks met Loka is fijn.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Sonata Arctica. Ken je ze?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Een concert is lunch? Wat?quote:Hoe noemen bazen zoals jij het dan?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jij snapt 'm niet. Ik was Kaneel aan het plagen.quote:
Laat maar.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een concert is lunch? Wat?
[..]
Hoe noemen bazen zoals jij het dan?
Een date!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe noemen bazen zoals jij het dan?![]()
Incrowdgrapje is incrowdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij snapt 'm niet. Ik was Kaneel aan het plagen.![]()
![]()
Sorry Twitje.quote:
Maar als ik bij je langskom, kunnen wij ook incrowdgrapjes maken en giechelen als kleine meisjes.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik giechel niet, ik heb een premature bulderlach.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry Twitje.
Maar als ik bij je langskom, kunnen wij ook incrowdgrapjes maken en giechelen als kleine meisjes.![]()
Hopelijk maakt hij wel voor jou speciaal schoonquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry Twitje.
Maar als ik bij je langskom, kunnen wij ook incrowdgrapjes maken en giechelen als kleine meisjes..
![]()
En als je klaarkomt klink je als mijn eerste vriendinnetje.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:57 schreef twi het volgende:
[..]
Ik giechel niet, ik heb een premature bulderlach.
"Ow Kaneel, ja! Hmm, jjaaa, jaa jaAA!!!".
Alleen zij fakete het.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Beter dan die van mij. een opblaaspop maakt nog meer geluidquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En als je klaarkomt klink je als mijn eerste vriendinnetje.
Alleen zij fakete het..
![]()
quote:
Noemde die je al Kaneel?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En als je klaarkomt klink je als mijn eerste vriendinnetje.
Alleen zij fakete het.
Mirne had vandaag een kaneelbroodje op, die vond ze wel te eten. Ik weet niet of ik me nu zorgen moet maken.![]()
Ik schreeuw niet zo als ik klaarkom.
Verder wel altijd, maar dan ben ik even stil.
Piep, squeek.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter dan die van mij. een opblaaspop maakt nog meer geluid.
Nee, dat was een van de weinigen die wel mijn echte naam gebruikte.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:02 schreef twi het volgende:
[..]
Noemde die je al Kaneel?
Mirne had vandaag een kaneelbroodje op, die vond ze wel te eten. Ik weet niet of ik me nu zorgen moet maken.
Nee hoor, maak je geen zorgen. Ik kan jou en jouw pener nooit vervangen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Vandaag is geen uitzondering. Ik ben altijd zo.quote:
En je kan zeggen wat je wil, maar het is wel ontopic.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Klopt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Vandaag is geen uitzondering. Ik ben altijd zo.
En je kan zeggen wat je wil, maar het is wel ontopic.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hoe groot is de piemel van Gitaar?quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Vandaag is geen uitzondering. Ik ben altijd zo.
En je kan zeggen wat je wil, maar het is wel ontopic.![]()
Goed idee!quote:
Slaap lekker.
Groot genoeg.quote:
Waarom zou ik erover opscheppen? Ik wil het niet aanprijzen bij andere dames.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:07 schreef twi het volgende:
Niets om over op te scheppen dus, als de centimeters ontbreken.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Weltrusten K'neel.quote:
Mogguh
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Een Fiarari?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ga strakkies maar es even met ukkie naar de huisarts afreizen. Ik vind die inpandige zeehond nu niet leuk meer...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Een kamer vol met spiegels....
Ik was met mijn vader op reis, we zaten in New York.
Midden in de nacht aangekomen op JFK en 1 van de dichtstbijzijnde hotels genomen voor 1 nacht zodat we de volgende dag rustig konden gaan kijken waar we heen gingen....
daar aangekomen schrokken we wel van hoe het eruit zag, maar ach 1 nachtje he.
die man in de lobby keek ons al zo vreemd aan...
komen we de kamer binnen.... 1 hele spiegelwand... plafond 1 grote spiegel... en op elke zender was alleen maar porno te zien.... Wrong Hotel![]()
![]()
![]()
Ai succes met je meisje....quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:52 schreef fietsie het volgende:
Ik ga strakkies maar es even met ukkie naar de huisarts afreizen. Ik vind die inpandige zeehond nu niet leuk meer...![]()
Zenksquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En sindsdien heb je af en toe rare ehm, trekjes?quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:52 schreef rival het volgende:
Midden in de nacht aangekomen op JFK en 1 van de dichtstbijzijnde hotels genomen voor 1 nacht zodat we de volgende dag rustig konden gaan kijken waar we heen gingen....
komen we de kamer binnen.... 1 hele spiegelwand... plafond 1 grote spiegel... en op elke zender was alleen maar porno te zien.... Wrong Hotel![]()
Nee daar ben ik mee geboren.quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
En sindsdien heb je af en toe rare ehm, trekjes?![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 08:52 schreef rival het volgende:
![]()
Goedemorgen
![]()
Nadeel van zo'n ziek kippie thuis is natuurlijk ook dat ik nu de gezellige klets moet missen op school, bij het brengen en halen
Wat een nadeelquote:Op woensdag 30 januari 2013 08:56 schreef fietsie het volgende:
Nadeel van zo'n ziek kippie thuis is natuurlijk ook dat ik nu de gezellige klets moet missen op school, bij het brengen en halen
Ok ik ben toch wel zenuwachtig nu![]()
![]()
Heule gezellige mensen hierquote:Op woensdag 30 januari 2013 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een nadeel
Ok ik ben toch wel zenuwachtig nu
Zenuwachtig?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Tandartsquote:Op woensdag 30 januari 2013 08:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heule gezellige mensen hier
Zenuwachtig?![]()
![]()
Oow da's nooit echt leuk. Gewoon even stoer zijn, binnenwandelen, liggen in die stoel en doen alsof je komt voor een schoonheidsbehandelingquote:
Ik doe altijd een poging om vingerafdrukken te knijpen in de (stalen) leuningen van de stoel
Schoonheidsbehandeling is anders veul fijner hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow da's nooit echt leuk. Gewoon even stoer zijn, binnenwandelen, liggen in die stoel en doen alsof je komt voor een schoonheidsbehandeling
Ik doe altijd een poging om vingerafdrukken te knijpen in de (stalen) leuningen van de stoel![]()
Het is gelukkig alleen controle... ik hoop zo dat ik geen gaatjes heb![]()
![]()
Even afwachten dus.... ik had minder mazzel vorige week... Maar daar tegenover staat dat ik weer een hele leuke tandartsmevrouw heb die ik ook in mijn werk af en toe tegenkom, dus sowieso relaxte sfeer.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Schoonheidsbehandeling is anders veul fijner hoor![]()
Het is gelukkig alleen controle... ik hoop zo dat ik geen gaatjes hebProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:![]()
Upgrade-plannen al wat concreter? Of nog niet aan begonnen?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb ook best een leuke tandarts mevroi
Zij kan er ook niks aan doen dat ze zo'n kutberoep heeft gekozen![]()
Nog niet begonnen... zal wel maart worden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:09 schreef fietsie het volgende:
[..]![]()
Upgrade-plannen al wat concreter? Of nog niet aan begonnen?
Ik weet wel (grotendeels) wat ik wil... maar geld... en eind feb, als ik van werkgever wissel, krijg ik m'n vrije dagen uitbetaald, dus dan kan ik daar mooi m'n pc (deels) van onder handen nemen.
op naar de tandarts... tot later
NIEUW: Foto's!![]()
Suc6 beiden danquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nog niet begonnen... zal wel maart worden.
Ik weet wel (grotendeels) wat ik wil... maar geld... en eind feb, als ik van werkgever wissel, krijg ik m'n vrije dagen uitbetaald, dus dan kan ik daar mooi m'n pc (deels) van onder handen nemen.
op naar de tandarts... tot later
Totofoestel!quote:
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Goedemorgenquote:
Jupquote:Moet alleen zo effies ukkie bij de dok laten checken
Oei, nog niet beter?quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
JupMoet alleen zo effies ukkie bij de dok laten checken
![]()
![]()
Nee ze heeft een zeehond ingeslikt en snottert enormquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
I hate my mindquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
Zo'n groot beest in zo'n klein meisje
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga die kleine even aankleden, inpakken en in transport-modus zetten....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Doe dat en succes bij de dokquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:28 schreef fietsie het volgende:
Ik ga die kleine even aankleden, inpakken en in transport-modus zetten....![]()
![]()
Thanxquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Doe dat en succes bij de dokProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Succes dan! Nog even de sterren van de hemel presteren en dan je bureau uitruimen?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Haha nee, gister wel. Vandaag werkt de productie afdeling niet. En mijn favo collega daar gaf mij een memorabel aandenken van een leuke situatie op een glasplaatje gemaakt met mijn naam + begin en einddatum erin gegrift. Wel heel vet gedaan.quote:![]()
Thanks!quote:
Haha jup, laatste paar dingetjes netjes afronden en dan rustig aan afbouwen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Succes dan! Nog even de sterren van de hemel presteren en dan je bureau uitruimen?![]()
Ik al helemaal blij dat ik zo goed had uitgeslapen.
En toen keek ik even terug op WhatsApp en bleek dat ik gewoon laat ging slapen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah, dat is wel leuk jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:32 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha nee, gister wel. Vandaag werkt de productie afdeling niet. En mijn favo collega daar gaf mij een memorabel aandenken van een leuke situatie op een glasplaatje gemaakt met mijn naam + begin en einddatum erin gegrift. Wel heel vet gedaan.![]()
![]()
![]()
Heb ik ook wel eens jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik al helemaal blij dat ik zo goed had uitgeslapen.
En toen keek ik even terug op WhatsApp en bleek dat ik gewoon laat ging slapen![]()
![]()
Ach, ik heb wel overheerlijk geslapenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja zeker, bij mijn vorige werkgever kreeg ik niet eens een handdruk. Hier krijg ik dat en hoor ik net voor de 4e keer van mijn baas hoe erg ik gemist ga worden en dat hij het druk gaat krijgen.quote:
Wist niet dat iemand die de halve dag op FOK! zit zoveel indruk kon achterlatenZegt meer over de rest van de mensen hier denk ik.
![]()
Zwitsalquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn haar is niet lang genoeg voor zwitsalkrul![]()
![]()
Eens kijken of ik vandaag wel kan lezen zonder dat mn fantasie op de loop gaat
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Eens kijken of ik vandaag wel kan lezen zonder dat mn fantasie op de loop gaat![]()
![]()
Bij mij is het daar al te laat voorquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Eens kijken of ik vandaag wel kan lezen zonder dat mn fantasie op de loop gaat![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij mij is het daar al te laat voor![]()
![]()
Ik vrees ook het ergste hoorquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij mij is het daar al te laat voor
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij mij is het daar al te laat voor![]()
![]()
![]()
Niks mis met naughtyquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat gebruiken mensen hier? Chrome-safari of firefox? Of zijn er altijd nog mensen die IE () gebruiken?
![]()
IE meldt zichquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:54 schreef MeneerLogica het volgende:
Wat gebruiken mensen hier? Chrome-safari of firefox? Of zijn er altijd nog mensen die IE () gebruiken?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Is de laatste dagen toch ff geen joy hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Chrome en soms Firefox.quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:54 schreef MeneerLogica het volgende:
![]()
Je zit de hele dag aan sm te denken?quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is de laatste dagen toch ff geen joy hoor
Chromequote:Op woensdag 30 januari 2013 09:54 schreef MeneerLogica het volgende:
Dit MOET een grapje zijnquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, het is nog ergerquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je zit de hele dag aan sm te denken?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moest eens weten![]()
Ik zit in de wachtkamer vd tandarts bluhhh help![]()
Succes
[b]AirwiN schreef [/b]
Zit je daar ineens met je mond vol tanden!quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moest eens weten![]()
Ik zit in de wachtkamer vd tandarts bluhhh help
Ik ook chrome, maar straks bij macbook is safari standaard + word geupdate. Maar heb nog nooit met safari gewerkt buiten iPad om.![]()
safari is ruk, apple is rukquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:55 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik ook chrome, maar straks bij macbook is safari standaard + word geupdate. Maar heb nog nooit met safari gewerkt buiten iPad om.
Ik ga denk ik ook niet overstappen van chrome. Apple is vet. iPad is een van de beste aankopen ooitquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
safari is ruk, apple is ruk![]()
![]()
dit dusquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:59 schreef MeneerLogica het volgende:
Toen google chrome net uit kwam vond ik het echt 3 keer niks. Kan nu niet meer werken met IE
Geen last vanquote:Op woensdag 30 januari 2013 09:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mits een goede douche ipv zo'n studentendouche![]()
![]()
ik welquote:Maar 1 voordeel het is een hele kleine badkamer en de douche kan heel heet. Dus handdoek voor onder de deur, en dan volle bak stoomcabine
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik welMaar 1 voordeel het is een hele kleine badkamer en de douche kan heel heet. Dus handdoek voor onder de deur, en dan volle bak stoomcabine
[..]![]()
![]()
Wat moet je poetsenquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik moet eigenlijk nog wat gaan poetsen dadelijk, maar geen zin in..............![]()
![]()
zeker iets afstoffen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik moet eigenlijk nog wat gaan poetsen dadelijk, maar geen zin in..............
Kan je beter nu gelijk doen, dan ben je klaar voor de rest van de dagquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb ik gelukkig nog de hele dag voor![]()
![]()
Maar nu ben ik geil en wil ik niet uit bedquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:10 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Kan je beter nu gelijk doen, dan ben je klaar voor de rest van de dag![]()
![]()
Dan ga je eerst soppen en dan poetsenquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar nu ben ik geil en wil ik niet uit bed![]()
![]()
jij bent vaak geil zeg!quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar nu ben ik geil en wil ik niet uit bed
Soppen, neuken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar nu ben ik geil en wil ik niet uit bed![]()
quote:quote:zeg dan gewoon in 1x jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar nu ben ik geil en wil ik niet uit bed
quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:11 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dan ga je eerst soppen en dan poetsenOf de sterk zijn en het niet doenquote:![]()
![]()
Kloptquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mn directeur gaat dood![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar het is niet goed altijd aan mezelf toe te gevenquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Voordelen van het niet doen? Niks![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: