Kan makkelijk toch? Als je zelf 25 was en je dochter is 24 als ze een kind krijgt. Dat is niet superjong.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
granny op je 49ste? Okay het kan, maar daar is wel alles mee gezegd.
Technisch gezien kun je dan al overgrootmoeder zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
granny op je 49ste? Okay het kan, maar daar is wel alles mee gezegd.
Nee okay, maar het gebeurt vaker niet dan wel. Anyway ik geloof niet dat zij jong kinderen heeft gekregen met haar tenniscarrière. En of ze uberhaupt kinderen heeft.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan makkelijk toch? Als je zelf 25 was en je dochter is 24 als ze een kind krijgt. Dat is niet superjong.
Ik zag een voorstukje vanavond van twee tokkies die op hun 16e al raak geschoten hadden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Technisch gezien kun je dan al overgrootmoeder zijn.
Die van B&A?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
Adjudant van der Steen moet zijn bek houden.
Ohja dat programma ken ik welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:19 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zag een voorstukje vanavond van twee tokkies die op hun 16e al raak geschoten hadden.Renate Verbaan huppelde er ook rond.
Ze heeft er 3. Ben de data aan het zoeken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
Nee okay, maar het gebeurt vaker niet dan wel. Anyway ik geloof niet dat zij jong kinderen heeft gekregen met haar tenniscarrière. En of ze uberhaupt kinderen heeft.
Haha ik ook, en de oudste dochter was 18 in 2010, dus ja het zou kunnenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze heeft er 3. Ben de data aan het zoeken.
Kut moet ik WEER een nieuwe TV kopen... Al snap ik het 2e scherm ook niet... Is precies hetzelfde op die TV als op de eerste...quote:
Ook net gevonden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
Haha ik ook, en de oudste dochter was 18 in 2010, dus ja het zou kunnen
Joh, jij hebt je broek al uit bij een CDA show.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:22 schreef marcodej het volgende:
Saai. Geef mij nog maar een Bea-uitzending.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:22 schreef marcodej het volgende:
Saai. Geef mij nog maar een Bea-uitzending.
Maar Marlene is ook getrouwd met iemand van adel en ik denk dat het niet sjiek is om op je 20ste zwanger te zijn in die kringen.quote:
Daughter Emily, born July 8, 1991.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
Haha ik ook, en de oudste dochter was 18 in 2010, dus ja het zou kunnen
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Joh, jij hebt je broek al uit bij een CDA show.
En dan zeuren over die Engelsen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Joh, jij hebt je broek al uit bij een CDA show.
Ze zullen het noooooit meer doen...beloofdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Hopelijk leren ze van hun straf.
Steken.
Ik denk niet dat ze recidivisten worden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Hopelijk leren ze van hun straf.
Steken.
Jeroen ook niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:41 schreef waxmask het volgende:
Damn en die voorgevel van dat mokkel... Xhamster niet meer nodig vanavond...
Deze is voor Jeroen onbereikbaar. Die woonboot is dik beneden haar stand.quote:
Bane wilde Catwoman door haar hoofd schieten...heb ik mooi voorkomen....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb ook een executie van dichtbij bijgewoond in Skyrim.
Ik heb er heel veel geexecuteerd in Manhunt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Lijkt me best wel heftig.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Beter dat dan Friends en Seinfeld.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:47 schreef waxmask het volgende:
En Comedy Central is ook weer verleden tijd met die kut Dharma en Spin City...
Ja die heb ik nu onderhand ook wel weer gezien...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beter dat dan Friends en Seinfeld.
Wow, die wordt volgende maand al 50.quote:
Tatjana ziet er ook nog prima uit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wow, die wordt volgende maand al 50.
Kennen jullie Marlène echt allemaal niet? Die komt al jaren hier en daar bij ons op TV hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wow, die wordt volgende maand al 50.
Tatjana is vervelend.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:48 schreef Specularium het volgende:
Tatjana ziet er ook nog prima uit.
Dan krijgen de Belgen Laurent, dat wordt lachen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Filip is echt simpel...die zal nooit Koning worden.
Waarom zou ik haar niet kennen als ik me erover verbaas dat ze al 50 wordt?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:48 schreef Uccie het volgende:
Kennen jullie Marlène echt allemaal niet? Die komt al jaren hier en daar bij ons op TV hoor.
JA, maar toen heette ze Wendy van Wanten....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kennen jullie Marlène echt allemaal niet? Die komt al jaren hier en daar bij ons op TV hoor.
Waar dan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is idd ook zo'n Probleemwijken-figuurquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:49 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dan krijgen de Belgen Laurent, dat wordt lachen.
Hij heeft best humor.quote:
Was meer zo in het algemeenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom zou ik haar niet kennen als ik me erover verbaas dat ze al 50 wordt?
Als er iets "koninklijks" is wordt ze opgetrommeldquote:
Vooral bepaalde foto's zeker.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:53 schreef Martinello het volgende:
Ik zie liever William met koningin Kate
Alweer wakker bij PenW?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
Ik dacht heel even dat ik hier las Ruud Kroldamn.
Ik zie die oerwoudgeluiden ook niet als racisme. Dat is nl. in mijn idee het minder achten van een ander ras. Dat is het hier niet. Dit is gewoon iemand pakken op waar hij te raken is, als er een homo was (wat in de voetballerij toevallig niet voorkomtquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:18 schreef arjan1212 het volgende:
Hij snapt het niet, dat feyenoorders ajax joden noemen is geen anti-semitisme
al helemaal geen christenkuttenquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:22 schreef Kenju het volgende:
Vrouwen moet je nooit over voetbal laten praten. Ook niet over de randzaken.....
Zeker waar.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:27 schreef alors het volgende:
Als je elke wedstrijd bij het minste of geringste gaat staken dan geef je zulke mongols echt teveel macht.
VUT bejaarden die nu klagen over hoe slecht ze het hebbenquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:30 schreef arjan1212 het volgende:
Die meldpunten worden steeds populairder
Er zijn te weinig jongeren in dit land, niemand geeft een fuck.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:34 schreef arjan1212 het volgende:
Richt maar de partij voor de jongeren op alors
Ja idd, zij hebben tenminste een pensioen en een huis. Moeten wij nog maar afwachten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:37 schreef Fingon het volgende:
Wat een zeikzak, hij en zijn generatie hebben veruit het meeste geprofiteerd van de NL overheid.
Maar het probleem is dat het geld ergens vandaan moet komen. Bij Kassa was een opa van 97 jaar die zijn hele leven geld gespaard had voor zijn ouwe dag, 60.000 euro. Maar die hield maandelijks nog 200 euro over voor zijn eigen dingen, ik vind het dan redelijk als je goed verzorgd wordt dat een eigen bijdrage mag verwachten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:39 schreef arjan1212 het volgende:
rlijk.. iemand die altijd alles heb opgemaakt krijgt het voor niks, en iemand die altijd zuinig was mag 1000 euro per maand betalen?
triestquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets
Dit is een hetze tegen dr papa
Als er niks was geweest tussen alex en max hadden ze hier niet aan tafel gezeten,quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:50 schreef arjan1212 het volgende:
Vara = Pvda = alle andere partijen, dus ook 50+moeten beschadigd worden.
Ja, hoe durven mensen überhaupt geboren geworden te zijn in die tijd.quote:
Alsof het daar om gaat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, hoe durven mensen überhaupt geboren geworden te zijn in die tijd.
Dat denkt golfer ook.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:59 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou ook op hem stemmen als ik oud was. Fuck de jongeren, pakken wat je pakken kan.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:50 schreef arjan1212 het volgende:
Vara = Pvda = De oranjes moeten beschadigd worden.
Dat interesseert p&w echt helemaal niks (studenten). Die generatie waar hij voor opkomt (50+) heeft het sowieso heel goed gehad en dat moet voor de jongeren nog maar blijken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:32 schreef alors het volgende:
Studenten moeten er gemiddeld 15.000 euro bijlenen, bij een gemiddelde schuld van al 15.000, wat vindt Henk daarvan?
Waarom geen hoogleraar erbij zetten?quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Prima gasten vanavond![]()
Peter Paul de Vries
CEO investerings-maatschappij Value8 NV over reddingsplan SNS.
Thijs Zonneveld
Ex-wielrenner en journalist over bekentenis dopinggebruik Rasmussen.
Tom Daams
Fotograaf is net terug uit Syrië en vertelt over zijn ervaringen.
Bij Wie? Ik heb de teksten van de P&W site gecopy-pasted.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Waarom geen hoogleraar erbij zetten?
Ja. Gertjequote:Op donderdag 31 januari 2013 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Leuk man...maar ik mis wel iemand aan tafel
Wie dan? Gert van Poppel?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Leuk man...maar ik mis wel iemand aan tafel
Je kunt in deze bedrijfstak blijkbaar niet failliet gaan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:11 schreef De_Fietser het volgende:
Dat systeem van onze banken moet ook maar eens op de schop.
1. risico's nemen
2. winst pakken
3. meer risico's pakken
4. onder garantie komen te staan.
met het woord ervaringsdeskundige is ook wel alles gezegd. Leuke babbel, grappig, maar na 2x heb je het ook wel gezien.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gert Jakobs natuurlijk. Ervaringsdeskundige die een mening en een vlotte babbel heeft.
Leuke UIquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:13 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
met het woord ervaringsdeskundige is ook wel alles gezegd. Leuke babbel, grappig, maar na 2x heb je het ook wel gezien.
Al die wielrenners zien er altijd slecht uit, maar hij ziet er ook daarbuiten uit als een zombie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft er altijd als een heroïneverslaafde uit gezien.
Er zijn ook nog maar drie banken en vier zorgverzekeraarsquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt in deze bedrijfstak blijkbaar niet failliet gaan.
inderdaad, ik moet zo ook nog in slaap vallen.quote:
Omdat de doping de controle meestal één stap voor is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom testen ze niet gewoon elke renner voor de wedstrijd.. Of zeg ik nu iets heel doms
Dat kon toen dus niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom testen ze niet gewoon elke renner voor de wedstrijd.. Of zeg ik nu iets heel doms
Dopingtests zijn niet goed genoeg. Armstrong is 100 miljoen miljard keer gecontroleerd en nooit betrapt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mart heeft het ook over Molkemaquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:29 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Witteman valt bij sport altijd wel ergens door de mand.
Dus ze gebruiken het heel veel en voor de wedstrijd zelf niet?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:29 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Omdat de doping de controle meestal één stap voor is.
Ze gebruiken doping die niet getraceerd kan worden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dus ze gebruiken het heel veel en voor de wedstrijd zelf niet?
Ja dan falen die tests gewoonquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dopingtests zijn niet goed genoeg. Armstrong is 100 miljoen miljard keer gecontroleerd en nooit betrapt.
Het is niet op te sporen op dat moment, jaren later wel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dus ze gebruiken het heel veel en voor de wedstrijd zelf niet?
Dan zou je wel stom zijn inderdaad...quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:29 schreef Quyxz_ het volgende:
De mensen die nu gebruiken bekennen natuurlijk niet, want dan worden ze geschorst.
Ik zou d'r wel een lesje willen gevenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:33 schreef Rickazio het volgende:
[..]
staat al jaren droog zei ze zelf een keer
Zou ze op FOK! zitten?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:33 schreef Rickazio het volgende:
[..]
staat al jaren droog zei ze zelf een keer
Neuh ik ben een andere BN' er/quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:33 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ben jij dr niet gewoon stiekem?
En nu is ze een jodenknechtquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:35 schreef arjan1212 het volgende:
Fleur Agema zat eerst op stormfront
Laat dat achterwege joh.quote:
Ja dat had gewoon twee maal de helft moeten zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:37 schreef Syntix het volgende:
met 55% verdubbelen? wat klopt hier niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |