Dat komt wel, anders even iemand van de frontpage PMen.quote:
Laat maar, ik vergat m'n ogen te openen want dom.quote:
Omdat ik in zo'n goede bui ben:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hoe maak je eigenlijk je tekst kleiner?
| 1 | [sub]Zo dus :s) [/sub] |
Het wordt al geregeld.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:54 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Dat komt wel, anders even iemand van de frontpage PMen.
Puick.quote:
Ik ook! Verdienen wij niet een 'dienblad' tag ofzo?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik sta zelfs op het dienblad van Bert.
Een heuse Updatequote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik verwacht morgen na 17:30 ook een FP bericht.
Iedereen die in het eerste deel van deze reeks gepost heeft jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:56 schreef -Sok- het volgende:
[..]
Ik ook! Verdienen wij niet een 'dienblad' tag ofzo?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:58 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Iedereen die in het eerste deel van deze reeks gepost heeft ja
Dat zou leuk zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:58 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Iedereen die een donatie geleverd heeftquote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:58 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik wad daar te laat voor.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:59 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Iedereen die een donatie geleverd heeft
Daarom zijn we ONZ / Trots op FOK! (TOF)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:59 schreef Topiek het volgende:
Iedereen die het mooie van ONZ nog niet gezien heeft moeten we vanaf nu dit topic laten zien. Heerlijk sportief oogevat van Bert.
Dit lukt alleen op FOK! door de vrolijke, samenhangende sfeer hier.
FOK!
Maar toch staat in ONZ, dus ONZquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:01 schreef K4rJ4kC het volgende:
iedereen zegt wel ONZmaar dit topic werd in GC gestart
Ja daar heeft het ook wel erg lang gestaanquote:Op woensdag 30 januari 2013 00:01 schreef K4rJ4kC het volgende:
En afgemaakt in ONZ ja.quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:01 schreef K4rJ4kC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |